فروش کم Titanfall به دلیل نداشتن single-player است
سازنده Titanfall استودیوی Respawn Entertainment درطی عرضه عنوان مولتی پلیر خود روز های سختی را پشت سر گذاشته است.این اظهارات سازنده بازی Drew McCoy بود.زمانی که خبر پشتیبانی این بازی از نتها ۱۲ نفر در مولتی پلیر،منتشر شد؛همه جا غوغایی به پا شد،اما آن چیزی نبود که ما بخواهیم نگران آن باشیم.
به تازگی McCoy در NeoGAF نوشته است:
عرضه مستقیم Titanfall واقعا کار سختی بود.اگر نگاهی به کار ما بیندازید متوجه میشوید، کاری که ما کرده ایم متفاوت از هر عنوان شوتر اول شخض دیگر است.بدون بازنویسی برنامه بازی و ساخت زوایای دیگر برای این بازی ما آنچه در تریلر دیدید را عرضه کردیم.
ما تصمیم گرفتیم گیمپلی تدوین نشده را به مدت حداکثر ۳-۵ دقیقه نشان دهیم تا روان بودن و جاری بودن بازی را به نمایش بکشیم.شروع بازی با خلبانی،شروع دیگر پلیر ها،دویدن کنار تایتان ها ،به دست آوردن تایتان،بالا رفتن و سوار شدن تایتان،جنگ با دیگر تایتان ها هنگامی که مردم را له میکنید و … .تعداد زیادی مکانیک گیمپلی در بازی در آن واحد وجود دارد و دربر گرفتن این همه مکانیک تنها در یک دقیقه کاری بسیار سخت است.
به همین دلیل است که ما بازی ای در مرحله قبل آلفا (pre-alpha) را در همایش هایی مانند Gamescom و PAX و … به نمایش گذاشتیم تا به آفراد اجازه بازی را بدهیم چرا که پس از خرید هیچ جایگزینی وجود نخواهد داشت.
ما درباره تعداد بازیکنان نیز از ایشان سوال کردیم که او اینگونه پاسخ داد:
چه چیزی باعث می شود که تعداد بالای بازیکنان، لذت بیشتری به بازی اضافه کند؟من واقعا میخواهم جواب این سوال را بدانم چرا که ما هر روز به این فکر می کنیم.
ما هم هیچ نظری نداریم.
به نظر شما آیا اضافه شدن بخش campaign به بازی بهتر نبود؟نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- سریال Shōgun همه آن چیزی است که بازی تاج و تخت باید میبود
نظرات
در کل اگه بخش سینگل داشت بیشک موفق ترین بازی مایکروسافت میشد ولی حیف که بازیش انلاین :-/ :yes:
حالا آنلاینم همچین بد نیست ولی اگه سینگل داشت بیتر بود :smug:
ممنون که نظر دادی :yes: :yes:
باید یک بخش داستانی که سینگل باشه به بازی اضاف می شد… نمیگم طرفدار کم پیدا می کنه چون خیلی طرفدار داره ولی فروشش جالب نمیشه…
ممنون بابت خبر. :yes:
آنلاین قشنگه ولی سینگل هم نیازه شاید یکی مثل من الان گلد نداره چه کنه؟
باهات موافقم :yes: :yes:
آره این بازی که آنلاین هست خیلی هم عالی هست و از کیفیت بالایی برخورداره ولی تنها مشکلش اینه که افراد کمتری می تونن بازی کنن و یک سری محدودیت ها به وجود میاد. بازم طرفداران زیادی داره و توش شکی نیست :yes:
صد در صد نبود single-player فروش رو میاره پایین 😐
همین خود من با این شرایط دیگه نمیتونم حمایتش کنم (البته کپی 😀 )
ولی شاید من حمایتش کنم(البته بازم کپی :rotfl: :rotfl: )
:rotfl: :yes:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
بیشتر بازیها در اینده هم به نظر من انلاین میشن که شدن ولی فکر کنم این سیاستشون باشه تا بیشتر افراد اورجینال باز بشن :-/ 😀 :yes:
لطف کنین نظر ما رو تایید کنین اقای محمد مهدی شفیعی :-/ :yes:
با این اینترنت سه بانده ایران انلاین که چیزی نیست واسه ما …بگو فوق انلاین و سریع بسازن …ما چه کار کنیم با این انلاین بودنش..یعنی کپی بخریم کار نمیکنه …اهایییییییییییییییییی یکی به من بگه تا فکری به حالمون بکنیم
میتونی یه کاری کنی که اون هم بری مخابرات بشون بگو که یه اینترنت خوب برای بازیهای انلاین میخوام تا پینگتو کم کنن پینگ هم هر چی پایینتر باشه بهتره واسه بازیهای انلاین 😀 😉
ضروری تر این division هست که سیگنل ندار این هم که اول شخصه زیاد سخت نگیرید
واقعا سینگل رو هم لازم داشت
راستی پینگ چند برای بازی خوبه 😕
پایین ۲۰۰ باشه عالیه 😀
محمد مهدی جان ناشر این بازی EA هست نه Respawn .
Respawn سازنده ی این بازی هست و استدیو هست نه شرکت
اصلاح شد ممنون :yes:
امید زیادی به این بازی دارم و ۱۰۰% فروش خوبی میکنه ! :yes:
:yes: :yes: :yes: :no: :no: :no:
chi begam!!!
نوچ … نمیشه … اونم تو ایران با این اینترنت زغالی … نوچ
مهم پینگه باید زیر ۲۰۰ باشه مخصوصا لایو که مثل psn نیاز به اینترنت با سرعت بسیار بالا نیست
توی سایت speedtest دات نت میتونی پینگت رو بگیری :yes:
گرایش روز افزون سازنده ها به ساخت بازی آنلاین علاوه بر جلوگیری از کپی بازی کردن، سود سرشاریه که از طریق سرورهای بازی درمیارند.
علاوه بر اون نداشتن بخش داستانی باعث میشه ساخت بازی کم هزینه تر باشه. نه پول نویسنده میدند ونه نگران نقد و نمرات کم منتقدان بابت آبکی بودن داستان هستند. کلا هزینه و مدت زمان کمتری صرف میکنند و پول بیشتری درمیارند.
اما بعنوان یه گیمر میگم اصلا آینده خوبی نداره ادامه این روند. جدا از مسئله بازیهای اورجینال و قیمتشون، بازی بدون داستان واسه من مثل یک کار بی هدفه.اصلا جالب نیست همین الان برخی بازیها مثل فوتبال،ریسینگ،فایتینگ و… یا اصلا داستان ندارند یا داستانشون آبکیه برا همین خیلی کم سراغشون میرم البته اینجور بازی ها اعتیاد آور هم هستند و بیشتر عمر آدمو تلف میکنند.
اه بچه ها یه ذره به یوبیسافت احترام نشون بدید(صدردصد کپی :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :yes: )
برا من که بازی اگه بخش سینگل داستانی نداشته باشه مفت نمیرزه! حالا هر چی میخواد باشه!