شرکت Krafton، ناشر PUBG، استودیوی Tango Gameworks را خریداری کرد
شرکت کرهای کرفتون (Krafton) از تصاحب استودیوی Tango Gameworks، سازنده عناوین Hi-Fi Rush، Ghostwire: Tokyo و سری The Evil Within خبر داد.
در آنچه که به عنوان توافق استراتژیک یاد شده است، این معامله شامل آیپی Hi-Fi Rush نیز خواهد شد. بیانیه کرفتون در این باره به شرح زیر است:
به عنوان بخشی از این قرارداد استراتژیک، Krafton قصد دارد با Xbox و ZeniMax برای اطمینان از انتقال آسان و حفظ تداوم در Tango Gameworks همکاری نماید و به این تیم با استعداد اجازه دهد تا به توسعه آیپی Hi-Fi Rush ادامه دهد و پروژههای آینده را بررسی کند.
Krafton قصد دارد از تیم Tango Gameworks برای ادامه تعهد خود به نوآوری و ارائه تجربیات تازه و هیجانانگیز برای طرفداران حمایت کند.
ناشر PUBG در خصوص سایر بازیهای Tango Gameworks میگوید که این معامله شامل بازیهایی نظیر The Evil Within و Ghostwire: Tokyo نخواهد شد و مایکروسافت همچنان این دو IP را در اختیار دارد.
این ادغام تعهد ما را برای گسترش جهانی خود و افزایش مجموعه خود با محتوای نوآورانه و با کیفیت تقویت میکند. اضافه شدن Tango Gameworks نشان دهنده یک همسویی استراتژیک با ماموریت Krafton برای جابجایی مرزهای سرگرمی تعاملی است.
همچنین مایکروسافت در خصوص این معامله گفت:
ما در حال همکاری با Krafton هستیم تا تیم Tango Gameworks به ساخت بازیها ادامه دهد و ما مشتاقانه منتظر تجربه بازی بعدی آنها هستیم.
Tango Gameworks یکی از چهار استودیویی بود که در ماه می امسال توسط مایکروسافت تعطیل شد. استودیوهای تعطیل شده دیگر شامل Arkane Austin، Alpha Dog Studios و Roundhouse Games بودند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
سبحان الله😂موندم چی بگم حداقا hifi rush هم گرفتن
حالا که دست یک ناشر دیگه هست احتمالا مایکروسافت حالا باهاشون قرارداد ببندد تا دوباره براشون انحصاری بسازن
خوبه به نظرم حداقل استودیو میتونه با کمک اینا دوباره یه TEW بسازه
اون ای پی فروش نرفته هنوز دست xbox
فقط ای پی Hi-Fi Rush فروش رفت
از اونجایی که مایکروسافت آیپی The Evil Within رو نفروخته مشخصه واسش برنامه داره و قراره نسخه سومش رو به صورت انحصاری برای اکس باکس توسعه بده
وایسا ببینم چطور تعطیل شده بعد همزمان فروخته شد💀
It’s called business
واقعا عجیب بود. فکر کنم همچین چیزی معجزه حساب میشه. البته بازم احتمال اینکه Krafton گند بزنه توی استودیو زیاده ولی خب حداقل خوبه مایکروسافت گروگان نگرفت شون. برعکس ٍEA ملعون که ویسرال و کلی استودیوی دیگه رو بست و سالهاست IP هاشون رو بدون استفاده نگه داشته.
نمیدونم اطلاع دارین یا نه ولی خالق َAlice madness Returns سالها داشت برای یه Sequel کانسپت طراحی می کرد و داستان می نوشت. گفت همه ی بودجه ش رو هم خودش میده فقط IP رو بدن بهش ولی EA قبول نکرد. وقتی گفتن نه گفت دیگه توان روحی ادامه دادن ندارم
الیس مدنس واقعا بازی خوبی بود بشخصه خیلی لذت بردم ….و واقعا ناراحت کننده است که نامردا هیچ کمکی به خالق بازی نکردن الحق که یه شرکت منفورن و پول پرست🙁🚬
نمیشه ای پی هم فروش نداشته باشه هم متای خوبی نداشته باشه هرکی هم باشه حتی سونی استودیو رو تعطیل می کنه.
من منظورم این نبود اصلا. منظورم اینه که در کنار تعطیل کردن استودیوها حتی حاضر نیستن بزارن بقیه دستی به این IP ها بزنن و بخاطر همین سالها بی استفاده میمونن. حتی لایسنس هم نمیفروشن و عملا گروگان میگیرن IP هاشون رو.
EA همیشه پول دوست بودش چقدر بازی های زیبایی داشت که همشونو زیر خاک برد
ولی امیدوارم اویل ویتن و گوست وایر توکیو هم بگیرن این ایپیا دست یوبیسافت و بدترین ناشران گیمینگ باشه بهتر از اینه دست مایکروسافت باشن
زیر نظر مایکرو بهترین بازیشونو ساختن معیوب المغز: d
های فای قبل خرید بتسدا ساختش تموم شده بود
باید به مایکروسافت یه سال فرصت داد اگه TEW جدید ساخته نشه خود گیمرا باید ازش شکایت کنن که آی پی رو برگردونه
فشار بخور عزیزم
دلیل بن نشدن کاربر هایی مثل فرزام رو درک نمیکنم
به جز ترول کردن کار دیگه ای نمکینن
و فقط بحث های بی خود راه میندازن
همچنین مایکروسافت در خصوص این معامله گفت:
ما در حال همکاری با Krafton هستیم تا تیم Tango Gameworks به ساخت بازیها ادامه دهد و ما مشتاقانه منتظر تجربه بازی بعدی آنها هستیم.
د آخه فلان فلان شده میای استودیو رو تعطیل میکنی بعد میگی مشتاقانه منتظر تجربه ی بازی بعدی این استودیو هستیم؟
باز خوبه که از تعطیلی نجات پیدا کردن
تعطیل نشد دیگه این خبر هم مرتبط با همین اتفاقه
اتفاقا سر کراس فایر ایکس هم مایکروسافت خیلی هیجان زده بود با رمدی و اسمیل گیت همکاری کنه😁
توانایی ایجاد سودشون کم بود عزیز
GROUNDED بازی بود که دلی ساخته شد کوچیک بود و خوب سود داشت ولی HI FI RUSH نتونست
منتظر اویل ویتین همراه با سیزن پس و میکرو تراکنش باشد 🤣
یعنی اویل ویثین ۳ رو میبینیم؟
فقط Hi-Fi Rush رو تونستن بگیرن اونو مایکروسافت نفروخت
در هر صورت به لطف مایکروسافت باید با اویل ویتن و گوست وایر توکیو خداحافظی کنیم چون بقیه استودیو هاش بلد نیستن از این سبکا بسازن همونطور که با بانجو کازویی و کراش خداحافظی کردیم
🔶 گوست وایر که همچین بازی شاخی هم نبود که بخوایم دلمون بسوزه که ادامش ساخته نمیشه، در مورد استودیوهای مایکروسافت اتفاقا نینجا تئوری مناسب ساخت اویل ویتین هستش پتانسیل ساختش رو داره چون بخاطر هلبلید قشنگ با فضاسازی و اتمسفر اینجور بازی ها آشناس الانم که داره Project Mara رو میسازه که اگر اشتباه نکنم یک بازی ترسناک روانشناختیه بازیگرشم همون نقش سنوئا ملینا یورگنز (Melina Juergens) هست، نینجا تئوری هم نشد یک استودیو تاسیس میکنن یک تیم مخصوص ساختش میزارن مگه تیم دوم برای استودیو Playground تدارک ندیدن که رو فیبل کار کنه؟ به تازگی هم که یک دفتر جدید ساختن
🔸 در مورد بانجو کازویی هم که سازنده اصلیش یعنی Rare هست میتونه بسازش اون نشد Double Fine هستش، کرش رو هم که استودیو Toys for Bob هست درسته فعلا میخواد مستقل باشه و نسخه جدید کرش لغو شده اما امکان ساخت کرش جدید یا حتی ریمیک کرش بش که خیلی انتظارش رو میکشم در آینده وجود داره، در مورد Hi-Fi Rush من بیشتر دوست داشتم مایکروسافت حداقل ادامش رو بده استودیو Double Fine بسازه تا اینکه بره زیر نظر Krafton حالا که شده فقط امیدوارم بزاره تیم تنگو کارشو بکنه و با دخالت هاشون بازی رو خراب نکنن
نینجا تئوری از دید من بدترین انتخاب برای ساخت اویل ویتینه (دست اید سافت ور بدی بهتره تا اینا) اویل ویتین یه سایکولاجیکال هارر نیست بلکه یه سروایور هارره که به شدت به گیم پلیو لول دیزاین حساسه هر اشتباه در ساختار گیمپلی بالانس بازی رو خراب میکنه بازی یا میشه کالاف یا تموم کردن بازی رو غیر ممکن میکنه نینجا تئوری هم در ساخته های اخیرش نشون داده در این دوتا رکن به شدت ایراد داره (یا کم کاری میکنه ) فضا سازی مهم هست ولی مهمترین نیست دوست ندارم جای اویل ویتین یه کاتسین بیتوین بازی کنم
هلبلید کاتسین نداااااارههههههههه، گیم پلی و سینماتیکش یکپارچه اند. چیزی که شنیدین رو هی تکرار نکنید.
🔶 دوست عزیز انشالله که حرفت شوخی باشه ID Software؟ دقیقا چجوری فکرکردی که این استودیو قابلیت ساخت بازی The Evil Within رو داره؟ اگر میگفتی The Coalition بهتر بود میتونستم هضمش کنم این استودیو تجربش و تخصصش تو بازی های شوتره اونم اول شخص چطوری میخواد یک بازی اکشن ادونچر سوم شخص اونم تو سبک ترکیبی از وحشت بقا و ترسناک روانشناختی بسازه؟
🔸 نینجا تئوری تجربه ساخت بازی ها با سبک های مختلف رو داره مخصوصا دوربین ها با زوایایه مختلف از نظر داستان، گرافیک هنری و بصری و… مشکلی تو این زمینه وجود نداره تو بحث ساخت معما هم همینطور میمونه بحث گیم پلی و استفاده از سلاحهای گرم که قبلا با DMC تجربش رو داشتن، شما یک نگاه به کارنامه و تجربیات این استودیو بندازی متوجه میشی گزینه مناسبیه بخاطر دوتا مشکل که کل استودیو رو نمیبرن زیر سوال
اون دی ام سی که ساختن در اصل منفور ترین نسخه دی ام سی هستش از دید طرفدارا چون گیم پلی بازی به مراتب سطحی تر شده بود مبارزات ساده تر شده بودن سلاحات محدود شده بودن برای همین میگم این تیم در زمینه گیمپلی ایراد داره و منم نگفتم بدن دست اید با طنز تلخ گفتم حتی اید از نینجا بهتره تو این زمینه
👍
مگه تعطیل نشده!!
بازم خوبه خداروشکر..😊🌹
ولی ایوِل ویتین و گوست وایر رو چرا ندادن ☹🚬
کاش یکم بیشتر زور میزدن حیف شد😔
تحقیر مایکروسافت به روایت چشم بادومی ها !!
حالا اون بنده خدا معنای مستضعف رو به کل عوض کرد ولی تو دیگه معنای کلمه تحقیر رو تغییر نده
چی میزنین شماها اول صبحی؟
برادر این مایکروسافت هست که از جنازه یه استودیو مرده پول در میاره نه krafton تازه آیپی های استودیو رو هم نفروختن
یه ژاپنی اومد جنازه این استودیو رو تبدیل به جنازه کرد ولی بازم یه عده گیر میدن به مایکروسافت امده چرا تعطیل کرده ,
الان خبر امده تعطیل نکرده اون رو فروخته , بماند کسانی که میگفتن مایکروسافت چرا تعطیل کرده
دیس دادم نه بخاطر اینکه حرفت اشتباست چون تصن نمیفهمم چی میگی
🔶 تو عمرم با یک خبر انقدر گیج نشده بودم، مایکروسافت مگه نگفت استودیو رو تعطیل کردم و نیروهاش رو فرستادم ZeniMax؟ تعطیل کرده بود یا گذاشته بود تو فریزر که بعدن دوباره استفاده کنه ازش؟
🔸حالا این به کنار تو تیتر مینویسین «شرکت Krafton، ناشر PUBG، استودیوی Tango Gameworks را خریداری کرد» بعد جلوتر میگین فقط حق آیپی Hi-Fi Rush رو گرفته و همینطور پروژه های آیندش رو بررسی میکنه؟ این چجور خبریه؟
🔸از نظر من این یک خرید نیست این چیزی که من دارم میبینم فقط یک قرارداد نوشتن باهم دیگه و جالب اینجاس از نیروهایی که از استودیو تنگو رفتن ZeniMax هم میخواد استفاده بشه دوباره اونم با چه شرکتی قرارداد بستن که غیر از PUBG بقیه بازی هاش ضعیف بودن من که واقعا نفهمیدم هدف این خبر چیه چون درست توضیح نداده نشده، بعدم مایکروسافت با این ثروت نمیتونست بزاره تنگو به کارش ادامه بده حتما باید با یک شرکت کره ای قرارداد میبست؟ واقعا عجیب ترین خبر سال رو باید به این خبر اختصاص داد که هم عجیب غریبه هم درست توضیح داده نشده که چه خبره
شعبه زینمکس آسیا به طور کامل تعطیل شده و مایکروسافت دیگه کاره ای نیست الان کارمندای تانگو برگشتن به استودیو تحت مالکیت کرفتون احتمال زیاد کرفتون میخواد از دنیای های فای راش یه بازی چند نفره لایو سرویس دربیاره
مایکروسافت کجا دیگه کاره ایی نیست؟ 🤣
نع بابا خودشون یواشکی به تو گفتن کل شعبه های آسیا رو بستن؟؟ 😅 اون دفتر اسمش zenimax
asia بوده که بسته شده و یکی از دفاتر آسیایی بوده. زنیمکس در هنگ کنگ و توکیو هم حضور داره تا فشارت درآد
عزیزم شعبه آسیا رو بستن یعنی خداحافظی و دیگه استودیوی آسیایی نداره مایکروسافت برعکسش سونی داره بازارش رو توی آسیا مخصوصا کره چین هند ژاپن گسترش میده و اتفاقا قراره خرید و سرمایه گذاری بیشتر بکنه نمیدونم چرا در مقابل منطق مقاومت میکنین
فشار بخور عزیزم
از اعضاء تانگو هیچ کدام به زنیمکس منتقل نشدند. فقط اعضاء Roundhouse و تعدادی هم از Alpha Dog به زنیمکس آنلاین منتقل شدند.
تانگو هم هیچ IP برای خودش نداشت چون ناشر و مالک اش بتزدا بود. اینکه Hi Fi Rush رو دادن به کرفتون نه تانگو رو صرفاً مالک IP که مایکروسافت باشه، فروخته.
اگر قرار بود مایکروسافت بیاد از هر استودیو پشتیبانی که الان ثروتمند نمیشد
کارمندان زنیمکس آسیا و تانگو کاملا اخراج شده بودن هیچکدوم به شعبه های دیگه زنیمکس یا استودیو های دیگه نرفته بودن که الان با این خرید از اونجا پاشن برگردن تانگو.
اون انتقال کارمندا مال آرکین و راندهاوس بود که کارمندان آرکین به سایر استودیو ها زیرمجموعه مایکروسافت منتقل شدن کارمندان راندهاوس هم رفتن استودیو زنیمکس آنلاین.
🔶 این چیزی بود که ما زیر پستای مایکروسافت از کاربرا شنیدیم زمان تعطیل شدن تنگو بارها اسپم میدادن که نیروهاش به ZeniMax انتقال داده شدن اصلا بحث نیروهای Roundhouse و Arkane نبود شما اشتباه متوجه شدی اگر تیم تنگو کاملا اخراج شده بودن این بیانیه ها داده نمیشد و دوبار از لفظ تیم تنگو استفاده نمیکردن یا نمیگفتن تیم با استعداد تنگو، یعنی به همین زودی یک تیم جدید جایگزین کردن؟ شدنی نیست عزیزدل به بیانیه ها دقت کن
🔸(به عنوان بخشی از این قرارداد استراتژیک، Krafton قصد دارد با Xbox و ZeniMax برای اطمینان از انتقال آسان و حفظ تداوم در Tango Gameworks همکاری نماید و به این «تیم با استعداد» اجازه دهد تا به توسعه آیپی Hi-Fi Rush ادامه دهد و پروژههای آینده را بررسی کند)
🔸(Krafton قصد دارد از «تیم Tango Gameworks» برای ادامه تعهد خود به نوآوری و ارائه تجربیات تازه و هیجانانگیز برای طرفداران حمایت کند)
اخبار تانگو رو و زنیمکس آسیا رو برید تاریخچه از همین گیمفا نگاه کنید.
کارمندان تانگو جایی منتقل نشده بودن همگی اخراج شده بودن
این انتقال درون متن هم چیز عجیبی نیست. انتقال مسائل حقوقی و مالی، و دارایی هاست.
علاوه بر اینکه اونور آب اینجور نیست که اخراج بشی از فردا تمامی نه تا چند ماه هنوز حقوق بیکاری و بیمه میگیری که این انتقال هم باید با هماهنگی انجام بشه مسائل مالی افراد و کارمندان.
krafton برای انتقال آسان (کارمند ها ) با اکس باکس (مالک زنیمکس) و زنیمکس (مالک تانگو ) هم کاری میکنه
کجاش گیج کنندست؟
WTF
عجب استودیوی خوش شانسیه
فقط کاش کرافتون ازادشون بذاره
آآآخ جون❤️🔥