Hi-Fi Rush 2 دارای عناصر جهان باز بیشتری خواهد بود
در اوایل سال جاری، مایکروسافت با وجود موفقیت Hi-Fi Rush، استودیوی Tango Gameworks را تعطیل کرد و امیدها برای ساخت دنباله آن را از بین برد. با این حال، ناشر کرهای Krafton استودیوی Tango Gameworks را در ماه آگوست خریداری کرد تا امکان ساخت Hi-Fi Rush 2 دوباره وجود داشته باشد.
در حالی که ساخت دنباله در مراحل اولیه توسعه به سر میبرد، برخی از جزئیات آن به اشتراک گذاشته شد. ماریا پارک (Maria Park)، مدیر بخش توسعه Krafton، در مصاحبه با GamesIndustry ساخت Hi-Fi Rush 2 را تایید کرد. دنباله بازی، تجربه جهان بازتری ارائه خواهد داد؛ بدین معنا که بازیکنان این بار در محیطهای پویاتری نسبت به بازی اول به کاوش میپردازند.
وقتی برای اولین بار با تیم ملاقات کردم، آنها کار روی Hi-Fi Rush 2 را آغاز کرده بودند. قصد دارند فراتر از انتظارات طرفداران فعلی خود عمل کنند. برای مثال، برخی با بازخورد خود اشاره داشتند که انگار در Hi-Fi Rush فقط در یک سری کارخانه حرکت میکنید. برای رسیدگی به این موضوع، هدف تیم خلق یک محیط جهان بازتر است. فکر نمیکنم این بازی کاملاً جهان باز باشد، ولی محیطهای بزرگ و پویاتری خواهد داشت. علاوه بر این، آنها قصد دارند فناوری پیشرفته را در ریتم اکشن بگنجانند تا حس هماهنگی بیشتری به آن بدهد.
ماریا پارک در ادامه توضیح داد که استودیوی Tango Gameworks یک بیلد شش ماهه مربوط به Hi-Fi Rush 2 را در اختیار دارد و اگرچه کار روی پروژه به دلیل تعطیلی استودیو و فروخته شدن به Krafton متوقف شده بود، اما بهزودی دوباره از سر گرفته میشود.
در زمان ملاقات، تیم بیلد شش ماهه Hi-Fi Rush 2 را در اختیار داشت. در حال حاضر، پروژه به دلیل کسب IP متوقف شده است، زیرا تمام دارایی ها و ابزارهای مرتبط از مایکروسافت به Krafton منتقل خواهند شد. با این حال، ما قطعا به کار بر روی آن ادامه خواهیم داد. همانطور که اشاره کردم، قصد نداریم صرفاً دنباله بازی را عرضه کرده باشیم. میخواهیم اطمینان حاصل کنیم که محصول نهایی انتظارات جامعه را برآورده میکند و از آن فراتر میرود.
پر بحثترینها
- چرا GTA 6 میتواند یک ناامیدی بزرگ باشد؟
- منبع داخلی: Xbox در آشفته ترین حالت خود قرار دارد
- قیمت Horizon Zero Dawn پس از معرفی نسخه ریمستر به طور مخفیانه دو برابر شد
- حدود ۴۰۰ نفر از کارکنان Activision Blizzard اخراج میشوند
- شیگرو میاموتو: امیدوارم نینتندو وارد جنگهای به اصطلاح کنسولی نشود
- فیل اسپنسر: Xbox اکنون نسبت به گذشته بازیکنان بیشتری در آسیا دارد
- مدیر عامل یوبیسافت: گیمرها مقصر فروش کم Star Wars Outlaws هستند
- اکانت رسمی Xbox، شوخی فیل اسپنسر با پلی استیشن را یک قدم جلوتر میبرد
- نقدها و نمرات Starfield: Shattered Space منتشر شدند
- پلی استیشن همچنان بر گسترش عناوین سرویس محور و «برابری، تنوع و شمول» (DEI) متمرکز است
نظرات
ایولا
تانگو باز میگردد
فکر کنم بشه ساخت اینو تقریبا قطعی دونست چون خیلی در هفته ها و ماه های اخیر حرف و حدیث ازش زیاده
خداکنه بسازنش 🥲
نسخه ۱ که عالی بود
هر چقد بازی میکنم سیر نمیشم