نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا

نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود

محمد حسین کریمی
۰۹:۳۰ ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا

استودیوی سی‌دی پراجکت در یکی از مصاحبه‌ها حول اندازۀ نقشه و محتویات بازی The Witcher 4 در مقایسه با The Witcher 3 صحبت کرده است.

سباستین کالمبا، کارگردان بازی The Witcher 4، در این باره گفت:

این سوال خوبی است. زمانی که در مورد میزان زمان مورد نیاز برای به پایان رساندن Blood and Wine یا Heart of Stone فکر می‌کردیم را به یاد دارم. ما اعدادی مانند ۵ تا ۱۰ ساعت را در نظر می‌گرفتیم، اما نهایتاً به ۳۰ ساعت رسیدیم! بنابراین، نمی‌خواهیم بردۀ اعداد و ارقام باشیم. نقشه قطعاً کم و بیش هم‌اندازۀ Th Witcher 3 خواهد بود؛ تعداد کوئست‌ها نیز تقریباً باید مشابه باشد. اما باز هم باید تاکید کنم که بازی بزرگ خواهد بود و بسیار جاه‌طلبانه. پیش از هر چیز، ما می‌خواهیم یک تجربۀ به شدت درگیرکننده را به ارمغان بیاوریم. پس کیفیت را بر کمیت مقدم می‌دانیم.

کالمبا همچنین در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد که چگونه سیری، شخصیت اصلی بازی که در ابتدای مسیر ویچر شدن قرار دارد، نسبت به استاد خود و شخصیت اصلی سه‌گانۀ قبلی، گرالت، متفاوت خواهد بود:

ما می‌خواهیم پلیرها در جهت تعریف او [سیری] تلاش کنند. او در شرف تبدیل شدن به یک ویچر است، با قوانین خود پیش می‌رود و هیولاها، ماموریت‌ها و ماجراجویی‌ها را به روش منحصر به فرد خود مدیریت می‌کند و همچنین، من فکر می‌کنم که او به ما فرصت بیشتری می‌دهد تا داستان‌های مختلفی را تعریف کنیم. ما می‌خواهیم مخاطب‌ها تجربه عمیق‌تری داشته باشند و Ciri نیز سزاوار این تمرکز است.

به مانند عناوین قبلی Witcher که با وجود شخصیت اصلی ثابت و غیرقابل شخصی‌سازی، پلیرها با داستانی چندشاخه‌ای روبه‌رو بودند و می‌توانستند سرنوشت خود را تعیین کنند، The Witcher 4 نیز رویکردی مشابه را پیش می‌گیرد. پلیرها با اعمال و انتخاب‌های خود سیری را تعریف خواهند کرد. کامبلا می‌گوید The Witcher 4 بیش از نسخه‌های قبلی تلاش خواهد کرد تا کنترل را به پلیرها بدهد.

Mohammad人Acker益man人Ahmad_bkPr_TheBestWolfMr VArmanیه گیمر ساده𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Screaming DemonSirMagAss𝚏𝚒𝚛𝚎𝚏𝚕𝚢 (ساول گودمن قدیم)NimaBiG WalleR(FalloutNV Fan)Spider-ManDARKSIRENتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟Amscمحمد حسین کریمی

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا