هر آنچه باید درباره‌ی Fallout 4 بدانید - گیمفا
هر آنچه باید درباره‌ی Fallout 4 بدانید - گیمفا
هر آنچه باید درباره‌ی Fallout 4 بدانید - گیمفا
هر آنچه باید درباره‌ی Fallout 4 بدانید - گیمفا

هر آنچه باید درباره‌ی Fallout 4 بدانید

پوریا معمارور
۱۶:۳۱ ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
هر آنچه باید درباره‌ی Fallout 4 بدانید - گیمفا

Fallout 4 ادامه‌ای خواهد بود بر عنوان Fallout 3 و Fallout: New Vegas ساخته‌ی bethesda Softworks که هنوز به طور رسمی اعلام نشده، اما شایعات و مدارک بسیار زیادی دال بر وجودش در دسترس است. در ادامه با ما همراه باشید تا تمام اطلاعات را با شما درمیان بگذاریم.

طبق شایعات به نظر می‌رسد مکان جدید بازی ایالت Boston آمریکا خواهد بود که در افسانه‌ها و روایات Fallout به The Commonwealth معروف است. یکی از دلایل مهمی که وجود این بازی را اثبات می‌کند این است که ناشر عناوین Fallout یعنی Bethesda Softworks اسم Fallout 4 را دفتر رسمی ثبت اسناد در اروپا ثبت نموده است.

شایعات توسعه‌ی Fallout 4

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اولین سایتی که خبر از وجود این عنوان داد Kotaku بود که بر مبنای مدارکی که توسط یک منبع نزدیک به فراخوان صداپیشه برای Fallout 4 به دستش رسیده بود، در طی خبری این موضوع را همگانی کرد. در این خبر اعلام شد که Fallout بعدی با نام رمز The Institute شناخته خواهد شد. در واقع کلمه ی Fallout هیچگاه در هیچ جا به نمایش در نیامد، اما توضیحاتی که در مدرک Kotaku وجود داشت به طور واضح اشاره می کرد که این عنوان Fallout 4 است.

fallout 4 casting doc leak 002fallout 4 casting call

آغاز یکی از این صفحات (سمت راست) با جمله ی معروف این فرنچایز یعنی ” War, War never Changes” آغاز می شود که برای طرفداران این سری خود به تنهایی از صد دلیل واضح تر است. موضوع درباره ی پدر پدر پدربزرگ کاراکتر اصلی است که در سال ۱۹۴۵ در ارتش خدمت می کرده است. با قبول کردن این موضوع که بمب های اتمی بودند که به جنگ جهانی دوم پایان دادند، روایترگر داستان با تعجب بیان می کند که دنیا تا قرن ۲۱ در آتش جنگ اتمی می سوخت.

مکان Fallout 4

ـــــــــــــــــــــــــــــــ

با توجه به مدارک به دست آمده، Fallout 4 در ایالت Boston اتفاق خواهد افتاد. اشارات زیادی به این منطقه در بازی های قبلی این سری شده بود؛ به عنوان مثال در Fallout 3 و در یک ماموریت جانبی با عنوان The Replicated Man، بازیباز با شخصیتی به نام Dr. Zimmer آشنا می شود که از The Commonwealth، سرزمینی مردابی و جنگ زده و پر از خشونت و نا امیدی، آمده و اشاره می کند که وی با کمک همکارانش ربات هایی ساختند که هم اکنون این ربات ها فرار کرده و وحشی شده اند. همچنین Zimmer اشاره ای به The Institute می کند که احتمالا نسخه ای آخر الزمانی از MIT خواهد بود.

Fallout 3 در نسخه ای جنگ زده از Washington DC روایت می شد که بعد ها و با استفاده از DLCهایی، Pittsburgh و Maryland نیز به بازی اضافه شدند و در ادامه Fallout: New Vegas نیز حکایت آینده ی Nevada بود. بنابراین روایت قسمت چهارم فرنچایز در ایالت Boston خیلی دور از ذهن نیست.

کاراکترهای Fallout 4

_____________

اطلاعات زیادی از این بخش در دسترس نیست، اما یکی از صداپیشگان مطرح در حساب تویتترش اعلام کرده بود که در پروژه ای از سری Fallout همکاری خواهد داشت. Erik Todd Dellums کسی است که صداگذار Three Dogs، دی‌جی Galaxy News Radio در سری این بازی بوده است، اذعان داشت که به زودی نقش خود را باری دیگر زنده خواهد کرد. وی بعدها اعلام کرد که Bethesda اجازه ی اعلام این خبر را داده بود.

468px screen shot 2013 12 13 at 113540 am

در مدارک بدست آمده از فراخوان صداپیشگی این عنوان، اطلاعاتی از دیگر شخصیت های بازی به دست آمد. دی‌جی دیگری با نام ravis Miles در بازی حضور خواهد داشت. کاراکتر دیگری با نام Sturges نیز در Fallout 4 حضور خواهد داشت که در واقع یک مکانیک است و این طور که در مدارک آمده، شخصیتی بین Buddy Holly و Vin Diesel خواهد داشت. در کنار این دو شخصیتی وجود دارد که کاراکتر اصلی با وی (در نمونه‌ سناریو بدست آمده) ارتباط برقرار خواهد کرد و نامش Preston Garvey می باشد.

468px screen shot 2013 12 13 at 13300 pm

همچنین The Player نشانه ی این است که درست مثل تمام بازی های این سری، بازیباز اجازه دارد کاراکتر خود را بسازد و آن را تا حد امکان شخصی سازی نماید. در فراخوان و  سناریوی بدست آمده اشاره شده که هم شخصیت زن و هم شخصیت مرد مد نظر است و هر دوی آن ها بازی را در اتاق های برودتی آغاز خواهند کرد. شاید بپرسید اتاق های برودتی دیگر چه هستند. به نظر می رسد شبیه اتاق هایی می باشند که در ماموریتی به نام Among the Stars از DLC قسمت سوم بازی با نام Mothership Zeta با آن ها آشنا شدیم.

دیگر اطلاعات و شایعات مربوط به این عنوان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در طی ماه های گذشته  به عنوان Fallout 4 توسط منابع مختلفی اشاره شده، اما هیچ یک مستقیم نبوده اند. در ادامه قسمتی از این شایعات و اشارات را بررسی خواهیم کرد.

وبسایتی به نام Survivor 2299

وبسایت تیزری که با آدرس Survivor2299.com در دسترس می باشد. در این سایت یک شمارش معکوس قرار گرفته و در کنار آن جمله ی Nuclear Winter is Coming با معنای ” زمستان هسته ای در راه است” و همچنین اشارات زیادی به دنیای Fallout، طرفداران را بیش از پیش تشنه‌ ی Fallout 4 کرد و شایعات بالا گرفتند. هر چند اخیرا اعلام شد که این وبسایت دروغین بوده است.

با اعلام شدن این موضوع، وبسایت Survivor2299.com بار دیگر در صحنه حاضر شد و جمله ی “همه اش همین بود ملت!” و یک ویدئو از صدای پیانویی غمگین و در کنار همه ی اینها تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۱۳ شک جامعه ی بازیبازان به خصوص طرفداران این سری را بر انگیخت. همه گمان می کردند که سایت ممکن است توسط  Bethesda خریداری شده باشد و ممکن است عنوان Fallout 4 به طور رسمی در تاریخ ذکر شده معرفی شود. اما با ذر زمان همگی متوجه شدیم که سایت باری دیگر دروغ گفته است.

حال تنها صبر از دست ما بر می آید. اگر مدارک صحیح باشند باید امسال این عنوان مورد انتظار معرفی شود. نظر شما درباره ی Fallout 4 چیست؟

人Acker益man人

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

هر آنچه باید درباره‌ی Fallout 4 بدانید - گیمفا
هر آنچه باید درباره‌ی Fallout 4 بدانید - گیمفا
هر آنچه باید درباره‌ی Fallout 4 بدانید - گیمفا
هر آنچه باید درباره‌ی Fallout 4 بدانید - گیمفا
هر آنچه باید درباره‌ی Fallout 4 بدانید - گیمفا
هر آنچه باید درباره‌ی Fallout 4 بدانید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

هر آنچه باید درباره‌ی Fallout 4 بدانید - گیمفا