کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: تیم توسعه پس از ریمیک سهگانه کار بزرگتری انجام خواهد داد
تیم توسعه سهگانه Final Fantasy 7، در اوایل سال جاری با Final Fantasy 7 Rebirth ثابت کرد که ثبات و پایداری برای یک تیم توسعه چه مزایایی در دوره زمانی طولانی که چندین پروژه را در بر می گیرد دارد. اینکه ببینیم سازندگان با آخرین قسمت از این بازسازی چه خواهند کرد هیجانانگیز خواهد بود. اما استودیو پس از آن چه چشماندازی خواهد داشت؟ به گفته کارگردان بازی، نائوکی هاماگوچی (NaokiHamaguchi)، هر چه که باشد بزرگتر و بهتر خواهد بود.
هاماگوچی در مصاحبه با رسانه GamesRadar گفت که کار روی Final Fantasy 7 Remake Part 3 هنوز ادامه دارد و اگرچه او هنوز نمیداند پروژه بعدی تیم سازنده پس از آن چه خواهد بود، اما برایش هیجانزده است، زیرا دانش و تجربه جمعی خوبی را طی این ۳ پروژه کسب کردند.
ما هنوز روی بازی سوم کار می کنیم این بازی هنوز تمام نشده است. وقتی به پایان سه گانه می رسیم، از نظر پروژه بعدی که تیم روی آن کار می کند، واقعاً هنوز اصلاً نمی دانم. این پروژه میتواند Final Fantasy شماره گذاری شده بعدی باشد. میتواند یک آیپی کاملا متفاوت باشد. ما ممکن است یک برند کاملاً جدید را راه اندازی کنیم. اما هر چه که باشد، من بسیار هیجان زده هستم که روی آن کار کنم و ببینم با دانش و تجربهای که کسب کردهایم چه کاری میتوانیم انجام دهیم.
هاماگوچی اضافه کرد که با دانش و تجربهای که تیم توسعه به دست آورده است، پس از پایان قسمت آخر ریمیک Final Fantasy 7، هر چیزی که بسازند بزرگتر و بهتر خواهد بود:
تیم من مجموعا ۱۰ سال با هم بودهاند. تیم برای گذراندن کل این پروژه سهگانه، به آرامی تجربه و دانش خود را ایجاد میکند، تیم در آن دوره تجربه زیادی کسب کرده و بسیار رشد کرده است. بنابراین من فکر میکنم زمانی که ما سهگانه را به پایان برسانیم و بازی نهایی را به نمایش بگذاریم، در موقعیت بسیار خوبی برای حرکت رو به جلو و انجام کارهای بزرگتر خواهیم بود و این تجربههایی که کسب کردهایم برای آن پروژه بسیار مهم خواهد بود.
در نهایت هاماگوچی تاکید کرد که تیم توسعه روی DLC عنوان Final Fantasy 7 Rebirth کار نمیکند و تمرکز کامل آنها روی توسعه قسمت آخر این سهگانه است. اوایل سال جاری هم یوشونوری کتاسی (Yoshinori Kitase) تهیه کننده فرنچایز Final Fantasy اعلام کرد که Square Enix قصد دارد این بازی را در سال ۲۰۲۷ عرضه کند.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
نظرات
و بلاخره از فروش راضی خواهند بود
نه نمیشه بازم😂
فعلا ب اهداف مالیتون برسید تا ببینیم چی میشه
بابا دست از ساخت این بازی ها بردار اسکوار انیکس…فقط محیطای زیبایی دارن.گیم پلی همشون تو دیواره.یدونه بازی های اکشن و خلوت تر بساز و ببین چقد به نفعته…چیزی مثل گاد آف وار و هلبلید و دویل میکرای و گوست تسوشیما و هورایزن و بلک ووکونگ بساز ابله تا ببینی چقد بهتره…چیه بابا این بازی هایی که میسازی..گیم پلی اشون اصلا قابل رفتن نیست.معلوم نیست چیه این گیم پلی فاینال فانتزی.میپری جلو و میپری عقب جادو میزنی خب که چی…باید یاد بگیری که شمشیر و میدن دست گیمر قشنگ ازاد و باز میگرده تو محیط و دشمن میکشه و محیطا رو میگرده و صفاشو میکنه.معما حل میکنه و….. همین به همین راحتی…چرا لقمه دور سر خودت میچرخونی آخه🤢🤢🤢🤢
مطمئنم دو دقیقه هم بازی های این فرنچایز رو از رو انجام ندادی
نسخه دهم رو روی پلی استیشن دو سال ۲۰۰۲ تموم کردم..فاینال فانتزی ده رو…محیط ها خیلی زیبا بودن ولی حقیقتیه عادت کردن به گیم پلی اینطور گیمها و سیستمشون پوچه..خیال پردازی فانتزی خوبه ولی نه با این طور گیم پلی ها برادرمن….بارها تو نسل هفتم و هشتم اسکوار انیکس میخاست گیم پلی رو به سبک اکشن کامل سوق بده که طرفداران نزاشتند…دیگه من نمیدونم…حیفه که اکشن خالص نیستند که همه هم بتونن بازی کنن
سیستم نوبتی امضای اصلی این سری بوده و بنظر من سیستم خوبیه این که تو فایت ها نمیتونی بدون فکر عمل کنی و باید همه چی حساب شده باشه ولی نظرت قابل احترامه اگه این سیستمو دوست نداری ولی دلیل بر بد بودنشون نیست
چون تو نمیتونی بازی کنی و اصلا کمپانی هم ی آدمی مث تورو نیاز نداره و تو اصلا درک نکردی بازی رو و مال این حرفا هم نیستی