تریلر داستانی و پیشنمایشهای Silent Hill 2 منتشر شدند
شرکت Konami و استودیوی Bloober Team تریلر جدیدی از بازی Silent Hill 2 منتشر کردند که روی داستان این عنوان تمرکز دارد. همچنین، برخی وبسایتها مراحل ابتدایی بازی را تجربه کرده و پیشنمایشهای خود را به اشتراک گذاشتند.
تریلر به اشتراک گذاشته شده را در ادامه مشاهده میکند:
پیشنمایشهای این عنوان نیز توسط برخی رسانهها به اشتراک گذاشته شدند، بخش قابل توجهای از وبسایتها از بازی را ستایش کردهاند و حتی عدهای آن را با ریمیک RE2 مقایسه میکند. وبسایت IGN اما در پیشنمایش خود به نقاط قوت و ضعف متعددی اشاره دارد. به عنوان مثال، گویا این وبسایت اعتقاد ندارد که با یک ریمیک در حد و اندازۀ Resident Evil 2 طرف هستیم. نویسندۀ IGN متذکر میشود در حالی که کپکام نسبت به برخی لحظات افسانهای نسخههای کلاسیک برداشتی جدید و ریسکی داشت و طرفداران قدیمی را غافلگیر میکرد، اما ریمیک Silent Hill 2 چنین لحظههایی را برای طرفداران قدیمی ندارد. این وبسایت Silent Hill 2 Remake را بیشتر با ریمیکهای بسیار وفادارانۀ Bluepoint Games مانند Shadow of the Colossus مقایسه میکند که بیشتر جنبۀ روکش برای یک اثر کلاسیک را دارند. البته، به نظر میرسد که این بازی به خوبی توانسته جزئیات بازی اورجینال را با خروجی بصری نسل جدید حفظ کند و دوربین از روی شانه نیز کارا عمل میکند.
در ادامه پیشنمایش IGN را مشاهده میکنید:
Silent Hill 2 در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر ۱۴۰۳) برای PS5 و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بیشتر شبیه پسر مایکل تو جی تی ای وی شده تا اون فرد مجنون توی نسخه ی ۲
شبیه دوک تو رزیدنت اویل شده
عجب شاهکاری بشه این
برای من اگر این بازی نصف چیزی که میگن باشه هم شاهکاره
من که خوشم اومد
مخصوصا از گرافیکش
بیشتر تریلر احساسی بود تا ترسناک و فکر میکنم به خاطر اینکه این تریلر رو داستان تمرکز داشت
اون صحنه اول که از دششویی خارج میشیم آدمو خوب یاد نسخه ps2 میندازه
خیلی عالی بود چند تا نکته که خیلی منو جذب کرد طراحی خوب کاراکتر اصلی هستش واقعا لذت بردم امید وارم که گیم خوبی باشه
محشر محشر محشر
از خوشحالی گریم دراومد. همونی که میخواستم. Promise هم که تم تریلر بود که عالی بود(با تشکر از استاد بزرگ، آکیرا یامائوکا-سامای افسانهای) فقط ای کاش مثل تریلر E3 نسخه ی اصلی، این تریلر هم بعد مدتی promise رو قطع و theme of laura(که از نظر بنده بهترین تم تاریخ صنعت گیمه) رو پخش میکرد که متاسفانه نکرد ولی همه چیز عالی بود.
موضوع بعدی هم چهره ی ادی بود که به نظرم خیلی خوب کار شده. دقیقا حالت چهره ی یه آدم افسرده و روانی.
یه چیز دیگه. فقط من اینطور حس کردم یا واقعا گرافیک مقداری پیشرفت داشت؟
بازی بهتر از قبل به نظر میرسه. امیدوارم بتونه موفقیت نسخه اصلی و تکرار کنه
فقط اون صحنه ای ک نوار کاست میزاره تو دستگاه و حقیقت تلخ و وحشتناک بازی مشخص میشه
خوشبحال کسایی ک هنوز بازی نکردن و این حس کنجکاوی ترسناک تو وجودشونه
تریلر واقعا جذابی بود منی که عاشق سایلنت هیل ۲ اورجینال هستم باز به این بازی امیدوار شدم چون هر تریلری که میدادن بالا و پایین های زیادی داشت ولی تو این تریلر سکانس های سینمایی خیلی جذاب بودن مخصوصا جزئیات صورت ادی رو خیلی دوست داشتم مشخصه حسابی روش کار کردن. چهره ادی و جیمز واقعا تمیز دراومدن نگران بودم بخاطر این مسائل Woke بخوان خط داستانی که ادی رو تغییر بدن یا حتی بخوان بازطراحیش بکنن و لاغرش کنن. ولی لاغر نشد که هیچ حتی چاق تر و منزجر کننده تر هم شد و این خیلی خوبه. هرچند جزئیات و گرافیک صورت ادی تو این تریلر انقدر بالا بود که اونو با جزئیات صورت آنجلا مقایسه میکنی انگار این دو کاراکتر برای دوتا بازی متفاوتن مخصوصا اینکه تو این تریلر خیلی کم آنجلا رو نشون دادن. و سکانس نگاه جیمز به آینه نسبت به تریلر اول خیلی بهتر شده تو تریلر اول جیمز خیلی پیر و زشت بود و سکانس خیره شدنش به آینه واقعا بد بود ولی الان اومدن جیمز رو بچه خوشگلش کردن نسبت به تریلر اول و همین تغییر قیافه جیمز هم خیلی خوب بوده.
امید چندانی بهش ندارم که یه ریمیک عالی از آب دربیاد،احتمالا بین ۷۵ تا ۸۰ متاش بشه.
فضا سازیش خوبه ولی اون حس مریضی و پوچی نسخه اورجینال رو نداره،و حتی شاید اونقدرام ترسناک نباشه.
همین الان برین ویدئوهای نسخه اورجینال رو ببین تو یوتیوب کاملا حس برتری رو نسبت به ریمیک حس میکنید.
طراحی انیمیشن کاراکتر اصلی یکمی جای کار داره،طراحی شخصیت ها هم همینطور به خصوص آنجلا که حتی با اون صدا و قیافش که بیشتر باعث خنده میشه در حین بازی تا ترس و دلهره!!
به نظرم کپی کردن کامل یک بازی اورجینال اونم سری سایلنت خیلی درست نیست،منظورم اینه که شاید بهتر بود یه سری چیزای خاص اصافه میکردن برای حس بهتر ترس و مکانیک گیمپلی و…
از الان شرط میبندم متاش تو بهترین حالت دور و بر ۷۰ اینا میشه من همیشه پیشبینی هام درست بوده
خب این یعنی یکی از بهترین بازیای تاریخ بلوبر تیم
ولی پیشبینی هیل بلیدت چیز دبگه میگه ها
کلا هیچی از سایلنت هیل سرت نمیشه. رزیدنت ایول فن
خوشم اومد از این تریلرش
گرافیکو نور پردازیش بهتر شده
جدای از بقیه موارد جالب اینجاست که حتی تریلرش هم بعضی جاها افت فریم داره :/
من که قبلا خوشم اومده بود از این هم خوشم اومد. چهره ی ماریا هم یه معصومیتی توی چشماش گذاشتن که من خوشم اومده از این تغییر.
بازی لذتبخش هم هست روایت داستان هم جذاب هست. اتمسفر محیط هم که محشره.
با گیمپلی هم مشکلی ندارم.
ولی انیمیشن و دویدن کاراکتر ها هنوز همونه که ممکنه ضربه بزنه به بازی.
امیدوارم خوب استقبال بشه که ریمیک نسخه های دیگه هم انجام بشه.
😍
اتمسفر گاددد
بیشتر ویدئوهایی که در این پیش نمایش دیدیم کات سین بود، متاسفانه این هنوز هم نتونسته نگرانی های مربوط به گیم پلی خصوصا اکشن مبارزات رو رفع کنه.
یه جا باگ هم میتونی ببینی تو ویدئو ای جی ان اونجایی که میخواد بره دم چاه وقتی از اون پله ها میره بالا قشنگ دیسکو میره و اره حق با تو هستش منم نگرانم کامبت بازیم بزرگترین ایرادشم خشونت کنترل شده بازیه که باعث شده حس نکنی ضربه هارو وقتی به انمی برخورد میکنه یک مقدار تکسچر انمی ها هم انگار مشکل داره بازی نسل ۹ هستش ولی انگار انمی هاش رو از نسل ۷ برداشتن اوردن
اگه کات سین نمیخوای کانال vgc یوتیوب ۲۷دقیقه گیم پلی خالص گذاشته
قبلا هم گفتم این بازی جزو بازیهایی میشه که تو یه نسل یا چند نسل بندرت خواهیم دید واقعا شاهکاره
موسیقیش موهامو به تنم سیخ کرد. عجب شاهکاریه این گیتار الکتریکش.
🔶 (بهترین ریمیکها، ریمیکهایی هستند که سازندگان ذات، ماهیت و اهداف بازی اورجینال رو به خوبی درک کنن و در راستای ذات نسخۀ اورجینال ریسک کنن و تغییرات به وجود بیارن)
🔸 این چیزی که شما میفرمایید برای سازنده های اصلی صدق میکنه نه سازنده هایی که تا حالا رو این بازی ها کار نکردن بلوبرتیم سازنده اصلی سایلنت هیل نیست و آزادی عمل نداره شما باید این هم در نظر بگیرین که هدف و استراتژی هر استودیو متفاوته بحث فن بیس هم هست منم اگر جای این استودیو بودم با هر تریلر که سیلی از انتقادات به سرم میریخت هراس داشتم که بخوام تغییرات تو بازی به وجود بیارم طرفدارا برای چهره شخصیت اصلی انقدر انتقاد کردن که بیچاره بلوبر مجبور شد سریع تغییرش بده بعد بیاد تغییرات ایجاد کنه
🔸 (کپکام خیلی خوب بلده چطوری یک اثر رو reimagine و با ایدههای جدید بازیابی کنه. ریمیکهایی که بیشتر reimagining هستند، در عین زنده کردن نوستالژی، مخاطب قدیمی رو سورپرایز میکنن با تغییر وقایع و رویکردها)
🔸 آقای کریمی عزیز شما دارین میگین کپکام، رزیدنت اویل آیپیه کپکامه هر بلایی سرش میخواد میتونه بیاره، تو پاراگراف اول هم گفتم بازم میگم هر استودیویی هدف و استراتژی خودش رو داره، در مورد سوپرایز کردن مخاطبین قدیمی اجازه بدین موافق نباشم تغییراتی که کپکام برای ریمیک های رزیدنت اویل به کار میبره مخصوص گیمرای جدیده عیبی هم نداره من مشکلی ندارم باید همچین کاری بکنه تا گیمرای جدید بتونن ترغیب بشن اما برای مخاطب قدیمی خیر چون من خودم جزو همون مخاطب های قدیمی هستم که میتونم بگم با ریمیک هاش نتونستم ارتباط بگیرم بخاطر نقاط ضعفی که داشتن دلایل زیادی هم براشون دارم اون سوپرایزی که شما میفرمایید سوپرایز منفی بود نه مثبت یک ریمیک زمانی میتونه دوباره اون حس قدیم رو به اون گیمر برسونه که وفادارانه باشه اینو بهش میگن زنده کردن نوستالژیک، کوچیکتری تغییری صدای گیمرای قدیمی رو درمیاره کپکام هم که با ریمیکاش نشون داد اهمیتی به مخاطب قدیمیش نمیده کوبیده بازی رو از نو ساخته پس اینو بهش نمیگن زنده کردن نوستالژی
🔸 برای همینه که من ریمیک های وفادارانه رو ترجیح میدم چون وقتی نسخه اصلی بی نقص بوده دلیلی برای تغییرات یا حذفیات توش نیست ولی اگه چیز جدیدی میخوان اضافه کنن من مشکلی ندارم دقت کنید اضافه کردن نه تغییر دادن به عنوان مثال تو Shadow of The Colossus بیان چندتا کلوسوس دیگه به بازی اضافه کنن این چیزا مشکلی به وجود نمیاره ریمیک Shadow of The Colossus همون حسی رو بهم داد که با نسخه اورجینالش گرفتم اما مثلا ریمیک اویل ۲،۳،۴ حس نسخه اورجینال رو بهم ندادن که اونم گفتم دلایل زیادی بابتش دارم قبلا هم مختصر راجع بهشون توضیح دادم، اون لینکی که هنم دادین که کونامی خواهان تغییرات بیشتر در سایلنت هیل ۲ هستش و توسط بلوبر رد شد مشکل داره باز نمیکنه
راست میگفتن بنده خداها فرصت بدید بهمون اما ما یکم یک داشتیم 🤣🤣واقعا عالی بود انیمیشن ها چقدر بهتر شدن واقعا قدرت بازخورد مخاطب چقدر میتونه یه اثر رو زنده کنه قبل از انتشار و بی تفاوتی هم میتونه نابود کنه زاویه دوربین مخصوصا در جاهای تاریک و روشنایی چراغ قوه جوری که هم دید پلیر مناسب باشه هم هیجان و نکات فنی و سینمایی بازی رعایت بشه مناسب بود از نظر صداسازی هم مناسب بود دستکم اینجا و اون اژیر اخرش مو به تنم سیخ کرد حال هوای شهر و گرفتم واقعا صدای اژیر هشدار هنوز میشنوم اماده هستم همه چی عوض بشه خودمو جای امن برسونم چه کردی با ساخت این ای پی کلاسیک لامصب حال هوای شهر اون مه و ابری بودن وهم اورش کوچه پس کوچه ها وفادار بود به اثر اصلی مبارزات بازی انیمیشن های خشک نداشت دیگه به نظرم امیدوارم همینجوری پیش بره واقعا پدر ژانر ترس وحشت هست سایلنت هیل دیگه مثل اون ساخته نشد البته بی انصافی خلافیت اوت لست رو ندید بگیریم .در کل اویل چهار هم در سال دوهزار چهار با اوردن دوربین رو شانه انقلابی کرد از نظر سینمایی و روایی گیم پلی داخل بازی ها در هر سبک استفاده شد جواب داد ولی خودمونیم هنوز دوربین کلاسیک اویل برای من اون هیجان کودکی رو داره خیلی جالبه پارسال یه مادساز هم دوربین کلاسیک اویل واسه نسخه چهارم ریمیک استفاده کرده بود همه تشتکشون پریده بود حتی گیمرهای جدید الانم تو ویدیو دوم اویل کلاسیک رو دیدیم سگهای زامبی پریدن داخل امارت از پنجره چقدر دوربین هیجان داشت هنر میکامی هست الکی استاد به اینا نمیگن که کارگردان بازی های ویدیویی از فیلم بارها سخت تره جمله نولان هست وزنه سینمای جهان در کارگردانی فیلم سازی حالا فکر کن سبک هم درست کنی مثل میازاکی کوجیما میکامی کامیا و میاموتو
از روز اول به بازی خیلی امید داشتم و دارم بر خلاف ایراداتی که خیلی ها از بازی گرفتن امیدوارم بدرخشه برای پلی استیشن
🔶 اینم فراموش کردم که اشاره کنم بهش مقایسه کپکام با استودیو بلوبر غلطه سابقه و توانایی که کپکام داره اصلا قابل مقایسه با بلوبر تیم نیست هم از لحاظ قدمت، هم از لحاظ تجربه، هم از لحاظ تعداد نیرو و امکانات، کپکام خیلی وقته خودش رو تو سبک ترسناک چه وحشت بقا چه روانشناختی ثابت کرده مخصوصا ساخت ریمیک، بلوبر تیم یک استودیو مستقل و کوچیکه درسته که تو سبک ترسناک روانشناختی تجربه دارن اما بازیاشون از خیلی خوب فراتر نرفته با همه این ها کاری که با ریمیک سایلنت هیل ۲ کردن قابل تحسینه یعنی برای استودیویی در حد بلوبر تیم شاهکار محسوب میشه ما باید از هر استودیویی یک انتظار بخصوصی داشته باشیم ما نمیتونیم از بلوبر همون انتظاری رو داشته باشیم که از کپکام داریم یک کمپانیه سه هزارنفره با اون سابقه درخشان و قدمت بالا کجا یک استودیو مستقل کوچیک دویست نفره کجا
🔸 اون لینکی که دادین رو پیدا کردن خبرش رو تو هم سایت خودتون
https://gamefa.com/1052286/silent-hill-2-creators-wanted-drastic-changes-for-remake-bloober-team-insisted-on-faithfulness/
🔸 هم خود لایک های پست این لینکی خبری که فرستادم ثابت میکنه که بخش خیلی کوچیکی از طرفداران بازی خواستار چی هستن خواستار تغییرات یا وفاداری، بعدم شما از این منظر هم بهش نگاه بکنید که شاید تغییراتی که خالقان بازی خواستارش بودن باعث میشد به هسته بازی ضربه بخوره و صدای خیلیا در بیاد برای همین بلوبر تیم ردش کرد چون اگر مشکلی پیش میومد همه بلوبر تیم رو مقصر میدونستن نه خالقای سابق بازی، ضمنا ما فقط یک پیش نمایش مختصر دیدیم نمیتونیم با یک پیش نمایش نتیجه گیری کنیم و کل بازی رو قضاوت کنیم باید صبرکنیم هم نقدهاش بیاد هم خودمون تجربه کنیم و ببینیم یک ریمیک وفادارانه است یا خیر
بنظرم اقای کریمی درست میگن ریمیکی ک فقط ی گرافیکش بهتر شده باشه و تغیرات خوبی یا پیشرفت گیم پلی و روایت داستانی نداشته باشه چندان ریمیک با ارزشی نیست و بیشتر برا کسی خوبه ک تا حالا بازیش نکرده
🔶 (skylord): ببین عزیزدل به جای اینکه از آقای کریمی دفاع کنی منطقی باش چرا یک آدم باید بیاد چیزی رو که یک بار تجربه کرده لذتش رو برده خاطراتشو رقم زده دوباره بازی کنه؟ و بعد هم غر بزنه که چرا مثل نسخه اورجینالشه چرا تغییرات ندادن؟ بازسازی یک اثر ایراد محسوب نمیشه مثل رنگی کردن یک فیلم سیاه سفید میمونه مشکل اونجاس که میان دست میبرن تو ساخت خالق اثر مثل این میمونه یکی بیاد لبخند مونالیزا اثر داونیچی رو یک رنگ روش بزنه این یعنی توهین به خالق اون اثر، آقای کریمی داره میگه باید ریمیکی باشه که برای گیمرهای قدیمی هم جدید باشه خب این غیرممکنه که اون گیمر قدیمی دوسش داشته باشه در حد نسخه اورجینالش، ریمیک فقط باید برای گیمرهای جدید باشه بله اون موقع هرکار دوست دارن با بازی بکنن اگرم هدفشون این باشه که گیمرهای قدیمی هم تجربه کنن باید وفادارانه باشه مگه اون زمان که ما بازی میکردیم مشکلی داشتیم لذت میبردیم یا حالمون بد میشد؟ الان شما جواب منو بده شما با نسخه اصلی اویل ۴ مشکلی داشتی مگه؟ اگر نداشتی پس چرا میگی (ریمیکی ک فقط ی گرافیکش بهتر شده باشه و تغیرات خوبی یا پیشرفت گیم پلی و روایت داستانی نداشته باشه چندان ریمیک با ارزشی نیس) مگه نسخه اصلی ضعیف بوده برات؟
🔸 حرف من اینه که تغییراتی که به کار بردن اصلا نیازی نبود یعنی تو خود بازی اصلی این جزییات مثبت تلقی میشد برای همینه که من ریمیک وفادارانه رو ترجیح میدم نسبت به ریمیک های کپکام چون بهم ثابت شد که چقدر تغییرات توش میده برای همینه اگر ببینم یک بازی رو من نسخه اورجینالش رو تجربه نکردم تو زمان خودش دوباره میرم همون نسخه اورجینالش رو تجربه میکنم چون میدونم شرکت هایی مثل کپکام میان تغییرات و حذفیات انجام میدن الان با ریمیک های کپکام بهم ثابت شد دیگه هیچوقت سمت ریمیک ها نرم از اولم اشتباه کردم رفتم چون کسی که یک بار یک بازی رو تو زمان خودش تجربه کرده لذت برده خاطراتشو رقم شده چرا باید دوباره بیاد تجربش کنه و بدتر حالش خراب بشه
🔸 میدونی آقای کریمی اگر این ریمیک ها ساخته نمیشد این حرفا رو نمیزد؟ الان چون ریمیک ها به عنوان مثال اویل ۴ عرضه شده تازه به این نتیجه رسیده که بله تو نسخه اورجینال فلان بخش مشکل داشته وگرنه مطمئنا همون زمان خودش لذت کافی رو برده ببین وقتی یک اثری بازسازی میشه ناخودآگاه مقایسه میشه با نسخه اصلیش یعنی اگر این ریمیک ها ساخته نمیشدن آقای کریمی اینطوری دفاع نمیکرد از کپکام و ریمیک هاش، میدونی بدیه منتقد بودن چیه عزیز اینکه تو مجبوری از بازی ای که تجربه کردی و لذت بردی نکته منفی پیدا کنی یعنی دیگه هیچ لذتی از بازی نمیبری چون با این دیدگاه میری سراغش که مشکل منفی پیدا کنی تا تو نقدت به کار ببری چهارنفر مثلا تو گیمفا ببینن اینطوری هیچوقت از بازیایی که تجربه میکنی لذت نمیبری کسی که میاد میگه به نظر من ریمیک شدن اثری کلاسیک مثل SH 2 توسط بلوبر امر معقول و اتفاق خوبی نیست خب اصلا چرا باید بیاد نظر بده وقتی شما موافق اینکار نبودی
دوست عزیز پس از دید شما ریمیک هایی مثل ریمیک لست یک خوبه؟
عالی
خیلی گرافیکش عالی شده
واقعا خوشحالم ازش امیدوارم موفق شه
ریمیک یه شاهکار نیازی به تغییرات زیاد نداره.👌🏻
بازی حقیقتا میتونه رقیب قوی واسه رزیدنت ایول بشه البته اگه کونامی و بلوبرتیم بزاره.
بسیار عالی بی صبرانه منتظرم من که خودم با تمام سریهای بازی خاطره دارم واقعا این نسخه ریمیک یک روح تازه ای به من میده
We are eating good 🔥🔥🔥
راضیم از این تریلر 👏
عجب فضای ، عجب داستانی انگار یه بازی جدیده برای من ، متاسفم برای اونایی که بازی رو از متاش قضاوت میکنن ، همون پنج شیش ماه پیش که یه تریلر ازش دادن بیرون فهمیدم قراره چه شاهکاری بشه تازه اون موقه کامل نشده بود ، الان فقد دارن رو جزئیات بازی کار میکنن ، واقعا راست میگفتن به ما وقت بدین یه اثر خوب تحویلتون میدیم ، دمشون گرم 💥👑💚
نمیخوام هیت کنم من خودم بدجور فن سایلنت هیلم ولی یجای تریلر بود که به دلم ننشست
مکالمه جیمز و ماریا تو سلول زندان
بهتون توصیه میکنم که حتما برید ارجینالشو از یوتیوب ببینید کلا تو یه سطح دیگس
دلیلشم لحن حرف زدن ماریا و البته نور پردازی مخوفشه
تو نسخه ارجینال اول مکالمه لحن ماریا یه لطافتی داره در حالی که ماریا معمولا جدی حرف میزنه که این باعث میشه ادم اول فک کنه که واقعا مریه ولی وسط مکالمه یهو لحنشو عوض میکنه و برمیگرده به همون جدیت همیشگیش که هم پلیر هم جیمز این وسط گیج میشن
راجب نورپردازی هم تو ارجینالش یجوری نور از بالا میزد که صورت ماریا دیده نمیشد سایه کاملا پوشونده بودتش که دقیقا به ذات نامفهوم و عجیب ماریا اشاره میکنه
یکی از بهترین کات سین های تاریخه بنظرم
ولی تو این تریلر نمیدونم چرا حس میکنم رو ماریا وقت کافی نزاشتن
همه چیز خوب بود ولی اون سکانس اصلا حس مخوفو نداشت
ولی به شدت منتظرم ببینیم چه میکنه.
هرچقدر هم شاهکار باشه نمیتونه مثل نسخه اصلی ظاهر بشه اون نسخه شاهکار به تمام معنا بود