مبارزات Avowed پس از بازخوردهای طرفداران با تحول اساسی مواجه شد
سیستم مبارزات Avowed در ابتدا توسط طرفداران مورد انتقاد گرفت و همین موضوع باعث شد تا استودیوی آبسیدین (Obsidian) این بخش را تغییر و بهبود دهد.
بازی Avowed در ابتدا نتوانست گیمرهای زیادی را تحت تأثیر قرار دهد. اولین تریلرهای گیمپلی از جذابیت بالا و چشمگیر بودن به دور بودند، اگرچه طرفداران از آن زمان به بعد به این بازی RPG علاقه خود را نشان دادند. این تا حدودی به لطف تغییرات مختلفی است که توسط سازندگان بر اساس بازخوردها ایجاد شدهاند. یکی از زمینههای اصلی که به دلیل بازخورد طرفداران با تغییرات زیادی مواجه شد، بخش مبارزات بود و آبسیدین اقدامات دقیقی را انجام داد تا آن را بهتر و جذابتر کند.
گیب پارامو (Gabe Paramo)، کارگردان گیمپلی، در مصاحبهای با Windows Central توضیح داد که آبسیدین تصور میکرد که Avowed قبل از نمایش گیمپلی خود در ژانویه به اندازه کافی خوب به نظر میرسید. تیم پس از دیدن بازخوردها به سرعت متوجه شد که بازیکنان از برخی قسمتها راضی نیستند و المانهای مختلفی را تغییر دادند. یکی از تغییرات بزرگ ایجاد شده، افزودن حس وزن و تاثیر بیشتر به مبارزات بود.
به گفته این توسعهدهنده، تیم میخواست احساس هر نوسان و ضربه را ایجاد کند و این نیز شامل کاهش تاخیرهایی بود که احتمال داشت به کل گیمپلی احساس بدی بدهد. همچنین تغییرات دیگری در صدا و VFX ایجاد شد. این امر منجر به حس بیشتر شد و آبسیدین به همین دلیل تأثیرات خون را تغییر داد. کارگردان گیمپلی این نسخه از مبارزات را جذابتر از قبل توصیف میکند. او همچنین اظهار داشت که دشمنان واکنشپذیرتر شدهاند و انیمیشنهای مختلف مورد ارزیابی مجدد قرار گرفتهاند تا اطمینان حاصل شود که مبارزات بهتر از قبل هستند.
تغییرات گیمپلی نشان میدهد که آبسیدین همچنان روی بهبود و پولیش کردن Avowed کار میکند. این بازی قرار است در سال جاری میلادی برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر شود و از روز اول عرضه بر روی سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
بهترین کار همینه ، چون استودیو های بازیسازی تمام معروفیت و درامد و پیشرفتشون رو مدیون مخاطباشون هستن
اگه این احترام به مخاطب و طرفدار وجود نداشته باشه فقط خودشون ضرر میکنن
انتظار کشیدن برای انتشار این گیم سخته🔥💚
چقدرم خوب
اسکایریمه مدرن با گیم پلی خیلی بهتر
این بازی اصلا ربطی به اسکایریم نداره.
Avowed یک آر پی جی آبسیدینه. اسکایریم تلاش بتسدا برای تبدیل کردن سری TES به یک اکشن ادونچر با المان های آر پی جی بود.
ربط که با اسکایریم داره اما کپی شده نیست. بسیاری از المان هاشون مشترکه
ولی شبیهن خدایی
لطفا فکت صادر نکن
شاید عجیب باشه ولی این بازی منو خیلی یاد Ghostwire میندازه🤔 کلا زیاد بهش حس خوبی ندارم باید صبر کرد و دید
حالت خوبه؟ این اصلا ربطی به اون بازی نداره
شخصیت اصلی مرد یا زنه
مرد زن کوتاه بلند سفید سیاه لاغر چاق ورزیده خوشگل زشت. همش
خودت باید بسازیش.
RPG هست دیگه خودت باید کارکترت رو بسازی
آبسیدین فوقالعادس اینکه فالوت نیووگاس نود نشود ی ظلم بزرگ در حقشون بود امیدوارم این گیم جبرانش کنه (البته متا ذره یی اهمیت ندارع )
تو بازی گان هم هست؟ برام سواله چون تو تصویری که تو مقاله هست کرکتر گان داره ولی توی گیمپلی بیشتر شمشیر و جادو و اسپل دیدیم
احتمالا در حد سلاح های ساده ای مثل تپانچه باشه
آره تویه دنیای poe سلاح گرم هست
اینکه به حرف طرفدار ها شون گوش میکنند و عمل میکنند نشون میده که چقدر احترام قائلن برای طرفدار ها ، فقط کافیه که بازی رو خوب از آب در بیارن تا این احترام بیشتر دیده بشه .
البته این چیز های باید عادی بشه بین شرکت های بازی سازی . از وقتی که بازی های سرویس محور زیاد شدن و سود دهیشون بیشتر از بازی های داستانی هست ، دیگه شرکت دنبال گوش دادن به حرف های طرفدار ها نیستن و فقط میخوان یک چیز قابل قبولی عرضه کنند و پرداخت های درون برنامه ای رو بیشتر کنند . ای کاش برگردیم به دورانی که شرکت ها خیلی اهمیت میدادن به پلیر ها
یکی از استودیو های کاردرست هست ابسیدین
این بازی قطعا موفقیت های زیادی رو به دست میاره و باعث میشه بازی اوتورلد هم دیده بشه مجدد چون گفته بودن گیم ما به سمت اون بازی کشیده شده
اهمیت به مشتری یعنی همین
دم آبسیدین گرم
یوبیسافت یکم از آبسیدین یاد بگیر
به این میگن یه شرکت بازی سازی نه به اون شرکت هایی که هیچ توجه به نظر مخاطب ندارن واقعا این بازی به صدتا از اون شرکت می ارزه که توجه به مخاطب ندارن و فقط دنبال پولن دم سازنده هاش گرم خیلی منتظرشم کاشکی هر چه زودتر بیاد
هنر این نیست که بری لابو سرویس بسازی، هنر اینه به هوادارات گوش بدی و جاودانه باشی
خیلیم عالی
تو نمایش اول واقعا خشکو تو ذوق زنی بودن انیمیشناش بعد محیطش به اون حجم گیرا و قشنگ بود
خوبه که ضعفو برطرف کردن
همین که گوش میدن خوبه یه سریا که کلا بازیا توی ریلیز نهایی بهتر نمیشه بلکه بدتر میشه مثل اون بازی که بزرگترین کلاه برداری بزرگ گیم شد بازی before you رو میگم.
the day before مگه نبود