مدیرعامل Krafton معتقد است که Hi-Fi Rush 2 درآمدزا نخواهد بود
مدیرعامل Krafton در مصاحبه جدید خود میگوید که فکر نمیکند بازی Hi-Fi Rush 2 بتواند درآمد قابل ملاحظهای برای این شرکت داشته باشد.
Hi-Fi Rush یکی از عناوین جذاب و خلاقه صنعت بازی به شمار میرود و درست زمانی که آینده این آیپی روشن به نظر میرسید، مایکروسافت استودیوی Tango Gameworks را از زیرمجموعه خود کنار گذاشت. با این حال، شرکت کرفتون با وعده حمایت از این تیم وارد عمل شد و مدتی پیش استودیو را خریداری کرد.
Kim Chang-han، مدیرعامل شرکت Krafton، اخیراً نظر خود را در مورد دنباله Hi-Fi Rush بیان کرده است. او معتقد است که این بازی نمیتواند درآمدزایی زیادی داشته باشد. وی در مصاحبه با وبسایت Game Developer اظهار داشت که Hi-Fi Rush 2 یک بازی پولساز نخواهد بود، اما هرگز تمرکز این آیپی روی درآمدزایی نبوده است.
درحالی که مدیرعامل کرفتون اعتقاد دارد کار روی دنباله Hi-Fi Rush برای آنها درآمدی ندارد، اما در عین حال میگوید که این بخشی از تلاش آنها است. او اساساً تایید کرد که استودیوی تانگو روی این دنباله کار خواهد کرد.
شرکت Krafton هرگز نخواسته است که Tango Gameworks را برای ارقام و موفقیتهای مالی بزرگ خریداری کند. مدیرعامل این شرکت اشاره میکند که تانگو یک استودیوی بسیار خلاق است و آنها میخواهند این میراث را برای تلاشهای آینده خود حفظ کنند. داشتن پروژههای منحصربهفرد در مجموعه تضمین میکند که دستکم یکی از آنها به نتیجه برسد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
دم کرافتون گرم. ادم ناامید میشه وقتی میبینه اساسینز کرید که همش محتوای حوصله سر بر و اضافی و کپی عه اینقدر زیاد میفروشه ولی های فای راش نه.
تشکر از مایکروسافت و سونی بخاطر بازی های خلاقانه Hi fi rush و Astro bot اینجور بازی ها با عشق ساخته میشن نه با گرافیک
میدونی یه چیزی توی دنیای گیم خیلی باب شده اینه که با استفاده از اسم یه فرنچایز یا فیلمی یه اشغال میسازند (کاری که یوبی سافت میکنه) و مردم که میبیند یه بازی جدید از یه فرنچایزی مثل اساسین یا فارکرای کنجکاو میشند و میرن
بازی رو میخرن
مثالش همین اساسین والهالا و فارکرای ۶ و اونجرز و کلاف دیوتی مدرن وارفر ۳ و بتلفیلد ۲۰۴۲ (البته که با اپدیت های زیاد خوب شده)
توی تاریخ ویدئو گیم بازی هایی خیلی خوبی مثل های فای راش بوده که زیر سایه ای بازی های تریپلی بودند
اگر درآمد زا بود،الان یکی از استودیو های ایکس باکس،داشت نسخه ۲ رو میساخت.
البته باید اینم در نظر گرفت که دفعه قبل ، شدو دراپ شد و بیشتر هایپ ها حول محور ردفال و استارفیلد بود….
هر چقدم درامدزا میبود مایکرو بازم تعطیلش میکرد
چون این عددا و سودا به چشمش نمیان
سودای خیلی بالاتر از این میخواد بنابراین این استودیو ها واسش دست و پا گیر میشن متاسفانه
(یه گیمر ساده)
الان من میتونم چندین استودیو و آیپی نام ببرم که حرف شما رو کامل نقض میکنه.
مثلا یکیش دابل فاین،سایکوناتس۲ اون چرا هنوز استودیو ایکس باکس هست؟؟؟
اتفاقا یکی از خصوصیات ایکس باکس همین بها دادنش به همچین گیم ها ای هست.
تعطیلی تانگو،بخاطر مشکلات مدیریتی داخل استودیو بود،که از وقتی میکامی زد بیرون این اتفاق رخ داد.
نبود مدیر کارآمد مساوی تعطیلی استودیو.
دابل فاین هنوز بازی جدیدش نیومده
معلوم نیست داره چی میسازه
سایکوناتس ۲ هم مولتی پلتفرم بود که عرضه شد
ماکروسافت تویز فور باب رو ول کرد . تانگو رو هم تعطیل کرد
مایکرو ولش نکرد ، خود تویز فور باب از دستشون فرار کرد که بنظرم خیلی هم بد نشد
چون احتمالا سرنوشت مشابه تانگو داشتن
سایکوناتز ۲ مولتی پلتفرم بود و با بودجه مردمی ساخته شد مایکروسافت پشتیبانی خاصی از دابل فاین نکرد محصول زحمات خودش بود آخر ساخت بازی خریده شدن اگه مایکروسافت به این بازی ها بها میداد بانجو کازویی و کراش رو کنسل نمیکرد!!
مایکروسافت کراش رو کنسل کرده؟
یا اکتیویژن بخاطر بازی های لایو سرویسش؟
یا بهتره بگیم اصلا کراشی در کار نبوده که بخواد کنسل بشه ، صرفا چندتا کانسپت آرت بودن که بعد بیخیال ساختش شدن
یکم تحقیق کن پسر
کلا کانسپت آرت بود ؟یعنی هیچ پروژه ای در دست ساخت نیست از کراش ؟صرفا ایده اولیه بود؟
طبق چیزی که من شنیده بودم فقط کانسپت آرت بوده و وارد فاز تولید نشده بوده
«🔴 باورم نمیشه که هنوز رسانههای داخلی اصرار دارن که بازی Crash Bandicoot 5 کنسل شده و هنوز هم دارن خبرش رو کار میکنند! 🤦🏻♂️
🔸 متاسفانه خیلی از رسانهها کارشون شده ترجمه خبر از منابع خارجی و دیگه تحقیقی راجب صحت موضوع نمیکنند و حتی پیگیری هم نمیکنند که این طراح گفته ایده اولیه بازی کنسل شده نه خود بازی!
🔹 ایده اولیه ساخت بازی هم در مغز دکتر کورتکس جریان داشته و کرش و دوستاش میخواستن مغز دکتر کورتکس رو از شیطانی بودن نجات بدن که خب کلا کنسل شده!»
منبع : Nima AJ
منبع حرفم : (Nima AJ)
🔴 باورم نمیشه که هنوز رسانههای داخلی اصرار دارن که بازی Crash Bandicoot 5 کنسل شده و هنوز هم دارن خبرش رو کار میکنند! 🤦🏻♂️
🔸 متاسفانه خیلی از رسانهها کارشون شده ترجمه خبر از منابع خارجی و دیگه تحقیقی راجب صحت موضوع نمیکنند و حتی پیگیری هم نمیکنند که این طراح گفته ایده اولیه بازی کنسل شده نه خود بازی!
🔹 ایده اولیه ساخت بازی هم در مغز دکتر کورتکس جریان داشته و کرش و دوستاش میخواستن مغز دکتر کورتکس رو از شیطانی بودن نجات بدن که خب کلا کنسل شده!
امیدوارم همین بحث مشکلات مدیریتی که میگی باشه
اره از نظر حمایت کردن که اصلا مایکروسافت یه پروژه بزرگ داره برای حمایت از بازیای ایندی 🙂👌
حتی نسخ ۱ محبوب نبود پورتش کردن این وای فای فنا چی به سرشون میگزره میگن فورزا پورت میشه
قسمت اول خیلی نفروخت ولی چند تا جایزه برد از همین جایزه ها می تونستن برا مارکتینگ قسمت دوم استفاده کنن
عوضش یه بازی خیلی خوب بود
یک موقع هایی کیفیت مهم تره
باز خوبه که از بین نمیره…
یعنی اگه یه زمانی هم بخایم بسازیم بر سر شما گیمرا منّت گذاشتیم 😅
دیگه دیگه 😂
هم مایکروسافت و هم گیمرا the evil within 3 رو می خواستن , میخوای بودجه بگیری هرچی عشقت هست بسازی بعد هیچ استقبال نشه هیچ فاینده نداره ,
خدایی Hi-Fi Rush یک اش که خیلی خوب بود کاشکی دو اش هم ساخته بشه
نمی تونن همون نسخه ۱ رو برای نینتندو سوییچ پورت کنن؟
مخاطب روی سوییچ از این جنس بازی ها حمایت میکنن
من مطمئنم فروش این بازی روی پلتفرمر نینتندو می تونه خیلی خوب بشه. پورت شدن این بازی هم باتوجه به گرافیکش با کمی تغییر قابل اجراست دیگه بد تر از بازی nier automata نیست که. نیر آتوماتا خیلی خوب روی سوییچ اجرا میشه
دوسال پیش همون روزی که شوکیس ماکرو تبلیغ شد یکدفعه این بازی اومد رو سرویس گیم پس پلی دادم دوسال پیش یه سری اس هم داشتم که بعد فروختم.همون شب که اومده بود دان کردم از همون اول گیم پلی ریتمیک بازی و داستان هماهنگ با گیم پلی شخصیت پردازی کاراکترها چه مثبت و منفی همه منو محو خودش کرد با بودجه کم همچین بازی خلاقانه ای بسازی هیچ ریسکی هم نیست چون بودجه پایین هست و گیم پلی اونقدر سرگرم کننده هست که حتی به چشم کژوال بهش نگاه کنی اصلا داستان گیم پلی موسیقی های مختلف داخل بازی همگی با ریتم هماهنگ دارن حرکت میکنن باس فایت های جذاب ازت همه ارکان بازی میخوان به دنیای بازی احترام بزاری و ریتم جاری چون در اون صورت که امتیاز خیلی بالایی رو از ضربات میگیری و جالب حتی داستان هم داره با همین ریتم هماهنگ پیش میره نویسنده داستان طراح مراحل و گیم پلی بازی آهنگساز انیماتور برنامه نویس ها همه با ریتمی که خلق شده منظور ریتم کلی بازی نه صرفا ترکهای داخل بازی کارشون رو ارائه میکنن و این هماهنگی همون رمز موفقیت بازی های خلاقانه و زیبا در ویدیو گیم بازی مهم نیست با بودجه بالا باشه یا متوسط یا کم یا ایندی که دو سه نفر میسازه وقتی ارکان بازی همه با هم هماهنگ باشن و همونطور که قبلا هم گفته بودم مثل ساعت هماهنگ با هم پیش برن معجون بی نظیری مثل های فای راش مثل لیمبو ،اینساید،سوپرمیت بوی،مسلخ آیزاک،تا کارهای بزرگ مثل بایوشاک ،زلدا ،….رو ارائه میکنن تعداد زیادی هم هستن در طول تاریخ ویدیو گیم که همه میدونیم چیا هستن فرقی نداره کدوم رمز موفقیت همشون این هماهنگی و ریتم به نظر من