سازندگان Titanfall درباره ی چند چیز هشدار می دهند

۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۸

سازندگان عنوان Titanfall به تازگی اطلاعاتی جدید از بازی را در فروم بازی منتشر کرده اند. آن ها نگران از مسئله ی شلیک بدون هدف هستند. مثلا در بازی Call Of Duty شما بدون هدف گیری اسلحه ی خود را شلیک می کنید و در چند متر جلوتر کسی کشته می شود.

Respawn توضیح می دهد:

این جور اتفاق ها بیشتر به بازی ها ربط پیدا می کند مثلا در بازی Batllefield گلوله با زمان بندی کامل به هدف می خورد و تیرانداز نمی تواند گلوله ی خود را با حرکت دشمن خود هماهنگ کند مخصوصا در فاصله ی زیاد. برای بازی هایی مثل Battlefield این خوب است چون آن ها دارای نقشه های بسیار بزرگی هستند.

در ادامه آن ها درباره ی سیستم Wanted style bullets صحبت می کنند که چرا این سیستم بهتر است:

مثل این می ماند که بازی days of Quake را بدون شبیه سازی حرکت گلوله بازی کنید. سیستم Wanted style bullets دربازی هایی که شبیه سازی دارند استفاده می شود. بدون آن شما باید گلوله ی خود را به نسبت پینگ خود و سرعت حرکت دشمن طوری تنظیم کنید تا به او بخورد. به این صورت ما نمی خواهیم که سرعت اینترنت توانایی های بازیکنانمان را مشخص کند. مانند زمانی می ماند که شما از گوشه ی سنگری کشته می شوید. دید شما به این سنگر مهم بوده است و روش استفاده از مغز نه سرعت اینترنت و پینگ.

Titanfall در 11 مارس برای Xbox 360، Xbox One و PC منتشر می شود.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید