کونامی از دلایل ساخت Metal Gear Solid Delta: Snake Eater میگوید
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater یک بازسازی جاهطلبانه از نسخه سال ۲۰۰۴ است که روی پلی استیشن ۲ منتشر شد. این بازی مدتی است که توسط کونامی (Konami) در حال توسعه بوده و اعلام شده که نسخه کامل آن در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.
در مصاحبهای که اخیراً انجام شده، نوریاکی اوکامورا (Noriaki Okamura)، تهیهکننده سری Metal Gear Solid درباره یکی از دلایل اصلی بازسازی این بازی محبوب صحبت کرد:
یکی از دلایلی که باعث شد تصمیم به بازسازی این بازی بگیریم این بود که متوجه شدیم بسیاری از بازیکنان جدید و جوانتر با سری بازیهای Metal Gear آشنایی ندارند. به نوعی ماموریت و وظیفه ما بود که اطمینان حاصل کنیم این سری برای نسلهای آینده زنده بماند. بههرحال، ما این میراث را به جا میگذاریم.
در دهه ۲۰۰۰، Metal Gear Solid 3 بسیار جلوتر از زمان خود به نظر میرسید. با داستانی طولانی و درگیرکننده، آزادی عمل و مکانیزمهای ویژهای چون استتار و درمان کاراکتر که در آن دوره تجربهای خاص به بازیکنان ارائه میداد. تمام این ویژگیها نهتنها در MGS Delta: Snake Eater حضور دارند، بلکه همهچیز به شکل فوقالعادهای بهبود یافته است.
اوکامورا نکته خوبی را مطرح میکند. اولین بازی Metal Gear در سال ۱۹۸۷ عرضه شد و آخرین عنوان مهم این سری در سال ۲۰۱۵ با Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به بازار آمد؛ همان زمانی که هیدئو کوجیما، خالق سری، از کونامی جدا شد. تیم کونامی در سال ۲۰۱۸ تلاش کرد بازی MGS Survive را به عنوان یک نسخه ترسناک از سری منتشر کند، اما این بازی شکست بزرگی را رقم زد. حال فرصت خوبی برای بازگشت این فرنچایز دوست داشتنی به نظر میرسد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
قبلا گفتم هدف اصلی یاد گرفتن متال گیر ساختن توسط تیم جدیده
“یکی از دلایلی که باعث شد تصمیم به بازسازی این بازی بگیریم این بود که متوجه شدیم بسیاری از بازیکنان جدید و جوانتر با سری بازیهای Metal Gear آشنایی ندارند.”
متال گیر مرده باعث و بانیش هم خود کونامیه اگه این ریمیک خوب از آب در بیاد که چه بهتر ولی اگه خوب نشه دیگه آخرین میخ رو به تابوت متال گیر باید زد.
تا الان پروژه ریمیک های کونامی خوب جلو رفته فکر کنم اینم ریمیک خوبی بشه
پول و دیگر هیچ
حاجی حالا که هم سایلنت هیل ریمیک میکنی هم متال گیر قربون دستت یه کسلونیا هم ریمیک کن
من باور نمی کنم. با این منطق میتونستن MGS2 رو انتخاب کنن و همچنین از نظر فنی اولین بازیه.
MGS3 رو به همون دلیلی که Silent Hill 2 رو انتخاب کردن انتخابش کردن.
اولین سری MGS3 هست
دلیل ساخته شدن Metal Gear Solid Delta: Snake Eater : پول…
دلیل هیت کردن این شرکت کونامی و متال گیر سولید رو متوجه نمیشم . مگر چیکار کرده که شرکت کونامی رو هیت میکنن؟؟ لطفاً کسی اگر میدونه توضیح بده