Elden Ring: Nightreign دارای ۸ کاراکتر قابل بازی و باس خواهد بود
در مراسم The Game Awards 2024 که توسط جف کیلی برگزار شد، شگفتیهای بسیاری برای بازیکنان وجود داشت و معرفی بازی Elden Ring: Nightreign یکی از بهترینهای آنان بود. این نسخه مجزا از Elden Ring، به عنوان یک بازی چندنفره تأیید شده است و در مصاحبهای با کارگردان بازی، جونیا ایشیزاکی (Junya Ishizaki)، تأیید شد که هشت شخصیت قابل بازی و هشت نوع باس مختلف در این عنوان وجود خواهد داشت.
Elden Ring در سال ۲۰۲۲ منتشر و پس از آن، افزونه Shadow of the Erdtree در سال ۲۰۲۴ عرضه شد. FromSoftware اخیراً تأیید کرد بود که دنباله مستقیمی برای Elden Ring در دست توسعه نیست، اما به نظر میرسد که همچنان کار این استودیو با آیپی Elden Ring به پایان نرسیده است.
در مصاحبهای با IGN، ایشیزاکی درباره جزئیات مربوط به گیمپلی Nightreign صحبت کرد. به گفته وی، داستان NightReign، موازی و مجزا از داستان اصلی Elden Ring خواهد بود و در فاز نهایی، ۸ کاراکتر از پیش تعیین شده و قابل انتخاب خواهد داشت. همچنین یکی از این کاراکترها نیز یک «دوست روحانی» (همانند Sprit Ashes در Elden Ring) به همراه خود دارد.
در ادامه، ایشیزاکی فاش کرد که هشت نوع باس نهایی در بازی وجود خواهد داشت و این دشمنان به تدریج با پیشروی بازیکنان در بازی قابل مواجهه خواهند بود. علاوه بر آن، این کارگردان اعلام کرد که تیم توسعه هنوز در حال بررسی سختی باسها زمانی که بازیکنان بخواهند همان مبارزه را مجدداً انجام دهند، هستند و این موضوع میتواند به NewGame+ یا سیستمی مانند Bonfire Ascetic در مبارزات اشاره داشته باشد.
در نهایت، به دلیل شکست اخیر بازیهای Concord و Suicide Squad: Kill the Justice League که هر دو عناوین چندنفره بودند، از ایشیزاکی پرسیده شد که آیا رفتن Elden Ring به همان مسیر خطرناک خواهد بود یا خیر. این کارگردان اشاره کرد که FromSoftware طراحی بازیهای خود را بر اساس نگرانیهای صنعت پایهریزی نمیکند، بلکه به ارائه محتوای مورد علاقه خود باور دارند.
همچنین، شما میتوانید جزئیات گیمپلی این عنوان را نیز از اینجا مطالعه کنید. Elden Ring Nightreign در سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- تحلیلگر: در این تعطیلات محتوای ایکس باکس قویتر از پلی استیشن است
- رسمی: سونی تایید کرد که قصد دارد شرکت مادر FromSoftware را خریداری کند
- GTA انحصاری پلی استیشن ۲ شد زیرا سونی در مورد ایکس باکس نگران بود
- ۱۰۰ بازی برتر در تمام تاریخ پلی استیشن
- نقد و بررسی بازی Indiana Jones and the Great Circle
- Black Myth: Wukong و Elden Ring: Shadow of the Erdtree در فینال رایگیری مردمی The Game Awards
نظرات
لفت فور دد به سبک الدن رینگ
شیردوشی از FS بعید بود ولی خب حالا باید دید که نتیجه چه میشود ولی نتیجه هرچه شود من به تجربه این بازی و دیگر بازی های کوآپ نخواهم پرداخت.
همچنین از اونجایی که بازی برای تجربه ۳ نفره طراحی شده اما تک نفره هم قابل بازی هست باید دید که چطور سختی رو تعادل سازی میکنند.
به نظر شخصی من،شیردوشی نیست این. دارن ایدههای مختلفی که پلیرا درخواست کرده بودن رو توی این عنوان تست میکنن. از اونجا که اکثر Asset هارو دوباره استفاده میکنن ریسکش پایینه و میتونن همینجا ریاکشن بازیکنان رو بفهمن بجای اینکه با عنوان بزرگ بعدیشون بخوان ریسک کنن.
ایدههایی مثل رندومایز کردن ایتم ها و انمیها چیزیه که برای همه دارک سولزها و الدن رینگ مادش پرطرفدار بوده. Seamless Co-op هم که الان دارن توی این عنوان تستش میکنن هم یکی دیگه از مادهای پرطرفدار الدن رینگه. ترکیب روگ لایک با سولز لایک هم ایدهایه که میخوان آزمایشش میکنن. توی تریلر Parry کردن به سبک Sekiro هم نشون دادن که یعنی احتمالا میخوان ببینن اضافه کردنش به سولزلایکها چه نتیجهای میتونه داشته باشه.
خلاصش اینه به این بازی به چشم آزمون و خطای فرام نگاه کنید. هرچیم بازخورد خوبی بگیره ازش توی بازیا بعدی پیادش میکنن.
عزیزان چرا سایت میزنه اتصال امن نیست فقط با فیلتر بالا میاد ؟