سختی Metal Gear Solid Delta وابسته به انتخاب بازیکنان در زاویه دید خواهد بود
به گفته تهیهکنندگان کونامی، درجه سختی بازسازی Metal Gear Solid Snake Eater بر اساس زاویه دید و انتخاب بازیکنان میان دو حالت آن متفاوت خواهد بود.
نوریاکی اوکامارا (Noriaki Okamura)، تهیهکننده بازی و یوجی کورکادو (Yuji Korekado)، کارگردان خلاق، در مصاحبه با رسانه Famitsu درباره زوایای دید مختلف در بازی Metal Gear Solid Delta صحبت کردند. بازیکنان در این بازی میتوانند میان دو آپشن New Style و Legacy Style انتخاب کنند و درجه سختی بازی در این دو حالت متفاوت خواهد بود.
به گفته کورکادو، در ابتدا قرار بود قابلیت انتخاب درجه سختی در بازی قرار داده شود و بازیکنان میتوانستند در هر زمان آن را تغییر دهند، اما در نهایت این ایده عملی نشد. سازندگان تصمیم گرفتند سختی بازی را در بسته به زاویه دید بازیکن تغییر بدهند.
در حالت New Style، بازیکنان زاویه دید بسیار گستردهتری دارند و قابلیت شلیک اسلحه در هنگام حرکت، سختی این زاویه دید را کاهش میدهد. پس اگر سختی New Style و Legacy مشابه یکدیگر باشند، زاویه دید Legacy بسیار سخت میشود. به همین خاطر سازندگان تصمیم گرفتند سختی این دو حالت را تغییر دهند.
حالت Legacy بازی Metal Gear Solid Delta سختیای مشابه بازی اصلی ارائه میدهد و سازندگان سختی حالت New Style را به طور کامل تغییر دادهاند.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دست توسعه قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Ori: پلی استیشن بهزودی استراتژی چندپلتفرمی ایکس باکس را دنبال خواهد کرد
- تاریخ عرضه بازی South of Midnight مشخص شد + تریلر داستانی
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- فیل اسپنسر: Starfield انحصاری Xbox باقی نخواهد ماند
نظرات
کلا تو متال از اینا زیاده
اوجش قسمت طالاب روح ها