طرفداران خواستار تخریبپذیری بیشتری در GTA 6 هستند
آیا ممکن است در نهایت، شاهد حذف یکی از ناامیدکنندهترین ویژگیهای فرنچایز GTA باشیم که به غوطهوری بازی لطمه میزد؟
تمامی ورودیهای فرنچایز Grand Theft Auto ویژگی ناامیدکنندهای داشتند که در غوطهوری بازی مداخله میکرد. احتمالا بسیاری از طرفداران امیدوارند که این ویژگی در نهایت از بازی GTA 6 حذف شود.
اگر علاقهمند به تجربه بازیهای جهان باز باشید، بدون شک متوجه موانعی خواهید شد که در مسیر، سد راه شما شدهاند و غیر قابل تخریب هستند. در نهایت متوجه میشوید چنین ساختاری بدون تغییر یا پیشرفت خاصی، همچنان در این سری بازیها به حیات خود ادامه میدهد.
در سری بازیهای GTA، بازیکنان دائما به حصار یا مانعی برمیخورند که ادامه مسیر را برای آنها غیرممکن میکند. حالا اگر با یکی از اتوموبیلهای پرسرعت بازی به چنین موانعی برسید، احتمالا برای توقف دیر شده باشد.
طرفداران GTA خواستار تخریبپذیری بیشتری هستند
در صفحه ردیت بازی GTA 6، که حالا بیش از ۱ میلیون دنبالکننده دارد، کاربران انتظارات خود را از بازی به اشتراک میگذارند. یکی از کاربران، ویدیویی را از GTA 5 منتشر کرده که در آن، پس از برخورد با درخت، کاملا متوقف میشود:
با این حال، بسیاری از کاربران این موضوع را پذیرفتهاند و به عقیده آنها، برخورد با درخت و متوقف شدن آنچنان غیرمنطقی نیست، ولی عدم امکان رانندگی و عبور از تور تنیس، غیر قابل توجیه است:
این موضوع واقعا آزاردهنده است. آیا واقعاً برایشان سخت بود که به درخت، تور و بوته فیزیک بدهند؟
متاسفانه، این موضوع به یکی از مشکلات فرنچایز GTA تبدیل شده که تاکنون، راه حلی برای آن وجود نداشته است. اگر Rockstar Games محیط پویا با تخریبپذیری بالا را برای GTA 6 خلق کند، جالب توجه خواهد بود.
طرفداران همچنین امیدارند تا تخریب اتوموبیلها واقعگرایانهتر شود و صرفا با صفر شدن خط سلامتی، منفجر نشوند:
همچنان امیدوارم که هر فرودی منجر به انفجار اتوموبیلها نشود. میخواهم تخریب ماشین را به مرور ببینم.
شاید توسعه بازی برای پلتفرمهای نسل نهم، این مشکلات را برطرف کند و قدرت کافی برای پردازش این موارد در اختیار سازندگان قرار گرفته باشد.
باید گفت که بازی GTA 5 برای کنسولهای نسل هفتم منتشر شد و به تکنولوژیهای آن زمان، محدود شده بود.
مدیر عامل Take-Two، یعنی استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، پیش از این تایید کرد که بازی GTA 6، اثری خواهد شد که کسی شبیه به آن را ندیده است.
با در نظر گرفتن صحبت وی، احتمالا تمامی خواستههای بازیکنان، در محصول نهایی وجود داشته باشند. هر چند، نباید پیادهسازی تخریبپذیری در نقشهای به وسعت دنیای GTA 6 را دست کم گرفت.
امیدواریم حداقل تور زمین تنیس، در آخرین ورودی فرنچایز Grand Theft Auto تخریبپذیر باشد چرا که انتظار داریم GTA 6، غوطهوری بسیار بالایی را در صنعت گیم ارائه دهد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
طرفداران کم سن و سال GTA VI روی موبایل دوبله فارسی می خواهند
با حجم ۵ مگابایت😝
و نیم بها😂
از مایکت 😂😂
شایدم از بازار 🤔
😂😂😂
مگه کار سختیه 😂😂😂
با اینکه خودم دوبلهباز هستم ولی عالی بود 👍😂😂
اونم از مایکت
طرفداران انتظارات بیش از حد دارن دیگه کار راکستار درسته هیچ وقت گیمر رو نا امید نکرده و نمیکنه ولی اینم بگم تخریب پذیری واقعی ممکنه لذت و سرعت هیجان بازی رو کم کنه
😐😂
اتفاقاً لذت بازی که خیلی بالاتر میره
مثلا به یه ساختمون با RPG شلیک کنی و بریزه هیجان نداره ؟ یا موارد دیگه
مگه فیلم هندیه که ساختمون با rpg بیاد پایین کم کمش حداقل یه بمب سنگرشکن لازمه برای همچین کاری RPG نهایت یه کلبه چوبی بترکونه.
آرامش خودتو حفظ کن
مثال زدم
تو بتلفید هست اون فیلم هندیه مگه؟
شما فرق برج ساختمونو با یه خونه معمولی بفهم بعد کامنت بده.
قدرت تخریب در این حد در یک بازی جهان باز تقریبا امکان پذیر نیست
چون تو خیلی از ساختمانها مرحله های بازی جریان داره
اگر قرار با ارپی جی یک خونه رو بترکونی و بعد دور بزنی بیا درست شده باشه تو ذوق می زن
اگرم درست نشده باشه خب شاید لوکیشن یک مرحله باشه و بازی باگ می خوره
باز حجم عظیمی از خونه و ساختمان توی بازی gta وجود داره و تخریب پذیری اونها قدرت پردازشی فوق العادهی رو می طلبه
قدرت تخریب در حد خورد شدن میز و صندلی ، درخت ، کپر ، یا اشیاء ریزی ک مراحل بهشون وابسته نیست می تونه معقول باشه
دقیقا خیلی حق گفتی
اگ تو کل جریان بازی حتی جدا از ماموریتام بزنی ساختمونارو بیاری پایین ک دیگ شهری نمیمونه
مگ اینکه مثلا دوباره ساختمونارو بازسازی کنن ک خیلی خیلی خیلی بعیده و دور از انتظار چون هنوز به اون پیشرفت نرسیده صنعت گیم
و زیادم منطقی نیس هی بزنی ساختمون بیاری پایین بازسازی شه دوباره هر روز همین روندو تکرار کنی بزنی بترکونی و بازسازی شه
بماند ک بازسازی ساختمون مثلا ۱ سال یا ۶ ماه طول میکشه (زمان خود بازی ن واقعیت) و غیر منطقیه ک بزنی بترکونی فردا ببینی دارن بازسازی میکنن فرداش نصفش بازسازی شده و فرداش کلا نو شده
زیاد تخریب ساختمونا منطقی نیس همون جزئیات کوچیک مث دیوار مثلا بهتره
اینکه با ماشین بخوری به بوته بعد تصادف شه هیجان انگیزه؟
🟢مرد تنهای شب ازون حرف ها زدیا😑😑
شما بتلفیلد بازی کردی؟!!
اتفاقا یکی از موارد لذت بخش بتلفیلد همین تخریب پذیری بودش که خیلیها ازش لذت بردن، از جمله خودم…
(((تخریب پذیری باعث واقعیتر شدن بازی میشه)))
تخریب پذیری هم بستگی روی چه مواردی باشه
مثلا شکستن تور تنیس و درخت بازی رو باحال تر میکنه، دیگه با ماشین وسط جنگل گیر نمی افتی مجبور بشی بقیه اشو پیاده بری
این که با ماشین بخوری به تور تنیس و بعد ماشینت به چخ بره ولی تور تنیس هیچیش نشه و بگه نخوندم هیجان انگیزه؟
یا اینکه با ماشین بخوره به درخت و درخت یه میلی متر هم از جاش تکون نخوره؟
هیجان رو در چه میبینی
لطفا تخریب پذیری در حد بتلفیلد به ما بدهید با تشکر 🗿👍🏻
اونجوری بازی فیک و مصنوعی میشه
مثلا یه ساختمون رو خراب کردی، دوتا کوچه میری بالاتر بعد برمیگردی میبینی مثل روز اول شده…..
تخریب پذیری محیط خیلی خوبه ولی تا یه حدی که حس مصنوعی بودن نده
بتلفیلد چنین تخریب پذیری مصنوعی نیست چون تا پایان بازی باقی میمونه ولی تو GTA نمیشه اینجوری باشه که 🙂
به نظرم تخریب پذیری در حد بتمن ارکارم نایت خیلی خوبه، با ماشین می شد تا یه حدی ساختمان ها و سطح شهر رو تخریب کرد که راضی کننده بود
دقیقا تا یه حدی تخریب پذیری خوبه نمونش تخریب شدن موانع با ماشین و آسیب دیدن واقعی تر ماشین تو مواقع مختلف.
اینکه انتظار دارن ساختمون ها و کل چیزای مپ تخریب پذیر باشه واقعا سطح انتظارات زبادیه.
حرفت درسته چون اونجوری سیستم قوی ای میخواد یارو کل مپو سی ۴ میزاره میترکونه خود پی سی یا کنسولش هم با دکمه هه منفجر میشه آمار سوختگی و انفجار بالا میره(اون موقع باید بچه فامیلتو با دکمه و پی اس فایوت تنها بزاری)
به نظرم مثلا به پنجره یه خونه شلیک میکنی بشکنه حالا باز مثل قبل هم بشه اشکال نداره ولی میتونن توی یه مرحله ی خاصی از تخریب پذیری خیلی بالا استفاده کنند یعنی مثلاً بریم داخل یه ساختمون کاری که قراره انجام بدیم رو انجام بدیم بعدش با یه بمبی چیزی اون ساختمون رو کلا منهدم کنیم اینجوری هیجانش خیلی بیشتر میشه و دیگه اون ساختمونی که منهدم شده مثل قبل نشه اینجوری هم تخریب پذیری رو داریم هم به قول شما مثل روز اولش نمیشه
ولی قبول دارم برای همه ی ساختمون های بازی این مورد امکان پذیر نیست
🟢 بازی جهان باز تخریب پذیری مختص و کوچک به خودش را داره، معلومه نمیان مثل بتلفیلد اجرا کنند…
چون دنیای بتلفیلد با GTA قابل مقایسه نیست!!!
اتفاقا تو GTA هیچوقت نمیذارن تا یه ساختمان را کامل تخریب کنیم، اگه اینطور باشه که همه کل ساختمانها رو تخریب میکنند و بعدش میان میگن فلانی رکورد تخریب همهی ساختمانهای GTA VI را زد🤣🤣🤣🤣👍🏻
میشه ساختمون و خراب کرد ولی نه بعد چند ثانیه اما بعد چند دقیقه به حالت اول برگرده. مثلا صاحب ساختمون کارگر اورده ساختن دوباره😂😂کارگرا هم رمز سرعت میزنن😂
🤣👍🏻
البته اینکه یه ساختمون خراب بشه بعد دوباره درست بشه زیاد تو بازیی که با چیت کد میتونی ۱۰ متر بپری ، ماشین ظاهر کنی و از بوگاتی سریعتر بدویی زیاد عجیب نیست.
میتونن در این مورد هم خلاقیت بخرج بدن مثلا وقتی تو یه ساختمون رو خراب می کنی چند روز بعد که برمیگردی ببینی چند نفر کارگر ساختمونی دارن دوباره اونو میسازن و در طول زمان کار ساختمون پیشرفت کنه توی رد دد هم مچین چیزی داشتیم مثلا کارگرا تو ساخت ریل قطار پیشرفت میکردن
مگر اینکه راکستار گل به کاره و کارگر به بازی اضاف کنه✨️
مثلا یه ساختمونو زدی ترکوندی،فرداش بیای و ببینی دارن بازسازیش میکنن،و اگه با یه ماشین(پلاک)دوبار بری اونجا،وانتد بگیری.
خب،تصوری خوبی بود😂
البته توی یه مِشِن از وی که قطار رو از ریل خارج میکردیم و میترکوندیمش،آثارش میموند،و تقریبا تا اواخر بازی اثر بود
این قضیه اثرات خیلی باحاله مثلا من یه چیزی دیده بودم که نمیدنم فیکه یا نه ولی وقتی مایکلو از ارتفاع مینداختی فرداش چند تا ماشین تو اون مکان جمع میشدن
ببین بنظرم هروقت که کرکتر مرد باید مثل قبل بشع اینطوری واقعی گرایانه تره
انتظارات خیلی بالا هست نمیدونم چی میشه باید منتظر موند
تنها گلایه ای که از راکستار دارم عدم وجود بچه ها داخل gta هست ، مثلا بچه هایی که دارن میرن مدرسه و با دوستاشون در حال بازی کردنن و مثلا راس ساعت خاصی اتوبوس مدرسه میاد دنبالشون
حتی تو اساسین شاهد حضور کودکان هستیم ولی راکستار انگاری نمیخاد توجهی کنه
تو اساسین بچه هار رو گاد مودن نهایت کاری بتونی بکنی اینکه دورشون بچرخی تا سرت گیج بره تو gta طرف تا ۱۰۰ تا موشک و هواپیما و تانک و غیره و غیره رو سرشون خالی نکنه ول کن نیست.بماند که(…🤫…)
به راکستار چه ربطی داره در ضمن همه ما در کودکی با جی تی ای اشنا شدیم
خیالتون راحت صد درصد تخریب پذیری بهتری میدن
کلن تخریب ناپذیری همیشه ضعف انجین ریج بوده
پیشرفته ترین تخریب پذیریو فراست بایت داره
بازم تو سن آندریاس به بعضی درختا برخورد میکردی از جا کنده میشدن تو ۵ انگار از بتن ساخته شدن
مدیر عامل Take-Two، یعنی استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)….
Strauss یک اسم آلمانیه به معنای «شترمرغ» چرا یکی اسم بچه شو میذاره شترمرغ؟
واقعا مسخرست که این همه زحمت کشیدن و تیر برقای خیابون رو تخریب پذیر کردن ولی به درخت ها اهمیت ندادن
اگر اینطور چیز های کوچک مثل درخت رو تخریب پذیر کنن عالی میشه ولی اصلا انتظار تخریب خانه و ساختمان نداشته باشید، زیرا هم زمان بر میشه ساخت بازی و هم اینکه کنسول ها دچار افت فریم شدید میسن
طرفداران باید توجه کنن که این فقط یه ویدیوگیمه
هرچقدرم بخواد بینظیر و خفن باشه (که قطعا هست)
حالا از بحث تخریب پذیری درخت و برخی اشیا که بگذریم اگه قرار باشه به واقع گرایانه بودن دنیای حقیقی و زشت ما آدما باشه اون وقت باید به کجا پناه ببریم؟ ویدیو گیم نیاز به تفاوت داره.
دنیای حقیقی و زشت ما آدما؟
خوبی و زیبایی هم وجود داره حالا چه کم چه زیاد
در حال حاضر چیزای زیبا تو آسمون پیدا میشن
مثلا یکیش خودت
رو زمین که زیبایی ندیدیم ، خوبی انگشت شمار دیدیم
میدونی، خوبی و باید به وجود اورد
لطف، مهربانی و غیره
در کل امیدوارم همیشه تو زندگی هممون خوبی باشه
اگه بدی نباشه چیزی به نام خوبی هم وجود نداره این بدیه که خوبی رو با معنی میکنه