پس از آخرین State of Play نام Bloodborne در توییتر ترند و مطرح شد - گیمفا
پس از آخرین State of Play نام Bloodborne در توییتر ترند و مطرح شد - گیمفا
پس از آخرین State of Play نام Bloodborne در توییتر ترند و مطرح شد - گیمفا
پس از آخرین State of Play نام Bloodborne در توییتر ترند و مطرح شد - گیمفا

پس از آخرین State of Play نام Bloodborne در توییتر ترند و مطرح شد

امین رحیمی
۱۸:۲۵ ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
پس از آخرین State of Play نام Bloodborne در توییتر ترند و مطرح شد - گیمفا

طرفداران همچنان امیدوارند تا ریمیک بازی Bloodborne ساخته شود، اما هر مراسم آن‌ها را ناامید می‌کند.

تقریبا ۹ سال از عرضه Bloodborne گذشته است و همچنان، مخاطبان زیادی حتی در نسل نهم، مجذوب فضای بی‌نظیر آن می‌شوند. این اثر به‌عنوان یکی از ساخته‌های کلاسیک FromSoftware، همیشه در کانون توجه قرار گرفته است.

طرفداران بی‌صبرانه منتظر نسخه ریمیک بازی هستند و استودیوی FromSoftware، احتمالا از این موضوع آگاه است. بسیاری از بازیکنان امیدوار بودند تا اخبار بیشتری از IP مذکور طی آخرین State of Play منتشر شود.

به دنبال همین موضوع و پس از اتمام رویداد State of Play، بازی Bloodborne به یکی از موضوعات پرطرفدار در پلتفرم توییتر تبدیل شد و مشخص کرد که این بازی، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است.

سکوت سونی پیرامون بازی Bloodborne، نگرانی بازیکنان را برانگیخت و بسیاری باور دارند که شاید شرکت مذکور، استفاده از پتانسیل غنی این IP را نادیده گرفته باشد.

بر اساس توییت Mrpyo1، بحث‌های زیادی پیرامون بازی مذکور مطرح شد و بسیاری خواهان ریمیک Bloodborne هستند. بسیاری از طرفداران از توجه پلی استیشن به سایر فرنچایزها ناراضی بودند و درباره بی‌توجهی آشکار سونی نسبت به این IP اعتراض کردند.

همچنین عرضه بازی مسابقه‌ای Nightmare Kart، که توسط طرفداران در دنیای Bloodborne ساخته شده است، با بحث‌های بازیکنان در پلتفرم توییتر مصادف شد و حضور این IP را در شبکه‌های مجازی تثبیت کرد.

طرفداران همچنان امیدوارند تا ریمیک بازی مذکور، برای کنسول پلی استیشن ۶ توسعه یابد. عرضه Demon’s Souls با پیروی از استراتژی مشابه، موفقیت‌آمیز بود و انتظار می‌رود این موضوع برای ریمیک Bloodborne در آینده رخ دهد.

افشاگری معتبر نیز مدعی شد که ساخت نسخه ریمیک بازی مذکور در دست بررسی است و به همین منظور، شاید خواسته دیرینه طرفداران، محقق شود. با این حال، چنین شایعاتی بارها و بارها پیرامون عرضه نسخه PC بازی Bloodborne مطرح شد و هیچکدام به طور رسمی تایید نشدند.

باید اشاره کرد که بسته‌الحاقی Shadow of the Erdtree، اواخر ماه جاری عرضه می‌شود و طرفداران می‌توانند از تجربه آن لذت ببرند.

人Acker益man人loghainܢ̣ࡅ࡙ܝ̇‌ࡅ߭ܚࡍ ܩࡍ߭TojiDARKSIRENlul-bookBehzad zargaryMohsen bakhtiariKratosزمان بFidoقصابBHAALKuroso0ashil0oاسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)masoud souls gamerهادی صفائیMehdi1984موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پس از آخرین State of Play نام Bloodborne در توییتر ترند و مطرح شد - گیمفا
پس از آخرین State of Play نام Bloodborne در توییتر ترند و مطرح شد - گیمفا
پس از آخرین State of Play نام Bloodborne در توییتر ترند و مطرح شد - گیمفا
پس از آخرین State of Play نام Bloodborne در توییتر ترند و مطرح شد - گیمفا
پس از آخرین State of Play نام Bloodborne در توییتر ترند و مطرح شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • O2 گفت:

    این بازی احتمالا به عنوان یکی از بازی های لانچ پلی استیشن ۶ ریمیک میشه و فروش کنسول نسل دهم سونی رو هم تضمین میتونه بکنه تا حدی🤔🤔🤔

    بیگ اسموکPinocchioPc???mahdi.ir { مارکو روییس ucl میبره} { نبرد sad }lul-bookBehzad zargaryKratosآریاBHAALo0ashil0omore
  • مردم واقعا ریمیک اینم میخوان ۷۰ دلار بخرن

    Reza.GnemesisHajEsiموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)TheyCallMeSamTojiبیگ اسموکPinocchiolul-bookjonathan reidmore
  • Ashix گفت:

    کاش سونی بجای اینکه به یسری فرنچایز ها مثل هورایزن خیلی بیش از حد بپردازه(هورایزن بد نیست ولی شما نگاه کنین چقدر بازی ازش میده بیرون)، کمی هم قدر فرنچایز های خوب خودش رو بدونه ، مثل دیزگان و بلادبورن

    nemesisarshia.ya.moTojiبیگ اسموکPinocchioPc???mahdi.ir { مارکو روییس ucl میبره} { نبرد sad }lul-bookBehzad zargarymiddle agemore
  • Micolash گفت:

    سونی تو حالت عادی: برای نه سال تموم اصلا عین خیالمون هم نیست که بلادبورن رو داریم. نه پچ شصت فریم میدیم براش و نه پورت پیسی.
    سونی روز بعدی که یه آدم خلاق پیداش میشه که از روی bloodborne یه بازی ریسینگ فان درست کنه: تهدید به شکایت.
    دلقکی تا چه حد

    arshia.ya.moبیگ اسموک(DOOM DARK AGES COMING🔥🔥) ThunderDoomlul-bookMI47کاربری یافت نشداسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)Oda nobunagaArcticMamadmore
  • بازی خوش ساختی هست یک بار اوایل بازی رو انجام دادم ولی اصلاً نمی تونم با دسته کنار بیام…
    Elden ring به نظرم بهترین بازی فرامسافتورک تو زمینه طراحی هنری بود و بهترین طراحی بازی هم مطعلق به قسمت دوم باس نهایش بود (elden beast) که مو به تن آدم سیخ می‌کرد، به خاطر اینکه طراحی زیباش رو ببینم از سیو کپی گرفتم و ۵ الی ۶ بار شکست دادمش.

    TheyCallMeSamاسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)Spider-ManDanganronpaKingموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)BrainiacArthur MorganBlack Swordsman
    • بهترین طراحی تو الدن رینگ مالنیا بود
      اونم فاز دومش🌚🌚🌚(اونی که با مالنیا جنگیده می‌فهمه چی میگم)

      Pinocchio
      • طراحی هنری رو گفتم وقتی خودم داشتم با elden beast مبارزه میکردم و با توجه به داستان حس کردم جلوی یک قطعه هنری بسیار زیبا قرار گرفتم ولی از لحاظ مبارزات طراحی ساده ولی دلچسب و زیبایی داشت.
        ملینیا رو شکست دادم مراحل دختر دوست داشنتیش ملیثنت رو هم تکمیل کردم. (زمانی که اومدم با هاش مبارزه کنم لولم ۱۶۰ بود و از تولد دوباره استفاده کردم و یک بیلد با دو سلاح سنگین ساختم و یکی از نقاط ضعفش اینه که با سلاح سنگین خیلی زود خسته میشه و میشه بار ها ضربات مهلک بهش وارد کرد)
        اسپول
        .
        .
        .
        وقتی از سوزن میکالا (که آخر مراحل ملیثنت و بعد کشتن ملینیا بهت میده) استفاده میکنی میتونی بانوت ملینا رو نکشی و با شعله جنون ادامه بدی و بعد شلعه رو با سوزن خاموش کنی.
        خیلی دوست داشتم ملینا رو یک بار بعد از اینکه بدون کشتنش به درخت ارد برسی نشون بده ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد و مرده با زنده بودنش هیچ تأثیری توی بازی نداره حتی یک دیالوگ.

        موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
        • من مالنیا رو با ریور آف بلاد و میمیک لول ۱۰ زدم ولی سر همونم پاره شدم چند روز پاش بودم
          اسپویل
          .
          .
          .
          اگه از شعله های جنون استفاده کنیم ملینا قهر می‌کنه و میگه یه روزی می‌کشمت و میره😞

          • نگاه خودت سوتی دادی که مراحل ملیثنت رو تکمیل نکردی.
            اسپول
            اگه مراحل ملیثنت دختر ملینیا رو تکمیل کنی و تا آخر باهاش بمونی بهت این سوزن The Unalloyed Gold Needle رو میده و بعد از کشتن ملینیا میتونی اون رو روی شکوفه ای که روی جسد ملینیا رشد کرده استفاده کنی.(تو توضیحات آیتم نوشته این رو به ملینیا برگردون)
            بعد بهت سوزنی میده که می تونه شعله جنون رو کنترل کنه این سوزنی هست که میکالا ساخته و جلوی دخالت خدایان بیرونی رو میگیره (One of the unalloyed gold needles that Miquella crafted to ward away the meddling of outer gods.) در ادامه نوشته این سوزن کامل نشده و نواقصی داره و باید از اون باید در جایی استفاده کنی که زمان معنی نداره.
            و کجاست که زمان معنی نداره؟
            جایی که پادشاه دوران قبل از درخت ارد زندگی میکنه (DRAGONLORD PLACIDUSAX)
            اونجا از سوزن استفاده میکنی و دیگه خدای بیرونی و شعله جنون نمی تونه تو رو کنترل کنه ولی سوختگی بدنت پاک نمیشه و حالا که عقلت برگشته پایان شعله جنون پاک می‌شه و مابقی پایان های که بدست آوردی آزاد می‌شه.
            اینجوری تو بدون قربانی کردن ملینا پایان بازی رو میری اما به نظر بعد کنترل شعله جنون اون وجود نداره ولی دلم می خواست یک دیالوگ توی پایان بازی براش بزارن.

            • اسپویل
              .
              .
              درسته ولی هرکاری کنی بازم اون قهر می‌کنه
              خودمم هنوز ملیثنت رو تکمیل نکردم((تو اون منطقه که ملیثنت با چند نفر میجنگه قبلش یه مینی باسه حوصله نداشتم بزنمش ادامه کوئست رو ول کردم چون چیز خاصی هم نمی‌داد فقط چندتا تالیسمن میداد)) این قضیه رو تو یکجا از یوتیوب دیده بودم که گفته بود اگه از شعله جنون استفاده کنی ملینا قهر میکنه حالا چه سوزن میکوئلا رو بزنی چه نزنی بازم اون قهر می‌کنه و می‌ره البته من دقیق نمیدونم یه جا تو یوتیوب گفته بود خودم می‌خوام پایان رانی رو انتخاب کنم الان فعلا سر راداگون و الدن بیست گیر کردم الدن بیست خیلی سگ جونه نمیدونم چطور بزنمش

      • Pouya گفت:

        توی دارک سولز یک باس Chaos Witch Quelaag هم خوب طراحی شده بود

        موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
      • وقتی میگن پشت این موجود موذی یک زیبای خفته خوابیده.
        فکر کنم سازنده استالر بلید هم وقتی اینو دیده گفته چرا ایو رو اینطوری نسازم.🗿🗿

        موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
      • فکر کن گیم از شاهنامه بسازی سولز لایک.
        (یادم بود که کتاب فارسی یک داستانی این شکلی داشت سهراب میره می جنگه و شاه(یک قبیله ای رو اگر اشتباه نکرده باشم)شکست میده و به اسارت میگیره و بعد دخترش میاد با لباس جنگ با سهراب می جنگه بقیش رو خودتون برید بخونید.)و از این خانوم بیان باس بسازن مثل مالینا.

        موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
        • Kieblack گفت:

          البته اون خانوم وقتی داره شکست میخوره، با سهراب شروع میکنه به لاس زدن که حواسشو پرت کنه تا فرار کنه از دست سهراب و همچین جنگجوی بزرگی هم نبود!
          کلی بانوی جنگجوی دیگه تو شاهنامه وجود داره که شخصیت بزرگ تری از اون دختره دارن که مناسب ترن براش

          موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
          • 👍🏻.
            آری.
            ولی خودم هم از یک جهاتی خودم موندم چرا همچین فکری کردم.
            آخه فک کن کاراکتر رستم رو کنترل می کنی بعد یهو افراسیاب با کمانش از فاصله ۱۰۰ متری بهت تیر می زنه.
            بعد شاید سم باشه این حالت که یهو به تیر اسپل بدی بعد تیره دنبال کاراکتر بیفته.🥴

            موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
    • Kieblack گفت:

      بهترین بازی از نظر ظراخی بازی بود!
      dark souls 1: زجه میزند…

      موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
      • ببین دوست من گفتم طراحی هنری من سری سولز رو به طور کامل بازی کردم دارک سولز یک شاید از لحاظ برخی موارد حتی نسبت الدن رینگ برتری داشته باشه اما تو زمینه طراحی هنری به نظرم الدن رینگ چند لول از تمام بازی های فرامسافتورک بالا تر بود به شخصه تا حالا تو هیچ بازی اندازه الدن رینگ نشده که یهو میخکوب بشم و دست از بازی بردارم و فقط دلم بخواد برای چندین دقیقه به مناظر و جلوه های هنری اون نگاه کنم هر بار که این اتفاق می افتاد فکر می کردم دفعه آخر باشه اما دوباره غافلگیر میشدم و مجذوب یکی دیگه از جلوه های بازی میشدم، اولین شگفتی طراحی هنری بازی که من شیفته خودش کرد وقتی بود که برای اولیل بار میخواستم وارد برج اللهی بشم توی قصر گادریک و آخرین بار هم موقع رویارویی با الدن بست بود.

        Kingموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
      • Kieblack گفت:

        ظراخی 😑😂 چشام خواب بوده نوشتم (طراحی)

        موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)بیگ اسموک
  • اگه ریمیک باشه معمولا بهتره دو نسل ازش گذشته باشه و همون لانچ پلی استیشن ۶ منطقی‌تره !

    Tojiبیگ اسموکPc???o0ashil0oاسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)Oda nobunagaموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)BrainiacNimaپروفسور بی سوادmore
  • با این که توی متن بارها نوشته ریمیک
    ولی طرفداران ذره ای به ریمیک شدن یا نشدن این گیم اهمیت نمیدن
    فقط پورت شدنش مهمه
    چه یه پورت خشک و خالی باشه چه ریمیک چه ریمستر فرقی نداره
    ولی ازون جایی که احتمالا سونی میخاد ۷۰ دلار بچاپه پس تا ریمیک شدنش باید منتظر بمونیم
    کاش فرامسافتور این ایپی رو میخرید نجاتش میداد چون میازاکی گفته تصمیمات مربوط به بلادبورن دست ما نیست :‌D

    HajEsiarshia.ya.molastofusزمان بjonathan reido0ashil0oاسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)Oda nobunagaPerfectکاربری یافت نشدmore
    • Farzam.4tm گفت:

      مثل اینکه ریتارداعظم در جریان نیست آیپی الدن رینگ رو فرام سافتور بخاطر پولی که با خریدن سهام سونی به فرام سافتور داد تونست بخره:))بعد بیاد بلادبورن رو از سونی بگیره؟بعد تو و کرکی بازای که جدیدا پررو شدین چیکاره باشین که تصمیم بگیری سونی با آیپیش چیکار کنه d
      تازه شایعه شده یکی از چند عناوین در دست توسعه فرام سافتور قراره انحصاری پلی استیشن باشه و آیپیش در اختیار سونی خواهد بود اگه اتفاق بیفته اون موقع پاسکال رو چطور میخوای تحمل کنی اصن خدارو چه دیوی شاید سونی خود فرام رو خرید XD

      AshixHajEsiarshia.ya.molastofusArcticMicolashjonathan reidقصابo0ashil0oاسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)more
    • Berlin_AR گفت:

      «ولی طرفداران ذره ای به ریمیک شدن یا نشدن این گیم اهمیت نمیدن »
      بله؟؟؟!

      TheyCallMeSamlastofusTojiقصاباسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)Spider-ManDanganronpaOda nobunagaموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Royalknightmore
    • Micolash گفت:

      درسته
      هیچوقت توی این همه ساعتی که بلادبورن رو بازی کردم حتی یک لحظه هم نشده که فکر کنم بازی نیاز به ریمیک داره. الان هم که میگن قراره ریمیک شه چون احتمال خیلی کمی داره که برای پیسی پورت شه اهمیتم نسبت بهش نزدیک به صفره.

      Spider-Manmasoud souls gamerOda nobunagaموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)BrainiacRoyalknightBlack SwordsmanAshen undead the bearerDanganronpaپروفسور بی سوادmore
    • snowgirl گفت:

      والا از سونی بعید نیست بگیره ریمیکش کنه با قیمت هفتاد دلاری عرضه کنه ، فک نکنم فرامسافتور بتونه گیم رو بخره یا هرچی ولی خب قطعا اگه دستش بود حداقل وضعیت بهتری داشت

      lastofusSpider-Manکاربری یافت نشدBrainiacRoyalknightAshen undead the bearerDKzeroarmin
    • Arctic گفت:

      همین نمیدونم بازی ۱۰سال پیشو چرا باید ریمیک کنن یه زمانی بین نسلای گیمینگ خیلی فاصله تکنولوژی بود خیلی فرق داشتن الان یچیزن یکم گرافیک فنیش بهتر شده و همین چه نیازی به ریمیک هست اصلا یه ریمستر بدن کافیه که انقدر ملت این ۶۰ فریم نبودنشو هی نگند هرچند همونم مهم نیست والا هیچ فرقی نداره تو این بازیا ۳۰ فریم و ۶۰ فریم تو یچیز مثل فرست پرسن شوترا مهمه ولی اینجا هیچ فرقی ندارند یه ریمستر بدند اینو فریمشو ببرن بالا بستشه همون دیمنز سولزم فقط چون گیمش اونچنان دیده نشده بود و تو زمان عرضش بهش خیانت کردند ریمیکش جواب داد چون ملت بازیش کردند و مجبور نباشن بخاطرش برن سراغ ps3 مگرنه اونم حتی نمیخواست همونجوری که دارک سولز ۱ نمیخواد

      arshia.ya.moSpider-ManDKzeroموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)کاربری یافت نشدBrainiacRoyalknight
      • موافقم
        ۶۰ فریم رو با یه پچ ساده هم میتونن بدن که توی کامنتم گفتم چرا این حرکتو نمیزنن
        از لحاظ گرافیکی بازی عالیه اگه ریمیک کنن مثل دیمن سولز از لحاظ هنری روحشو از دست میده ( یه مقاله هم اقای کریمی کار کرده بود )
        منطقی ترین گزینه همون ریمستره

        Wolf BladelastofusقصابTomSpider-ManArcticموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)کاربری یافت نشدBrainiacRoyalknight
    • Doctor گفت:

      اینکه اصلا تا الان خبری ازش نشده فقط دوتا علت میتونه داشته باشه
      ۱- چون میدونه آیپی مهمیه نگهش داشته برای لانچ ps6
      ۲- یا همونجور که فرامسافتور آیپیای سکیرو و الدن رینگ رو از ناشراشون گرفته داره سعی میکنه اینو هم بگیره و برای همین خبری ازش نمیشه هنوز

      Spider-Manموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Thunder boyBrainiac
    • Tom گفت:

      «ولی ازون جایی که احتمالا سونی میخاد ۷۰ دلار بچاپه پس تا ریمیک شدنش باید منتظر بمونیم»
      خب به همون اندازه دار خرج ساخت ریمیک میکنه 😐
      جدیدا ریمیک‌ کردن شده چاپیدن پول؟ این همه سال کپکام داشت پول میچابید ما نمیدونستیم

      Wolf BladelastofusFarzam.4tm
      • سونی میتونه یا ریمسترش کنه یا حتی یه پورت ساده
        ولی اونجوری نمیتونه ۷۰ دلار بگیره و از نهایت عطش طرفدارا استفاده کنه
        ریمیکش میکنه و برای مثلا لانچ کنسول بعدیش
        بخاد بعد دوسالم برای پیسی بده که پیر میشیم ما
        اون داداشمون بالاتر تعجب کرده که چرا من گفتم طرفدارا به ریمیک شدن گیم اهمیت نمیدن ولی کاملا واضحه
        بازی همین الانشم مشکلی نداره که بخای پنج سال دیگه منتظر ریمیک بمونی
        فقط یه گیمر نسل جدید میتونه همچین تفکری داشته باشه
        کپکامم نمیشه چیزی درموردش نگفت
        راه اسون و بی دردسر درامد زاییو پیدا کرده
        ولی جنبش خیلی فرق داره
        بازی سال ۲۰۰۴ نیاز به ریمیک داره اگه بخاد برای نسل جدید عرضه بشه ولی ریمیک بازی ۲۰۱۵ و ۲۰۱۳ ته شیردوشیه
        نمیدونم چرا این حقیقت که سونی با ریمیک ریمستر کردن داره پول میچاپه رو شماها انقدر میخاید انکار کنید :‌/
        از روز روشن تره

        Wolf Bladelastofus
        • Tom گفت:

          خب اونجوری ۴۰ دلار باید بگیره ولی به تو چی رسیده؟ یه بازی با گرافیک نسل۸ که فقط ۶۰ فریمه
          بازی همون سالی که اومد گرافیکش از بقیه کمتر بود
          مشکلی نداره؟
          چرا یکی باید از پلی دادن بازیی که دوست داره با کیفیت بالاتر بدش بیاد؟ نسخه اصلیشو حذف کرده که این میشه چاپیدن پول یا شیر دوشی؟ نه اگه بازیو با کیفیت خوب میخوای ریمیکشو بخر اگر نمیخوای برو نسخه اصلیو بازی کن
          کجای این معامله چاپیدن پوله؟
          طرفدارا که الان منتظر ریمیک بلادبورنن
          منظورت از طرفدار کساییه که ۲۴ ساعته در حال هیت دادن به سونین؟

          Wolf BladePerfectlastofus
          • (به تو چی رسیده؟ یه بازی با گرافیک نسل۸ که فقط ۶۰ فریمه
            بازی همون سالی که اومد گرافیکش از بقیه کمتر بود
            مشکلی نداره؟)
            هولی شت
            این چه طرز تفکریه :‌/
            تو که جونتو برای سونی میدی درک نمیکنی متاسفانه
            دنبال اون طرفدارایی؟
            دوتاشون ریپلای زدن تشریف ببر ببین
            ۹۹ درصد کامنت ها و درخواست های طرفدارا در مورد بلادبورن یا پورت پیسی بوده یا پچ شصت فریم(به نوعی ریمستر) یا دیگه نهایتش بلادبورن ۲
            اون یک درصد باقی مونده گیمرای نسل جدید تشریف دارن که ریمیک میخان و با (بازی با گرافیک نسل۸ که فقط ۶۰ فریمه و همون سالی که اومد گرافیکش از بقیه کمتر بود) مشکل دارن
            تو هم برو هفتاد دلار ۶۰ تومنی (اگه تا اون موقع بالاتر از صدتومن نشده باشه) جمع کن واسه ریمیک
            عه وایسا ببینم
            هیچوقت واسه گیمی انقدر هزینه کردی اصلا؟ lol
            بیشتر به فکر جیب سونی هستین شماها تا لذت بردن از بازی ها

            Wolf Blade
            • Tom گفت:

              چه طرز تفکریه؟ نباید وقتی پول میدم بهم یه بازی با کیفیت برسه؟ یا از بس بازی بی کیفیت پلی دادی عادت کردی؟
              این همه ادم که دارن میگن ریمیک شه حساب نیست
              ۲ نفر ادم حسابه 🤣
              اکثر کامنتای اینجا . یوتوب و همه جای دیگه دارن از ریمیک بلادبورن حرف میزنن
              هیچ کس نگفت پچ ۶۰ فریم چون گرافیکش برای الان خیلی عقبه
              ۷۰ دلار برای ریمیک دادن خیلی بهتر از ۴۰ دلار برای ریمستره
              که این قیمت ۴۰ دلار قطعا روی pc نیست
              رو pc همون ۶۰ دلارو باید بدین چون بازی جدیده
              همه مثل تو کرکی پلیر نیستن

              Wolf Blade
  • Hamed گفت:

    من فانتزیم این بود که بخواد تو شوکیس برای PS5 PRO معرفیش کنه و سوپرایز کنه و ۲۰۲۵ سالگردشم که هست عرضش کنه

    بعد فکرشو کردم دیدم شدنی نیست چون بلوپوینت داره رو یک آیپی جدید کار میکنه تعداد نیروهاشم ۸۰ نفر هستش در نتیجه نمیشه گفت که این ۸۰ نفر رو به دوتا تیم جدا تبدیل کرده که یکی رو آیپی جدید کار میکنه یکی رو ریمیک بلادبورن پس نتیجه میگیریم که مثل دیمنز سولز زمان لانچ PS6 عرضش میکنه

    Spider-ManThunder boyRoyalknight
  • Grimes گفت:

    بلادبورن و شاد او کلوسوس و اینفیموس باید توجه بیشتری بهشون بشه.
    درکنارش به دریمز هم یک نگاهی بنداز 😅😅

    Oda nobunagaموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Thunder boyBrainiacBlack SwordsmanDanganronpaپروفسور بی سوادهیربدꕥSpider-Manامیر رضاmore
    • همیشه دلم واسه دریمز و سازندش مدیا مولکول دلم میسوزه.بازی ای بود که پتانسیل بسیار بالایی داشت و صد ها برابر رقباش ارزش داشت ولی با سیاست های اشتباه به جایی نرسید.
      شنیدم تازگیها سروراشو خاموش کردن.

      موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Spider-Man
  • آی‌پی محبوب،موفق خیلیا خواهان نسخه بعدی هستن فقط موندم بهونه سونی برای نساختن دنباله این عنوان چیه؟

    Spider-ManOda nobunagaموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Thunder boyBrainiacRoyalknightDanganronpaپروفسور بی سوادPinocchio
    • سونی یکی از دوتا استودیو سازنده بازی رو بسته بعد تو انتظار دنباله داری ؟

      SaeedSpider-ManHeshmatFrom Ashes | An PC GamerRoyalknightarmin
    • Dastan گفت:

      از طرف فرامسافتور دیونه هست بیاد برای سونی بازی بزنه؟ وقتی خودش بازی میزنه ۲۰ میلیون نسخه فروش میکنه ,

      Perfectروح بی نامjonathan reidSpider-ManKingHeshmatFrom Ashes | An PC GamerRoyalknightNimaarmin
    • Arctic گفت:

      عدم نیاز به دنباله؟ درسته آی پی مال سونیه ولی سازندش فرامسافته تا زمانی که شخص میازاکی نخواد خبری از دنباله نیست چون استدیو سونی هم که نیستند صرفا براشون بازی ساختن اونم جوری که بوش میاد میازاکی علاقه و دلیلی برا دنباله ساختن نمیبینه (کار درستیم میکنه چون سری سولز با اینکه چند آی پی مختلفن ولی عملا همشون یه فرانچز پشت سر همن بجا اینکه یه ایده رو چندبار استفاده کنه ماهیت اصلیو برمیداره تو ظرفای مختلف میذاره حتی سگانه دارک سولزم هیچکدومشون شباهتی به هم ندارند هرچند من ترجیح میدادم هموناهم آی پیای جدید بشن چون واقعا تو ۳ دیگه ته کشیده بود اگه بیشتر از این ادامش میدادن خراب میکردندش و بنظرم سیکوئل ساختن ریسکه و بهتره که فرانچزی کار کنند مثل کاری که الان کردند یا کاری که ایکو و شدو آف کلوسوس کردند جفت بازیا بشدت متفاوتند ولی ماهیت و حس و حال مشابهی دارند)

      DKzero
  • SAM LAKE گفت:

    بعد از کنکور بشینم بلادبورن رو بازی کنم ببینیم این چه بازی ایه که اینقدر طرفدار داره🗿

    Spider-ManHeshmatموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
    • Heshmat گفت:

      امسال عجیبترین امتحان نهایی و کنکور تاریخ بود زمانش که عوض شد هچ می گفتن عمومیا برمیگرده برنگشت هچ انتخاب رشته فرهنگیان و رشته های دیگه عوض شد هچ تا از فرهنگیان انصراف ندی نمی تونی انتخاب رشته کنی هچ انتخاب رشته فرهنگیان وسط امتحان نهایی بود هچ مصاحبه ی فرهنگیان هم قبل کنکوره واقعا چه برنامه ریزی بی نظیری … ترین کنکور تاریخ

      Heshmatموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)SAM LAKE
  • Mono and 6 گفت:

    دنیا یه بلاد بورن میخواد ولی کسی نیست برامون بسازتش

    موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Heshmat
  • DKzero گفت:

    تا جایی که می‌دونم طرفدارها منتظره نسخه دوم بودن نه ریمیک، بحث ریمیک شدنش از سمت Sony به میون اومد
    هرچند که باید هم ریمیک بشه
    نسخه دومی درکار نیست چون خالق و شرکت سازندش تمایلی به ساخت دنباله ی این اثر ندارن، میازاکی ترجیح میده گیم های جدید و درجه یک خلق کنه اما بعضی طرفدارها انگار نمیتونن این موضوع رو درک کنن

    HajEsiPenetrator قاتل slayer of Demon ها(آمادگی برای emergency Day⚙️🩸)gun head (blizzard fan)jonathan reidHeshmatKingArcticRoyalknightarmin
  • هیچ وقت یادم نمی ره اینقدر دوستان سولز فن تعریف این بازی رو کرده بودن یکو نیم دادم یه ps4 برای دوماه اجاره کردم فقط برای این بازی و در کمال تعجب حتی نصف اون چیزی هم نبود که به من قولشو داده بودن حسابی خورد تو ذوقم .
    .
    پیسی پلیر هایی منتظر بلادن چیزی نیست همون دارک سولز سه هستش (خودم بازی رو ۲ بار تموم کردم ولی بازم او نچیزی نبود که می خواستم)
    .
    الان یه عده صولظ فن که اسمشون با mو D شروع میشه میان واسه ماله کشی و بیلیزارد بیلیزارد می کنن

    HajEsiموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Penetrator قاتل slayer of Demon ها(آمادگی برای emergency Day⚙️🩸)بیگ اسموکdarkwarriorjonathan reidSpider-ManHeshmatKingOda nobunagamore
    • DKzero گفت:

      شما بهتره همون ماینکرفتتو بازی کنی، آخه تورو چه به سولز؟ احتمالا قبل از تجربه ی بلادبورن همچین برداشتی کرده بودی از گیمپلی که فرم هک اند اسلش با گرافیک پر زرق و برق (از لحاظ تکسچرد) و موشن کپچرو غیره..
      ولی باید خدمتت عرض کنم که هنوز نتونستی فلسفه ی فکری کارگردان رو درک کنی تا پی ببری تو چه شاهکاری رفتی

      موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)بیگ اسموکKingOda nobunagaRoyalknight
      • اون موقع که تو نمی دونستی گیم چیه من سال عرضه دیمن سولز بازی می کردم بر خلاف جنبالی که احتمالا اولین سولزت الدن بوده حتما من هر ۷ تا سولزبورن حداقل یکبار تموم کردم بعد تو میای راجب فلسفه فکری کارگردان با من حرف می زنی من زندگی نامه میازاکی رو حفظ ام

        HajEsiموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Penetrator قاتل slayer of Demon ها(آمادگی برای emergency Day⚙️🩸)بیگ اسموکTomjonathan reid
        • DKzero گفت:

          😂😂😂 کمتر بخندونمون
          به ولله روده هام ریخته بیرون، پسرجان من از سال عرضه DS2 با این سبک آشنا شدم و کلا ژانرم به سولزبورن تغییر کرد.
          درست از سال ۲۰۱۴ بود که با تجربه ی دارک سولز ۲ شیفته ی این سبک شدم
          بعد اومدی میگی از الدن رینگ شروع کردم؟!
          من جدای از مهارت و حرفه ای که در دارک سولز ها دارم مهارت ویژه ای در سکیرو و الدن رینگ دارم، بنابراین جنابعالی سطحت خیلی پایین تراز اون چیزیه که به استاد و متخصص این ژانر تهمت ببندی..

          موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)بیگ اسموک
      • King گفت:

        DKzero
        این قدر ادعای سولزت میشه ای دی اکنتتو بده برم ببینم چند تا سولرز و صد در صد کردی

    • Arctic گفت:

      داداش مطمئنی بازی کردی؟ بلادبورن و ds3 کجاشون شبیه به همه
      من خودم از اونام که bbرو به عنوان بهترین بازی فرامسافت قبول ندارم و بنظرم الدن رینگ و ds1 بهترن (چون جفتشون از اون دست گیمایین که گیمینگو برا همیشه تغییر دادند و البته خود بازی هاهم محشرن با وجود مشکلاتشون. بلادبورن خیلی مشکلاتش کمه ولی اوجش به اوج این دوتا نمیرسه از اونور پایین ترین سطح کیفیتشم همچنان خوبه با اینکه اون دوتا مشکلاتشون واقعا میتونن آسیب بزنن ولی بشخصه من از اون دست گیمرام که بخاطر کلیاتو بیشتر از جزییات قبول دارم شاید ER و ds1 دارای مشکلات جزیی باشند ولی ویژگی های کلیشون یه سری از بهترین ویژگی های کلیه که تو تاریخ گیمینگ اومده و پر نقاط قوت جزئیم هستند منتهی هرچی جزییات خوب بیشتر باشه به طبع بالانس سخت تر میشه و جزییات بد هم باهاش میاند این درباره هر صنعتی صادقه بخاطر همین بازیای مینیمال اکثرا کم نقص تریناند) ولی بازم بلادبورن شاهکاره حالا بگیم یکیم شاهکار ندونتش ولی دیگه کنار ds3 گذاشتنش که یه بازی خوبه صرفا ظلمه به bb چون علاوه بر اینکه بلادبورن تو همچی بجز باس وpvp از دارک سولز ۳ بهتره و بجز ساختار کلی مکانیزمای اکشن آر پی جی سبکشون کوچکترین شباهتی به هم ندارند مثل اینه که بگی بایونتا همون dmcه چون جفتشون هک اند اسلشن با اینکه حتی کامبتشونم بجز مکانیزمای کلی سبک باهم زمین تا آسمون متفاوته واقعا اگه این قضیه ds3 رو نمیوردی وسط حرفات اوکی بودن میگفتم نپسندیده ولی بجز سبک مشترکشون هیچ ارتباطی بین این دوتا بازی نیست یا اصلا بازی نکردی یا خیلی سر سری و بی دقت بازی کردی

      موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)بیگ اسموکgun head (blizzard fan)
    • شما برو همون بازی های بلیزارد رو برو که با تمام وجودش داره طرفداراش رو میچاپه تورو چه به سولز ؟ حداقل میگفتی ایراد بلادبورن چیه که توجیهت کنم

      موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)lastofus
  • Pinocchio گفت:

    ایشالله ۱۰ سالگی بلاد یه ریمیکی،ریمستری،پچ شصت فریمی چیزی میدن

    بیگ اسموکموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
  • Pinocchio گفت:

    منطق سونی:ریمیک کردن آنتیل داون با متای زیر هشتاد✅️
    ریمستر کردن لست در حالی که هیچ تغییری نکرده✅️
    یه پچ شصت فریم ساده برای گیمی که متای بالای نود داره و خوده میازاکی اونو برترین اثرش میدونه و تونسته با ویچر ۳ رقابت کنه و هنوز سر اینکه گوتی حق اون بوده یا ویچر بحثه❌️

    Wolf Blademasoud souls gamerTheyCallMeSamبیگ اسموکMad_GodAshen undead the bearerOda nobunagaموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Royalknightarmin
  • Halflife81 گفت:

    بازی شاهکاری بود بنظرم دنباله نیاز نداره ریمیک یا ریسمتر‌ گزینه بهتریه

  • حالا همین جماعت که با بلادبورن هشتگ میزنن، اگه ریمیک یا ریمسترش عرضه بشه، نه میخرن و نه درست و حسابی تجربش میکنن!!
    تو همون باس فایت اول بازی رو ول میکنن میرن با رفیق رفقا فورت نایت بازی میکنن.

    HajEsiMad_GodOda nobunagaNEONALIREZA0111موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Royalknightarminbroken from the inside
  • Siren گفت:

    سونی حتی فرق گیمای خوب و بدش هم نمیدونه

    SaeedAshixموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
  • هنوز بازی میکنم هنوز لذت میبرم

    موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
  • Perfect گفت:

    این بازی دردش اینه که مثل لگبت در آخرالزمان دایناسوری ۲۰ میلیون نمیفروشه: d

    AshixPCgamerarshia.ya.moPenetrator قاتل slayer of Demon ها(آمادگی برای emergency Day⚙️🩸)darkwarriorWolf BladeMad_God
  • Tom گفت:

    خیلی دوست دارم یه ریمیک از ico بدن
    بلادم بذارن برای نسل بعد

    Kingموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)امین رحیمی
  • Kuros گفت:

    هر وقت ریمستر شه یا برای pc منتشر شه یعنی نسخه جدیدش در دست ساخته…

  • PCgamer گفت:

    واقعا این گیم بهترین انحصاری پلی استیشن هست هرکی هم قبول نکنه حرفم صد درصد این گیم رو بازی نکرده

    King
    • King گفت:

      حرفتو قبول ندارم. بهترین انحصاری پلی استیشن نیست ولی میشه به عنوان بهترین بازی سولز اسمش و اورد. ضمنا بلاد بورنو من نه تنها بازی گرفتم .بلکه پلاتینیومش کردم. دی ال سیش و هم صد در صد کردم.

      • PCgamer گفت:

        این گیم تو ایران خیلی اندرریتد هست ولی در کامنیوتی خارجی بهترین گیم خیلیا همین بلاد بورن هست به حدی که بازی سال ۲۰۱۵ نود درصدشون بلاد بورن بود

        King
        • King گفت:

          بازم با حرفتون مخالفم شما گفتید بهترین گیم سال خیلیا بلاد بورن بود. اون خیلیا میدونید کیا هستن؟ فن های متعصب بازی های سوولز لایک نه گیمر های عادی. که صد البته این فن های بازی های سولرز لایک درست میگن. بلاد بورن واقعا تو‌ این سبک خیلی خاصه یه جورایی ویترین بازی های سولز حساب میشه

          Penetrator قاتل slayer of Demon ها(آمادگی برای emergency Day⚙️🩸)
  • رسول گفت:

    ریمیک میخام چیکار منتظرم بلادبورن دو و سه بیاد

  • این که ریمیک برای بلادبورن لازمه یا نه بستگی به این داره که گرافیک بازیا تو نسل بعد چقدر بالا میره اگه قرار باشه تفاوت صرفا تو رزولوشن و نرخ فریم باشه مثل نسل فعلی به نظرم یه ریمستر تر و تمیز کافیه اگرم قرار بشه که ریمیک کنن باید بدن به خود فرام سافتور هر استودیو دیگه ای بسازه اصالت بازی از بین میره

پس از آخرین State of Play نام Bloodborne در توییتر ترند و مطرح شد - گیمفا