Avowed یک بازی کاملا جهان باز نخواهد بود
اخیرا رسانه Xbox Wire، با چند تن از توسعهدهندگان استودیوی Obsidian مصاحبهای ترتیب داده و آنها درباره دلیل فقدان یک نقشه کاملا باز در بازی Avowed صحبت کردند. در حقیقت نقشه بازی به چند منطقه تقسیم شده، تا طبق گفته توسعهدهندگان، بازیکنان تجربه بهتری داشته باشند.
آزادی عمل شما در Avowed محدود نشده است
در این مصاحبه، برتو ریتگر (Berto Ritger)، کری پاتل (Carrie Patel) و کیت دلارهاید (Kate Dollarhyde) از توسعهدهندگان استودیوی Obsidian حضور داشتند. ریتگر درباره انتخاب ساختار جهان بازی گفت:
Avowed یک RPG جاهطلبانه است، اما یک بازی کاملا جهان باز نیست. در عوض بازی به چند منطقه متراکم تقسیم شده که در پشت مرزها بازی قفل میشود، تا رتیم آن ثابت و قابل کنترل باشد.
در طول مصاحبه، دلارهاید که طراح روایی بازی است، توضیح داد:
ریتم بازیهای جهانباز واقعا پیچیده است. شما هرگز نمیدانید که بازیکن کجاست و دقیقا چه میکند. بنابراین داشتن این تقسیمبندی به این معنی است که ما همیشه میدانیم شما درگیر چه چیزی هستید و یا چه چیزی را پشت سر گذاشتهاید. شاید برخی از ماموریتهای فرعی را انجام نداده باشید، اما همیشه هسته ماجراجویی شما مشخص خواهد بود.
این موضوع توسط ریتگر هم تایید شد:
من فکر میکنم این مکانیسم خیلی خوب است. ما تقریباً میدانیم قبل از اینکه به سراغ ماموریت بعدی بروید، چه کاری انجام دادهاید. تقریبا آزادی عمل خود را دارید، اما بازی کاملا پیوسته نیست که در هر شرایطی هر جا که بخواهید باشید.
تقسیمبندی نقشه بازی به مناطق کوچکتر و با جزئیاتتر، Obsidian را قادر میسازد تا روی ارائه یک تجربه فراگیرتر و انتخاب محور برای بازیکنان تمرکز کند.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- تاریخ عرضه بازی South of Midnight مشخص شد + تریلر داستانی
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- سیستم مورد نیاز بازی DOOM: The Dark Ages مشخص شد؛ عرضه با DRM دنوو
- دستیار کارگردان Assassin’s Creed Shadows از گنجاندن شخصیت یاسوکه در بازی دفاع میکند
- ترامپ دستور داد بخش DEI تمام آژانسهای دولتی آمریکا تا فردا تعطیل شود
نظرات
برای من که ترتیب کوئستها رو همیشه یه جوری انجام میدم که یه بخشی از محتوای جانبی بازی از دست میره خبر خوبیه.
لطفا یکی توضیح بده ربط این بازی به pillsrs of enternity چیه. من فقط نسخه اولشو بازی کردم(خیلی بازی خوبی بود لذت بردم)
ظاهرا ارتباط داستانی ندارن و صرفا هر دو بازی در یک جهان فانتزی دارن اتفاق میوفتن.
از لحاظ داستانی ربطی ندارن (حداقل تو نمایش ها حرفی زده نشده) ولی هردو در یک دنیا روایت میشن و جهان مشترکی دارن
داستان بازی چند سال بعد از اتفاقات dead fire روایت خواهد شد
توی دنیای سری pillars جریان داره
توی کرکتر کریشن و متن های مختلف به The Living Land اشاره شده (جایی که اوود توشه)
انگار بعضی شخصیت های سری از نسخه دوم هم حضور دارن
حقیقتا با موفقیت بالدرز گیت
اگه poe 3 رو بسازن بشدت موفق میشه
البته اگه سیستم مبارزات نوبتی باشه
اگه میخان real time with pause هم بزارن اولویت دوم باشه (دقیقا برعکس کاری که با poe2 کردن)
چون به شخصه یکی از دلایلی که دیر سراغ این سری رفتم مبارزاتش بود :)
و میدونم خیلی ها نوبتی رو ترجیح میدن
پیشتر هم به این نکته اشاره کرده بودن. هر سبک لول دیزاینی مزایای خودش رو داره و هیچکدوم بر دیگری برتری نداره. ۲۰۲۵ عجب سالیه برای کاربرهای گیم پس. امسال باید کار و بار رو فشرده کرد و وقت خالی برای لذت بردن از این آثار پیدا کنیم. به امید موفقیت همه شون
این موضوع رو قبلا هم گفته بودن
توی پریویو ها هم مشخص شد
دلایل زیادی هست که این گیم اسکایریم ابسیدین نیست ولی بازم خیلیا تشبیه میکنن …
بازی نیمه جهان بازه پس…
خب این خیلی خوبه
اولویت کیفیت بازی هستش بازی با کیفیت باشه بزار اصلا خطی یا نیمه جهان باز باشه الکی جهان بازی رو بزرگ کردن که بدرد نمیخوره
یه چیزی مثل دنیای ویچر ۲
برای گیم پس دی وان میاد درسته؟
چه خبره خوبی بازی جهان باز نیت ولی ازادی دسترسی رو داریم
جالبه ! هایپ شدم واسش