هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا
هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا
هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا
هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا
هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا
هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا

هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید

محمد حسین کریمی
۱۸:۳۴ ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا

بازی Star Wars Outlaws مسیر پر پیچ و خمی را طی کرده است. در ابتدا مخاطبین بسیار برای این عنوان هیجان‌‌زده شدند و تریلر معرفی خیره‌کننده بود. مدتی بعد، با انتشار تریلری جدید از قسمت‌های مختلف بازی، نگرانی‌ پیرامون بسیاری از المان‌ها در دل مخاطبین شکل گرفت و در نهایت پوشش چند روزۀ IGN از Outlaws، انتقادهای بسیاری را روانۀ اثر کرد. امروز قصد داریم تمامی اطلاعات موجود پیرامون این اثر را با یکدیگر مرور کنیم.

پیش‌نمایش‌های Star Wars Outlaws به ما چه می‌گویند؟

مقالات «اولین نگاه» به Star Wars Outlaws چندان امیدوارکننده نبودند و بسیاری از منتقدها به بازی حمله کردند. مدتی قبل، پیش‌نمایش ۱۰ دقیقه‌ای به صورت اختصاصی توسط IGN منتشر شد. این ویدیو شخصیت اصلی را در یک مأموریت نشان می‌داد که به کمپ راهزنان به صورت مخفیانه وارد می‌شود. پیش‌نمایش مذکور موجی از نظرات منفی در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت که از افت گرافیک و محیط‌های خالی انتقاد می‌کردند و همچنین بحث‌هایی در مورد کیفیت بافت‌ها، کات‌سین‌ها و المان‌های مخفی‌کاری شکل گرفت.

سپس پیش‌نمایش‌های نهایی این عنوان منتشر شدند که به نظر می‌رسد اوضاع کمی بهتر شده و نقاط قوت آن نیز در معرض نمایش قرار گرفته‌اند. پیش‌نمایش‌های منتشر شده، گان‌پلی و مبارزات را خسته‌کننده و نه چندان جذاب توصیف کردند. مبارزات با سفینه در فضا نیز چندان نظر منتقدین را به خود جلب نکرد. با این وجود، به نظر می‌رسد ساختار جهان باز Outlaws بهتر و متفاوت از سایر عناوین جهان باز Ubisoft باشد.

امکان غیرفعال کردن نشانگرهای راهنما

در بازی‌های متعددی دیده‌ایم که که از رنگ زرد روی اشیای تعاملی و عناصر محیطی به عنوان راهنمای بازیکن استفاده می‌شود. هرچند گیمرها در مورد ضرورت وجود چنین قابلیتی اختلاف نظر دارند، اما به نظر می‌رسد که بازی Star Wars Outlaws راه حلی برای این مسئله دارد. شرکت یوبیسافت در مصاحبه‌ای با PC Gamer تایید کرد که این عنوان جهان باز شامل حالتی به نام Explorer می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا رنگ زرد راهنما را در محیط بازی غیرفعال کنند. حالت Explorer در عناوین جهان باز یوبیسافت چند سالی است که وجود دارد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا راهنمایی‌های ارائه شده توسط بازی را کاهش دهند و بیشتر حس کاوش را تجربه کنند. البته قابلیت Explorer بازی‌های گذشته یوبیسافت شامل خاموش کردن رنگ راهنمای بازی نبودند.

الهام گرفتن از Ghost of Tsushima

هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا

طی مصاحبه‌ای جدید، کارگردان بخش خلاقیت بازی Star Wars Outlaws، جولین گریتی (Julian Gerighty)، در مورد الهاماتی که استودیوی Massive Entertainment برای طراحی عنوان جدید خود داشته توضیحاتی ارائه داد. مصاحبه‌کننده اظهار داشت که این بازی به دلیل تاثیراتی که از فیلم‌های وسترن گرفته، او را یاد Red Dead Redemption می‌اندازد، اما در ادامه فاش کرد که بزرگترین مرجع آن‌ها Ghost of Tsushima بوده است. وی گفت:

این موضوعِ بسیار جالبی است زیرا بزرگترین مرجع الهام من Ghost of Tsushima بود. داستان، دنیا، شخصیت‌ها و همه چیز این بازی با گیم‌پلی هماهنگ بود.

یوبیسافت بیشترین بودجۀ ممکن را به تبلیغات بازی اختصاص داده است

ایو گیلمو (Yves Guillemot)، مدیرعامل یوبیسافت، اعلام کرده است که Star Wars Outlaws بالاترین بودجۀ بازاریابی ممکن از سوی یوبیسافت را در اختیار دارد. با توجه به بزرگی و گستردگی برند Star Wars، این موضوع منطقی به نظر می‌رسد. مدیرعامل یوبیسافت همچنین اظهار داشت که این شرکت برای بازی مذکور انتظار لانچی قدرتمند را دارد. وی با توجه به واکنش‌ مخاطبین، این بازی را یکی از موردانتظارترین عناوین سال می‌داند.

تفاوت ساختار جهان باز Outlaws با سایر عناوین یوبیسافت

هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا

بسیاری از طرفداران کاملاً با فرمول سنتی آثار جهان باز یوبیسافت آشنا هستند. این ساختار که توسط دنیاهای عظیم و زیبا و در عین حال کم عمق تعریف شده، امروزه مورد انتقاد بسیاری از گیمرها قرار گرفته است، اما این ناشر فرانسوی قصد دارد برای تسلط بر ژانر جهان باز، از سبک سنتی خود فاصله بگیرد. Star Wars Outlaws پیشرفت‌های قابل توجه‌ای در این زمینه دارد و مدیر خلاقیت این بازی به طرفداران اطمینان خاطر داده که جدیدترین ساخته Massive Entertainment بسیار متفاوت از بازی‌های سنتی یوبیسافت خواهد بود. به عنوان مثال، این اثر شامل هیچ برجی برای بالا رفتن به منظور آزاد کردن بخش‌های جدید نقشه، کشف فعالیت‌ها و موارد دیگر نخواهد بود.

به گفته Julian Gerighty، مدیر خلاقیت Star Wars Outlaws، استودیوی Massive Entertainment به خوبی از نحوۀ ارائۀ یک اثر جهان باز توسط یوبیسافت آگاه است. او توضیح داد که تیم لزوماً یک طرز فکر و فرمول مشخص را دنبال نمی‌کند و همیشه متفاوت بوده. او به نمونه‌هایی مانند The Division اشاره و بیان کرد که DNA این استودیو با یوبیسافت تفاوت دارد. وی در مصاحبه‌های قبلی اعلام کرده بود که سیارات بازی همگی دست‌ساز هستند و به صورت رویه‌ای خلق نشده‌اند.

خط اصلی داستان در ۳۰ ساعت به پایان می‌رسد

طبق گفته‌های جولین گریتی (Julian Gerighty)، کارگردان Star Wars Outlaws، بازیکنان می‌توانند داستان اصلی بازی Star Wars Outlaws را در حدود ۳۰ ساعت به پایان برسانند. این مدت زمان برای بازی‌های Open-World امروزی نسبتاً کوتاه محسوب می‌شود، اما تمرکز Massive بر ارائه تجربه‌ای با جزئیات بالا و داستانی جذاب بوده است. گریتی در این باره می‌گوید:

ما می‌خواستیم عنوانی بسازیم که بازیکنان با شغل و خانواده هم بتوانند از آن لذت ببرند. به همین خاطر، تمرکزمان را روی ارائۀ داستانی جذاب در ۲۵ تا ۳۰ ساعت گذاشتیم. البته برای هواداران، محتوای جانبی و چالش‌های بیشتری نیز در نظر گرفته شده که اتمام آن‌ها می‌تواند تا ۶۰ ساعت زمان ببرد.

در مقایسه با Assassin’s Creed که حدود ۲۰۰ ساعت گیم‌پلی برای ارائه دارد، Star Wars Outlaws تجربه‌ای فشرده‌تر و متمرکزتر را ارائه می‌دهد. این موضوع به Massive اجازه داده تا با تمرکز بیشتر روی جزئیات، داستانی عمیق‌تر و جذاب‌تر خلق کند.

هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا

به طور کلی، Outlaws یک تجربه ۲۰۰ الی ۳۰۰ ساعته نخواهد بود. کارگردانان بازی در گفت‌وگو با IGN حول این موضوع صحبت کردند:

عبارات «خیلی بزرگ» به بازی‌ای اطلاق می‌شود که عده زیادی قادر به بازی کردن، لذت بردن و تمام کردن آن نیستند.

هدف ما این است که مردم را وارد یک ماجراجویی بسیار متراکم، غنی و جهان باز کنیم تا بتوانند با ریتم خاص خود آن را کشف کنند. بازی ما قطعاً یک RPG بی‌پایان و ۲۰۰ یا ۳۰۰ ساعته نیست، بلکه یک عنوان RPG و اکشن-ماجراجویی بوده که بسیار متمرکزتر و قابل مدیریت‌تر است.

Star Wars Outlaws برای ۴ سال در دست ساخت بوده است

طبق صحبت‌های یوبیسافت در مراسم کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۲۳، ساخت Outlaws دقیقا قبل از شیوع بیماری همه‌گیر کرونا شروع شده؛ به این معنا که ایده ساخت بازی در اواخر سال ۲۰۱۹ چراغ سبز گرفته و پس از مدت کوتاهی ساخت آن آغاز شده است. بنابراین، این عنوان حداقل ۴ سال می‌شود که مراحل توسعه را طی می‌کند.

شهرهای شلوغ و محیط‌های وسیع

هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا

به گفته نوید خاوری (Navid Khavari)، کارگردان روایی بازی، گیم‌پلی اصلی Star Wars Outlaws از سه بخش مختلف تشکیل شده است: شهرهای «پر تراکم و پر رونق»، محیط‌های «وسیع، مرموز و خیره‌کننده» و «سفینۀ شخصیت اصلی»، که بازیکنان از آن برای سفر بی‌وقفه در سراسر محیط کهکشانی بازی استفاده خواهند کرد. خاوری در زمان رونمایی حول این موضوع توضیحات زیر را ارائه داد:

اولین بخش از این موارد، شهرهای شلوغی هستند که مملوء از فعالیت‌های پر از جنب و جوش خواهند بود، جایی که ممکن است سندیکاهای جنایتکار و امپراتوری‌های فاسد را در حال بحث با هم ببینید. بخش دوم، محیط‌های باز وسیع، مرموز و خیره‌کننده است، چه با پای پیاده چه با اسپیدر. و در نهایت، فضا را داریم که بازیکنان می‌توانند با سفینه Kay آن را کشف کنند.

داستان بازی

Star Wars Outlaws شما را در نقش کِی وس (Kay Vess)، شخصیتی کاملاً جدید در دنیای جنگ ستارگان، قرار می‌دهد؛ یک دله دزد که می‌خواهد در دنیای زیرزمینی خلافکاران میان سیاره‌ای زنده بماند. هستۀ اصلی داستان بازی حول سرقت می‌چرخد و به همین خاطر امپراتوری و سندیکاها مدام به دنبال راهی هستند تا کِی را دستگیر کند.

این عنوان نبرد Hoth را طی بازه‌ای دنبال می‌کند که در آن امپراتوری با مشت آهنین بر کهکشان چیره است. یوبیسافت از نزدیک با لوکاس‌فیلم (Lucasfilm) برای نهایی کردن داستان و مضمون بازی همکاری دارد. در نهایت، مسیو اینترتینمنت و لوکاس‌فیلم خط زمانی بین فیلم‌های The Empire Strikes Back و Return of the Jedi را برای Outlaws انتخاب کردند. در خصوص جزئیات داستان، می‌توان گفت که شورشیان در سایه قرار دارند و در حالی که همه گرفتار و تا حدودی درگیر ناآرامی‌های مدنی هستند، یک خلاء وجود دارد که فرصت مناسبی را ایجاد می‌کند تا دنیای زیرزمینی، دور از دید حکومت امپراتوری، قدرت بگیرد.

هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا

شخصیت Jabba the Hutt به عنوان یک ماموریت دهنده در بازی حضور دارد و بازیکنان می‌توانند به یکی از سربازان قابل اعتماد او تبدیل شوند و یا به او خیانت کنند. بازیکنان می‌توانند ماموریت‌های سندیکاهای مختلف را بپذیرند یا رد کنند که روی مکانیزم «شهرت» قهرمان داستان، کی وس، تاثیر دارد و داستان نیز بر اساس این انتخاب‌ها جهت‌های مختلفی را پیش می‌گیرد. گرایتی، کارگردان خلاق بازی، در این باره می‌گوید:

در میان این انتخاب‌ها گزینۀ اشتباه وجود ندارد. این‌ها روش‌هایی برای ساخت داستان خودتان است و همچنین راه‌هایی برای تغییر، به چالش کشیدن، افزایش/کاهش اعتبار در میان جناح‌ها و سندیکاهای خاص. بنابراین ما تلاش کردیم تا بازیکن در مسیر خاص خود قرار بگیرد.

سیستم تحت تعقیب بازی شبیه به پلیس GTA است

هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا

بازی Star Wars Outlaws قرار است سیستم پلیس یا تحت تعقیبی (Wanted) شبیه به GTA داشته باشد که در آن بازیکن بسته به میزان عبور از قانون با واکنش شدیدی مواجه شود. این سیستم شامل شش سطح تعقیب و گریز است که متناسب با شدت جرایم ارتکابی علیه امپراتوری، مجازات‌های مختلفی را در بر خواهد داشت.

ایستگاه‌های فضایی دارای فعالیت‌های جانبی متنوعی هستند

کارگردان هنری و جهانِ بازی Star Wars Outlaws، در مصاحبه با رسانه Game Informer کمی درباره ماموریت‌های فرعی و فعالیت‌های جانبی توضیح داد. به گفته او، بازیکنان با استفاده از Trailblazer (سفینه شخصیت اصلی)، می‌توانند در فضا سیاحت کنند و بر ایستگاه‌های فضایی مختلف فرود بیایند. در این ایستگاه‌های فضایی، ماموریت‌های فرعی متعددی وجود خواهند داشت. همچنین فروشندگانی در آن جا حضور دارند که با بازیکنان به داد و ستد خواهند پرداخت.

هنگامی که بازیکنان در فضا هستند، می‌توانند به درخواست‌های کمک اضطراری پاسخ دهند. این درخواست‌ها از سفینه‌هایی ارسال می‌شوند که در هنگام نبرد فضایی، احتیاج به کمک دارند.

سیستم پیش‌روی

هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا

به جای استفاده از سیستم‌هایی مانند XP، درخت‌های مهارت یا لول‌آپ، Star Wars: Outlaws پیش‌روی شخصیت اصلی را بر پایۀ مهارت‌های برخی افراد متخصص در سرتاسر جهان ارائه می‌دهد؛ به عبارتی شما باید افراد متخصص را در نقشه پیدا کرده و از آن‌ها مهارت جدید دریافت کنید. طراح ارشد سیستم‌های بازی پیش از این گفته بود که چنین رویکردی باعث می‌شود «کنجکاوی و اکتشاف پلیر» پاداش بهتری دریافت کند و هر مهارت ماجراجویی خود را در بر بگیرد. هر یک از قابلیت‌ها نیز با انجام برخی چالش‌ها بهتر و قدرتمندتر می‌شود.

برای نصب Outlaws اتصال به اینترنت ضروری است

Star Wars Outlaws یک بازی تک‌نفره است اما برای نصب، به اتصال اینترنت نیاز دارد. طبق گفته‌های یکی از نمایندگان Ubisoft، این عنوان به طور کامل و به صورت آفلاین قابل بازی خواهد بود، اما برای نصب و همچنین دریافت به‌روزرسانی‌های پس از عرضه، به اینترنت نیاز است.

پشتیبانی از DLSS 3.5 و Ray Reconstruction روی PC

شرکت NVIDIA در رویداد Computex تایید کرد که بازی Star Wars Outlaws روی PC از فناوری DLSS 3.5 به همراه Ray Reconstruction، ری تریسینگ و Reflex پشتیبانی خواهد کرد.

تاریخ عرضه، نسخه‌های مختلف و قیمت

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۲۴ (۸ شهریور ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد. نسخۀ استاندارد که تنها شامل بازی پایه می‌شود، ۶۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. نسخۀ Gold با قیمت ۱۰۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و حاوی بازی پایه، سیزن پس (تمام بسته‌های‌الحاقی آینده) و سه روز دسترسی زودهنگام است. نسخۀ Ultimate نیز با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار شامل همان محتویات نسخۀ Gold به همراه یک کتاب هنری دیجیتال و باندل‌های Rogue Infiltrator و Sabacc Shark می‌شود. این دو بسته شامل لوازم تزئینی بیشتری برای شخصیت‌های بازی و سفینه‌ فضایی آن‌ها خواهند شد. محتوای اضافۀ Sabacc Shark همچنین شامل یک اسلحه‌ انفجاری نیز خواهد بود.

هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا

همانطور که در دیگر عناوین بزرگ Ubisoft نیز شاهد آن بودیم، نسخۀ Ultimate بازی در روز عرضه با اشتراک Ubisoft+ Premium که ماهانه ۱۷.۹۹ دلار هزینه دارد، در دسترس قرار خواهد گرفت.

Dota2v-alkalineیه گیمر سادهDARKSIRENAmscMr.DoorOld fashion GAMERاسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)سعید پرهیزیSpider-Manتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )امین رحیمیBatman Arkham knightMono and 6امیرحسین رهنورد

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا
هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا
هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا
هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا
هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا
هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • نون گفت:

    باورم نمیشه که راجب تولد ۱۰ سالگی فناف هیچ مقاله ای نداشتین … چه برسه به نقد بازی جدیدش …

    Dota2داچ ᴅᴜᴛᴄʜItsMobinMono and 6
  • خیلی بازی خوبی به نظر میاد گرافیکشم خوبه ولی چرا در حد god of war ragnarok نیست. البته من از این بابت خیلی خوشحالم به خاطر فن بودن و فن بازیهایی که در میارم چشم ندارم ببینم گرافیک رو دست انحصاری ها بیاد بخصوص از انحصاریهای جعبه. البته الان هل بلید خیلی اعصابم رو بهم زده و آلن ویک ۲ هم که جعبه فنا جوری حرف میزنن انگار هموز انحصار جعبه داره. همین آلن ویک ۲ رو هر روز با گاد آف وار مقایسه میکنم و با خودم میگم چرا باید گاد آف وار انیمیشن و کارتونی باشه جلوی آلن ویک و واقعا در حد داغونی اعصابم بهم میریزه. از طرفی last of us part 1 که اخرین ساخته ناتی داگ اعظم هست هم گرافیک خوبی داره ولی من وقتی میبنم آلن ویک ۲ میاد گرافیکش از این بهتر میشه باز بهم میریزم به عنوان فن پلی استیشن. چون بهترین ها همیشه دست پلی اشتیشن بود کیل زون ۲ غول رو یادتونه که چقدر فخر فروشی میکردیم براش. از طرفی وقتی بازیهای با گرافیک بالا مثل استار وارز میان وقتی میبینم گرافیکشون هنوز به بازیهای ناتی داگ نرسیده دلم کلی خنک و مسرور و شاد میشه. خلاصه که چشم ندارم بازی با گرافیک رو دست انحصاری های پلی استیشن ببینم. همون اسپایدر من کارتونی هم برای من گودزیلاس

    داچ ᴅᴜᴛᴄʜmammad morganesmaaiel_63بابای اگنسMr.Doorarminاسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)Spider-ManMalekMr abdmore
  • Malek گفت:

    کسی هست واقعا این بازی براش موردانتظار باشه؟ من که خیلی وقته به بازی های یوبی سافت امیدی ندارم

    داچ ᴅᴜᴛᴄʜNin(در انتظار ghost of Tsushima2)یه گیمر سادهشرلوکMr.DoorMamadاسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)Spider-Manامیر پورحسینیMr abdmore
    • 🟢 من حتی کسی را سراغ دارم که بخاطر تاریخ تولدش با روز انتشار بازی، پیش خرید کرده…
      من که هرچه گفتم حتی ۱۰۰۰ تومان هم ارزش نداره، گوش نداد، امیدوارم به همین دلیل هم که شده ناامید ازین کار نشه و بازی ارزشمند باشه😉

      داچ ᴅᴜᴛᴄʜMalekامیر پورحسینیZabi
      • 🔶 من هروقت کامنتای یک سری از کاربرا رو زیر پست بازی های یوبی سافت میبینم تعجب میکنم که انقدر امید دارن، جالب اینجاس قبل اینکه بازی هاش عرضه بشن کلی ذوق دارن و میگن این دفعه دیگه یوبی سافت شاهکار میده بیرون بعد که عرضه میشه شروع میکنن به هیت کردن این روال همیشه ادامه داره درست مثل اکتیویژن و کالاف دیوتی که هردفعه زیر پستاش هایپن و میگن این دفعه دیگه کولاک میکنه اما بعد از عرضه هیکل اکتیویژن رو رنگی میکنن، پیش خرید کردن بازی های یوبی سافت و نسخه های جدید کالاف دیوتی از یک گیمر تازه کار برمیاد که شناختی از سیاست های این دوتا کمپانی نداره

        داچ ᴅᴜᴛᴄʜیه گیمر سادهشرلوکRadinItsMobinMr.DoorMalek𝗣𝗢𝗣𝗘𝗬𝗘💚𝙑𝙀𝙂𝘼𝙉Mr abd
        • 🔷 خب این استودیوها هم دلشون به همین تازه کارها خوشه 👍🏻😉😂

          داچ ᴅᴜᴛᴄʜmammad morganامیر پورحسینی
        • Mr abd گفت:

          (پورحسینی) حالا من کار ندارم این استاروارز میاد و میترکونه یا خراب میکنه!
          ولی باید قبول کنیم یوبیسافت شده مثل ی کیسه بوکس که وقتی کسی اعصابش خورد میشه میاد ی ضربه بهش میزنه،میره!!
          شما از این گیم چی انتظاری دارین؟
          بشخصه اگر برام کوئست های فرعی خوب و داستان سطح بالایی داشته باشه ازش راضیم!
          گرافیک خوب،دنیای زیبا،کاراکتر جذاب! تمام. این گیم تیک رو میگیره!
          الان شما میگین خلاقیت!! منظور از خلاقیت چیه؟ اصلا خلاقیت یعنی چی؟
          مثلا وقتی ی استودیو میاد ی گیمی می‌سازه که داخلش سفینه باید فرود بیاد،و اون سفینه رو با لودینگ فرود میاره،و بعد ی استودیو دیگه میاد کاری میکنه که موقع فرود اومدن اون سفینه بجای لودینگ ابر بیاد جلو تصویر و اجسام متحرک قرار بده بجای لود اسکرین من به این میگم خلاقیت بخرج داده!!! تمام!
          تک تک فرنچایز های یوبیسافت زیر همین انتقاد ها به سر میبرن!
          همین واچ داگز! که خیلی ها رقیب gta اون رو می‌دونستن!
          به شخصه حال و لذتی که واچ داگز ۲ بهم داد gtav بهم نداد!!
          اون سان فرانسیسکو زیبا اون سیستم هکری دلنشین،اون آزادی عمل!
          این اساسین های جدید هم اگر آدم گیمر باشه واقعا لذت بخش هستن!
          اوریجینز چش بود؟؟
          میراج هم بنظرم خوب بود و سرگرم کننده بود!! سر گرم کننده!!
          بنظرم جای چوب کردن لا چرخ یوبیسافت،از گیمینگ لذت ببرید،چشم هارو باز کنید و با دیدی باز به این آثار نگاه کنین.(کلی گفتم)💚💙

          Mr abdبابای اگنسMr.DoorMono and 6
          • 🔶 بخشی از جواب شما تو کامنتی که به کاربر Datkknight دادم هست اینجا کامل ترش میکنم، (ولی باید قبول کنیم یوبیسافت شده مثل ی کیسه بوکس که وقتی کسی اعصابش خورد میشه میاد ی ضربه بهش میزنه،میره!!)

            🔸 کسی بی دلیل یا بخاطر عصبی بودن به قول شما ضربه نمیزنه به یوبی سافت حتما یک دلیلی داره که اینکارو میکنیم، برداشت من از کامنت شما اینه که از یک گیم فقط انتظار سرگرم شدن داری نه بیشتر، گرافیک خوب از نظر من چه هنری چه بصری باید بالا باشه استاروارز از لحاظ بصری کم میاره تکسچرا، انیمیشن ها و فیزیک شخصیت ها و هوش مصنوعی دشمنا رو شما نگاه کن از نسل هشت به اینور هنوز نتونسته این ضعف هاش رو درست کنه دنیای زیبا؟ دنیای زیبا زمانی معنا پیدا میکنه پر باشه نه بیابون خالی الان شاید باز بگین مگه رو سیاره ها خونه زندگی هست سر استارفیلد هم خیلیا اینو میگفتن که نه مگه تو واقعیت هم سیاره جزییات دارن؟ آقا ما داریم ویدیو گیم پلی میدیم ویدیو گیم هم میتونه براساس واقعیت و منطق باشه هم میتونه براساس خیال و خارج از منطق باشه

            🔸 زمانی این حرف درسته که بازی شبیه ساز باشه Simulation که نه استاروارز نه استارفیلد شبیه ساز نیستن، کاراکتر جذاب؟ اگر این دختره برای شما جذابه من حرفی ندارم، نمیدونم رو چه حسابی همه اینایی که شما گفتی تیک میگیرن، در مورد خلاقیت هم اگر تو کامنت قبلیم کلمه خلاقیت دیدین به من هم نشون بدین

            (مثلا وقتی ی استودیو میاد ی گیمی می‌سازه که داخلش سفینه باید فرود بیاد،و اون سفینه رو با لودینگ فرود میاره،و بعد ی استودیو دیگه میاد کاری میکنه که موقع فرود اومدن اون سفینه بجای لودینگ ابر بیاد جلو تصویر و اجسام متحرک قرار بده بجای لود اسکرین من به این میگم خلاقیت بخرج داده!!! تمام)

            🔸 اگر شما این رو خلاقیت میدونی که زبونم بند اومد چون فرود اومدن سفیه تو استارفیلد و استاروارز بازم دستی نیست وقتی برن داخل سیاره جفتشون به طور خودکار فرود میان فقط تنها فرقشون فاصله وارد شدن سفیه به سیارس که استارفیلد لودینگ میزاره ولی استاروارز ابر میادو که یک سری چیزا نورو به قول شما اجسام متحرک

            🔸 خب عزیز من خودت داری میگی واچ داگز رو رقیب GTA میدونستن اونم چه زمانی؟ زمانی که یوبی سافت اومد یک تریلر دانگرید شده از همه لحاظ به خورد ملت داد بله اون موقع ما هم میگفتیم رقیب GTA اومد بعد که بازی عرضه شد در حد Saints Row هم نبود چه برسه به GTA، این اساسین های جدید اگر آدم گیمر باشه لذت بخش هستن؟ فکرکنم اینجا شما باید میگفتی آدم اگر گیمر نسل جدید باشه بله واقعا لذت بخش هستن

            🔸 طبق تاکید کردن به کلمه سرگم کننده که آخر کامنت اشاره کردی حدسم درست بود شما عزیز من دیدگاهت با امثال من فرق میکنه هرگیمری برای خودش دیدگاهی داره من گیم رو فقط برای سرگرمی پلی نمیدم برای اینکه یک چیزی هم بهم اضافه بشه پلی میدم یعنی به دوتا دلیل اما شما فقط میخوای سرگرم بشی پایینم به اون دوست دیگمون گفتم من از یوبی سافت انتظاراتی دارم مثل قدیمش شما دوست داری لذت میبری از بازیاش بسم الله ولی اینکه ما میخوایم پلی بدیم یا ندیم حق انتخاب با خودمونه موفق باشی ❤️

            𝗣𝗢𝗣𝗘𝗬𝗘💚𝙑𝙀𝙂𝘼𝙉Mr abd
            • Mr abd گفت:

              (پور حسینی)
              حرفی ندارم.
              ولی من اگه گیم رو برا سرگرمی میزدم،الان اینجا نبودم!
              خیلی وقته صنعت از این لایه خارج شده!
              گیم هایی مثل لست و چندین گیم دیگه این کارو کردن!
              و همینه که صنعت رو به جلو پیش میره.
              من منظورم از سرگرمی،برای گیم های یوبیسافته!
              یعنی میگم آدم اگر سخت گیر نباشه حداقل ترین کار یعنی سرگرم کنندگی رو میتونه ازشون انتظار داشته باشه!(گیم های یوبیسافت)
              در کل سلامت باشی❤🤝

              شرلوکامیر پورحسینی
              • 🔶 ببین عزیز من براساس کامنت شما عرض کردم که گیم رو برای سرگرمی پلی میدی متاسفانه واضح هدفت رو مشخص نکردی و منظورت رو نرسوندی فقط همش از کلمه سرگرم کننده استفاده کردی منم رو این حساب حدس زدم وگرنه الان که این کامنتت رو دیدم تازه متوجه شدم منظورت از سرگرمی فقط بازی های یوبی سافت بوده نه هدف کلیت از تجربه ویدیو گیم دفعه بعد لطفا محبت کن واضح منظورت رو برسون که خدایی نکرده ما هم این وسط به اشتباه نیوفتیم و مدیون شما نشیم 🙏

                🔸 در مورد سرگرم بودن بازی های یوبی سافت بله درسته منم پایین به دوستمون عرض کردم سرگرم کننده بودن رو به خوبی اجرا میکنه بحثی توش نیست سختگیریم بخاطر اینه که هم من توقعم از ویدیو گیم بالا رفته اونم بخاطر تجربه بازی های داستانی قوی مثل لست، رد دد و… هم توقعم از یوبی سافت بالاتر از این حرفاس یوبی سافتی که قبلا اینطوری نبود و بازی های درجه یکی میداد، شما هم موفق باشی عزیز ❤️

                Mr abd
      • Malek گفت:

        من بازی شرکت های غول که کیفیت بازی هاشون تضمین شدست مثل فرام سافتور و راکستار و سی دی پراجکت و … رو پیش خرید نمی کنم چون یه احتمال کمی می دم که بهینه سازی خوبی نداشته باشند روز عرضه . بعد اینا پیش خرید می کنن اونم تازه یوبی سافت ؟؟ اصلا پیش خرید کردن کلا مسخرست . اینا دیگه کین…

        امیر پورحسینی𝗣𝗢𝗣𝗘𝗬𝗘💚𝙑𝙀𝙂𝘼𝙉
      • Datkknight گفت:

        من خودم بشخصه بهش امید دارم چون این دو سه سال اخیر خوی عمل کزده اگر اسکال اند بونز رو درنظر نگیریم ـاین بازی هم قطعا باری خوبی میشه

        • 🔶 والا عزیزدل شما مختاری هر طور صلاح میدونی عمل میکنی، فقط بگم این چند سال اخیری که شما میفرمایی خوب عمل کرده فقط نسخه جدید پرنس بوده غیر از اون من به یاد ندارم تو چیز دیگه خوب عمل کرده باشه

          🔸بعدم اصلا صحبت ما اینا نیست یوبی سافت یک زمانی بازیاش جزو بهترین بازی های سال میشدن کلی جایزه میگرفتن هر بازی ای میخواستیم بخریم اگر میدیدیم مال یوبی سافته دیگه کار نداشتیم که اسمش چیه یا سبکش چیه، سه گانه اتزیو، اسپلینترسل ها مخصوصا بلک لیست که من سیر نمیشدم از گیم پلیش انقدر روان و جذاب بود، ریمن ها که چند نفره بازی میکردیم، فارکرای ۳ به اون بی نظیری، اما الان به چی رسیدیم به امثال شخصیت هایی مثل یاسوکه و این دختره که با مضخرفات ووک این شکلی شدن، و همچنین مپ های خالی و کپی پیست شده

          🔸خیلی عذرمیخوام انتظاری که شما از بازی های یوبی سافت داری با امثال من فرق میکنه دوست عزیز من انتظار شاهکار ازش دارم مثل قدیماش اما شما فقط انتظار سرگرم شدن داری و به همین قانع هستی این دوتا موضوع خیلی باهم فرق میکنه منم الان نمیگم بازی های یوبی سافت افتضاحن فقط میگم در حد خوبن نه بیشتر در صورتی که من اون بیشتره رو ازش انتظار دارم نه اون خوبه رو

          • Datkknight گفت:

            من خودم سه گانه اتزیو رو بازی کردم فارکرای سه رو هم بازی کردم این چند بازی از بهترین بازی های زندگیم هستن خودم میدونم چون وقتی خودم یکبار گه که بازی کردم اساسین کرید دو رو بازی کردم ناراحت شده بودم که چرا یوبیساف به این روز افتاده
            ولی خب دارم سعی میکنم بهش فرصت بدم و گرنه از خدامه یوبیسافت به دور اوجش برگرده
            بازی های خوبی که هم گفته بودم منظورم:
            Asassin creed Mirage
            Prance of persia
            The cew motor fest
            از لحاظ میگم خوبه که چون ای یوبیسافت یوبیسافت قدیم نیست و همین که بازی خوب بسازه جای شکر داره
            چون دیگه نمیشه ازش انتظار کیفیت در حد سه گانه اتزیو رو داشت متاسفانه

    • Zabi گفت:

      بازیهای یوبی مثل جنس بنجل های ته انباری شدن. خالی از خلاقیت و حس انگیزی. منم امیدی بهشون ندارم.
      یه دیسک Assassin’s Creed Mirage دو ماهه که روی میزمه، اصلا رغبت نمیکنم بذارمش تو دستگاه.

      داچ ᴅᴜᴛᴄʜشرلوکMono and 6Spider-ManMalek𝗣𝗢𝗣𝗘𝗬𝗘💚𝙑𝙀𝙂𝘼𝙉
    • علی گفت:

      درسته ناخن چیده ی آی پی جِدای نمیشه
      اما خب بالاخره یوبیسافت هم باید از یه جایی تغییر و یاد بگیره و همین که توی این بازی گیم پلی رو کمتر و محتوا رو بیشتر کردن خودش جای امیدواری داره

      داچ ᴅᴜᴛᴄʜ
    • bbb103 گفت:

      بله من
      همیشه و همه وقت به یوبی امیدوارم هیچوقتم از این امید دست نمیکشم
      بهترین بازی داستانی تموم زندگیم اساسین کرید ۲ هست
      دومین بازی شوتر سوم شخص آنلاین بعد از apb واسه بنده ghost recon phantoms هست
      اینقدر با یوبی خاطره دارم که اگه ۱۰۰ سال دیگه هم گند بزنه همیشه بهش امیدوار میمونم
      فن استار وارزم که هستم دنبال ترکیبش با دارک سولزم نیستم :))

  • BLACK GOKU گفت:

    lightsaber هم توش وجود داره یا نه؟

    Chen Ge
  • یوبیسافت قدیما چی می‌ساخت واقعاً حیف 😔 امیدوارم به دوران اوجش برگرده و دست از لجبازی و سیاست های غلط به کار بردن برداره به امید اون روز……..😢

    mammad morgan
  • تو رو قران التیمیت ادیشنشو ببین😑😑😑
    حیف بازی هیچی نداریم مجبوریم اینو بخریم وگرنه هیچکس نگاهم نمیکرد به این بازی😑😑😑😑

  • مقاله خوبی بود ممنون از گیمفا👍

هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید - گیمفا