Spider-Man 2 و Ratchet and Clank: Rift Apart روی PS5 Pro به صورت 4K/60FPS و با ری تریسینگ فعال اجرا میشوند
مایک فیتزگرالد، کارگردان بخش تکنولوژی Insomniac Games، اعلام کرد که بازیهای Ratchet and Clank: Rift Apart و Maravel’s Spider-Man 2 روی کنسول PS5 Pro به صورت 4K/60FPS و همراه با ری تریسینگ اجرا خواهند شد. وی توضیح داد که این به مانند ترکیب حالت Quality بازیها روی PS5 اما با نرخ فریم ۶۰ است.
حالت مخصوص PS5 Pro (تحت نام Performance Pro) برای تمامی عناوین اینسامنیاک، از جمله Marvel’s Spider-Man Remastered و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، در دسترس قرار خواهد گرفت. فیتزگرالد همچنین اعلام کرد که تیم فنی استودیو در حال بررسی راههای جدید برای بهرهگیری از قدرت PS5 Pro در آثار آینده استودیو مانند Marvel’s Wolverine است.
PS5 Pro در تاریخ ۱۷ آبان (۷ نوامبر) امسال با قیمت ۷۰۰ دلار عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- ۱۰ بازی که در نیمه دوم خستهکننده میشوند
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- تحقیقات جدید FTC علیه مایکروسافت آغاز شده است
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- سهگانه Batman Arkham؛ آغاز، اوج و پایان یک افسانه
- تئوریهای طرفداران درباره GTA 6 باعث خنده اعضای راکستار میشوند
- گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
نظرات
برا بازی Marvel’s Wolverine خیلی هایپم
برعکس نظر اکثر افراد بنظرم اگه ps5 pro حافظه دو ترابایت باشه بدک نیست من خودم اگه ps5 بگیرم حتما باید یه اس اس دی ۱ یا ۲ ترابایتم بندازم روش (که احتمالا سامسونگ۹۹۰pro) که دو تراش ۱۲ تومنه (که البته شدیدا هم داغ میکنه و حافظه داخلی خنک کاریش خیلی بهتره )مجمعوعا حساب کردم یه ps5 slim دیسک خور با ۲ ترا اس اس دی و ۴ تا دسته میشه ۵۶ تومن که ps5 pro احتمالا وقتی قیمتش به ثبات برسه حدود ۴۳ ۴۴ تومن بشه که با چهار دسته میشه ۵۶ تومن که دقیقا همون قیمته با چند تفاوت یکیش اینه که دیسک نمیخوره که البته ما که پول دیسک نداریم یا هکی با هم اشتراکی بازی میگیریم دیگه یه ترابایت هم نسبت به اسلیم با ۲ ترا اس اس دی کمتر میشه ولی چون حافظه ش داخلیه خطر خراب شدنش کمتره و در نهایت قویتره با همون قیمت تقریبا
۱ ترا اس اس دی + یک دسته اضافه + ps5 slim درمیاد ۴۴ و ۳۰۰
چهارتا دسته میخوای چیکار سید فوقش دوتا دسته اضافه تر بگیر
پرو اگه بیاد تو بازار ایران قیمت فضایی میخوره که میشه ۶۰ تومن ارزون هم بشه از ۵۳-۵۴ تومن پایین تر نمیاد بخوای اکانت ظرفیتی بگیری میشه ۶۰ تومن با دسته اضافه میشه ۶۴ تومن اگه بخوای اکانت قانونی با بازی های قانونی خریداری بکنی برات از ۶۷ تومن پایین تر نمیاد توی این رنج بنظر خودم پی سی ببند ارزون تر هم برات آب میخوره اگه نگران بازی های انحصاری سونی که همه ی بازی هاش برا پی سی میاد همین چند روز پیش گاد آف وار رگناروک اومد
بازی هاش قیمتی نداره میتونی کرکی بریزی ولی اگه کنسول پسندی ps5 slim هم راضیت میکنه نیازی به پرو نیست اگه پولش رو داری و برات مهم نیست برو پرو بگیر نوش جونت
اشتب گفتم سید ۲ ترا SSD درمیاد ۱۳ و ۸۰۰ که برات درمیاد ۴۶ و ۸۰۰ با فایو و دسته اضافه ولی یک تراش درمیاد ۹ و خورده ای که در مجموع درمیاد ۴۲ و ۷۰۰ بازم انتخاب با خودته
وقتی خودتو به آب و آتیش میزنی تا بگی این یکی با بقیه فرق میکنه . تو کشورهای خارجی ارزش خرید نداره چه برسه به ایران
بچسب به پی سی
پی سی چیه؟ همونی که بازیهای سونی براش میاد؟
فقط اگه بتونه تو فریم ریت برخی بازیای مهم تفاوت ایجاد کنه خیلی برای اونایی که وضع مالیشون حتی متوسط هم هستند میشه گفت یجورایی ارزشمند میشه مثل GTA VI
تا الآن میگفتن چون پردازنده هاشون یکیه نمی تونه فریم ریت رو تغییر بده الآن با توجه مثالی مثل رزیدنت اویل ویلج که قراره با فریم ریت ۱۲۰ رو پرو اجرا بشه نمیشه با قاطعیت نظر داد و بازی به بازی احتمالا متفاوت خواهد بود !
نگفتن چون cpu هاشون یکیه نمیتونه افزایش فریم بده. گفتن “در بازی هایی که فشار بیشتر روی cpu مثل بازی های راک استار نمیشه شصت فریم گرفت”
مگر اینکه روی کنسول پایه هم ۶۰ باشه. همه بازی ها که این حالت رو ندارن.
منظورشون از اینکه gta vi با ۶۰ فریم اجرا شه اینه که رو ۴k و ۶۰ فریم بیاد یا همون ۱۰۸۰؟ چون ما تلویزیونمون بهترین حالتی که پشتیبانی میکنه ۱۰۸۰ ۶۰ فریمه ps5 slim می تونه رو این حالت gta vi رو اجرا کنه یا نه؟
اصلا کاری به این حرفا ندارم اجرا کنه یا نکنه ولی یکی از مشکلات واکنش های هیجانی و ندیده قضاوت کردن ها هست شما ببین بازی بیرون نیومده طرف داره نظر میده که بده یا آنقدر تعصبی که نمیشه حرف زد باهاش بارها نشون دادن نتیجه برعکس شده ولی باز این رفتارها ادامه داره یه موج راه میوفته طبق موافق یا مخالف بیشتر یا کمتر موج سواری بقیه شروع میشه اصلا در تکنیک جنگ روانی چه در سیاست چه اقتصاد چه سرکوب مثلا یه اعتراض شکل گرفته یا حمله نظامی به یک کشور خبرگزاری ها از این تکنیک ها در جهت منافع خودشون استفاده میکنن بازار ورزش سرگرمی هم همینه هر چیزی که آخرش به پول و قدرت ختم میشه طبق همین موج سواری ها هست که خیلی ها برنامه ریزی های خودشون میکنن خلاصه در حوزه بحث خودمون که ویدیو گیم هست هم بارها و بارها چوب قضاوت زود رو همه خوردیم چه بازی هایی که خیلی دستکم گرفته بودیم ترکوندن چه برعکس(شاهکار فیلد و….)اینم تا بیرون نیاد همه هیت ها و ب عکس گنده گویی ها کشکه
من همینقدر میدونم که مارک سرنی الکی یه کنسول طراحی نمیکنه و بیرون بده.قطعا کنسول پرو طراحی شده برای GTA VI.هیچ شکی توش نیست
به نظر من ps5 معمولی هم میتونه gta vi رو ۶۰ بده.
منتها پرو 4k و ۶۰ فریم اجراش میکنه.
همون رزیدنتی که میگی اونو میشه با یه سیستم نسل ۷ اجراش کرد الان ما نسل ۱۴
نسبت به بستن یه پی سی خیلی هم ارزشمنده ولی به عنوان یک کنسول گرونه
کدوم یکی ؟
داداش کلا هدف اصلی کنسول میان نسلی افزایش فریم از ۳۰ به ۶۰ هست که رسیده به هدفش تازه ray tracing هم افزایش داده
شما فکر میکردی قراره کار دیگه ای بکنه ؟
سیستم برای بازیهای روز نبستی تا حالا ؟
تو بازیهای روز وقتی میخواهی از ۳۰ به ۶۰ برسی میدونی چقدر باید هزینه بکنی ؟ فکر کنم نمیدونی شما احتمالا
عزیز 4k شصت فریم با ریتریسینگ بازی کن ببین چه حالی میده
نکنه تو بازی کردی؟
اره داوش واسه همون باندل سی سالگیش تو ۱ دقیقه سولد اوت شد
چه توقعی داری ازش دیگه؟ نکنه 4K/120FPS میخوای؟
نوچ نوموخام . با ۷۰۰ دلار میلم پی سی میبندم ،خیلیم قوی تر
بعید میدونم فورکی کامل منظورشون باشه احتمالا 4k داینامیک با ری تریسینگ میده و بدون ری تریسینگ 4k 60fps کامل اجرا کنه مگر اینکه ری تریسینگ بازی بالاترین سطح نباشه البته ممکنه با کمک pssr بتونه
بهینه سازی خیلی مهمه اگر تلاش میکردن و وقت میزاشتن روی نسخه معمولی قطعا 4k 60 اجرا میشد
بهینه سازی مثل افزایش رسانایی آب با افزودن نمک هست.
دیگه بعد یه مقدار هر چقدر هم نمک بریزی توس رسانایی آب بیشتر نمیشه و در نمودار بعد یه شیب بصورت خط افقی در میاد.
مهندس بهینه سازی درسته تا حدی جواب میده اما اگر developer ها بخوان وقت بزارن هزینه کنن و از قدرت واقعی کنسول پایه استفاده کنن بسیار به چشم میاد کنسول پرو فقط کارشون آسان تر میکنه برای چندین بازی توی همین نسل ۹ برام ثابت شد نمونه اشم alan wake 2 بود زمان انتشار بازی در حالت کوالیتی فریم متغییر و نورپردازی تا حدی نامناسب بود و همچنین ریتریسینگ بازی در نقاط تاریک بد عمل میکرد اما الان بعد از چند آپدیت بعد از یکسال به نحو شگفت آوری مشکلاتش حل شده و بسیار نسبت به قبل مشکلاتش برطرف شده
هایپ الکی😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
ماشالا داشم سونی 😂
امگان نداره بتونه فور کی نیتیو اجرا کنه تازه اونم با ری تریسینگ،والا به خدا من با کارت 7900xtx نمیتونم اجرا کنم
هایپ خاصی نداره یعنی واقعا کنسول ۷۰۰ دلاری باید توانایی این کارو نداشته باشه؟ ps5 pro دقیقا مشابه ps4 pro ئه به نظرم و دلیل برای خریدنش خیلی کمتر از دلیل برای نخریدنشه. مشکل کنسولای پرو سونی اینه که نزدیک به نسل آینده و وقتی عرضه میشن که این همه سرمایه گذاری روشون برای تایم باقی مونده منطقی نیست برای همینم نمیفروشن. محتوا اختصاصی ای هم که نداره، این یکی که حتی درایو دیسک هم نداره باید جدا پول بدی بخری براش.
به شخصه ps5 نخریدم تا این بیاد ولی با این قیمت حتی ارزش فکر کردنم ندارد بعید با این تبلیغات قشر متوسط راضی به خریدش کنن
من تا الان فک میکردم کنسولا همشون ۶۰ اف پی اسو میدن🤣🤣🤣چقد بدبختن کنسول پلیرا
من فن سونیم ولی با این پول میشه یه سیستم با کارت گرافیک ۴۰۶۰ ببندی که با dlss و fg بازی هارو به صورت 4k بازی کنی