۱۰ نکته که باید در مورد ریمیک Metal Gear Solid Delta: Snake Eater بدانید
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater فقط یک تاریخ انتشار کم دارد، ریمیک موردانتظار کونامی با هر رونمایی بهتر و بهتر به نظر میرسد. در این مقاله به تمام نکاتی که باید در مورد بازی بدانید میپردازیم.
ماهی که گذشت، شامل رونماییهای زیادی بود؛ از عناوین انحصاری گرفته تا آثار تردپارتی و شاید یکی از محبوب ترین آنها Metal Gear Solid Delta: Snake Eater باشد. به هرحال Konami هنوز تاریخ انتشاری برای این ریمیک مشخص نکرده است. احتمال عرضه آن در سال جاری بسیار کم شده و با وجود شایعاتی مبنی بر تاخیر این عنوان تا سال ۲۰۲۵، باز هم بازه زمانیای مشخص نشده. ناگفته نماند که با وجود این شایعهها، فروشگاه GameStop این بازی را برای عرضه در نوامبر ۲۰۲۴ لیست کرده بود (اکنون دسامبر ۲۰۲۵). حداقل هماکنون جزئیات جدیدی درباره گیمپلی بازی وجود دارد که فعلا برای ما کافی است.
Konami بجز تریلر گیمپلی جدیدی که در شوکیس ایکس باکس به نمایش گذاشت، با ویدیوهای تحلیل و بررسی عمیق، به نمایش پیشرفتها و ویژگیهای جدید آن نیز پرداخته است. در این مقاله، به ۱۰ نکته جدید میپردازیم که قبل از عرضه بازی باید بدانید.
۱- جلوههای بصری بهبود یافته
در تریلر رونمایی کاملا مشخص بود که Metal Gear Solid Delta: Snake Eater نسبت به نسخه اورجینال پیشرفت بصری زیادی داشته است. این عنوان از پایه روی موتورگرافیکی Unreal Engine 5 ساخته شده و جلوههای بصری واقعگرایانهای را در نورپردازی، سایهها، فیزیک آب و شاخ و برگ درختان به نمایش میگذارد. جنگلها و باتلاقها هرگز بهتر از این به نظر نرسیده بودند، زیرا با توجه ویژه به جزئیات، پردازش شدهاند. حتی جزئیاتی مانند پخش شدن آب باران هنگام حمله به دشمن، یا بلند شدن برگها وقتی دشمنان را به زمین میکوبید، همه و همه عالی به نظر میرسند. و شاید از همه مهمتر اینکه، فضا و اتمسفر نسخه اورجینال کاملا حفظ شده است.
۲- مدلهای بهبود یافته و آپدیت شده
البته این همه ماجرا نیست، طبق گفتهی تهیهکننده بازی، آقای نوریاکی اوکامورا (Noriaki Okamura)، مدلهای شخصیتها نیز پیشرفتها و بهروزرسانیهای بیشماری دریافت کردهاند. هدف این است که شخصیتهای این بازی از نظر جزئیات همتراز شخصیتهای Metal Gear Solid 5 باشند و اینطور که به نظر میرسد، تا اینجای کار موفق بودهاند. البته که این رویکرد در مورد گیاهان و حیوانات داخل بازی هم صدق میکند.
۳- جزئیات بیشتر چهرههایی که همگی به صورت دستی طراحی شدهاند
نه تنها بافت صورت و مدل موی هر شخصیت متناسب خودش است، Konami حتی جزئیات ظریفتری مانند چین و چروکها و منافذ پوست صورت هر شخصیت را نیز به ما نشان میدهد. طبق اعلام رسمی، حرکات چشم و عنبیه مجزا از انمیشنهای صورت که غنی و احساسی هستند عمل میکنند. برای اینکه حالات و احساسات مختلف چهرهها تا حد ممکن واقعگرایانه به نظر برسند، از مدلهای آنها عکسبرداری شده، اما اوکامورا گفت که بیشتر این جزئیات به صورت دستی طراحی شدهاند. این کار برای نوعی ارائه که مردم از نسخه اورجینال به یاد دارند انجام شده تا بازی بتواند اتمسفر اصلی خود را حفظ کند.
۴- بازسازی وفادارانه کاتسینها
اگر Metal Gear Solid: The Twin Snakes را تجربه نکردهاید و یا چیزی از آن ندیدهاید، خود را خوششانس بدانید، در واقع این بازی یک بازسازی ناامیدکننده از اولین نسخه این فرنچایز یعنی Metal Gear Solid بود. خوشبختانه Metal Gear Solid Delta: Snake Eater از این مشکل رنج نمیبرد. ابعاد تمامی کاتسینها ۱:۱ است، برای اینکه شرایط فیلمبرداری سینمایی و نحوه ارائه نسخه اورجینال حفظ شود. شما متوجه تغییرات اندکی خواهید شد، اندک تغییرات تنها شامل بهبود نورپردازی، انیمیشنها و تکسچرها میشوند. بقیه موارد دقیقا همانطور هستند که به یاد دارید.
۵- سیستم آسیب بازی آپدیت شده است
مانند نسخه اورجینال، اسنیک از آسیبها صدمه دیده و نیاز به بهبود دارد. بسته به جراحات لباسهای او دچار ساییدگی و پارگیهای واقعگرایانه میشود. زخمهای ناشی از گلوله و کبودیها به صورت «در لحظه» خواهند بود که باعث یک بازخورد فوری در مورد وضعیت فیزیکی شما میشود. اما بزرگترین تغییر این است که، آسیبها زخمهای دائمی از خود به جای میگذارند. این موضوع میتواند نسبت به هر بازیکن و اینکه چطور بازی را تجربه میکند متفاوت باشد.
بله، شما میتوانید ورژن صدمه دیده و بدون پیرهن اسنیک خود را به نمایش بگذارید و از مردم بپرسید که آیا میخواهند بدانند که چطور این زخمها ایجاد شدهاند. و مهمتر از همه، شاید این ویژگی بتواند مدرک افرادی باشد که بازی را بدون هیچ آسیبی تمام میکنند، و از این طریق مهارت مخفیکاری خود را به رخ بکشند.
۶- تنظیمات مدرن و کلاسیک
بدون مکانیکهای کلاسیک، این بازی Snake Eater نخواهد بود و همه آنها از بزرگترین تا کوچکترین همگی در این ریمیک هستند. کسانی که میخواهند بازی را با سبک کنترل قدیمی تجربه کنند نیز باید خوشحال باشند، زیرا این قابلیت هم در بازی وجود دارد. بازیکنان امروزی میتوانند از سبک کنترل جدید بازی استفاده کنند. همانطور که در وبسایت رسمی گفته شده، این کنترلها به شما اجازه میدهند که کاملا روی بازی تمرکز کنید و هیجان غوطهور شدن در یک تجربه بقا و مخفیکاری را احساس کنید. هنوز اطلاعات کاملی از سیستمهای کنترل بازی نداریم، اما اگر گیمپلی نمایش داده شده به سبک مدرن آن باشد، وعده یک تجربه روان را میدهد.
۷- سبک قدیمی و جدید دوربین
دوربین کلاسیک از بالا بازی کاملا دست نخورده باقی مانده است، تقریبا دیدی از بالای سر کاراکتر به شما ارائه و هنگام کاورگیری تغییر زاویه میدهد. همانطور که در تریلر گیمپلی اخیر مشاهده کردیم، دوربین هنگام هدفگیری زاویه بالای شانه (Over the Shoulder) میگیرد. در کل دوربین بازی روان و دقیق است و چه در هنگام شلیک دارت برای بیهوش کردن دشمنان، و چه در هنگام شلیک راکت برای خلاص شدن از دست هلیکوپترهای مزاحم، دقت فوقالعادهای دارد.
۸- دیالوگهای مجدد ضبط شده و گزینههای صوتی جدید
یکی از ویژگیهای مهم Metal Gear Solid Delta: Snake Eater که از زمان رونمایی بازی مطرح میشد، استفاده از دیالوگها و حضور صداپیشگان نسخه اصلی برای این ریمیک بود. با توجه به اینکه کنترل بازی تغییراتی داشته است، Konami از صداپیشگان اصلی برای ضبط مجدد برخی از دیالوگها استفاده کرده تا به بازیکنان تغییر محسوسی را القا کند. از آنجایی که توسعهدهنگان نیازی به نگرانی در مورد فشردهسازی صدا ندارد، میتوانند عملکرد بهتری در بخش صدا ارائه دهند. این بازسازی همچنین تنضیمات صدای متفاوتی را ارائه میکند، گزینههایی مانند صدای ۷.۱ کاناله که شما را به درون بازی سوق میدهد و صدای ۲ کاناله که در نسخه اوجینال مورد استفاده قرار گرفته بود، در تنظیمات وجود دارند.
۹- فیلتر بصری
اگر شما طرفدار انیمیشن، نورپردازی و هر ویژگی بهبود یافته دیگری در این ریمیک هستید، اما آیا احساس نمیکنید که Metal Gear Solid Delta: Snake Eater چیزی را فراموش کرده است؟ چیزی که نسخه کلاسیک سال ۲۰۰۴ با آن تعریف میشد. آقای اوکامورا در آخرین مصاحبه خود در پادکست رسمی ایکس باکس تایید کرد که یک فیلتر بصری وجود دارد که با اعمال کردن آن، ظاهر بازی با وفاداری بیشتری نسبت به نسخه اورجینال بازسازی میشود و این فیلتر با دوربین Legacy Style در دسترس است. اما هنوز مشخص نیست که آیا بتوانید این فیلتر را به طور جداگانه با سبک دوربین جدید نیز فعال کنید یا خیر. صرف نظر از این موضوع، باید به بازسازی ظاهر کلی نسخه اصلی کمک کند.
۱۰- نسخه های Tactical، دیلاکس و کالکتورز
عنوان Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در حال حاضر سه نسخه مختلف برای پیشخرید دارد. نسخه استاندارد که با نام Tactical Edition شناخته میشود، و با قیمت ۶۹.۹۹$ برای PC، پلیاستیشن ۵ و ایکس باکس سریز ایکس و اس به فروش میرسد که برخی آیتمهای خاص دیجیتال که بعدا اطلاعاتی راجع به آنها منتشر خواهد شد را در خود دارد. نسخه فیزیکی دیلاکس نیز گزینهای دیگر است که شامل جعبه فلزی، جعبه مخصوص، پچ FOX، برچسب علامت تعجب و یک پوستر مجزا از خود کاراتر میشود (عرضه تنها در انگلستان).
در ایالات متحده نسخه کالکتور هم عرضه خواهد شد که علاوه بر محتویات نسخه دیلاکس، حاوی یک تراریوم با مجسمه شخصیت اسنیک و نشان جعلی که هنگام نفوذ به Groznyj Grad Northeast استفاده میشود است. این نسخه و یک پچ لاستیکی که هنگام سقوط آزاد از هواپیما استفاده میشود نیز در خود دارد. همه این آیتمها در یک جعبه بزرگ و مخصوص بستهبندی شده و با قیمت ۱۹۹.۹۹$ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
- رسمی: بستههای الحاقی، ریمیکها و ریمسترها میتوانند کاندید بازی سال در The Game Awards شوند
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
نظرات
میدونین ریمیک خوبی هستش ولی چطوری بگم…. قیافه باس رو یکم بد نکردن ؟
ریمیک خوبی هست ؟
کد رو از قبل براتون فرستادن ؟
یکم؟؟
رسما باس مناطق ووک زدس
واقعا گند زدن بهش
قیافه باس به باس بودنش ،به سختیهای شغلش میخوره.اصلا هم ووک زده نیست بلکه یک دنیا رنج و غم و دوری از همه، درش دیده میشه
اصلا ربط نداره چرت میگی از قصد زشت شده
از قصد زشت شده این تئوری های مسخره بی معنیه
اتفاقا این صورت نشون دهنده اینه که چقد باس زجر کشیده تو طول زندگیش برای همین صورتش شکسته نشون میده
برای مثال صورت پارامدیک مثل اوریجینال صافه و مثل باس شکسته نشده چون تجربه جنگی نداشته
البته بازهم این برداشت منه باید منتظر بمونیم تا قیافه ایوا رو ببینیم
میدونستی اینارو از قصد زشت میکنن؟ علتش هم برای بهبود داستان نیست برای تسکین ناهنجاری هاشونه؟ و این فکت هات بی معنی هست؟
پس چرا پارامدیک رو زشت نکردن ؟
هرکس زیر بار woke بره ژاپنی جماعت نمیره
دقیقا
نه
مگه همین چند وقت پیش نشنیدی کنامی با یه گروه تنوع نژادی داره همکاری میکنه اسمشون هم blooder team بود چرا انقدر فراموش کارید 😐
بیا blooder team رو توضیح بده.
https://youtu.be/bt–Xu1Dywc?si=OFRsNkNu8217vwRD
.
https://youtu.be/mRrhMBYNBus?si=BaUu2JahyMUAjak6
شاید به درد اونایی که تعصبی نیستن خورد
از قصد زشتش کردن ولی مردم دلشون نمیخواد قبول کنن مشکل دارن
مدیر عزیز .لطفا تیک آبی منو بدید .
دوست دارم بشینم با بچه ها کلی نظر بدم اما تایید باعث دلسردیم میشه چون طول میکشه
یعنی میشه انحصاری ps5 کبیر باشه فقط و فقط و گوی سبقت گرافیکی رو از بهترین گرافیک نسل بشر یعنی هورایزن فوربیدن وست بگیره؟
womp womp kiddo
داداش بازی تو شوکیس ایکس باکس تریلر داده بعد انحصاری پلی استیشن ۵ باشه؟🤣🤣
منطقیه سید🗿
هورایزن فوربیدن وست بهترین گرافیک نسل بشر؟
لست آف اس،گاد آف وار،رد دد۲،فورزا هورایزن ۵،هلبلید ۱ و ۲ و هزاران بازی دیگه زجه میزنند
بهترین گرافیک نسل که هل بلید دوعه بعدم آلن ویک دو
بعد از اون تریلر خیلی بهش امیدوار شدم و طبق اون شایعه ک منتشر شد هم انگار پیشبینیم از انتشار تو ۲۷ آبان امسال یعنی تو روز سالگرد ۲۰ سالگی بازی احتمالا درسته.
فقط امیدوارم مشکلات فنی نداشته باشه بازی. این سری همیشه بازیاش بشدت بهینه بودن، مثلا فنتوم پین واقعا بهینه سازیش بینقص بود. ولی آنریل انجین ۵ یکم آدمو نگران میکنه
اینقدر هایپ شدم برای این بازی انگار ۱۰کیلو خربزه خوردم،تمام بدنم داره میلرزه،معلوم بایه بازی فوقالعاده طرف هستیم.ببینیم چه میکنی سونامی.🤣🤣
🟢 هرچقدر به ریمیک Metal Gear Solid امیدوارم،
برعکس از ریمیک Silent Hill 2 نا امید هستم… 😑
…
مطمعنم این حس را نه فقط من، بلکه خیلیها دارن!!
دقیقا
فنتوم پین بهینه ترین بازی نسل هشتم بوده.
هیچ بازی بهینه سازیش شبیه اون نبوده
من باr7 240 این بازی و بدون لگ پلی دادم ۳۰ فریم اینا بود!!!!!
فانتوم پین عالی بود اما حیف که…
البته از حق نگذریم کونامی همه بازی هاش بهینه بوده تو این مورد خوبن واقعا.
نمیدونم چی ب سر فاکس انجین اومد !
لایسنسش واسه کونامی بود یا شرکت کوجیما؟
از لحاظ گرافیکی بی نظیر بود فاکس انجین (فانتوم پین خروجی فاکس انجین بود)
آره مال کونامی بود ولی گذاشتش کنار تو سال ۲۰۲۱
آره هم فنی هم هنری بازی شایسته تحسین بود واقعا.
انریل انجین کار کردن باهاش میلیون ها برابر بهتر از فاکس انجین هست خرج بسیار کمتری هم داره تازه مشکل بهینگی هم ندارها(نمونش فورتنایت) دلیل نام بهینگی bodycam هم ساخته شدن توسط دو نفر هستش که قدرت زیادی در ساخته بازی نداشتند ( بعضی از قسمت های بازی از assist های انریل استور برداشته شده بود) فقط یک چیزی bioshock بازیه بهینه ای هست اگر هست پس نگران بهینگی بازی نباشید(بهینگی همش انجین نیست به وقتی هم که سازنده میزاره هست)
این بازی کلی هم ایسترگ داشت ، اونایی که مثل من ۲۰ سال پیش رویه پلی ۲ بازی کردن قاعدتا میدونن .
انشالله که اینم میترکونه بامتا وفروش عالی که منتظر نسخه بعدیش باشیم
مهم نیست این ریمیک چی کار کنه یا چقدر قوی باشه ، هنوز هم که هنوزه پشت این کمپانی کونامی خبیث هست کسی که ۹ سال پیش کوجیما و خیلی از اشخاص دیگه رو اخراج کرد و دیگه هیچوقت برنگشت و هیچ وقت هم بر نمیگرده ، نمیخوام کسی رو نا امید کنم ولی مهم نیست چقدر این ریمیکس خوب باشه کونامی سعی میکنم میراث کوجیما رو خاک کنه و دو قرون پول بزنه به جیب بزنه.
هنوز هم زخم تازست و بزرگترین خیانت تاریخ گیمینگ حس میشه!
صنعت بازی مدیون کونامی هست وقتی هیچ شرکت بازیز سازی مثل الان نبود بازی های کونامی گرافیکی بودن در کل بگم باعث شدع بود افرادی به عنوان سازنده بازی دور هم حمع شوند و خیلی چی های دیگه
جلوه های بصری بهبود یافته
نه بابا تو رو خدا؟
ولی جدای از شوخی بالاخره کونامی داره یه چیز آدم وار میسازه (صورت د باس رو فاکتور بگیرید)
اتفاقاً صورت د باس اونقدر ها هم فرقی نکرده
فقط به خاطر نورپردازی و پالت رنگی متفاوت به نظر می رسه مثل بازی اصلی نیست
تنها چیزی که خوب نیست چهره ی باسه
تریلر امیدوار کننده ای دادن (برعکس ریمیک سایلنت هیل ۲)
ولی باس رو چرا این ریختی کردن ؟ 😐
اگه ایوا رو هم زشت کرده باشن با RPG میرم ژاپن کونامی رو نابود میکنم :D
یک مرد با آر پی جی رفت دنبال کونامی دید عه
راست و نگاه کرد دید کونامی نیست چپ و نگاه کرد دید کونامی هست( منبع اقتباس : جوک سیروس در سه در چهار )
چه جوک سم و قوی ای😂
عالی بود 😂👍🏼
بر گرفته از کتاب سیروس پرواز میکند
عالی بود
اگر woke رو ایوا تاثیر گذاشته باشه ، شک نکن زشته
فعلا که باس کلا المان های woke توشه
اصلا زشت هم شد اشکال نداره
همچنان با نسخه ی اصلی و زیبایی ایوا فیض میبرم🙂
😂😂پیر شی😄
واقعا من هیچی زیبایی تو ایوا ندیدم حالا تو چطوری میگی خوشگله خدا داند😂😂
من رو عالم و آدم کراش دارم مرد حسابی 🗿چی انتظار داری
بله آدم با استعدادی هستی🗿 خبر دارم
ناسا موشک میفرسته فضا ، اون وقت جوانان سرزمین ما…😂😂🤣🤣🤣
ادامه جمله:جوانان سرزمین ما مستقیم خودشون میرن تو فضا بدون موشک.🗿
تعهد چی پس؟به یه نفر تعهد داشته باش😂نمیشه که همه
به همه تعهد دارم🗿
ایولا جواب قانع کننده ای بود.اینطوری به موضوع نگاه نکرده بودم😆😆
بله بنده برنامه ریزی دارم🗿هر ساعت رو تقسیم بندی میکنم برای یکی
الان نوبت ینیفره
به خودت رحم نمیکنی ب بعضی از عضوای بدنت رحم کن💀
چشمان تیزی نداری مثل قدیمSolid snake.🗿
مرل فکر کنم بود اسم شخصیته.
المان ووک دیده نمیشه. بنظرم دچار سندروم ” ووک” شدی. احتمالا بخاطر اسم پروفایلتون باشه
هر موقع صورت باس رو میبینم کل حسم نسبت به بازی از بین میره😑
عوضش naked snake و بچسب که عشقه 👌👍
من نسخه اصلی فکر میکردم مرده
اینجا اتفاقا پیشرفتم کرده به نظرم اونم به صورت دستی
بابا اینقدر به خودت تلقین نکن. صورتش اصلا زشت نیست مشابه صورت در نسخه اورجیناله که احساسات و رنجی که در نسخه اورجینال نمیشد تو صورتش زیاد مانور داد،بلطف پیشرفت تکنولوژی نمایان شد. نکنه میخواستی صورت باسو شبیه تیلور سویفت دربیارن
به بازی خیلی امیدوارم
هم به گیم پلی و هم به گرافیک
صورت باس هم فرق زیادی با نسخه اصلی نداره و به خاطر نورپردازی و پالت رنگی متفاوت دیده می شه
پیشنهاد می کنم این بار رو با دقت بیشتری مقایسه کنید بین صورت اصلی و ریمیک
میخواستم این سری رو شروع کنم ولی کلی نسخه داره به نظرتون چجوری باید شروع کنم ؟
بر اساس تایملاین شروع کن عزیز، یعنی اینطوری:
MGS 3
MGS: Peace Walker
MGS V: Ground Zeroes
MGS V: The Phantom Pain
MG 1987
MG 2 1991
MGS
MGS 2: Sons of Liberty
MGS 4: Guns of the Patriots
پ.ن: دو نسخه ۱۹۸۷ و ۱۹۹۱ داستانشون بخون چون کلا منسخون
دمت گرم بابتش
قربونت کاری نکردم
یه سوال
به نظرت منتظر نسخه ریمیک متال گیر سالید ۳ باشیم یا خود نسخه اصلیش رو بازی کنیم؟
اگه نسخه ریمیک مثل نسخه ۵ پشتیبانی درست حسابی از موس و کیبورد داشته باشه خیلی خوب می شه
چون دسته ندارم و پولش رو هم ندارم
اگ دسته داشتی بهت پیشنهاد میکردم حتما اول نسخه اصلیو بازی کنی اما خب وقتی دسته نداری منتظر همون ریمیک بمون
واقعا نمیفهمم چرا کونامی رو کالکشن تنظیمات موس و کیبورد رو نذاشته😑😑
این حجم از مقاومی که بعضی از شرکت های ژاپنی در ساپورت کردن موس و کیبورد نشون می دن رو درک نمی کنم
میان یه بازی درست می کنند که یا موس و کیبورد پشتیبانی نمی کنه یا اومده تنظیمات دسته رو یک به یک بدون بهینه سازی روی کیبورد کپی کرده
تو یه بازی دیدم که وقتی بخوای نام نویسی کنی کیبورد مجازی مثل کنسول میاد بالا و باید مثل کنسول با کیبورد کار کنی 😑
نینجا گایدن کالکشنم همینطور بود😑
انگار کلا مشکل دارن با این مورد😐🤦♂️
metal gear solid portable ops هم بین متال گیر سالید ۳ و پیس واکر هست(با اینکه canon نیست ولی با اینحال رابطه بیگ باس و کمپبل رو نشون میده توش)
درسته ولی چون طبق تو تایملاین اصلی نیس من ننوشتمش
درسته ولی چون تو تایملاین اصلی نیس من ننوشتمش
حقیقتا امیدوار کنندست اما کونامیه دیگه نمیدونی ممکنه چی بشه.فقط امیدوارم خوب باشه اگر خوب بود یه پی اس ۵ فقط واسه ریمیک این میگیرم
من یه سوال بعد شوکیس ایکس باکس پیش اومده برام منتها نمی دونم چطور بپرسم که بد فکر نشه دربارم و بگم که فقط بخاطر نداشتن اطلاعات مارکتینگ هست .چرا ایکس باکس متال گیر رو باید تبلیغ کنه؟مگه سونی همیشه تبلیغ نمیکرد؟
عاشق این بازیم
خوبه خوشگله فقط پولش مشکله اونم حلش میکنم
” THE MAN HOW SOLD THE WORLD “
سلطان بیا که منتظریم
اما صدای کیفر ساترلند یه چیز دیگه بود،البته نظر منه.
اما سلطان همیشه سلطانه
کیفر ساترلند تو فانتوم پین عالی بود و صداش واقعا رو ونوم اسنیک مینشست اما دیوید هیتر برام نوستالژیکه و از بچگی باهاش خاطره دارم
باس نسخه ریمیکه پاچینکو خوبتر از اینه ولی بازم قابل قبوله
پاچینکو برای دستگاههای ارکید بود ؟
ویدیوها و نقدهای زیادی درخصوص تریلرهای متال گیر ۳ ریمیک دیدم ولی هیچکدوم به یه نکته اشاره نکردن و اون هم موضوعی هست که در نسخه اصلی وجود نداشت ولی تو ریمیک اضافه شده ، اگر به دقت به تریلر نگاه کنید متوجه میشید اسنیک تو قسمت هایی توی گل افتاده وکاملا گلی شده ، وقتی از آب خارج میشه کاملا خیسه و تو قسمت تعقیب و گریز با موتور سیکلت ها تیر خورده و بدنش آعشته به خونه و این نشون میده سازنده ها با کمک موتور آنریل موارد جدید و واقع گرایانه وارد بازی کردند.
اگه همون چیزی باشه که فکرشو میکنم. و به ریشه هاش وفادار باشه دیسکشو میخرم
برای این بازی حتی از gears of war EDAY هم بیشتر هایپم
شاید به قول دوستان قیافه باس بد باشه اما من راضیم (با عشق به E DAY)