دموی The First Berserker: Khazan در دسترس قرار گرفت + اضافه شدن حالت آسان
دموی رایگان The First Berserker: Khazan هماکنون روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC (از طریق استیم و با پشتیبانی از Steam Deck) در دسترس قرار گرفت.
دموی بازی حدوداً سه تا چهار ساعت گیمپلی خواهد داشت و مخاطبها پس از اتمام اولین ماموریت بازی، میتوانند حالت آسان را نیز انتخاب کنند. تمام پیشرفتهای دمو به بازی اصلی منتقل میشود و میتوان تا عرضه نهایی XP زیادی جمعآوری کرد. حجم دمو حدوداً ۳۰ گیگابایت است.
در ادامه تریلر دموی بازی The First Berserker: Khazan را مشاهده میکنید:
The First Berserker: Khazan در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۵ (۷ فروردین ۱۴۰۴) منتشر میشود. دارندگان نسخه Deluxe سه روز زودتر به بازی دسترسی خواهند داشت.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- ۱۵ بازی که بیشترین حق انتخاب را به مخاطب میدهند
- برترین و داغترین اخبار و حواشی گیمینگ در سال ۲۰۲۴
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- سیدی پراجکت همکاری با Sweet Baby را رد کرد: «ما حتی نام آنها را هم نشنیده بودیم»
- RTX 5090 بدون DLSS عنوان Black Myth: Wukong را با نرخ ۲۹ فریم بر ثانیه اجرا میکند
- اشاره سونی به PS6 در ماه گذشته که از چشم همه پنهان ماند؛ عرضه در سال ۲۰۲۸؟
- ۲۰ بازی خاطرهانگیز دیگر برای گیمرهای ایرانی
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- گیمپلی جدید بازی Black State گرافیک خیرهکننده آن را به تصویر میکشد
نظرات
به به یکی از مورد انتظارترین ها نمیدونم چرا انقدر دنیاش منو جذب کرده هم مبارزات جادو ها نوع گرافیک هنری بازی و کلا آرت بازی از اوناس که کلی حرف داره امیدوارم همین حسی که گرفتم ازش باشه
بازیش خوبه ولی حیف که حالت آسان رو واسه بازی آوردن زیبایی و هیجان بازی های سولزلایک تو سخت بودنشونه وگرنه اگه آسون باشه بازی خیلی زود تموم میشه و هیچ حس پیروزی و قدرتی بهت دست نمیده خوبی این سبک اینه که هرکسی به سمتش نمیره مگه پرو پلیرها
خوب در نهایت تیم توسعه تصمیم میگره اینا هم میدونی خواستن افراد بیشتری بتونن بازی رو تجربه کنن میدونی اتفاقا اینجوری خیلی بهتره بعد موفقیت الدن رینگ خیلی استودیو ها بازی های سولز ساختن بهتره بگیم از دارک سولز ۳ کم کم شروع کردن اوجش سکیرو و الدن رینگ بود موفقیت تجاری و نمرات بالا ث جایزه های مختلف دیگه همه زدن ت خط سولز خوب کارای خوبی هم دراومد چون درکنار فرمول ثابت این سبک نوآوری و خلاقیت هم به خرج دادن در کنارش از لحاظ بصری هم دستی سرگوشه بازی کشیدن مثل لایز اف پی، که یک اثر AAسولز باکیفیت بود یا لورد اف فالن برای همین یکم تنوع و تغییرات بد نیست حالا اینکه سختی اجباری رو یکم اختیاری کنیم یه وقتا البته نکه خیلی آسون داشته باشه ولی گزینه یکم متعادل تر کمی بالاتر از نرمال به قول معروف بد نمیشه بالاخره موارد جذاب دیگه ای هم مشخصه این سبک هست کمی هم تنوع میشه از اون حمله ای که اکثر توسعه دهنده ها به این سبک کردن مثلا بازی ووکانگ هم یک مثال از این تنوع میتونه باشه یا بازی فانتوم بلید که واسه پلی استیشن و پی سی دو سال دیگه قرار بیاد و مورد بعدی واقعا حیف حیلی ها دوست دارن این بازیها رو بخاطر نوع روایت کاراکترها طراحی باسها سیستم مبارزات و اون اتمسفر حاکم بر این سبک پلی بدن اون موجودات اساطیری داستان های پشت هر کدوم ولی خوب این سختی اجباری محروم میکنه به نظر من کار درستی کردن هم از نظر تجاری هم اینکه اشباع بازار و اینکه همه نگن بسه دیگه حالمون از سبک سولز بهم خورد سختی اجباری و افراد بیشتری میتونن تجربه کنن یجورایی مثل بتل رویال که از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱تقریبا شده بود دیگه یک سرطان هر کی میدیدی بتل رویال
الان ممد پرو میاد هیت میده ( تمام سریای سخت رو با کمک یوتیوب و گلیچ میره)
حالت آسان برا تمام بازیهای این سبکی واجبه👏👏👏درود به این تیم عاقل و با شرف
نیم ساعتی بازیش کردم و هیجان دارم تا اینجای کار
خیلی عالی بود مشخصه بازی روش کار شده…دمو بازی AI limit هم چند روز پیش بازی کردم…ب نظرم یه سری بزنید بهش خالی از لطف نیست