کیفیت اجرایی A Quiet Place: The Road Ahead روی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس مشخص شد
از گیمپلی متمرکز بر مخفیکاری گرفته تا منابع الهام بازی، تاکنون جزئیات زیادی از A Quiet Place: The Road Ahead دریافت کردهایم. با این حال، اطلاعات خاصی از کیفیت اجرایی اثر مذکور روی پلتفرمهای مقصد در دست نبود و بهنظر میرسد این موضوع حالا تغییر کرده است.
استودیوی Stormind Games، توسعهدهنده A Quiet Place: The Road Ahead، تایید کرد که بازی مذکور با دو حالت گرافیکی مختلف روی کنسولهای نسل نهمی سونی و مایکروسافت اجرا خواهد شد. پیلرها قادرند بازی را با وضوح 4K و نرخ فریم ۳۰ یا با وضوح 1440p و نرخ فریم ۶۰ اجرا کنند. این بازی تنها از یک حالت گرافیکی روی ایکس باکس سری اس پشتیبانی خواهد کرد که وضوح 1440p و نرخ فریم ۳۰ را هدف قرار میدهد. همچنین، هنوز مشخص نیست که بازی روی PS5 Pro بهبودهای قابل توجهای خواهد دید یا خیر.
A Quiet Place: The Road Ahead در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۶ مهر ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
قابل قبول نیست واسه من!
با یخورده بهینه سازی میتونستن۶۰فریم لانچ کنن برای سری اس البته از انجین این گیم اطلاعی ندارم…
بیخیال
هر چقدر پول بدی همونقدر هم آش میخوری
دیگه این اش نیس برادرمن آبدوخیاره
احتمالا تا زمان عرضه حالت پرفورمنس هم برای سریز اس میسازن. امکان نداره ۶۰ فریم اجرا نکنه
همینو منم میگم این بازی از همه لحاظ صفره جلوی سایبرپانک و استارفیلد که رو اس ۶۰فریم ران میشن
کنسول غولیه واسه خودش
بو دراپ میاد
سری اس یعنی ترمز نسل ۹ .
کاش هیچ وقت وجود نداشتی .
اگه نبودی الان کنسول های ما همه بازی هارو ۴k و ۶۰ فریم اجرا میکرد
بعضی وقتا یه بازی از سمت خود سازنده به یه کیفیت و فریم ریت خاص محدود میشه.
که میتونه یه تصمیم باشه یا از سر اجبار
به نظرم ۱۴۴۰ و ۳۰ فریم برای سری اس بد نیست، با گذر زمان نحوه کار کردن باهاش بیشتر داره دست دولوپرا میاد. اون مشکل بزرگی که همه رو ازش میترسوندن هم نشد آخرش.
درسته ولی این قضیه انجین تا انجین ، سازنده تا سازنده فرق داره
نحوه کار کردن با سخت افزار این کنسول هم بیشتر دست کسایی مثل سگا و یوبیسافت میاد که سالانه گیم منتشر میکنن تا راکستار که هر چند سال یکبار گیم منتشر میکنه
چرت و پرت