Capcom:ساخت بازی برای کنسول های نسل بعد ۸ تا ۱۰ بار بزرگتر از نسل فعلی است
Capcom در حال کار بر روی بازی F2P جدید خود انحصاری PS4 یعنی Deep Down است.این بازی توسط انجین Panta Rhei قدرت می گیرد.ساختار X86 بیتی کنسول های نسل بعد کار بازی سازی را برای بازیسازان خیلی آسان کرده است.
کپکام به تازگی اعلام کرده است بازی هایی که بر روی کنسول های نسل بعد هستند و برای این کنسول ها ساخته می شوند ۸ تا ۱۰ برابر بزرگتر از بازی های نسل فعلی هستند و بازیسازان هم دست و بالشان باز تر است.Masaru Ijuin گفته است:
این کاملا مشخص است که کیفیت بازی میزان گیم پلی و وسعت آن را تحت الشعاع قرار می دهد حالا که گرافیکی ۸ برابر در کنسول های نسل بعد داریم چرا نباید وسعت ۸ برابر و گیم پلی ۸ برابر داشته باشیم؟
کار برروی کنسول های نسل بعد خیلی از عوامل این شرکت را هیجان زده کرده و تعداد کاراکتر ها و مدل های دشمنان و جنگ افزار ها افزایش یافته است.خیلی از این پیشرفت ها به خاطر CPU Octa-Core برای دو کنسول نسل بعدی است.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
نظرات
کنسول های نسل بعد علاوه بر گیمرها مورد تحسین بسیاری از سازندگان نیز قرار گرفته اند.