توسعه‌دهنده سابق بازی Mad Max با اظهارات تازه خالق مجموعه مخالف است - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق بازی Mad Max با اظهارات تازه خالق مجموعه مخالف است - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق بازی Mad Max با اظهارات تازه خالق مجموعه مخالف است - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق بازی Mad Max با اظهارات تازه خالق مجموعه مخالف است - گیمفا

توسعه‌دهنده سابق بازی Mad Max با اظهارات تازه خالق مجموعه مخالف است

امین رحیمی
۲۳:۵۲ ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
توسعه‌دهنده سابق بازی Mad Max با اظهارات تازه خالق مجموعه مخالف است - گیمفا

یکی از توسعه‌دهندگان بازی Mad Max، اظهارات اخیر خالق مجموعه و کارگردان Furiosa، یعنی جورج میلر (George Miller) را، کاملا “متکبرانه” توصیف کرده است.

کریستوفر ساندبرگ (Christopher Sundberg)، توسعه‌دهنده Mad Max و سازنده Just Cause، به اظهارات جورج میلر مبنی بر اینکه بازی Mad Max 2015 انتظارات آن‌ها را برآورده نکرده است، پاسخ داد. Furiosa قرار است در سینماهای بریتانیا و آمریکا اکران شود و به وقفه ۹ ساله فیلمی جدید از فرنچایز Mad Max پایان دهد.

جورج میلر نیز به همین مناسبت به جمع بازیگران روی فرش قرمز پیوست و به سوالات مطبوعات نیز پاسخ داد. در این مراسم از او پرسیده شد که آیا علاقه‌مند است یک بازی ویدئویی از فرنچایز در کنار فیلم Furiosa منتشر شود یا خیر. چنین اتفاقی پیش‌تر و با عرضه فیلم Fury Road و بازی Mad Max اتفاق افتاده بود.

میلر در ادامه توضیح می‌دهد که او از آن دسته افرادی است که ترجیح می‌دهد کاری را انجام ندهد، مگر اینکه بتواند در بالاترین سطح ممکن آن را به انجام برساند. جورج میلر اظهار داشت که بازی ۲۰۱۵ آنقدرها خوب نبود. این موضوع تا حدودی دور از انتظار است چرا که بازی Mad Max در طی سال‌ها طرفداران خودش را جذب کرده و به اندازه‌ای موفق بوده است که بتوان ساخت دنباله آن را در نظر گرفت.

با این وجود، جورج میلر ادامه داد که اگر هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگردان سرشناس بازی‌های ویدئویی، قرار بود بازی جدیدی از مجموعه را بسازد، آن را قبول می‌کرد.

به دنبال همین موضوع، کریستوفر ساندبرگ به اظهارات جورج میلر واکنش نشان داد. ساندبرگ اضافه کرد که در ابتدا قصد داشتند استودیوی Avalanche را علی‌رغم آنکه به‌خاطر عناوین جهان باز خود شناخته شده بود، مجبور به ساخت یک بازی خطی کنند. همچنین وی افزود که بازی Mad Max ساخته کوجیما تجربه کاملا متفاوتی را ارائه خواهد داد.

در ادامه، ساندبرگ گفت که استودیوی Avalanche به مدت یک سال در حال ساخت بازی خطی مجموعه بوده است و در نهایت تصمیم گرفتند که استقلال بیشتری به بازیکنان بدهند. همه این اظهارات مشخص می‌کند که چرا بازی Mad Max با وجود موفقیتی که به مرور کسب کرد، در وضعیتی نامرغوب عرضه شده بود.

ARSHIAAAAمیلاد محمدیRezaGamer09Matin BarkatDARKSIRENXerexplaynimaامیرحسین رهنوردپروفسور بی سوادگیمرِ روان شناسمترسکchook_gamerKieblackBatman Arkham knightBehzaad3doAAACE

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توسعه‌دهنده سابق بازی Mad Max با اظهارات تازه خالق مجموعه مخالف است - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق بازی Mad Max با اظهارات تازه خالق مجموعه مخالف است - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق بازی Mad Max با اظهارات تازه خالق مجموعه مخالف است - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق بازی Mad Max با اظهارات تازه خالق مجموعه مخالف است - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق بازی Mad Max با اظهارات تازه خالق مجموعه مخالف است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • AAACE گفت:

    منم با اظهارات تازه خالق مجموعه مخالفت میکنم.
    خیلی هم فراتر از انتظارات بود تو اون سال (۲۰۱۵)

    kanameکفتر گیمینگآریاپروفسور بی سوادcharles xavierکاظم حقیقیZabiMoonTom
  • Siren گفت:

    این بنده خدا ها بخاطر اینکه عرضه بازیشون با MGSV همزمان بود تو مقایسه ها و فروش بازیشون نابود شد

    الان هم خالق مجموعه اینجوری اظهار نظر کرده و گفته ایکاش کوجیما یک بازی از این سری می‌ساخت دیگه کلا نابود شدن

    اگر کوجیما از mad max بازی بسازه بیشتر میشه mudRunner یا شبیه ساز ماشین سواری در صحرا

    کفتر گیمینگHesamAIآریاMatin BarkatfarhanM.O.H.3.E.Nپروفسور بی سوادmahdi.ir { مارکو روییس ucl میبره} { نبرد sad }chook_gamer
  • Arctic گفت:

    من فیلم دیدن اولین سرگرمیمه و به بازی کردن ترجیحش میدم. من راستش سگانه اول مدمکسو ندیدم ولی فیوری رود فیلم بی درو پیکرو متوسطی بود و هیچوقت دلیل محبوبیتشو نفهمیدم اشتباه نشه من فیلم اکشن دوست دارم جان ویک دوست دارم جان سخت دوست دارم ترمیناتور ۱ و ۲ رو خیلی دوست دارم ولی هیچوقت نفهمیدم چرا مدمکس محبوبه و تو این مورد واقعا گیمشو ترجیح میدم به همراه kotor تنها گیمیه که از مجموعه فیلماش بهتره (البته با این تفاوت که kotor یه شاهکاره مدمکس فقط بازی خیلی خوبی بود) درکل هرچی فیلم از جورج میلرم دیدم خوشم نیومد اون انیمیشن پنگوئنا خیلی بد بود فیلم آخرشم دیدم اصلا جالب نبود یه فیلم دیگه هم بود چند بخش بود اسپیلبرگ یکیشو ساخته بود اونم ازش دیدم شاید سگانه اورجینال مدمکسو ببینم برام قابل درک تر بشه فیوری رود ولی درحال حاضر بنظرم خیل بیش از حد بزرگش کردن

    kanameARSHIAAAAکفتر گیمینگMatin BarkatMeafanaپروفسور بی سواداسوالد ایوریchook_gamerKieblack
    • Rezz گفت:

      چون کارگردانی افسانه ای پشت این فرانچیز خوابیده
      بهترین تدوین بهترین اکشن ها فیلم سال ۲۰۱۴ عرضه شده ولی هنوز که ببینیش از خیلی فیلمای ۲۰۲۰ به بعد جلو تره

      کفتر گیمینگپروفسور بی سواداسوالد ایوری
      • Arctic گفت:

        از نظر فنی عالیه قبول دارم سکانسای اکشن خوبی اون سکانسای اکشن با اون ماشینا بین دود تو صحرا خیلی سکانسای هیجان انگیزیند اتمسفر فیلمم عالیه و همه کاراکترا دیزاین جالبی دارن ولی شرط اینکه من به اکشن اهمیت بدم اینه که برا کاراکتر اهمیت قائل باشم یعنی این تام هاردی یا شارلیز ترونی که مهمترین شخصیتای فیلمنو من باید یجوری بشناسم که به مرگ یا زنده موندنشون اهمیت بدم که حالا بعد این موضوع سکانس اکشن برام استرس زا باشه ولی بشخصه اینطوری بودم که خب همشون بمیرن چیکار کنم شخصیت منفیم همینه هیچ حس تنفری ازش ایجاد نشد برام (البته یکم وضعیت ویلنش بهتر از شخصیت اصلیاس بخاطر اون دیزاین مریض و سکانسای آب) حالا نمیدونم براش باید سگانه اولو ببینیم یا نه که بفهمم چه خبره ولی کلا این ایده که برا لذت از فیلم حتما باید فیلمای قبلیو ببینید خیلی ایده جالبی نیست مخصوصا مدمکسی که بعد سالها اومده همه بازیگراش عوض شدن و عملا یه سافت ریبوت بهش میگند میذارمش کنار ترمیناتور ۲ مثلا من اون فیلمو قبل از نسخه ۱ دیدم ولی تموم اتفاقات و شخصیتای فیلم برام ملموس و مهم بودن درسته اکشنش خیلی ضعیفتره بخاطر تاثیر گذر زمان به نسبت ولی من هم کامل به عنوان یه فیلم مستقل از نسخه اول از لذت بردم هم به عنوان اکشن ازش لذت بردم هم شخصیتاشو درک کردم هم بعدها که نسخه یکو دیدم به عنوان یه دنباله ازش لذت بردم پس وقتی اون ترمیناتور مدل جدیده دنبالشونه من هنوزم استرس میگیرم چون برام مهمند ولی اینا؟ واقعا مرگشون هیج اهمیتی پیدا نمیکنه برام که بخوام سر اکشنش هیجان زده باشم درکل کل فیلم پوکرفیس بودم و این بدترین اتفاقیه که بنظرم میتونه برا هرفیلمی خصوصا یه فیلم اکشن بیوفته (اینم تو پرانتز بگم هر کارگردانی که پشت هر فیلمی باشه باید فیلمو بدون توجه به اون قضاوت کرد کارگردان مورد علاقه من جان فورده که فیلم بد زیاد داره و نمیتونم بگم چون تاثیرگذارترین کارگردان هالیوود پشتشه فیلم خوبیه)

        kanameMeafana
  • اون بازی بازی خیلی خیلی خوبی بود . به نظرم یک بازی دیگه با گرافیک نسل نه و گیم پلی تکامل یافته اون بازی باید ساخته بشه .

    XerexplayARSHIAAAAکفتر گیمینگMatin Barkatfarhanپروفسور بی سوادکاظم حقیقیMoon
  • Zabi گفت:

    بازی ضعیف و خسته کننده ای بود مد مکس ۲۰۱۵، و اگر بخوان با همین چارچوب بسازن، نسازن بهتره.

    پی نوشت: در سبک کاری کوجیما هم نیست ساخت مد مکس.

    kanameکفتر گیمینگMeafanaAAACE
  • Mohsen7_3_0 گفت:

    من راستش mad max رو تجربه نکردم ولی به نظرم استدیوهایی مثل همین آوالانچ ممکنه بهترین گزینه نباشن اما لااقل مناسب هستن
    اقای میلر فرمودن کاری رو انجام نمیدن مگر اینکه در بالاترین سطح… ایشون و باقی دست اندرکاران در فیلم fury road خیلی کارهای دیگه میتونستن بکنن که نکردن. آنتاگونیست فیلم اونقدری که مستحقش بود پرداخته نشد فیلم بیشتر به mad furiosa شبیه بود تا mad max. اصلا مکس بیشتر نقش دوم رو داشت انگار شایدم سوم… صحنه هایی در فیلم بود که میتونستن نباشن یعنی نبودشون خیلی به داستان اسیب نمیزد ! fury road فیلم جذابی بود ولی همیشه نظرم این بوده که بیش از حد بولد شده.
    اینکه حالا ایشون یک همچین حرفی میزنن و صحبت از کوجیما میکنن آدم میمونه چی بگه، شاید کوجیما و مدمکس ترکیب جالبی باشه ولی قطعا فضای آولانچ مناسب تر هست برای همچین گیمی ! مثل اینه که بگی کن لوین بزرگ بیاد کارگردانی need for speed رو بر عهده بگیره و اگه بگیره خروجی بهتر از خود سازندگان nfs در بیاد !!!

  • ERF4N گفت:

    منم اگه تو سالی که ویچر ۳ و آرکام نایت و متال گیر ۵ و داینگ لایت و فالوت ۴ و کلاً تموم خوبای جهان‌باز عرضه شدن، بازی جهان‌باز عرضه میکردم شکست میخورد هرچقدم که خوش ساخت بود

    kanameکفتر گیمینگMatin Barkat
  • این بازی قابلیت این را داشت تا با کمی کار بیشتر بر روی ایده‌های مختلف به یکی از بهترین‌های سال ۲۰۱۵ تبدیل شود، اما متأسفانه این موضوع صورت نگرفت و در مقاطعی شاهد افت کیفیتش بودیم. البته این عنوان یک بازی لایق تجربه است و مطمئناً برای طرفداران سری فیلم‌های Mad Max بسیار شیرین خواهد بود.

    kanameکفتر گیمینگ
  • یادش بخیر مد مکس رو تا آخرش رفتم توی قسمت آخر باگ یا گلیچ می‌گرفت انمی ها ناپدید میشدن و هیچوقت بازی رو نتونستم تموم کنم

  • لعنتی من همیشه اسم جرج میلر رو با فرانک میلر شهر گناه اشتباه میگیرم شاید بخاطر داستان جذاب و فضای بی نظیر نسخه اول این فیلم نحوه ارتباط چند داستان مختلف بهم به زیبایی تمام به فاحشه خانه شهر گناه بود و کاراکترها بی پرواش که هیچ سدی برای کاراشون ندارن اسم میلر تو ذهنم هک شده

  • طبق برسی های من صنعت سینما از اثرهایی رو که میشد ازش بازی بسازن ساختن به غیر از سیمپسون ها و مد مکس (سه تا سری اول)چون این آخریه زیاد به دلم نشست و یه بازی دیگه ای هم که داره یه بازی با سبک و سیاق دهه ۷۰,۸۰,۹۰میلادی ه که اصلا بهش توجه نشده اگه این سه تا بازی رو بسازن صنعت بازی سازی هیچ کم و کاستی نداره

توسعه‌دهنده سابق بازی Mad Max با اظهارات تازه خالق مجموعه مخالف است - گیمفا