Black Myth: Wukong تنها یک درجه سختی واحد خواهد داشت
سازندگان Black Myth: Wukong به تازگی اعلام کردهاند که میخواهند بازیکنان پس از بارها تلاش، سرانجام بهترین روش مبارزه را برای هر نبرد کشف کنند.
استودیوی Game Science، سازنده بازی موردانتظار Black Myth: Wukong، در تلاش است تا این بازی را از عناوین سولزلایک (Soulslike) دیگر جدا کند. اگرچه این عنوان به طور کامل در ژانر سولزلایک قرار نمیگیرد، اما اشتراکات زیادی با این سبک محبوب دارد.
یکی از بارزترین شباهتها، وجود تنها یک درجه سختی در بازی است. برخلاف بسیاری از عناوین موجود در بازار که گزینههای مختلف سختی را ارائه میدهند، Black Myth: Wukong سطح چالشی واحد و ثابت دارد که به سادگی قابل گذر نخواهد بود. به گفته تیم سازنده، این تصمیم با هدف ایجاد تجربهای چالشبرانگیز و درگیرکننده برای تمام بازیکنان اتخاذ شده است.
تعهد سازندگان به ارائه تجربهای چالشبرانگیز و نفسگیر باعث میشود که در آن بازیکنان مجبور به تسلط بر مکانیکهای بازی و غلبه بر موانع دشوار از طریق مهارت و استراتژی خود شوند.
در طول بازی، با دشمنان سرسخت و باسهای قدرتمند روبهرو خواهید شد که نیازمند آزمون و خطای فراوان هستند. درست مانند بازیهای سولزلایک، مرگهای متعددی در انتظار شماست تا زمانی که بهترین استراتژی برای غلبه بر هر باس را کشف کنید.
استودیوی Game Science میگوید:
شما نمیتوانید درجه سختی را تغییر دهید، اما درجه سختی در طول بازی ثابت باقی نمیماند. فلسفه ما این است که بازیکنان مانند یک قهرمان مبارزه کنند. در هنگام توسعه بازی، مجبور به گرفتن تصمیمات دشواری شدیم. روشی که انتخاب کردیم این بود که بازیکنان تلاش زیادی داشته باشند تا بعد از هر نبرد، بتوانند بهترین روش مبارزه برای آن نبرد خاص را کشف و از طریق تلاش و ممارست بر سختیها غلبه کنند.
بازی Black Myth: Wukong در تاریخ ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) برای پلی استیشن ۵ و PC عرضه خواهد شد. این بازی همچنین برای ایکس باکس سری ایکس/اس نیز در دست ساخت قرار دارد، اما هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نشده است.
پر بحثترینها
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
7900gre رو به موقع گرفتم فکر کنم اولین چیزی که با این گرافیک تجربه کنم این گیم باشه .چقدر منتظر همچین لحظه ای بودم که بتونم یکبار هم که شده یه گیم رو روی مانیتور خوب و بالاترین گرافیک بازی کنم .چیزی نمونده به این آرزوم برسم
خوب این که همون شد
عجیبه که فقط یه درجه سختی رسماً میخوان با سختی بازی پلیرارو سکته بدن 🫡🔥
یه درجه سختی داره در اصل یعنی گزینه ای به نام درجه سختی نداره دیگه ، درسته ؟
دیگه انقدر واضح. توضیح داده. انگار شما آش رشته ببینید بگید آش رشته است درسته؟ خب آش رشته است دیگه سوال نداره که. این بیچاره ها هم یه صفحه راجع به درجه سختی بازی نوشتن و توضیح دادن بچه ۲ ساله هم خوند و فهمید و شما نفهمیدی
احسنت
همین خوبه. چیه هی بذاری رو Easy آبکی کنی بازی رو. از گرما که مردیم، حداقل این بازی بیاد عرقمون در بیاد از باس فایتاش یکم حال کنیم.
این پدیده ای بود که توسط سولز ساخته شد و مثل ویروس داره سرایط میکنه به بقیه گیما
کسی که پول میده دلش میخواد دسترسیه کامل به گیم داشته باشه
سخت باشه ولی یه سختی منطقی دیگه مثلا تهش ۱۰ یا ۲۰ بار بتونیم باسا رو ببریم و اونقدری هم راحت نباشه که اولین بار بکشیش
این همون چمپ توی لیگ آف لجندز نیست ؟