شایعه: Ubisoft مبلغ ۶۵۰ الی ۸۵۰ میلیون دلار را برای توسعه Skull And Bones خرج کرده است
طبق شایعه منتشر شده توسط یکی از منابع نزدیک به Ubisoft، ادعا میشود که این کمپانی مبلغی بین ۶۵۰ تا ۸۵۰ میلیون دلار برای توسعه بازی Skull and Bones هزینه کرده است.
به ادعای یوتیوبری با نام Endymion و منابع نزدیک به یوبیسافت که با او ارتباط دارند، دلیل اصلی حرکت یوبیسافت به سوی ورشکستگی، بازی Star Wars Outlaw نیست، بلکه عنوان Skull and Bones با هزینه ساخت ۶۵۰ الی ۸۵۰ میلیوندلاری است.
اندیمیون گفت:
طبق گزارش منابع من، تاکنون چندین نسخه متفاوت از این بازی تولید و کنسل شده است که هر کدام بسیار متفاوت نسبت به دیگری بودند. در واقع، بودجه اختصاصیافته شده در طی ۱۰ سال توسعه برای تمام نسخههای اولیه و محصول نهایی، چیزی بیش از ۶۵۰ میلیون و کمتر از ۸۵۰ میلیون دلار تخمین زده میشود.
وی در ادامه نظر خود را درباره دلیل اصلی مشکلات مالی یوبیسافت به اشتراک گذاشت:
در حقیقت، افتضاح مالی که Skull and Bones به بار آورد، دلیل اصلی مشکلات مالی و خطر ورشکستگی یوبیسافت قلمداد میشود. آنها مبلغ غیرقابلباوری را خرج توسعه این بازی کردهاند و درنهایت، به آن شکلی که انتظارش را داشتند موفقیتآمیز نبود.
Skull and Bones در ۲۲ آگوست (۱ شهریور) منتشر و از همان زمان عرضه، با استقبال ضعیفی مواجه شد، به طوری که در بالاترین رکورد خود نتوانست به عددی بیش از ۲۶۱۵ بازیکن همزمان در استیم برسد. از آن زمان، این عنوان از لحاظ محبوبیت با سقوط آزادی قابل پیشبینی، به حداکثر تعداد بازیکنان همزمان ۴۱۲ نفر در طی ۲۴ ساعت گذشته رسید.
تخمین زده میشود که Skull and Bones فقط توانسته چیزی بین ۲۰ الی ۳۰ هزار نسخه به فروش برساند. برای مقایسه، در نظر داشته باشید که عنوان Concord که حتی از سوی استودیوی سازنده آن یعنی Firewalk نیز شکست تجاری محسوب میشد، توانسته بود تقریباً به همین آمار فروش یعنی چیزی میان ۲۰ الی ۲۵ هزار نسخه دست یابد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
همه ش رو که خودش نداده ؛ باید دید چه قدرش رو بنده خداها سنگاپوری ها متقبل شدن ؟!
جدا از این ، جالبه طبق شایعات میخوان بازی رو برای سوییچ ۲ هم منتشر کنند ! البته چون سرویس محوره و محتاج پلیر قطعا چنین چیزی عجیب و اجتناب پذیر نبود
اگه این مبلغ باعث شد گیمش AAAA باشه ، پس اون ۲میلیاردی که راکستار برای گتا۶ هزینه کرده (بر اساس شایعات و گزارشات) بازیش AAAAAAAAAAAAA میشه
مشتی خودت خندت نگرفت؟
2 میلیارد هزینه ؟!
راکستار خیلی بریز به پاش کرده باشه ۵۰۰ میلیون دلار هزینه کرده باشه
نسخه ۵ کلا ۳۰۰ میل هزینه داشت
میدونم
گفتم براساس یه سری شایعات
اگه واقعی باشه این همه پول دقیقاً خرج چی این گیم شده؟ حتی از خیلی بازیای نسل هفت هم پایین تره
بابا با این پول ۲ تا GTA درمیاد، تو این بازی حتی مبارزات کشتی هم خوب نبود، من کلا ۱۵ ساعت بازی کردم استوریشو تموم شد، آخرش فکر کردم کشتی بزرگ میده که دیدم اصلا نداره بازی!!! برعکس the crew motorfest که واقعاً عاشقش شدم این بازی مزخرف داغون بود
افراد بسیار زیادی در توسعه این عنوان معیوب برای سالها دخیل بودند.
فکر میکنم این اثر جزو معدود آثاری باشه که هزینه مارکتینگش کمتر از دستمزد سازندههاش درآمده!
حیف پول میفته دست کی
جدی جدی AAAAبود ما مسخره میکردیم
واقعا قیمت گیمAAAAکه صحله باش میشد یه گیمAAAAAAAAAساخت ولی یوبیسافت مث اینکه به قول معروف پولو زده به کو….شتر🤣
وقتی که نمیدونی از پروژه چی میخوای، بهتره که اصلا شروعش نکنی.
چه برسه به اینکه شروع کنی و هی تغییرش بدی، آخرشم یه محصول ضعیف بذاری جلوی گیمرا.
به همین خاطره که میگن فاز تعریف و محدود کردن یک پروژه نرم افزاری مهمترین فاز اون هست.
بازی skull and bones و موارد مشابه نشون میدن که اینکه اگه سر یه بازی بودجه خیلی زیاد و زمان خیلی زیادی گذاشته بشه نمیتونه موفقیت اون رو تضمین کنه
بلکه مدیریت پروژه و مدیریت بودجه و مدیریت مقیاس پروژه و کارگردانی و استفاده از افراد با مهارت و داشتن ایدههای نو تضمین کننده موفقیت یه بازی هست
جدیدا چقدر خبر میزارین از یه سری یوتیوبر که فقط دنباله view زیادن خیلی به حرفهای اینا اعتمادی نیست
میخواستم کرک شده PS4 پلی کنم خدارو شکر رضا این زباله رو معرفی کرد که اینترنت برای دانلود کردنش هدر ندم !🙄
برای تولید زباله زیاده این پول
دیگه بازی ۴آ خرج داره دیگه
نمیخرین یوبی سافت هم نمیتونه ۴آ بسازه
وضعیت یوبی سافت واقعا افتضاح و بحرانی شده/assassins shadow اخرین شانس این کمپانی هست / فروش آثار جدیدش در حد یه استودیو ایندی تازه کار شده/skull and bones یه بازی هایپی بود که بعد از موفقیت اساسین بلک فلگ کلید خورد و حدودا ۱۰ سال توسط ۳ کارگردان مختلف در دست ساخت بود و هیچ کدوم نتونستن این بازی رو تبدیل به چیزی کنن که فراموش نشدنی باشه از لحاظ جذابیت سرگرم کننده بودن/رقم ۶۰۰ میلیون دلار واقعا خیلی زیاده و احتمالا یوبی سافت هم دست به اخراج های گسترده ای بزنه/اگه shadow موفق نشه بعید میدونم حتی فارکرای بعدی یا ریمیک پرنس اف پرشیا ۱ بتونن کاری کنن.
یه AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA معذرت
چخبره😂😂😂
راکستار برای جی تی ای وی کلا ۲۰۰ میلیون دلار خرج کرد و چهار پنج برابر هم ازش سود کرد
این که اندازه چهارتا جی تی ای وی برای ساختنش خرج کردن سریع دد شد
۵ هزار نسخه فروش واسه هر A 😂
دقیقا چیکار میکردن تو این مدت؟ با نصف سرمایه ای که اینا گذاشتن میشد یه AAA واقعی و نه یه AAAA فیک درست کرد
اگه یوبیسافت با یک چهارم هزینه این ریمیک اسسینس بلک فلاگ رو میداد الان هم فروشش خیلی بیشتر بود هم اینکه گیمر ها خیلی بیشتر حال میکردن
برای همین برچسب AAAA زدن بهش