شایعه: خالقان L.A. Noire در حال کار روی دنباله معنوی آن هستند
به نظر میرسد سازندگان L.A. Noire مشغول ساخت دنباله معنوی این بازی هستند. این عنوان با الهام از یکی از مناطق مهم بازی اول، Swoden House نامگذاری شده است.
این بازی به عنوان یک تریلر روانشناختی و دارای داستانی باحال و هوای دهه ۱۹۴۰ میلادی توصیف شده است.
استودیوی Team Bondi در سال ۲۰۱۱ با همکاری Rockstar Games، بازی L.A. Noire را منتشر کرد. هرچند این عنوان در ابتدا مورد انتقاد برخی از منتقدین قرار گرفت، اما در نهایت به اثری محبوب نزد مخاطبان تبدیل شد. حالا بنا بر یک افشاگری جدید، به نظر میرسد خبرهای خوبی برای طرفداران این فرنچایز در راه باشد.
طبق این افشاگری، توسعهدهندگان سابق Team Bondi روی دنباله معنوی L.A. Noire کار میکنند.
لازم به ذکر است که طرفداران مدتهاست خواستار نسخه جدیدی از این فرنچایز خاص بودهاند، چرا که L.A. Noire تجربه منحصر به فردی را ارائه میداد که با ترکیب آن با تکنولوژی و داستانپردازی امروزی میتوان به دستاوردی جدید رسید.
این افشاگری از پست اینستاگرامی یک هنرمند استرالیایی که روی موسیقی متن این بازی کار میکند، نشأت میگیرد. در شرح این پست آمده است که سازندگان L.A. Noire روی یک اثر هیجانانگیز روانشناختی با نام رمزی Swoden House مشغول به کار هستند.
با توجه به اینکه حق امتیاز L.A. Noire متعلق به Rockstar Games است، بعید به نظر میرسد این عنوان دنباله مستقیمی بر این بازی باشد. با این حال، به دلیل الهامگیری از Swoden House به عنوان یکی از مکانهای مهم بازی اول، انتظار میرود این پروژه دنبالهای معنوی بر بازی L.A. Noire محسوب شود.
یکی از مشهورترین پروندههای بازی، پرونده قتل Black-Dahlia بود. مظنون اصلی این پرونده در Swoden House زندگی میکرد، بنابراین شاید این بازی ارتباطی با آن پرونده داشته باشد. در مجموع، به نظر میرسد سازندگان روی پروژهای با تم مشابه L.A. Noire کار میکنند، هرچند این پروژه احتمالاً ارتباط مستقیمی با آن ندارد.
L.A. Noire در بسیاری از جنبهها از جمله روایت داستان، روند تحقیقات و طراحی مراحل، جای بهبود داشت؛ بنابراین، این دنباله معنوی میتواند با تکیه بر نقاط قوت آن بازی، فرمول کلی آن را بهطور قابل توجهای ارتقا دهد.
با توجه به این که Rockstar Games روی ساخت GTA 6 متمرکز است، به نظر نمیرسد این شرکت علاقهای به بازگشت به عناوین قدیمی خود داشته باشد. بنابراین، ساخت یک دنباله معنوی میتواند بهترین راهحل برای هواداران باشد، مگر اینکه Rockstar Games مشابه رویکردش در قبال ریمسترهای Max Payne، ساخت نسخه بازسازیشده L.A. Noire را با همکاری استودیویی دیگر دنبال کند.
پر بحثترینها
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
نظرات
همیشه فکر یه کراس آور با مافیا بودم
اینکه شخصیت اصلیه این و مافیا ۲ جفتشون سرباز جنگ جهانی بودن یه پلن داستانیه عالیه
تا جایی که میدونم داستان لس انجلس سیاه بر اساس داستان واقعیه .
ولب خیالم بش زیاد اضاف شده
🟢 درکنار این کار، نسخه اول هم یه ریمستر ارزشمند انجام بدهند عالیه، بازی به شدت در بخش گیمپلی مشکل داره و باعث خسته شدن گیمر میشه…
حیف که این بازیو تجربه نکردم
من بازی کردم انگلیسیت باید خیلی خوب باشه تا پرونده هارو درست حل کنی
کاش نسخه دوم این و بولی ساخته میشد
از بولی ۲ تا نسخه دوم این و نسحه خای بعدی من هانت و کلوپ شبانه
هر کدوم حقیقت پیدا کنه ، احتمال ساخت بقیه رو چند برابر افزایش میده (حتی قطعیت) وگرنه این راکستاری که ما می بینیم فقط گیر داده به GTA و Red Dead
بیشتر بحث زمانه بنظرم… زمانی که این بازیها عرضه میشدن هر سال یا هر دو سال یک gta هم بودش کنارشون… الان روند ساخت بازیهای راکستار خیلی طولانیه… فرمول بهبود بازیهای راکستار مستقیما از اضافه کردن جزئیات زیادتر و بالطبع گذاشتن وقت بیشتر میگذره… و توقع طرفداران این وسط اینه که هر چند سال یک gta جدید تجربه کنند… و همون gta به اندازه خیلی زیاد تمرکز و منابعی از راکستار رو مشغول میکنه که فرصت نمیشه به خیلی از این عناوین توجهی کرد…
ممکنه تا سال ۲۰۴۰راکستار بتونه چند تا از این بازی های قدیمی رو ادامه بده، منتهی سوال اینجاست بچه احتمالی بنده چه استقبالی میخواد از این بازی ها بکنه وقتی هیچ خاطره ای ازشون نداره…اینم یه ضعف راکستاره ها
تازه یه هفته پیش برای بار سوم تمومش کردم
یادش بخیر برای Xbox چهارتا دیسک بود
محشر
پس بولی ۲ چی حداقل یه ریمیک ازش بدن . گیمی که بچگی عاشقش بودم بولی بود ولی این راکستار خیلی به طرفدارا اهمیت نمیده چسبیده جی تی ای انلاین
درود بر گیمرها
پاینده باشید
امیدوارم این مورد پورت vr بگیره مثل la noire:the VR case files
https://gamefa.com/580931/l-a-noire-the-vr-case-files-rated-for-ps4-by-pegi/
هنوزم دیسک این بازی و دارم. واقعا عالی بود
تو عکس جای سیگار تو دست یارو اشتباهه چرا هیچکس سیگارو اونطوری نمیگره
L.A Noire در کنار مکانیزمهای گیمپلی نوظهور و بدیعش، شخصیتپردازی درجه یکی هم داشت و پروتاگونیست این اثر بهلطف همین مورد برای گیمرهایی که تجربهاش کردند ماندگار کرد.
امیدوارم این شایعه رنگ واقعیت به خودش بگیره.