مدیرعامل Take Two در مصاحبهای GTA 6 را نفسگیر توصیف کرد
مدیرعامل شرکت Take-Two Interactive، استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، در یک مصاحبه جدید بازی GTA 6 را «نفسگیر» توصیف کرده و گفته است که این دنباله بسیار مورد انتظار، «ارزش صبر کردن» را دارد.
در حالی که بیشتر طرفداران، منتظر انتشار تریلر دوم ۶ GTA هستند، در چند روز اخیر جزئیاتی جدیدی درباره این عنوان منتشر شده است. اوایل این هفته، خبرنگار Bloomberg، جیسون شرایر، که پیش از این نیز زمان انتشار تریلر اولیه بازی را فاش کرده بود، گفت که اگر بازی در پاییز ۲۰۲۵ منتشر شود، «شوکه» خواهد شد. او ادامه داد از آنجایی که Rockstar در گذشته بسیاری از بازیهای قبلی خود را از جمله Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2، حتی تا دو بار به تأخیر انداخته است، این احتمال وجود دارد که GTA 6 نیز از این قاعده مستثنی نباشد. شرایر همچنین افزود که عدم وجود تاریخ مشخص برای عرضه GTA 6، دیگر ناشران را برای تصمیم گیری در تاریخ انتشار عناوین خود با مشکل مواجه کرده است.
اما در بحث جزئیات رسمی، هر دو شرکت Rockstar Games و Take-Two Interactive در مورد بازی Grand Theft Auto 6، رویکردی منفعلانهای را پیش گرفته و تا حد ممکن از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری نمودهاند. با این حال، استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two، اخیراً در مصاحبهای با یوتیوبری به نام کانر ماتر (Conner Mather)، به تمجید از بازی Grand Theft Auto 6 پرداخت. هنگامی که ماتر از زلنیک خواست تا بازی Grand Theft Auto 6 را در چند کلمه خلاصه کند، زلنیک گفت که این عنوان «فوقالعاده» بوده و «ارزش انتظار» را خواهد داشت. در ادامه مصاحبه، وی همچنین عنوان آتی Rockstar را «نفسگیر» توصیف کرد.
در حالی که Rockstar از زمان انتشار اولین تریلر از یک سال پیش تاکنون، در مورد عنوان در حال توسعه خود سکوت کرده است، یک توسعهدهنده از این استودیو که اخیراً جایزهای را به نمایندگی از Rockstar قبول کرده بود، گفته است این تیم در حال انجام کارهای «شگفتانگیزی» با Grand Theft Auto 6 است. وقتی این اظهار نظرها با نظرات اخیر زلنیک در مورد GTA 6 همراه میشود، نمیتوان انکار کرد که فشار انتظارات طرفداران از Grand Theft Auto 6 نیز چند برابر خواهد شد. اما با توجه به سابقه Rockstar در فراتر رفتن از انتظارات با عناوینی مانند Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2، میتوان با اطمینان گفت که عنوان بعدی سری Grand Theft Auto نیز به احتمال زیاد، یک موفقیت بزرگ خواهد بود.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- تحلیلگر: در این تعطیلات محتوای ایکس باکس قویتر از پلی استیشن است
- رسمی: سونی تایید کرد که قصد دارد شرکت مادر FromSoftware را خریداری کند
- GTA انحصاری پلی استیشن ۲ شد زیرا سونی در مورد ایکس باکس نگران بود
- ۱۰۰ بازی برتر در تمام تاریخ پلی استیشن
- نقد و بررسی بازی Indiana Jones and the Great Circle
- Black Myth: Wukong و Elden Ring: Shadow of the Erdtree در فینال رایگیری مردمی The Game Awards
نظرات
نفس گیره
که نفسمون بهش گیره
لامذهب یه تریلر بده بیرون کشتی مارو
بیا جانم به قربانت…
.
پ.ن: خیلی توقعات رو نمیبرن بالا؟ میترسم همین توقعات بالا باعث بشه موقع عرضه بازی یذره ناامید کننده ظاهر بشه…
اینقدر سطح توقعاتمون بالا رفته ک فک نکنم راضی بشیم ب نتیجه نهایی
حس میکنم متا پایینتر از ۹۸ بگیره همه ناامیدیم😂😂😂😂
✅ راکستار خوب بلد هست طرفدارهاشو ذله کنه 😂🤣
این لعنتی هم ناز میکنه
وقتی خودشون اینقد دارن تعریف و تمجید میکنن ینی حتما یه بازی عجیب فوق العاده قراره بشه. بیخودی نگران چیزی نباشین دوستان. درضمن برخلاف شایعات فکر نمیکنم این بازی درگیر woke و این مسخره بازیا بشه. شایدم بشه ولی به نظرم خیلی کمتر از باقی بازیا قاطی این چیزا میشه. راکستار بخش عظیمی از محبوبیت و اعتبارشو همیشه بخاطر همین ساختار شکن بودن و به باد سُخره گرفتن اینجور جریاناتی به دست آورده، حالا خودش یه دفه ای میاد اصلی ترین فرنچایزشو با این چیزا به گند بکشه؟؟ بعید میدونم. بازم میگم، حتی اگرم پای woke و این مسائل به بازی باز بشه خیلی نامحسوس خواهد بود. خود تریلر بازی هم بیشتر نشون میداد راکستار همون مسیر قبلی رو ادامه داده خداروشکر
بنظرت چرا چن نفر از موسس های اصلی راکستار از استودیو خارج شدن؟ چرا چندین بار بازی ب صورت داخلی تاخیر خورده و ریبوت شده؟
شک نکن بخاطر همین مسائل Woke بوده
ربطی نداره هادی جان. پروسه ساخت بازیای راکستار خیلی طولانی شده و طبیعتا ممکنه افراد خلاقی مثل دن هاوسر دوست نداشته باشن تمام عمرشون رو صرف ساخت بازیای AAA بکنن. برا همونم دن رفت استودیو خودشو برپا کرد تا بتونه اونجا خلاقیت و ایده های خودشو در قالب بازیای کوچیکتر نشون بده. بازیای راکستار خیلی عظیم شدن درحال حاضر و دارن طبق یه فرمول موفق و ثابت شده ولی یکسان ساخته میشن و همین خودش تا حدودی جلوی خلاقیت های جدیدو میگیره. دلیل خروج خیلی از اعضا این میتونه باشه. البته این صرفا نظر منه و ممکنه درست نباشه. درمورد ریبوت ها حالا نمیدونم.
ریبوت و تاخیر های پروژه میتونه دلایل مختلفی داشته باشه ، یکیش همین رفتن دن هاوزر از راکستار وسط پروژه ، کرونا و سختی های دورکاری ، و البته گزارش هایی بود که میگفت بازی قراره منطقه وسیعی از امریکارو شامل بشه که بخاطر بزرگی و فشار کار پروژه رو ریبوت کردن و تمرکزشون رو گذاشتن رو vice city