Crytek:عنوان Ryse: Son of Rome با کیفیت ۱۶۰۰×۹۰۰ و با framebuffer 1080p اجرا خواهد شد|کاهش Polygon ها هیچ تغییری را در گرافیک بازی ایجاد نخواهد کرد
اگر اخبار امروز را دنبال کرده باشید،حتما می دانید که استودیوی کرایتک سازنده ی عنوان Ryse: Son of Romeاعلام کرده بود که تعداد چند ضلعی های موجود برای ساخت شخصیت ها در این عنوان از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافته است.آقای Cevat Yerli در رابطه با این خبر اعلام کرده بودند که بین ۱۵۰,۰۰۰ هزار پالیگان با ۸۵,۰۰۰ هزار هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت و این یک تصمیم گیری ساده می باشدکه ما از کدام یک استفاده کنیم.اما آقای Cevat Yerli پس از این صحبت ها از حساب شخصی خود استفاده کرده اند و توضیحات کاملی را در این رابطه داده اند که توجه شما را به ادامه ی مطلب جلب میکنیم.
آقای Cevat Yerli در حساب شخصی خود شفاف سازی هایی را انجام داده اند و گفته اند که:
پالیگان ها در قسمت های نامرئی بهینه سازی شده اند و نورپردازی نیز با کیفیت بسیار عالی انجام میشود و هیچ تغییری نیز در گرافیک بازی ایجاد نخواهد شد.
Cevat Yerli (@RealtimeCevat) September 29, 2013
Ryse با کیفیت ۱۶۰۰×۹۰۰ و framebuffer 1080p به مانند E3 اجرا خواهد شد.هیچ تغییری نیز ایجاد نخواهد شد.
Cevat Yerli (@RealtimeCevat) September 29, 2013
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
کیفیتش واقعا برای نسل بعد به درد نخوره :no:
ممنون سعید جان :-* :yes:
البته من با توجه به بازی هایی چون کیلزون این حرف رو زدم (یه خورده هم نظر شخصیم هست 😀 ) :yes:
امیر دادا تو دیگه چرا آخه!!!!!
مگه کسی گفته بود تغییری ایجاد شده ؟؟؟؟
نه امیر جان منظورش اینه که این چیزایی که گفت دیگه به هیچ وجه تغییر پیدا نمی کنن
“…که توجه شما را به ادامه ی مزلب جلب میکنیم.”
مطلبو نوشتی مزلب 🙂
ممنون بابت خبر آقا سعید . :yes:
تشکر از شما.اصلاح شد :yes:
درود بر آواتارت و درود بر neil patrick harris یا همون بارنی خودمون 😉
سعید جون اینجور پسرا آخر عاقبت خوشی ندارن!!!! :yes: :yes: :yes: :yes: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
قاعدتا نباید تغییر منفی می کرد
آقای Cevat Yerli در رابطه با این خبر اعلام کرده بودند که بین ۱۵۰,۰۰۰ هزار پالیگان با ۸۵,۰۰۰ هزار هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)
پولیگان کم AA بیشتر
آخه هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت 😀
مثل این میمونه که بگیم بین ۱ پولیگان با ۶۵۰۰۰ پولیگان هیچ تفاوتی وجود نداره 😀 و با انتی آلایزینگ حلش میکنیم
عزیز من نمیدونی مایکرو سعی داره گند کاریاشو یه جوری لاپوشونی کنه ! حالا هرچی میخواد باشه 😀
آهان .بله هیچ تفاوتی وجود نداره :snicker:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: دهن……
یا ابر فرض بین ۸۵۰۰۰ و۱۵۰۰۰۰ تفاوتی وجود نداره؟ :dazed: به همین خیال باشید تا موقع انتشار بازی ۱۰۰ بار یا بیشتر روش تغییر ایجاد می کنن این انسان های دوستدار تغییر با ماهیت تغیر 😀 اینا می گن تغییر ایجاد نمیشه یعنی تضمینه که بارها روش تغییر ایجاد میشه 😀
ممنون آقا سعید :-))
چرا با خودشون درگیرن
:rotfl: :rotfl:
واقعا درگیرن. خودشونم نمیدونن دارن چی کار میکنن. حالم ازشون به هم می خوره :sick:
درود بر شما 😉
احسنت :yes:
درود بر خودت :yes: :smug:
پس خودشون قبول کردن که پولیگان زیاد۱۲۰۰۰۰ فرقی با ۴۰۰۰۰ یا ۶۰۰۰۰ نداره پس بیجا کردن الکی پوز دادن که الان بخان نظرشونو عوض کنن ضایع شن
رزولیشنم که 900P هستش دییگه حرفی ندارم :quiet:
۶۰ فریم هم نیست 😀
Framebuffer چی هست؟ ?:-)
عزیزانی که هی دارن روی پلیگان پافشاری می کنند
واقعا می خوام بدونم چقدر اطلاعات دربارهی انجین کرای و اصلا درباره ی بازی سازی دارند
قصد توهین ندارم فقط می خوام خواهش کنم کسی درباره این موضوع اطلاعات چندانی نداره دربازش حرف نزنه به خدا چیزی نمیشه انشاالله توی دو روز آینده یه مطلب دربارش می نویسم فقط امید وارم تایید بشه چون قبلا دو تا مقاله نوشتم تایید نشد و یه خبر هم بود(البته یکی از مقاله ها جانب دارنه بود تا حدودی :rotfl: )
اصلا ما هیچ اطلاعاتی نداشتیم و نداریم و نخواهیم داشت 😉
شما تکلیف این قضیه که چند مدت پیش کرایتک اعلام کرد که شخصیت بازیشون ۱۵۰۰۰۰ پولیگان داره و پر جزییات ترین شخصیت تاریخه بازی های ویدیویی هست و فلان.. رو روشن کن که جوری روی این پولیگان مانور دادن که ما هم گفتیم احتمالا راست میگن دیگه و از همونجا فهمیدیم چیزی به اسم پولیگان وجود داره و تا قبل از اون اصلا نمیدونستیم چی هست 😉 الان وقتی میگه ۸۵۰۰۰۰ پولیگان با ۱۵۰۰۰۰ پولیگان هیچ تفاوتی نداره حتما توی این ۲ هفته تغییرات بنیادی توی صنعت بازی سازی و برنامه نویسی ایجاد شده که اینو میگن و حرف خودشونو رو زیر سوال بردن
دوست عزیز من گفتم قصد توهین نداشتم
این که می گن ۱۵۰۰۰۰ تا و الان میگن ۸۵۰۰۰ شاید روی فیم رت این بازی تاثیر داشت برای مثال شرکت کرایتک می خواست روی ۳۰ فریم باشه ولی الات تصمیم گرفتن روی ۶۰ فیم باشه بعدش من بحثم این که روی نور پردازی محیطی که انجین کرای داره می تونه خلی از ضعف هیا گرافیکی (اگر وجود داشته باشه )رو برای یه بازیباز آماتور یا متوسط بپوشونه ولی حق با شماست اگر ادعا کرده باشند ۱۵۰ هزار تا و الان بگن ۸۵ هزارتا پس یه جای کارشون مشکل داره شاید علت بالا باشه شاید هم چیزددیگه
فیم ریت= شرمنده همون مقدرا فریم بر ثانیه :rotfl:
و در آخر باید بگم توی این اندازه که بازی رو می خوان کیفیت ۱۶۰۰×۹۰۰ و با framebuffer 1080p
مقدار پولیگان تفاوت چشمگیری روی کفیت بازی نداره اگر مقدار ۱۸۰۰*۳۲۰۰ بود اره خیلی بیشتر می شد احساس کرد به نظرم این ۸۵۰۰۰ پلیگان منطقی هست
:yes:
در هر صورت من احساس میکنم که این بازی کارهای اصلیش برای ۳۶۰ بوده و دارن به زور برای وان توسعش میدن و نمیخوان از اول همه چیزو دستکاری و طراحی بکنن
مشتاقانه منتظر مقاله شما هستم
امیدوارم تایید بشه
بازیه جالبیه مخصوصا زمانش. برای PC هم بیاد ما یکم خوشحال شیم. بیاند نقدشو خوندم به خودم فحش دادم PS ندارم!!!!
ایشالا اگر هکران بزرگ بتونن PS4 رو هک کنن، تابستون سال دیگه یه PS4 میگیرم.
ممنون بابت خبر سعید جان :yes:
خسته نباشن
موبارک فنهای ایکس باکس
قبلا که گفته بودن رو 900p اجرا میشه!
_____________
الان گفتن رو 1080p اجرا خواهد شد…
باب چقدر اینا درگیرن !! هزار بار بابا یا راست بگید یا وعده ندین !
microsoftو crytekکردن :rotfl: :rotfl: :rotfl:
خسته نباشی سعید جان
منظورم اینه که خودشون رو اسگل کردن :-(( :-((
خودش نمیتونه خودشو جمع کنه 😐
اقا سعید امروز حسابی پرکار بودی و کلی خبر گذاشتی ممنون.
یه سوال اگه فرقی نمیکنه این کارو کردن برای چی؟
در هر حال بازیه شاخی میشه.هیچ شکی درش نیست!
:yes: :yes: :yes: :yes:
خودش نمیتونه خودشو جمع کنه
درود بر تو :yes: :yes:
من خودم فن سونیم ولی خوداییش ما داریم زیاده روی میکنیم یه سریمون!هنوز بازیو ندیده پیشاپیش قضاوت الکی میکنیم و نظر منفی میدیم!! اگه بازی اومد و باب میلتون نبود بیاین شلوغش کنین ولی اگه بود اونموقه شرمنده میشینا!از من بود گفتن!!
ما هم با تصاویر و شواهد نگفتیم تغییر به وجود اومده حالا خود بازی چه معیار هایی داره و از این لحاظ در چه سطحی قرار داره…کرایت هیچوفت نباید حرف اش رو شک برانگیز بزنه اگه اون کرایتی که من میشناختم باشه مطمئنا این حرف حرف آخرشه… :yes:
۶۵۰۰۰ چند ضلعی کم شده :rotfl:
با این مقدار میشه ۳ تا شخصیت رو پولیگونایزشن کرد