فروش Star Wars Outlaws تا پایان آگوست حدود ۸۰۰ هزار نسخه تخمین زده شده است
Star Wars Outlaws در ۳۰ آگوست برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر و با استقبال نه چندان خوبی مواجه شده بود که باعث شد قیمت سهام Ubisoft کاهش یابد.
با توجه به عناوین بزرگی که در ماه سپتامبر منتشر شدهاند، به راحتی میتوان عرضه عنوانی مانند Star Wars Outlaws را از یاد برد. به عنوان یکی از بازیهای بزرگ یوبیسافت با بودجه کلان و بازاریابی گسترده، هیچ خبری در مورد فروش آن یا حتی جشنی به مناسبت انتشار از سوی ناشر انجام نگرفت. با این حال، مرکز آماری Ampere Analysis تخمین زده که این عنوان در PS5 و Xbox Series X/S توانسته بیش از ۸۰۰ هزار نسخه به فروش برساند.
در پادکست اخیر GI Microcast با حضور جیمز باتچلور (James Batchelor) و کریس درینگ (Chris Dring)، اعلام شد که این عدد تخمینی تنها برای پایان ماه آگوست (اوایل شهریور) است. در حالی که Outlaws در ۳۰ آگوست (۸ شهریور) به صورت جهانی عرضه شد، دسترسی زودهنگام در ۲۷ آگوست (۵ شهریور) برای دارندگان Gold و Ultimate Edition شروع شده بود. با درنظر گرفتن پنجره یک هفتهای و همچنین نسخه رایانه شخصی، احتمالاً رقم حقیقی فروش بیش از یک میلیون واحد باشد.
با این وجود، استقبال از عرضه فیزیکی این عنوان در بریتانیا تا حدودی ضعیف بوده است. به طوری که حتی به نیمی از آمار فروش Assassin’s Creed Mirage هم نتوانست دست یابد. چنین بازخورد ضعیفی، باعث شد که قیمت سهام یوبی سافت کاهش شدیدی را تجربه کند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
زمان تجربه بازی، دائم به این فکر میکردم که فقط و فقط یک گیم پلی درگیر کننده و لذت بخش میتونست این بازی رو خیلی بهتر کنه. متاسفانه هرچقدر بازی در تمام موارد خوب یا حتی عالی کار میکنه، گیم پلی، چه در مخفی کاری بیش از حد ساده و ابتدایی اش، چه در طراحی مراحل بدون خلاقیت و تکراری و در مجموع گیم پلی ای که به هیچ عنوان مفرح و یا هیجان انگیز نیست پاشنه آشیل بازی میشه و یک تنه ارزش تمام موارد دیگه، مثل داستان درگیرکننده، موسیقی گوش نواز و صداپیشگی حرفه ای رو از بین میبره.
ظاهرا ارزش سهام یوبی سافت به پایین ترین میزان خودش رسیده و باید منتظر باشیم ببینیم چه سرنوشتی در انتظار این شرکت هست. تمام این مشکلات رو میشد جلوشون رو گرفت ولی متاسفانه هر دو بازی اقتباسی یوبی سافت که طی کمتر از یکسال اخیر عرضه شدن بی تعارف بازی های خوبی نبودن و امیدوارم دیگه یوبی سافت دست به ساخت اقتباسی نزنه یا حداقل Massive رو از این امر معاف کنه.
یه نقد بی طرفانه و منطقی ، بدون نفرت پراکنی یا حاشیه سازی
این بازی واقعاً حیف شد ):
حرف حساب جواب نداره… متاسفه این مشکل فقط مختص به این بازی نیست و توی بقیه بازی های یوبی سافت هم مشکل نبود گیم پلی درگیر کننده رو داریم میبینیم💔
.
البته من به شخصی وقتی تجربش کردم بیشتر یه چیز دیگه رفت رو مخم، یه بخش هایی از گیم خیلی سریع بود، یعنی مثلا خیلی از چیز هایی که میتونستن یه کاتسین داشته باشن، یا یه انیمیشن داشته باشن، توی چند تا متن خلاصه میشدن یا فقط حرف زدن بودن، این مشکل در حالت عادی مشکل نیست، زمانی بد میشه که خیلی تکرار میشه… از تم و فضای بازی ولی خوشم اومد، شاید اگه یه پچ خوب بدن بتونن این مشکل ها رو حل کنن
متاسفانه هنوز فرصت نشده بازیش کنم، ولی من بازی های یوبی سافتو بدون تعارف دوست دارم، میراژ واقعاً لذت بردم، the crew جدید به اندازه فورزا برام ارزش مند بود ولی اواتارو اصلا کنار نیومدمو پاکش کردمش واقعاً به قول شما یوبی سافت اقتباس نباید بسازه، ولی یوبی پلاس باز گرفتم اینم حتما تجربه میکنم
متفاوت ترین بازی یوبیسافت در نسل ۹ :
ببین این چقدر بده که خود فن های استاروازم نرفتن بگیرنش.
من که بازی رو تجربه نکردم ولی اینطور که تو یوتیوب دیدم واقعا بازی خیلی اوضاعش خرابه هوش مصنوعی که افتضاحه ، خیلی چیزای بازی رو هم اصلا نساختن و یا انمیشن خاصی براش طراحی نکردن حتی به جزییات ساده و سطحی هم توجه نکردن و انگار همینطوری یچیزی ساختن
یوبی شیشه میفروخت بیشتر فروش میگرفت 💔😂
اگه صرفا برای دو روز ۳۰ و ۳۱ آگوست باشه میشه با ارفاق گفت نسبتا قابل قبوله وگرنه برای یه آیپی بزرگ حتی تو یک هفته هم عدد جالبی نیست !
یوبی از سال ۲۰۱۸ به این طرف هرچی بازی داده یه افتضاح به تمام معنا بوده حتی سری های جدید اساسین بعد ۲۰۱۸ یعنی اوریجینز افتضاح تمام و کمال بودن حتی والهالا هم یه بازی به شدت ضعیف و ناامید کننده بوده واسم تنها بازی که شاید بگم خوب بوده پرنس آف پرشیا بود که اونم به لطف ریلیز بد موقعش و عدم مارکتینگ مناسب فروش خیلی ضعیفی رو تجربه کرد.
اصلا عدد مناسبی نیست با اون بازاریابی بزرگی که یوبیباگ کرد حالا اینو تخمین زدن وای لابد کمتر هم میشه 😪