یوبیسافت نظرات آخرین تریلر Star Wars Outlaws را برای جلوگیری از انتقادات غیرفعال کرد

آرمین مکاری
۰۳:۲۰ ۱۴۰۳/۰۶/۱۲

بازی Star Wars Outlaws یکی از بزرگ‌ترین عناوین یوبیسافت است و شکست آن بیشتر از آنچه انتظار می‌رود به این ناشر آسیب خواهد رساند.

این بازی پس از انتشار و حتی قبل از آن با انتقادات زیادی مواجه شد. با توجه به اینکه یوبیسافت بودجه عظیمی را به ساخت و تبلیغات آن اختصاص داده، این موضوع برای شرکت فرانسوی بسیار نگران‌کننده است.

انتقادات طرفداران از این عنوان هر روز بیشتر می‌شود و به نظر می‌رسد که این فشار برای یوبیسافت طاقت‌فرسا شده است. به همین دلیل، ناشر مجبور شد که بخش نظرات تریلر موقع عرضه بازی را در یوتیوب غیرفعال کند.

Star Wars Outlaws

همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، یوبیسافت بخش نظرات و تعداد لایک‌ها را در تریلر گیم‌پلی منتشر شده غیرفعال کرده است.

Star Wars Outlaws به دلایل متعددی مورد انتقاد قرار گرفته است. یکی از آن‌ها این است که یوبی‌سافت بیش از حد بر جلب توجه مخاطبان جدید تمرکز کرده و بازخورد طرفداران قدیمی را نادیده گرفته است.

از مشکلات دیگر بازی می‌توان به ضعف در گیمپلی و مکانیزم مبارزه و وجود مشکلات فنی اشاره کرد. رزولوشن بازی در کنسول‌های نسل نهمی برای دستیابی به ۶۰ فریم بر ثانیه تا ۷۲۰p کاهش می‌یابد و رزولوشن ۴K بر روی رایانه‌های شخصی به بیش از ۲۰ گیگابایت VRAM نیاز دارد.

در شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از افراد کلیپ‌های طنزی از باگ‌های بازی به اشتراک گذاشته‌اند که ضعف انیمیشن‌های چهره و کمبود جزئیات را نشان می‌دهد. قطعاً پذیرش این مشکلات توسط یوبیسافت بهتر از نادیده گرفتن آن‌هاست. یوبیسافت سال‌هاست که با انتقادات روبه‌رو بوده اما همچنان از شنیدن صدای طرفداران واقعی خود امتناع می‌کند.

حتی گفته می‌شود Assassin’s Creed Shadows که قرار است به‌زودی عرضه شود، آمار پیش‌فروش ضعیفی داشته است. این فرنچایز معمولاً سالانه میلیون‌ها نسخه فروش دارد، بنابراین اگر AC Shadows موفق نشود، این یک سقوط تاریخی برای یوبیسافت و اسسین‌ها خواهد بود.

Seraaria900گیمر خاص پسند

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید