تیزر جدید از فیلم Joker: Folie à Deux منتشر شد

مینو فرجی
۰۹:۵۷ ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
فیلم Joker Folie à Deux

هنوز بیش از یک ماه تا اکران فیلم Joker: Folie à Deux فاصله داریم، اما اکنون تیزر جدیدی از دنباله مورد انتظار جوکر در اختیار داریم.

امروز صبح برادران وارنر تیزر جدیدی برای فیلم با بازی واکین فینیکس و لیدی گاگا منتشر کرد. این تیزر جدید آخرین نگاه به این دنباله بسیار مورد انتظار است و تنها چند روز پس از انتشار پوسترهای جدید فیلم منتشر شده و یکی از بهترین نمایش‌های آرتور فلک و هارلی کویین است. شما می‌توانید این تیزر را از لینک زیر مشاهده کنید.

این تیزر به بینندگان نیم نگاهی به بازی لیدی گاگا در نقش هارلی کویین را نشان می‌دهد. به تازگی، فرانسین مایسلر، کارگردان انتخاب بازیگران فیلم، درباره اینکه چقدر مخاطبان از عملکرد گاگا شگفت‌زده خواهند شد، صحبت کرده و از او به عنوان کسی یاد کرد که “خیلی خوب” در فیلم بازی کرده و “ذهن شما را منفجر خواهد کرد”.

در حالی که به نظر می‌رسد موسیقی و رقص عنصر مهمی در فیلم جوکر: جنون مشترک باشد، بر اساس آنچه تا به امروز از فیلم دیده‌ایم، تاد فیلیپس می‌گوید که این فیلم موزیکال نیست و اخیراً تأکید کرده است که بیشتر فعالیت‌های موسیقایی در فیلم در ذهن آرتور فلک اتفاق می‌افتد.

دنباله فیلم جوکر به رابطه پیچیده عاشقانه بین آرتور فلک و هارلی کویین می‌پردازد. انتظار می‌رود بخش زیادی از فیلم در آسایشگاه آرکهام اتفاق بیفتد. جوکر: جنون مشترک به کارگردانی فیلیپس با حضور زازی بیتز، برندن گلیسون، کاترین کینر و جیکوب لوفلند است و در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) راهی سینماها می‌شود.

منبع: کامیک بوک

BenyaminRifleGBv-alkalineاُستاد

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید