توسعه دهنده ی Helldrivers درباره ی GPU کنسول PS4 می گوید - گیمفا
توسعه دهنده ی Helldrivers درباره ی GPU کنسول PS4 می گوید - گیمفا
توسعه دهنده ی Helldrivers درباره ی GPU کنسول PS4 می گوید - گیمفا
توسعه دهنده ی Helldrivers درباره ی GPU کنسول PS4 می گوید - گیمفا

توسعه دهنده ی Helldrivers درباره ی GPU کنسول PS4 می گوید

پوریا معمارور
۱۸:۳۴ ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
توسعه دهنده ی Helldrivers درباره ی GPU کنسول PS4 می گوید - گیمفا

حرف های بسیاری درباره ی کنسول نسل هشتمی سونی، PS4 زده شد؛ مخصوصا قدرت خالصی که به سازندگان ارائه می دهد تا بازی هایشان را با کیفیت ۱۰۸۰p و نزدیک به ۶۰ فریم بر ثانیه منتشر نمایند. اما هنوز بسیاری چیز ها درباره ی سخت افزار این غول دنیای بازی های رایانه ای باقی مانده که نمی دانیم. برای مثال سرعت CPU آن. اما امروز اطلاعاتی از GPU این کنسول به دست آمده است. در ادامه با ما همراه باشید.

کارگردان عنوان Helldrivers و مدیر عامل استودیو Arrowhead Games آقای John Pilestedt در مصاحبه ای با GamingBolt اذعان داشته است که سرعت GPU کنسول PS4 تقریبا ۱.۸۵ Tflop است.

زمانی که از وی سوالی مبنی بر مزیت سرعت GPU در ساخت بازی ها برای PS4، مخصوصا که سرعت GPU کنسول XBOX ONE تنها ۱.۳۱ Tflop است، پرسیده شد؛ وی پاسخ داد:

من واقعا فکر نمی کنم که اعداد بتواند برای ساخت یک عنوان فوق العاده به شما اطلاعاتی بدهند و کمکی بکنند. مطمئنا، تیم هایی مثل ناتی داگ از تک تک بیت هایی که پهنای باند کنسول ارائه می دهد استفاده خواهند نمود اما از دید یک توسعه دهنده ی کوچک تر، اعداد بیشتر به معنای استفاده ی راحت تر می باشند تا سرعت بالاتر!

بگذارید این گونه توضیح دهم. اگر قرار باشد از یک شهر به شهر دیگر بروید، شما برای سریع تر رسیدن، ماشین را انتخاب می کنید به جای اینکه زمان صرف کرده و خلبانی یک هواپیما را یاد بگیرید و به وسیله ی آن مسافرت نمایید. و موضوع دقیقا همین است، PS4 برای کار راحت تر می باشد و به همین دلیل این پلتفرم را انتخاب کردیم؛ نه به خاطر قدرت خالصی که اعداد نشان می دهند.

اما در زمینه ی قدرت خالص، آقای Pilestedt تایید می کند:

اما در این زمینه، PS4 یک جت جنگی است؛ اما…استفاده ی آن به اندازه ی یک ماشین شهری راحت است!

Helldrivers امسال برای PS3 و PS4 و همچنین PS Vita منتشر خواهد شد. اما پشتیبانی قبل از انتشار چگونه خواهد بود؟

هنوز تصمیمی برای پشتیبانی بعد از انتشار نگرفته ایم، اما درست مانند Magika می خواهیم بازی را با چند به روز رسانی در سال آینده، پشتیبانی نماییم. تمام این ها بستگی به این دارد که پس از عرضه بازی چه پیش آید. اگر مردم دشمنان بیشتری برای جنگیدن داخل بازی بخواهند. این چیزی است که ما انجام خواهیم داد.

نظرتان درباره ی سخنان John Pilestedt چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توسعه دهنده ی Helldrivers درباره ی GPU کنسول PS4 می گوید - گیمفا
توسعه دهنده ی Helldrivers درباره ی GPU کنسول PS4 می گوید - گیمفا
توسعه دهنده ی Helldrivers درباره ی GPU کنسول PS4 می گوید - گیمفا
توسعه دهنده ی Helldrivers درباره ی GPU کنسول PS4 می گوید - گیمفا
توسعه دهنده ی Helldrivers درباره ی GPU کنسول PS4 می گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

توسعه دهنده ی Helldrivers درباره ی GPU کنسول PS4 می گوید - گیمفا