گزارش: یوبیسافت قصد دارد ۱۰ بازی Assassin’s Creed را طی ۵ سال آینده عرضه کند - گیمفا
گزارش: یوبیسافت قصد دارد ۱۰ بازی Assassin’s Creed را طی ۵ سال آینده عرضه کند - گیمفا
گزارش: یوبیسافت قصد دارد ۱۰ بازی Assassin’s Creed را طی ۵ سال آینده عرضه کند - گیمفا
گزارش: یوبیسافت قصد دارد ۱۰ بازی Assassin’s Creed را طی ۵ سال آینده عرضه کند - گیمفا
گزارش: یوبیسافت قصد دارد ۱۰ بازی Assassin’s Creed را طی ۵ سال آینده عرضه کند - گیمفا
گزارش: یوبیسافت قصد دارد ۱۰ بازی Assassin’s Creed را طی ۵ سال آینده عرضه کند - گیمفا

گزارش: یوبیسافت قصد دارد ۱۰ بازی Assassin’s Creed را طی ۵ سال آینده عرضه کند

محمد حسین کریمی
۱۲:۰۶ ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
گزارش: یوبیسافت قصد دارد ۱۰ بازی Assassin’s Creed را طی ۵ سال آینده عرضه کند - گیمفا

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وبسایت Insider Gaming، شرکت یوبیسافت قصد دارد طی ۵ سال آینده ۱۰ بازی جدید از سری Assassin’s Creed عرضه کند و یکی از آن‌ها ریمیک AC IV: Black Flag است.

البته برخی از این پروژه‌ها، بازی موبایل، واقعیت مجازه یا چندنفره هستند و نسخۀ اصلی به حساب نمی‌آیند. ما می‌دانیم یک بازی چندنفره با نام رمزی Invictus در دست ساخت قرار دارد و Hexe نیز نسخۀ اصلی بعد از Shadows خواهد بود که برای سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این موارد، استودیوی Sofia روی اثری که در سه منطقۀ مدیترانه، آزتک و هند روایت می‌شود کار می‌کند و احتمالاً یک ریمیک دیگر در کنار بازسازی Black Flag مراحل اولیه ساخت را می‌گذراند.

طبق اطلاعات منابع داخلی، قبل از تاخیر Assassin’s Creed Shadows، ریمیک عنوان Assassin’s Creed IV: Black Flag (با اسم رمز Obsidian) قرار بود تا نوامبر ۲۰۲۵ عرضه شود. اما حالا که یکی از آثار مورد انتظار کلیدی به تعویق افتاده است، بازی‌های دیگر نیز تحت تاثیر قرار گرفته و احتمالاً دیرتر عرضه خواهند شد. مارک الکسیس کوته، تهیه‌کننده سری AC، در ایمیلی به تمامی کارمندان یوبیسافت، این تغییر برنامه برای تمامی عناوین سری را اعلام کرده است.

توجه داشته باشید که به طور رسمی هیچ‌یک از این پروژه‌ها تایید نشده و ممکن است طی مراحل توسعه، تعدادی از آن‌ها لغو شوند.

Javadnoct for gamefaوحید سلطانیub fanB-manSam Lakeامینboy gamerایمانSirMagAssO2SeraKkravinoff꧁𝔽abulous 𝕊layer꧂سهام دار نباشیم عشق کنیم با گیمویچ کینگ انگمارRezaپروفسور بی سواد

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش: یوبیسافت قصد دارد ۱۰ بازی Assassin’s Creed را طی ۵ سال آینده عرضه کند - گیمفا
گزارش: یوبیسافت قصد دارد ۱۰ بازی Assassin’s Creed را طی ۵ سال آینده عرضه کند - گیمفا
گزارش: یوبیسافت قصد دارد ۱۰ بازی Assassin’s Creed را طی ۵ سال آینده عرضه کند - گیمفا
گزارش: یوبیسافت قصد دارد ۱۰ بازی Assassin’s Creed را طی ۵ سال آینده عرضه کند - گیمفا
گزارش: یوبیسافت قصد دارد ۱۰ بازی Assassin’s Creed را طی ۵ سال آینده عرضه کند - گیمفا
گزارش: یوبیسافت قصد دارد ۱۰ بازی Assassin’s Creed را طی ۵ سال آینده عرضه کند - گیمفا
گزارش: یوبیسافت قصد دارد ۱۰ بازی Assassin’s Creed را طی ۵ سال آینده عرضه کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Ashix گفت:

    حدس من اینه که میخواد سالی یه ریمیک و بازی جدید از اساسین بده که از همین الان معلومه کیفیت همشون قراره افتضاح باشه. گندشو درآورده این یوبیسافت دیگه

    Javadnoct for gamefaub fanSam Lake❤ NieR LoveRامینGorbe pakatyNimaboy gamerایمانmore
  • Old Gamer گفت:

    یاد اون شخصی افتادم که چای کیسه ای رو بعد از هر بار مصرف میزاشت خشک میشد و دوباره استفاده میکرد.

    JavadRichmannoct for gamefaub fanSam LakeامینUNESISMGorbe pakatyNimaboy gamermore
  • Reza گفت:

    یوبیسافت که دیگه تموم خدا رحمتش کنه، من فقط فاز یه عده رو خریدارم که یه مدت یوبیسافتو با راکستار قیاس میکردن😆😆 مثل مقایسه بنتلی با سمند میمونه

    امینGorbe pakatyایمانDANTEمحمد حسیندانیالMeafana
    • Meafana گفت:

      یه زمانی برای خودش یوبیسافت غولی بود
      درسته ممکن بود بازی‌های یوبیسافت از نظر مقیاس و جزئیات در حد بازی‌های لاک استار نباشند اما بیاین قبول کنیم که خاطرات خوش زیادی را برامون رقم زدند
      یه بازی هم برای اینکه بتونه برای ما اوقات خوشی رو رقم بزنه لازم نیست که جزئیات مربوط به اسب رو درست ترسیم کنه
      بازی‌هایی مثل فارکرای ۳ و اساسین کرید ۲ و اساسین کرید بلک فلگ و شاهزاده ایرانی و خیلی از بازی‌های دیگه که برای خیلی‌ها خاطره حساب میشن
      حتی مثلاً من با بازی آندرریتدی مثل اساسین کرید روک هم خاطرات خوش زیادی دارم
      مشکلی که ما داریم سیاستی هست که الان یوبی سافت در پیش گرفته و حاضر نیست از اشتباهات خودش درس بگیره و همچنان اصرار به تولید بازی‌های بی‌کیفیت پشت بازی‌های بی‌کیفیت داره

      Sam Lakeامینboy gamererfankarimiRoyalknightThunderDoomKILLER OF GODSSera
  • بزرگ‌ترین مشکل یوبیسافت تعداد بیش از حد کارمندان و شعبه‌هاست. پروژه‌های کلیدی با همکاری همۀ این شعبه‌ها ساخته میشن که باعث میشه ارتباطات و هماهنگی طاقت‌فرسا بشه و به جای این که نیروی کار بیشتر عاملی برای تسریع پروژه باشه، برعکس باعث فرسایشی شدن ساخت اثر میشه چون تمامی این نیروهای کار طی توسعه گیج و سردرگمن. کاهش ۵۰ درصد نیروی توسعه اضافی و نگه داشتن افرادی که مستعد هستند و ذوق و تخصص ساخت بازی رو دارن، بستن نیمی از شعبه‌ها، تمرکز روی آی پی‌های جدید یا فرنچایزهای فراموش شده برای این که فقط متکی به AC و FC نباشن و دادن زمان بیشتر به پروژه‌ها به نفع کیفیت، تنها راه نجات این کمپانی و بازی‌های محبوبشه.

    یک استودیوی واحد و متمرکز برای عناوین سرویس محور مثل رینبو باید وجود داشته باشه که طی سال‌های پیش رو تجربه کسب کنه. نه این که پروژه‌های اینچنینی به تیم‌هایی واگذار بشه که تجربۀ کافی ندارن و در گردش باشه.
    آی‌پی‌های دیگه هم باید به صورت ثابت توسط تیم‌های مشخصی ساخته بشن و در گردش نباشه. مثلاً مونترال فقط AC و FCبسازه. تورنتو Splinter Cell توسعه بده و تیم Ubisoft Montpellier هم متمرکز بر آثار دو بعدی مثل Rayman باشه. نه این که آی پی ها در گردش باشن و استودیوها همزمان روی یک پروژه واحد با حداقل ارتباطات کار کنن. این رویه شاید باعث طولانی شدن پروسه ساخت بشه، اما به شدت کیفیت رو افزایش میده و کپکام هم دقیقاً به همین شیوه عمل میکنه. برای تسریع پروسۀ تولید میتونن از تیم های ترد پارتی پشتیبانی استفاده کنن و outsource میتونه مفید باشه.

    برداشتی که من از یوبیسافت دارم، یک شرکت شلوغ، بی‌نظم و کارخونه‌ای هست. عده‌ای که دور هم جمع میشن تا ساعات کار خودشون رو با کیفیتی حداقلی انجام بدن و حقوقی دریافت کنن. در صورتی که این کار نیاز به ذوق و شوق و ارتباطات صحیح و راحت بین اعضا داره.

    یکی از مهلک‌ترین سم‌های توسعۀ بازی های ویدیویی تعداد زیاد توسعه‌دهندگان هست، مخصوصاً اگر به تکه‌های مختلف (شعبه‌ها) دور از هم تقسیم شده باشن. بهترین بازی‌ها اصولاً توسط استودیوهایی با تعداد معقولی از توسعه دهنده ساخته میشن.

    Ghost of Tsushima جهان باز بود و ساختاری شبیه AC داشت، اما توسط ۱۶۰ نفر ساخته شد.
    ac Valhalla هم توسط ۱۵ استودیو مراحل توسعه رو طی کرد و عدم وجود نظم و پختگی ایده‌ها، به خوبی در خود پروژه دیده میشه. تزریق توسعه دهنده بیشتر باعث نمیشه بازی با کیفیت‌تر بشه یا کیفیت سریع تر بدست بیاد.

    JavadRichmanub fanSam LakeامینUNESISMTomNRG-souls
    • 🟢 اتفاقا نیرو هرچه بیشتر باشه، کار سریع‌تر به اتمام میرسه.

      ✅ اما مهم این است که افراد سازنده‌ی اون اثر متحد و هماهنگ باهم باشند، نه اینکه هرکس ساز خودش را بزند و مدام تداخل در روند تولید ایجاد کند ..‌.

      • بر اساس مبانی مدیریتی، تعداد نیرو باید متناسب با نیازهای محصول (پروژه)/خدمت باشه و تزریق بیش از اندازه نیرو به تسریع هر چه بیشتر مراحل ساخت پروژه منتهی نمیشه که هیچ، باعث سردرگمی و بی نظمی و کندتر شدن مراحل ساخت میشه. برای همین استودیوها معمولا در یک محدوده منطقی از نیروی کار سیر میکنن و رشد بسیار محتاطانه صورت میگیره.

        تشکیل تیم برای خلق اثر یک ظرفیت مشخصی داره که توسط مدیر استودیو تعیین میشه با توجه به محصولی که در دست ساخته. اگر یک بازی دو بعدی به ۳۰ توسعه دهنده نیاز داره، با تزریق ۹۰ توسعه دهنده، کیفیت مورد نظر سریع تر به دست نمیاد. اگر هم یک بازی جهان باز نیاز حقیقی به ۷۰۰ توسعه دهنده داره، با ۲ هزار توسعه دهنده کیفیت سریع تر بدست نمیاد، بلکه باعث میشه پروژه با مشکلات فرسایشی شدن مواجه بشه.
        برای اطلاعات بیشتر:
        https://www.linkedin.com/pulse/how-many-too-many-team-size-sabaresh-t-frlfc
        https://www.indeed.com/hire/c/info/how-many-employees-do-you-need
        کتاب Teams That Work خیلی خوب به مدیریت در جهت بازدهی و نیروی کار می پردازه.

        Richman
    • UNESISM گفت:

      دقیقا این هممون ساختار یوبی در دهه قبل بود.
      فقط کافی بود اسم شعبه شو بشنوی تا تضمین ساخت اون اثر رو بدونی
      یه زمانی یوبی شانگهای یلی بود واس خودش
      تضمین خروجی اثار پیچیده و خاص بود .
      مونترل که الماس شعبات بود ، اصلا اسم مونترال میومد عشق بازیبازا دیدن شعبه اجر قرمز این شرکت بود یه جور نماد مونترال گیمینگ شده بود ،توی لیست آرزوی جوانان بازار کار بازیسازی این شعب است .
      و در آخر مسیو که پیشوند یوبی رو یدک نمیکشد و من عاشق کارشون با بازی World in Conflict شده بودم و هنوز پلیش میدم اخرین یادگار سییریا اینترتیمنت خدا بیامرز
      یوبی پاریس و خرگوشهای شیطون و قندعسلش که جای خود دارند

      محمد حسین کریمی
  • Meafana گفت:

    مثل اینکه یوبی سافت قرار نیست از سیاست‌های غلط خودش درس بگیره
    حتی شرکت کونامی به اون منفوری هم قدم مثبتی در جهت بهبود وضعیت خودش برداشته و این رو میشه با سایلنت هیل ۲ ریمیک دید
    ولی یوبیسافت انگار اصلاً متوجه وضعیتی که توش قرار داره نیست
    این موضوع رو حتی از آوردن یک اپراتور معلول به بازی رینبو سیکس سیج میشه متوجه شد

    ایمانRoyalknight
  • K گفت:

    یوبیسافت -پیش بسوی مرگ-هرچنداصلا دوست نداشتم هی

  • sonicer گفت:

    یوبی سافت زده تو کار سری کاری.
    برعکس خیلی از منتقدین ، فکر نمیکنم یوبی سافت حالا حالا نابود بشه، در بدترین حالت ممکنه با شرکت دیگه ادغام بشه. با اینکه چندان از یوبی سافت خوشم نمیاد، اما باید قبول کرد شرکت بسیار بزرگیه و مهمترین شرکت بازی ساز و ناشر اروپاس.

  • با این حساب بعید نیست که ریمیک تمام نسخه های منتشر شده قبل از بلک فلگ هم در دست ساخت باشه !

  • HDMI_DEU گفت:

    یکی این یوبیسافت رو گردن بگیره، شاید فرجی شد😕.

  • Tom گفت:

    وای پول نداریم چیکار کنیم ؟
    شیره اساسینز کریدو بکشین در حدی که مردم متنفر بشن
    از سالی یدونه رسید به سالی ۲ تا

    noct for gamefaNimaHaj kratos(در انتظار ریمیک سه گانه قدیمی)ایمان
گزارش: یوبیسافت قصد دارد ۱۰ بازی Assassin’s Creed را طی ۵ سال آینده عرضه کند - گیمفا