بازی بعدی استودیو سازنده What Remains of Edith Finch از Ico الهام خواهد گرفت
عنوان بعدی استودیو Giant Sparrow، سازنده عناوینی مانند What Remains of Edith Finch، از عنوان کلاسیک و انحصاری پلی استیشن منتشر شده در سال ۲۰۰۱ با نام Ico، الهام خوهد گرفت.
از طریق پست جدید منتشر شده در وبلاگ استودیوی Giant Sparrow، این توسعه دهنده اطلاعاتی درباره پروژه بعدی خود به اشتراک گذاشت.
سازنده بازی What Remains of Edith Finch، قصد دارد از منابعی مانند Ico ,Windosill ,Spirited Away و مستندهای دیوید اتنبرو (David Attenborough)، در کنار سبک خاص انیماتورهایی مانند وینسور مککی (Winsor McCay) و والت دیزنی (Walt Disney) برای ساخت جهانی پویا و انتقال حس زنده بودن، الهام بگیرد.
همچنین، Giant Sparrow اعلام کرده است این عنوان که فعلاً مراحل اولیه تولید را پشت سر میگذراند، روی کاوش شگفتیهای حیات وحش در نقش یک زیستشناس تمرکز خواهد داشت.
طرح مفهومی منتشر شده در وبلاگ استودیوی سازنده نیز همانطور که اشاره شد، یادآور بازی Ico است. البته هنوز مشخص نشده که چه جنبههایی از Ico قرار است به عنوان منبع الهام مورد استفاده قرار بگیرد. Ico توسط اوئدا فومیتو (Fumito Ueda)، یک کارگردان مینیمالیست با تمرکز بر سناریوی «دیدار یک دختر و پسر» ساخته و عرضه شد. در Ico، بازیکن در نقش کاراکتری با همین نام قرار میگیرد که به دلیل داشتن شاخی که توسط اهالی روستا بد یمن شناخته میشد، در قلعهای متروک زندانی میشود و در آن، با دختر ملکه، یوردا (Yorda)، آشنا میشود. این عنوان نوآوریهای بسیاری در زمینه طراحی و مبانی تکنیکال مانند روایت داستانی با کمترین دیالوگ ممکن و تکنولوژیهایی مانند bloom lighting و keyframe animation معرفی کرده بود که بعدها در بسیاری از عناوین دیگر مورد استفاده قرار گرفت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
Ico که خیلی خوب بود 🥇
۳ حرف داره این ICO ولی به جرئت تا الآن ۳۰ تا بازی به طور مستقیم و غیرمستقیم ازش الهام گرفتن !
همیشه فکر میکنم ساخت ارت استایل خیلی از گرافیک سخت تره
گرافیک با گذر زمان منسوخ میشه ولی ارت استایل بهش عمر میبخشه
چرا بازی جدیدشون رونمایی نمیشه بعد این همه وقت :/
این هیچی playdead رو بگو
یکساله دیگه خبر جدیدی نیومده و ۸ سال هم از اینساید گذشته …
اینو نمیدونم ولی پلی دد کلا روند ساخت بازی هاشون طولانیه به خاطر وسواسی که دارن اون دوتا بازی که دو بعدی و دو و نیم بعدی بود ۶ سال طول کشید این که یه بعدی و جهان بازه ظاهراً
تویه این دوره زمونه یه بازی مثل سه گانه فومیتو اوئدا واقعا هس میشه…