کارمندان سابق Piranha Bytes استودیوی جدیدی را تاسیس کردند
جنیفر پانکراتز (Jennifer Pankratz) و بیورن پانکراتز (Bjorn Pankratz)، دو عضو سابق Piranha Bytes، استودیوی جدیدی را تاسیس کردهاند. هر دوی آنها پیش از این به مدت بیست سال عضو Piranha Bytes بودند و در توسعه بازیهایی چون Elex و Gothic نقش داشتند. بیورن نقشهای کارگردان خلاق، طراح بازی، آهنگساز و نویسنده داستان را برعهده داشت و جنیفر طراح داستان و بازی بود.
Piranha Bytes در سال ۲۰۱۹ تحت مالکیت Embracer Group در آمد و اخیراً، شایعاتی مبنی بر تعطیلی این استودیو به گوش میرسد. جنیفر و بیورن پانکراتز، هر دو از پرداختن به جزئیات این موضوع خودداری کردهاند.
جنیفر و بیورن امیدوارند تا ساخت عناوین مستقل خود را آغاز کنند. استودیوی Piranha Bytes در ماه ژانویه اظهار داشت که در وضعیت سختی قرار گرفته است ولی قصد نداشت که این موضوع به صورت عمومی اعلام شود. با جدایی پانکراتزها، نشانههای واضحی وجود دارد که قرار است موضوع ناخوشایندی اتفاق بیوفتد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
استدیوها از نوعی به نوع دیگر تبدیل می شوند. و این گیمر است که پایدار می ماند.
اصل پایستگی گیمر.
اگه اخراجیای امبرسر بیان کنار هم رسما کمپانی میشن