کارگردان Devil May Cry به شرکت Tencent پیوست
کارگردان سابق برخی از فرنچایزهای محبوب Capcom، هیدیاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، با هدف ساخت عناوین جدید AAA، به استودیوی LightSpeed، زیرمجموعه Tencent، پیوست.
در آگوست (مرداد) امسال، اعلام شد که ایتسونو، کارگردان عنوان Dragon’s Dogma 2 و Devil May Cry، پس از سه دهه کار در Capcom، این شرکت را ترک کرد. حال میدانیم که مقصد نهایی او پس از این جدایی، استودیوی تحت مالکیت Tencent بوده است.
LightSpeed به طور رسمی اعلام کرد که ایتسونو را به عنوان کارگردان و رئیس جدید خود استخدام نموده و خاطرنشان کرد که این استودیو ضمن کار روی عناوین بزرگ AAA، برای داشتن تیمی مجرب و بینالمللی نیز تلاش خواهد کرد.
هنوز اطلاعات زیادی از عنوان در دست ساخت Light Speed به اشتراک گذاشته نشده است.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
ای بابا پس کی dmc بسازه
ماجرای دانته دیگه برای کپکام چون پولساز نیست، پس مهم نیست و احتمالا کم کم شل میکنه و رها میشه.
به نظرم تنها گزینه و جانشین نزدیک به dmc بایونتا پلاتنیوم گیمز هستش و لاغیر. از لحاظ شخصیت پردازی ، تخیل ، موزیک، گرافیک ، گیم پلی و … انگار اسپین آفه.
خیلی هم پولسازه ولی گذاشته کنار. تا زمانی که ریمیک و عناوین آنلاین سود میبره چرا باید بسازه میزاره آخر کار وگرنه پتانسیل DMC در حد خدای جنگ هست و حتی بیشتر
والا گرافیک و موزیک و شخصیت پردازی این دو مجموعه چندان قابل مقایسه نیست
موزیک ها dmc متاله، بایونتا یه تم دیگه داره،گرافیک dmc با نسل جدید همراه بوده،بایونتا …خب کنسولش سوییچه انتظار بالا نیست توی این زمینه. شخصیت پردازی هم، خب، با عرض معذرت ولی پلانتنیوم گیمز واقعا بده در روایت و شخصیت پردازی توی آی پی ها اوریجینال خودشون، سری بایونتا یه مثالشه( بقیه اورجینال هاشون مثل wonderful 101 و astral chains رو هم ببینید منظورم میفهمید)
(از لحاظ اکشن هردوتا تند اند اما سری بایونتا بیشتر روی داج و ری اکشن تمرکز داره، dmc روی اجازه دادن پلیر در ترکیب کمبو ها و ترکیب اسلحه هاشو استایلن، پس اینجا هم تفاوت پیدا میکنن
داداش اینا رو از کجا آوردی؟!
اتفاقا نسخه پنجم بازی تو ۱۰ بازی پر فروش کپکام هست و من میبینم کلی نسل جدید با این بازی شیفته ی سری dmc شده. آمار کپکام نشون میده تازه بعد از بازی نسخه پنجم آمار فروش نسخه های دیگه هم بالا رفته.
توی نظر سنجی اخیر کپکام دانته بالاتر از شخصیت های سری های دیگه مثل لئون RE محبوب ترین شخصیت گیمینگ از سوی گیمرا انتخاب شد حتی ورجیل توی سه شخصیت برتر بود با اینکه آنتاگونیست هست.
پس با اینهمه من فکر میکنم کپکام سفت تر بچسبه به دانته تا اینکه شل کنه و رهاش کنه.
والا هر کی هم بسازه مشخص نیست بتونه جادو ایتسونو رو ادامه بده،چه در زمینه داستان و شخصیت ها و چه گیم پلی،
باز خوبه که ایتسونو نسخه ۵ ام ساخت وگرنه داستان دانته به صورت خیلی کج توی نسخه ۴ ام به اتمام میرسید(یا داستانش به صورت گنگ توی نسخه دوم) حداقل نسخه ۵ ام یه پایان شایسته به مجموعه داد(که اکه بر فرض نسخه ها آیتده،مثل pinncle of combat سر و کله شون پیدا شد که بیان و به مجموعه تِر بزنن،حداقل بگیم پایان مجموعه اصلی نسخه ۵ ام بوده)
کاش حداقل ریمیک نسخه یک تا سه رو بسازن . مخصوصا نسخه سه که اگه خوب پیاده شه میترکونه. ولی واقعا dmc جدید بشدت کمبودش حس میشه
کومونیست ارا؟
دراگونز دوگمای ۳ یا حتی دیالسی نسخه دوم رو شاید دیگه نبینیم ؛ چون به جز بحث خروج کارگردان انگار خود کپکام هم زیاد از مقدار فروش نسخه دوم راضی نبوده با این که ۳.۳ میلیون فروش خیلی هم بد به نظر نمیاد !
هعی دویل می کرای رفتی و ما رو تنها گذاشتی 💔
امیدوارم یک روزی دوباره برگردی….
ایشون واقعا آدمه باهوش و خلاقی هستن قطعا کمک های زیادی میتونه به استودیو جدیدش در ایده پردازی بکنه