کارگردان سابق Devil May Cry 5 از شروع یک پروژه جدید خبر داد - گیمفا
کارگردان سابق Devil May Cry 5 از شروع یک پروژه جدید خبر داد - گیمفا
کارگردان سابق Devil May Cry 5 از شروع یک پروژه جدید خبر داد - گیمفا
کارگردان سابق Devil May Cry 5 از شروع یک پروژه جدید خبر داد - گیمفا
کارگردان سابق Devil May Cry 5 از شروع یک پروژه جدید خبر داد - گیمفا
کارگردان سابق Devil May Cry 5 از شروع یک پروژه جدید خبر داد - گیمفا

کارگردان سابق Devil May Cry 5 از شروع یک پروژه جدید خبر داد

رضا شیرمردی
۱۸:۳۱ ۱۴۰۳/۱۰/۱۵
کارگردان سابق Devil May Cry 5 از شروع یک پروژه جدید خبر داد - گیمفا

استودیوی Lightspeed که کارگردان Devil May Cry 5 و Dragon’s Dogma 2، هیدئاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، تحت نظر شرکت Tencent آن را رهبری می‌کند، توسعه اولین عنوان خود را آغاز کرده است.

ایتسونو که بیشتر به خاطر کار روی سری Devil may Cry و Dragon’s Dogma شناخته می‌شود، در توییتر اعلام کرد که کار بر روی پروژه جدید خود را آغاز کرده است. همچنین، در کنار اعلام این خبر، وی در ادامه از توسعه دهندگان خبره دعوت به همکاری با استودیو Lightspeed برای کار بر روی این پروژه نمود. متن پست توییتر ایتسونو به این شرح است:

پروژه جدیدی شروع شده است! ما تمام تلاش خود را برای رونمایی هرچه سریع‌تر از آن انجام خواهیم داد. همچنین به دنبال افرادی هستیم که به ما در استودیو برای توسعه بازی ملحق شوند!

ایتسونو که در آگوست (مرداد) از Capcom جدا شده بود، در نوامبر (آبان) به استودیو Lightspeed تحت مالکیت شرکت Tencent پیوست. هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با این عنوان در دست ساخت منتشر نشده، اما به گفته خود ایتسونو، فضایی کاملاً متفاوت نسبت به عناوین قبلی او خواهد داشت.

DARKSIRENgreatRARSHIAAAAبهنامAEOCambyses The ThirdAli

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان سابق Devil May Cry 5 از شروع یک پروژه جدید خبر داد - گیمفا
کارگردان سابق Devil May Cry 5 از شروع یک پروژه جدید خبر داد - گیمفا
کارگردان سابق Devil May Cry 5 از شروع یک پروژه جدید خبر داد - گیمفا
کارگردان سابق Devil May Cry 5 از شروع یک پروژه جدید خبر داد - گیمفا
کارگردان سابق Devil May Cry 5 از شروع یک پروژه جدید خبر داد - گیمفا
کارگردان سابق Devil May Cry 5 از شروع یک پروژه جدید خبر داد - گیمفا
کارگردان سابق Devil May Cry 5 از شروع یک پروژه جدید خبر داد - گیمفا
کارگردان سابق Devil May Cry 5 از شروع یک پروژه جدید خبر داد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • sonicer گفت:

    به نظرم بهتره بره سراغ سبک جدید و طراحی یک ip کاملا مستقل از سابقه قبلی که داره.

  • 30nabhl گفت:

    میموندی dmc6 هم میساهتی بعد میرفتی
    لاقل یه مشاوره دورا دور بهشون بده

    ولی کپکام بازیساز خبره زیاد داره
    ولی اویل ۴ ریمیک رو به اون خوبی تونسته در بیاره
    یعنی میتونه برای dmc هم یه کارگردان خبره پیدا کنه
    فقط منتظر روزی ام که بگن این بازی چند سال در حال توسعه بوده بوده و فلان تاریخ منتشر میشه

    من dmc میخواااااااااااااام 😭😭😭😭

    A0seyed0ANin(the ghost of yotei)SamARSHIAAAAR.r.lastJoel MorganMR147Obi wanDANTEAEOmore
    • DS4 گفت:

      واقعا آی‌پی ارزشمندیه، کپکام خیلی به این آیپی بی توجهی میکنه

      A0seyed0ANin(the ghost of yotei)ARSHIAAAAMR147Obi wanAEOEhsan et
    • ALIREZA0111 گفت:

      ***فقط منتظر روزی ام که بگن این بازی چند سال در حال توسعه بوده بوده و فلان تاریخ منتشر میشه***

      متاسفم ولی از این خبرا نیست
      تیم DMC5 همون تیم توسعه دراگونز دوگما ۲ هستش و حالا که دراگونز دوگما منتشر شده میتونن رو بازی جدید کار کنن (شاید DMC6)
      طراح مبارزات DMC5، در خلا ساخت دراگونز دوگما به تیم توسعه FF16 پیوست که سال ۲۰۲۳ عرضه شد و حالا که دراگونز دوگما هم عرضه شده شاید به کپکام برگرده
      در بهترین حالت، بازی جدید این تیم اخر نسل نهم عرضه میشه

      Nin(the ghost of yotei)ARSHIAAAA
    • Oracle گفت:

      من طبق مصاحبه هایی که ازش دیدم متوجه شدم که میره. همیشه گفته بود ساخت یه بازی و بعدش کار کردن روی دنباله ی اون واقعا شوق و انگیزه رو میگیره از آدم، واسه همین دراگون رو استارت میزد این ما بین.
      مطمئن باش اگر نسخه ۶ هم در جریان باشه صد در صد ازش مشاوره غیر مستقیم میگیرن. بار ها تو مصاحبه ها گفتن از کامیا زمانی که از کپکامم رفته بود مشورت میگرفتن حالا ایتسونو حتی تو DmC نینجا تئوری با اینکه کارگردان نبود اما نقش سوپروایزر رو داشت.

      الان طرفداران فرنچایز محبوب dmc تا بهار پیش رو به نتفلیکس و انیمه جدید باید دلشون رو خوش کنن فعلا تا بعدش ببینیم چی میشه. این مصاحبه های جدید و پشت صحنه ای که من دیدم داستان انیمه ظاهرا به پر کردن خلا داستانی لیدی و پدرش آرکهام یا حتی مادرش که اگر اشتباه نکنم اسپاردا از اونم برای temen ni gru استفاده کرد می‌پردازه.

      ARSHIAAAAMR147Ehsan et
  • .Unknown. گفت:

    ببخشید برای اسپم.
    دوستانی که به ساندترک ها علاقه دارین حتما بیاین گروه ساندترک سعی می کنیم اونجا فعالیت کنیم.
    و مثل بقیه گروه ها دد نیست.
    و سعی می کنم زود هم درخواست هارو بپذیرم.
    فعلا عضو ها زیاد نیستن خیلی زیاد و ایتم هایی که میخوایم رو نمیشه عملی کرد به خوبی.
    🌹

    𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊Oracle
    • Oracle گفت:

      اتفاقا الان dmc4 میزدم نبرد دانته با مجسمه ناجی. واقعا حماسه ای بود آهنگش انگار آخر زمان داری مبارزه میکنی. حتما پوشش بده ترک power of destroyer شاهکاری از تتسویا شیباتا🌸

      ARSHIAAAA𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊Ehsan et
      • .Unknown. گفت:

        برادر حتما بیا به گروهمون خیلی خوشحال میشم. سعی می کنم علایق شما رو هم در نظر داشته باسم

        OracleEhsan et
        • Oracle گفت:

          حتما، منکه کلا گوشی کامپیوترم شده موسیقی متن و ost. بنظرم واقعا سواد موسیقی رو بالا می‌بره و واقعا سخته دیگه شعرم نداری که روی اون ریتم پیاده کنی. یه اسکریپت بهت میدن باید روی اون موزیک بذاری تا مخاطب صد چندان غرق روایت و گیم بشه.

          .Unknown.
      • ARSHIAAAA گفت:

        dmc4 خداست واقعا نمیدونم چرا انقدر از این نسخه بدشون میاد بقیه

        بعد فایت ناجی رو خیلی دوست داشتم ولی میگن فایت بدی بوده :/

        Oracle
        • Oracle گفت:

          صحبت های جدیدی نیست. یادمه دقیقا من بازیو خریدم گاد ۲ حدودا ۱۰ ماه قبلش منتشر شده بود یه باس فایت داشت کولونوس که اونم جز ماندگار ترین باس فایت های سری گاد بود. همون زمان یادمه مجله ها و گیمرا میگفتن که ناجی از روی کولونوس کپی شده که البته الان دیگه منکر میشن. یه مغلطه بود واقعا ایتسونو تو ۹ ماه کولونوس رو دیده ایده گرفته واسش داستان نوشتن بودجه هم از کپکام گرفتن و پیاده سازی کردن؟!😂 مرغ پخته خندش میگیره.

          هر دو باس فایت عالی بودن. اما خب ناجی dmc4 با اون گیمپلی معروف بسیار سریع و بدون qte خیلی چسبید بهم واقعا حماسه ای بود. بنظر منکه dmc4 یکی از شاهکار هاست.

          ARSHIAAAA
          • ARSHIAAAA گفت:

            اون که بهترین نسخه سریه

            من دارم میگم ۴ هم فوق العادس ولی بهش کم لطفی شده

            Oracle
            • Oracle گفت:

              بازی در مجموع عالی بود انصافا. اما خب مثلا یکی از انتقادات عمده این بود که میشن ۱۱ برگشت با دانته تقریبا مثل رفت نرو همون باس فایت و محیط رو داشت. بنظرم بدم نبود میتونستی تو بازی متوجه تفاوت مبارزه با نرو و دانته رو برای باس فایت یکسان تو یک راند بازی متوجه شی تا اینکه از صفر استارت بزنی با یه شخصیت دیگه بازی کنی. خب کپکام سعی کرد یه کوچولو لول دیزاین رو برای دانته تغییر داد مثلا تو جنگل، آزمایشگاه آگنوس یا قلعه فورچونا و مرکز شهر سناریوی متفاوتی وجود داشت اما من انتظار داشتم حداقل محیط بازی رو تنوع بیشتری میدادن حالا باس فایت فرقی نمیداشت.
              موارد دیگه مثل مراحل تاس انداختن که بازم حوصله سر بر بود و تکراری از دید خیلی ها با اینکه لم رو یاد میگرفتی سه سوت ازش رد میشدی.

              در کل با توجه به بودجه ای که کپکام برای dmc میذاره نمیشه شاهد المان های خیلی جدیدی توی بازی بود و برای افزایش میزان گیمپلی بازی این چیزا گنجانده شده و مثلا مبارزه مجدد با باس فایت ها که هم تو نسخه ۳ ۴ ۵ آخرین مراحل بود جز dna بازی شده.

              ARSHIAAAA
  • armin گفت:

    چند وقت پیش dmc5 رو بازی کردم خیلی معمولی بودش نمیدونم چرا انتظارم خیلی بیشتر بود ازش امیدوارم پروژه جدیدش بهتر باشه

  • آیا سری DMC در خواب فرو رفته ؟؟
    درسته که کپکام آی‌پی های خاک خورده ۲۰ سال پیش رو داره احیا می‌کنه ولی بدون شک خاک نخورده ها رو هم نباید فراموش کنه !

    MR147Ehsan et
  • Ninja theorey گفت:

    بگفته جفی بازی خدای جنگ از روی dmc و اونیموشا ساخته شده ولی الان این کجاست و گاد چی شده.بهتره سبک کل بازی تغییر کنه .ایکاش dmc3 بازسازی کنند با گیمپلی جدیدتر

  • تنسنت از این پتانسیل هایی که داره چطور میخواد استفاده کنه؟امیدوارم بهشون آزادی در عمل رو بده ،که بتونن خلاقیت هاشون رو نشون بدن دوباره یه چیز دیگه این افراد شاگردان زیادی رو تربیت کردن حالا چه به صورت تدریس بازی سازی چه در حین پروژه رشدشون دادن که باید فرصتی بشه که اینارو معرفی کنن که صنعت گیم خلاقیت داخلش در جریان باشه مثلا کارگردان ریمیک اویل دو یه تیم جوان بودن همشون و زیر دست افراد با تجربه کار کرده بودن در کنارش حمایت استودیو های بزرگ از بازی سازهای مستقل البته اونم به شرط آزادی عمل خیلی بازی سازها مستقل بل استعداد هستن که آدم یه چیزایی رو تو آثارشان میبینه کرک پرش میریزه یا ایده هایی که خیلی جذاب هستن و یه سریشون راه رو دارن درست میرن ولی یا کامل نمی دونن چجوری به سرانجام برسونن و نیاز به افراد با تجربه دارن یه سریشون هم کارو میدونن چجور درارن فقط نیاز سرمایه و اعتماد دارن

کارگردان سابق Devil May Cry 5 از شروع یک پروژه جدید خبر داد - گیمفا