جدیدترین ویدیوی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater گیمپلی مبارزات، استتار و موارد بیشتری را به نمایش میگذارد
ویدیوهای بیشتری از گیمپلی ریمیک بازی مخفیکاری مورد انتظار Konami، یعنی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، به لطف رویداد Tokyo Game Show به اشتراک گذاشته شد.
تاریخ انتشار Metal Gear Solid Delta: Snake Eater هنوز نامشخص است، با این حال شرکتکنندگان رویداد Tokyo Game Show فرصت تجربه بازی را داشتند و بخشهایی از گیمپلی بازی مذکور به اشتراک گذاشته شد.
کاربر supanda_YouTube در یوتیوب، اخیراً بیش از ۵ دقیقه از گیمپلی بازی را منتشر کرده است. از آنجایی که ویدیوی گیمپلی با دوربین فیلمبرداری تهیه شده، انتظار کیفیت بالای آن را نداشته باشید؛ هرچند به خوبی گیمپلی مبارزات، مکانیزم استتار (Camouflage) و مکانیزم آسیبدیدگی پویای Snake در آن قابل مشاهده است.
در ادامه ویدیوی مربوطه را مشاهده میکنید:
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دست توسعه قرار دارد. بازی در زمان عرضه برای PS5 Pro بهینه خواهد بود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
منو یاد اسناپیر الیت ۳ میندازه اما خیلی بهتر از اون به نظر میرسه/امیدوارم موفق بشه/احتمالا نزدیک اسفند ماه تاریخ انتشارش بیاد.
تاریخ عرضه آذرماه توی TGA اعلام میشه و پیش بینی میکنم نهایت تا ماه مارس عرضه بشه.
بنظرم احتمال داره واقعا یک چیز ارزشمند مانند نسخه های قبل و قدیمیش از آب دربیاد…
خوب بود نسبتا بعضی جاها شاید خیلی شبیه بازی اصلی بود مثل جدا بودن مناطق نقشه ولی در کل که خیلی خوبه.
خیلی وفادار به بازی اصلی به نظر میرسه حتی بخش های فان بازی اصلی هم حفظ کردن.
فیزیک رو برم رو پل انمی ها میوفتادن چه تکونی میخورد پل انیماتورها برنامه نویس ها عالی کار کردن و خود موتور بازی هم موتور فیزیک قوی روش کار شده معمولا موتور فیزیک انودیا استفاده میشد قبلا ولی الان خود موتور های بازی سازی بخش فیزیک با کیفیتی دارن
کلت صداخفه کن نشونه گیرش همون مثل قدیم هست اما تو فانتوم پین هر چی میزنی به انمی اثر نمیکنه اینجا رنده میکنه😂
واسه اینکه اون کلت دارت بیهوشی اگه یه تیر بزنی به بدن انمی شاید یک دو دقیقه بعد اثر کنه و بیهوشش کنه ولی هدشات درجا بیهوش میشن
پرام حاجی گرافیکو فیزیکو زخم های بدن روی اسنیک رو پرام تازه گفته بودن اگه خیلی حرفه ای باشی می تونی بازی رو بدون دمیج خوردن تموم کنی