پیشنمایش بازیهای Avowed و Indiana Jones بعد از Xbox Games Showcase منتشر میشوند
نمایشهایی از بازیهای Avowed و Indiana Jones در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱خرداد)، منتشر خواهند شد.
Insider Gaming مطلع شده است که بازیهای Avowed و Indiana Jones and the Great Circle در رویداد Summer Game Fest امسال برای برخی از رسانهها و تولیدکنندگان محتوا قابل بازی خواهند بود. طبق گفتهی کسانی که از این برنامهها مطلع هستند، انتظار میرود هر دو بازی در Xbox Games Showcase امسال نمایش داده شوند و نمایشهایی بر اساس تجربهی مستقیم بازی در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱خرداد) به صورت زنده پخش شوند.
به بازیهای Avowed و Indiana Jones تنها تاریخ عرضهی مبهمی در سال ۲۰۲۴ اختصاص داده شده است، بنابراین ما با اطمینان نسبی میتوانیم بگوییم که هر دو بازی در این رویداد تاریخ عرضهی دقیقی دریافت خواهند کرد.
در جریان نمایش مستقیم توسعهدهندگان در ژانویه ۲۰۲۴، ما نگاهی اجمالی به بازی Avowed ساختهی Obsidian Entertainment و Indiana Jones ساختهی Bethesda داشتیم و از آنجایی که بعد از این رویداد نمایشهای تجربهی مستقیم بازی را دریافت خواهیم کرد، انتظار نداریم که در این رویداد چیزی فراتر از تریلرهای تبلیغاتی و تاریخ عرضه نمایش داده شود.
همچنین بلافاصله پس از Xbox Games Showcase، در تاریخ ۹ ژوئن، (۲۰ خرداد) ایکسباکس یک رویداد ویژه برای Black Ops 6 برگزار میکند که نگاهی عمیق و بیسابقه به این بازی خواهد داشت.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
Xbox هم توی عرضه بازی راه افتاده خدارو شکر.
بنظرم اینجوری باعث رقبات با سونی میشه . و به نفع ما گیمرهاست
یه جمله کلیشه ای که دیگه دارم حالم ازش به هم میخوره
به نفع ما گیمر هاست
به نفع گیمرا زمانیه که جفتشون توی گیمای با کیفیت رقابت کنن
فعلا با این اوصاف جفت کمپانی عملکرد زیاد جالبی نداشتن
اکس باکس که نیاز به گفتن نداره پلی استیشنم دست کمی از اون نداره
نسل تموم شد و اکس باکس هنوز نتونست به جز یه فورتزا ای که از ابتدا خوب بوده ، یه گیم خوب بسازه که هم خودش راضی باشه از عملکردش هم گیمرا
این اکس باکس کلا کارش خریدن استودیو و خبر از ساخت بازی های پتانسیل دار دادن به فناشه تهشم ۹۹ درصد اون گیمای در حال ساخت یا کنسل میشن یا هم میان و در اون حدی که ازشون انتظار میرفت در نمیان
کاش اکتیویژن دست این لاشخور ها نمیوفتاد
امیدوارم کامنتم تایید شه .
داش یه سوال میپرسم ؛ بازی های مایکروسافت کیفیت هم دارن؟ درسته هر سال خیلی بازی عرضه میکنن ولی کیفیت ندارن. صرفا چون تو گیمپسه می ارزه بازیش کنیم
تو دیگ خیلی پرویی حاجی ، زیر پوستی خوب بلدی هیت کنی
خوبه ک همین چندوقت خبرشو گیمفا کار کرد ک میانگین نمرات بازیهای این دو ناشر اختلافش فقط یه نمره بود اونم با تعداد بازی بیشتر واسه ایکس باکس
بعد بازی سونی شد باکیفیت ایکس باکس بی کیفیت آره ؟
نه که ایکس باکس داری فن بوی کوچولو
هر گیمی با متای بالا ۸۰ یه اثره پرکیفیت محسوب میشه..
بله حرف شما درست ولی در برابر پلی استیشن یعنی اصلی ترین رقیبش چی؟ بازم میگم اگه بازی هایی که توسط ایکسباکس منتشر میشن برای همه ی پلتفرم ها عرضه میشد و انحصاری نبود یه گیم قابل قبول میشد اما وقتی انحصاریه باید کیفیتش بالاتر باشه تا بتونه با پلی استیشن رقابت کنه دیگه! الان ایکسباکس کلا از پلی استیشن عقب افتاده چه از نظر فروش چه از نظر کیفیت بازی ها ، حداقل باید چنتا بازی بالای ۸۸ بده که خودشو به سونی برسونه دیگه! با نمرات ۸۱ و ۸۳ نمیشه رسید به پلی استیشن
من بشخصه کاری به موضوع رقابت و.. ندارم چون فن هیچکدوم نیستم
اما اگه موضوع اینه پس جدیدترین آیپی سونی ینی stellar blade هم یک بازی پرکیفیت محسوب نمیشه. چون متاش ۸۱ هست
بله اونم صرفا یه بازی خوبه و البته فرست پارتی هم نیست
مایکروسافت توی این دو سال بیشتر از ۵ تا فرست پارتی داشته
سونی تو کل ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ کلا ۱ فرست پارتی داشته
(Pc) خوب و بد بودنش به سونی برمیگرده چون آیپی مالشه!
مثل هلدایورز!
چون فرست پارتی نیست گردن نمیگیردش , اگر نمرش بالا میشد این حرف میزدی؟
آخرین فرست پارتی سونی اسپایدرمن بوده و به گفته خود سونی تا یک سال دیگه هم خبری از فرست پارتی نیست ,
سری فینال فانتزی هم که احتمال بسیار بالا برای ایکس باکس هم میادش
اوضای سونی از نظر انحصاری اصلا خوب نیست ,
دوست عزیز همین ک بعد ده سال هرضه فالوت میاد میلیون ها بازی کننده جدید میگیرع و محتوای جدید میاد ینی خوبه بازیای سونی خیلی خکبن ولی جوری هستن ک یه بار میتونی تمربش کنی و حلاص بازی های سونی زمان پی اس فور معرکه بودن و دیگ نیستن تا استودیو هاش بازیاشونو ارائه کنند
قبول دارم کیفیت انحصاری هاش به بازیای ناتی داگ (برای مثال) نمیرسه ولی شما قبول دارین اکثر گیمای فرست پارتی سونی هم به اندازه ۹۰ الکی ارزش ندارن؟مثل اسپایدرمن که کپی قبلی بود
ضمن اینکه فعلا سونی فرست پارتی نداده و انحصاری هایی که داده هم متاشون خیلی بالا نیست که ایکس باکس باهاشون رقابت نکنه
چرا باوجود همه اینا ایکس باکس سود خالصش بیشتر از پلی استیشه فک کن اینقد پی اس فایو بازس خوب انحصار خودش کم داره ک چارتا بازی کوچیک ایکس باکس فروششون از بازی های خود پی اس بیشتر شدن شی آف تیوز اون زمان حتی از استالر بلید بیشتر پلیر گرفت…هیچکی تو کیفیت بازیهای پی اس شک نمیاره ولی بیشترشون برای پی اس فور هستن و تکراری شدن احتیا شدید داره به بازی های جدید
و اینکه خکد شرکت هتم گفتن بیشترین سودمون تو فروش بازیه ن کنسوب…فک میکنی بعد فروش فوقالعاده هلدایورز روی پی سی بازم بنظرت میان انحصاری هاشونو روز عرضه نمیارن پیسی؟مطمعن باش پورت عناوین قدیمی تموم شه صددرصد میان سراغ روز عرضه پورت پیسیم میدن
تعداد بازی های بالای ۸۸ ایکس باکس و پلی استیشن امسال تقریبا یکی بوده فکر کنم هر کدوم ۳ تا.اگه ردفال، نبود الان میانگین متای ایکسباکس تو این نسل بالاتر از پلی استیشن بود.این ذهنیت غلط رو هنوز خیلی از افراد بی اطلاع دارن. البته حق هم دارین باید ایکسباکس اینقدر عملکرد خیره کننده ای داشته باشه تا این ذهنیت رو عوض کنه. حداقل یه گوتی میتونه این کارو براشون بکنه
سونی این نسل ۵ بازی با متای بالای ۹۰ داشته که از این ۵ تا ۳ تاش بازی های کاملا جدید بودن ولی ایکس باکس فقط یکی داشته
جز گاد آف وار ک بازی جدید بوده کدوم بالای نود بوده ما خبر نداریم ؟
نکنه موفقیت فاینال ۷ رو قراره بنام سونی بزنی ؟
Spider man 2
Final 7 هم وقت انحصاریه حساب میشه
چطور rise of the ronin رو حساب میکنین پس
عزیز دل فاینال ترد پارتی محسوب میشه و رونین سکند پارتی
سونی در ساخت فاینال هیچ نقشی نداره ن افتخارش واسه اونه ن فروشی ک قراره اون بازی بکنه ن جوایزی ک بدست بیاره و ن جز ایپی هاش حساب میشه
ولی سکندپارتی تموم اونایی ک گفتم رو دارا میشه و همه چیش از سونیه حتی خود ایپی و اجازه نشر این بازی ها بدست سونی صورت میگیره
ولی در ترد پارتی مثل فاینال خیر
راجب اسپایدر هم متاش ۹۰ شده ن بالای ۹۰ مثل فلایت سیمولیتور
پس کلا یکی داره
اصلا ما میگیم دوتا ن سه تا حرف شما متای +۹۰ داره و ایکس باکس یکی
یعنی اینقدر اختلاف تو کیفیت بازی زیاد میشه ک کاربر pc یکی رو باکیفیت و دیگری رو بی کیفیت بدونه ؟
اوکی
رایز هیچی
Quantum Error و Forspoken چی
وقتی نقد های این دو تا بازی اومد همه سونی رو باهاش میکوبیدن و نا مدت ها هم ادامه داشت
فرست پارتی داداش
فرست پارتی از خودش چی داشته ؟
جز فاینال ۷ بقیه فرست پاراتین
یعنی ۴ تا
که ۲ تاش جدیده
*فرست پارتی*
اون در صورتی درسته که ۹ تا از نقد ها مال خود ناشر نباشه 👌🏻
وقتی رسانه های تو زردی که به قسمت اول ۹۰ دادن به قسمت دوم ۴۰ الی ۶۰ ..
اتفاقا همون بهتر که نمره ها مال ناشر باشه ، خودتون بشینین بازی کنین بر اساس نمره یکی دیگه که معلوم نیست از کدوم بیابونی پاشده اومده رو ملاک قرار ندید …
ما هرچی رسانه دیدیم به هلبلید ۲ ۹ و ۱۰ دادن در حالی که به بازیای هم سطح و بهترش ۵و ۶ میدادن
این مدل نمره دهی فقط به خاطر این بود که وضعیت xbox ثابت بشه
اگه کمتر میشد با هلبلید۱ که انحصاری ps بود مقایسش میکردن و بدجور کوبیده میشد
خودشون دارن به خودشون ۹ و ۱۰ میدن 🤦
همین الان از قسمت اول خیلی بهتره و پیشرفت های خوبی داشته ، بعد نمرش یکی شده با قسمت اول …
خبمعلومه میخواستن بکوبن بیارنش پایین دیگه ..
بازی هیچ پیشرفتی نداشته
تو گیم پلی و معما هم پسرفت داشته
نمرش با سایتای xbox رسیده به ۸۱. قطعا زیر این میشد
از کدوم دشمن فرضی حرف میزنی ؟
همه ۹ و ۱۰ دادن
تا الان
ویجیاتو : ۹
بازی سنتر : ۱۰
زومجی : ۹
اینا دیگه سایت xbox نیستن که بخوان نمره ناعادلانه بدن
من نمیدونم چجوری یکی میتونه اون مشکلاتو نسبت به قسمت اول ببینه و چیزی نگه
حالا اگه قسمت اول سری بود مشکلی نداشت
بالاخره استودیو ها پیشرفت میکنن
ولی اینا پسرفت کردن🤦
مقایسه نمرات منتقدها به دو نسخه هلبلید
worth playing نسخه اول : ۹۰ & نسخه دوم : ۷۰
Hobby consoles نسخه اول :۹۱ & نسخه دوم : ۷۰
Gamecritics نسخه اول :۹۵ & نسخه دوم : ۴۵
Meristation نسخه اول : ۹۰ & نسخه دوم : ۷۵
Washington post نسخه اول : ۸۰ & نسخه دوم :۶۳
IGN نسخه اول : ۹۰ & نسخه دوم :۸۰
Slant Magazine نسخه اول :۹۰ & نسخه دوم : ۶۰
Game spot نسخه اول : ۸۰ & نسخه دوم : ۶۰
حرفی موند ؟
Hardcore gamer : قسمت اول ۷۰
قسمت دوم ۱۰۰
بازی سنتر: قسمت اول ۸۰
قسمت دوم ۱۰۰
Eurogamer: قسمت اول ۹۰
قسمت دوم ۱۰۰
Somos xbox: قسمت اول ۸۶
قسمت دوم ۹۶
Mondo xbox: قسمت اول ۸۵
قسمت دوم ۹۵
Gaming trend : قسمت اول ۸۵
قسمت دوم ۹۵
Digita trends: قسمت اول ۷۰
قسمت دوم ۸۰
و کلی رسانه دیگه که معلوم نیس یه دفعه چرا متحول شدن
در اخر تعداد نمره ۱۰۰ هل ۱ : ۸ تا رو ۴ تا پلتفرم
تعداد نمره ۱۰۰ هل ۲ : ۱۲ تا رو ۲ تا پلتفرم
حرف زیاده
دقیقا حرف زیاده
کدوم یکی از این رسانه هایی که نام بردی
یهو ۵۰ تا اختلاف داشت
مثل Gamecritics
کدومشون ۳۰ تا اختلاف داشت
مثل slant magazine
اون گیم اسپات هم که ۲۰ تا اختلاف داشت بین نمره نسخه اول و دوم !!!
با اینکه نسخه دوم خیلی سر تر و بهتر بود
دیگه این فرضیه که رسانه طرف ایکس باکسه رو مطرح نکن چون خیلی همه چی تابلوعه
تابلو هارو برات فرستادم
حالا این سر تر بودنش تو کدوم قسمته؟ گرافیک؟ تو هرچی که ما بینیم این افت کرده . حتی تو رزولوشن و فریم ریت 🤦
داداش بنظرم اون pc رو از روی پروفایلت پاک کن ، بنویس عشقم ps …
آبروی هرچی پیسی پلیره تو و اون کاربر from ashes زدین تو سایت بردین….
داش در اینکه قبلا تعدادش کم بود که شکی نیست مشکل کمبود استودیو فرست پارتی داشت ولی از امسال تعدادش هم درست میشه اما کیفیت،
کدوم بازی فرصت پارتی رو بازی کردی خوشت نیومد؟
(Pc)
کارگردان هلبلید تنش لرزید!🤣😂😂😂😂
کیفیت!!!🤣🤣🤣
چی میگی برا خودت؟
نسخه میپیچی!
رقابت،رقابت میکنی!
امسال کیفیت انحصاری های سونی رو دیدین؟؟؟
اینطور که شما میگین،رایز رونین اشغال، استلار پ.ن زباله
پاسیفیک زباله و ۳،۴ انحصاری دیگه!
انقلابی ترین صدا گذاری،گرافیک، مبارزات واقعی=هلبلید
این متایی که تو دیدی،و الان داری بالا درمیاری از خوشحالی بخاطر
زیاد سلیقه ای بودن گیمه! ی نفر از گیم سینمایی خوشش میاد
میگه ۱۰/۱۰
ی نفر هم گیم پلی دوس داره و سینمایی دوس نداره میگه ۶/۱۰
هلبلید از اون گیم هایی هست که کل متاش بر همین دو علت میچرخه و کاملا سلیقه ای هست!
نینجا تئوری خواست گیم رو با سینمایی بودن تلفیق کنه که به هدفش به بهترین حالت رسید و انقلاب و استاندارد هایی رو برای نسل ۹ تعیین کرد! اینو من نمیگم،برو تمام سایت های ایرانی،خارجی رو ببین،کمه،کم میگن انقلاب گرافیکی.
سونی هم ۲۰۲۴ چی داره؟ فرست پارتی چه خبر!؟
سونی داره گیم های انحصاری متا ۷۰ بی کیفیت میسازه و ۷۰ دلار میکاره تو جیب ملت،نه ایکس باکس!
به نسبت چی؟ اسپایدرمن؟ به نظر من پارسال هم استارفیلد هم های فای راش نسبت به اسپایدرمن ۲ بازی های بهتری بودن، خلاقانه تر و ریسک پذیرتر بودن
نگاهی به بازیهای تولید شده توسط استودیو های فرست پارتی ساز ۲تا کنسول در نسل۹ تا به الان با متاهاشون
این بازیها بازیهای استودیو های فرست پارتی هستند که نام میبرم نه ترد پارتی پس لطفا نگین چرا مثالا فاینال ۱۶ رو ننوشتم
بازیهای استودیو ها یا به عنوان ناشر پلی استیشن :
god of war 94
demon souls 92
spider man 2 90
LOU Part I 89
rachet and clank 88
horizon 2 88
gt 7 87
returnal 86
spider man miles morales 85
Astro’s Playroom 83
Helldivers 2 82
Stellar Blade 81
بازیهای استودیو های فرست پارتی یا به عنوان ناشر ایکس باکس:
forza horizon 5 92
micrisoft flight similator 91
deathloop 88
halo 6 87
hi fi rush 87
Psychonauts 2 87
Diablo IV 86
Pentiment 86
forza motor sport 84
starfield 83
Grounded 83
age of empires 4 81
hellblade 2 81
GhostWire: Tokyo 75
red fall 56
COD : Modern Warfare III 56
اگه توجه کنید سونی حداقل از نظر متا تا الان برده به سادگی ولی اختلاف اصلا اونطوری نیست که تو رسانه ها میگن اختلاف واقعا خیلی زیاد نیست (از نظر متا) و مایکروسافت همین امسال با عرضه بازیهایی مثل ایندیاناجونز یا اوود و… اگه بازیهای خوبی در بیان میتونه خیلی نزدیک بشه به پلی استیشن و این نسل بر خلاف هیاهوی زیادی که بر ضد ایکس باکس هست اختلاف خیلی زیادی با پلی استیشن نداره و به هیچ عنوان ی بازنده مطلق نیست
فلایت سیلیموتور سکند پارتیه خطش بزن
دیابلو ۴ هم مال قبل خریده خوب واسه خودتون زرنگ بازی درمیارید
Microsoft Flight Simulator ای پی مایکروسافته نابغه و با همکاری اسوبو
کالافم پس ساختش قبل خرید بوده
فلایت سیملستور درسته سازندش asobo هست ولی ناشرس مایکروسافت هست وxbox game studio هم در ساخت بازی دست داشته و موتور گرافیکی هم مال مایکروسافت هست پس فرست پارتی محسوب میشه ولی در مورد دیابلو بله حق با شماست
اره داش سونی امسال یک شاهکار با متای ۷۷ داره
فاینال فانتزی ۷ ریبث متا ۹۲ معذرت
https://uupload.ir/view/1d012a375253df85c061c18158e2e94149216315-360p_aszu.mp4/
کیفیت بازی های ایکس باکس به سونی نمیرسه متاسفانه. در حد متوسط هستن
دقیقا
Hellblade 2 میتونه شروعی باشه برای رو روال افتادن ایکس باکس
بازم قراره کلی هایپ کاذب بدن و ماجرای ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ تکرار شه
کافیه فقط یه نگاه به کامنتای افراد بعد از شوکیس و بعد از عرضه اون بازیا بندازین تا به فاجعه پی ببرین
نمونش استارفیلد و هل بلید که روزای نمایش با بزرگان صنعت گیم مقایسش میکردن و در نهایت الان میان با یه گیمی تو مایه های استلار بلید و رایز اف رونین مقایسه میکنن نمراتشو و با چسپوندنش به گوست اف سوشیما سعی دارن بگن در همون حده
خدمت این دوستان عارضم که گوست اف سوشیما یوزر بالای ۹ داره رو میاین به این گیمایی که یوزرشون کلا حوالی ۷ میچرخه ؟ /:
امیدوارم این اکس باکس ل منحل شه و یه رقیب درخورتر برای پلی استیشن تو صنعت گیم بیاد
مقایسه نمرات منتقدها به دو نسخه هلبلید
worth playing نسخه اول : ۹۰ & نسخه دوم : ۷۰
Hobby consoles نسخه اول :۹۱ & نسخه دوم : ۷۰
Gamecritics نسخه اول :۹۵ & نسخه دوم : ۴۵
Meristation نسخه اول : ۹۰ & نسخه دوم : ۷۵
Washington post نسخه اول : ۸۰ & نسخه دوم :۶۳
IGN نسخه اول : ۹۰ & نسخه دوم :۸۰
Slant Magazine نسخه اول :۹۰ & نسخه دوم : ۶۰
Game spot نسخه اول : ۸۰ & نسخه دوم : ۶۰
یعنی شما یه منتقد پیدا نمیکنی ک نسخه دوم رو از نسخه اول بیشتر داده باشه
اصلا شما تفاوت نمرات بین دو بازی رو ببینید 😂
بلانسبت کل جمع ، طرف خ،ر هم باشه میفهمه ک نسخه دوم یه سرگردن نسبت به نسخه اول پیشرفت داشته چجوری یهو از نمره ۹۵ باید برسی به ۴۵ 😂 و از ۹۰ برسی به ۷۰ یا ۶۰
خنده تر از اینا رسانه فوربز هستش میگه من با نسخه اول حال نکردم و علاقه ای هم به این سبک نداشتم ولی خب اومدم تا نسخه دوم رو هم نقد کنم 😂
چون بازی اول یک استودیو تنها با بودجه محدود ساخته روند ساختشم نهایت ۳ سال بوده نسخه دو با بودجه وحشتناک زمان ساخت بالا فقط از دید بسری پیشرفت داشته قبلا در نسخه یک گفتن بازی از دید گیم پلی مشکل داره باید در نسخه دو درست شه ولی درنسخه دو اومدن نبردو محدود تر از قبل کردن به معنای واقعی گیم پلی فدای گرافیک شده و کسی که گیم رو نقد میکنه چندین پارا متر برای سنجش بازی داره یکی از اونا گیمپلی که باید قبول کنیم لیافت ۱ هم نداره گیمپلیش
لیاقت یک نداره گیم پلیش ؟
پسر خوب حتی همین الان تموم اونایی ک مقایسه میکنن مبارزات تن به تن هلبلید رو برتر از لست آف اس میدونن بعد تو میگی پیشرفت نداشته ؟
قشنگ معلومه حتی نزدیک بازی هم نشدی حداقل برو گیم پلی بازیو ک زومجی رفته رو ببین بعد نظر بده
زمین تا آسمون بازی تو همه زمینه ها قویتر ظاهر شده تو بعد میگی ن نشده 😂
رگناروک ک حتی تعصبی ترین فن سونی هم قبول داره ک ضعیف تر از نسخه قبلش بود چرا همون متای نسخه قبلی ک یه ریبوت کامل بود دریافت کرد ؟
چرا اونجا از این پارامترها راجب رگناروک استفاده نکردن و همه ۹,۱۰ دادن به بازی ؟
اینا بکنار
الان بقول تو بازی در نسخه دوم اینقدر ضعیف عمل کرده ک منتقد نمرشو از ۹۵ برسونه به ۴۵ آره ؟ یا از ۹۰ برسه به ۶۰ آره ؟
من واقعا دیگ حرفی ندارم اوج زحمات یه استدیو رو چندتا منتقد فن بوی از بین بردن ولی چون بازی انحصاری کنسولی رقبیه زورت میاد از بازی دفاع کنی و با دنبال دلیل به ظاهر منطقی در پی دفاع کردن از این نوع منتقد هستی
و دراخر هم خودتو گیمر میدونی ؟
استدیویی ک میبینه داره اینهمه زحمت میکشه تهش این میشه . آیا دیگ دل یا حوصله ای واسش میمونه ک بتونه دنباله اون بازی یا ساخت یک ایپی جدید رو با شوق ذوق ادامه بده ؟
آخرم ک بازی بدلیل نمرات متوسط فروش کمی میکنه و تهش بسته میشه شما و همون منتقد ک زحمتاشو از بین برد میشد دایه عزیزتر از مادر درسته ؟
میشه بگی کی بوده که گان پلی رو با سیستم مبارزه با سلاح سرد مقایسه کرده وگفته بهتره وکسی اعلام نکرده ضعیف تر عمل کرده لطفا قبل از با فشار تایپ کردن بخون نوشتم فقط در یخش گرافیک پیشرفت داشته بازی عملا یه واکینگ سیمولیتوره که مبارزاتش فقط به یک به یک محدود شده و اساس نبردش پری کردنو ضربه زدن شده درحالی که اعلام کردن سیستم مبارزاتش کمبو محوره ولی اصلا اینجوری دیده نمیشه پازلاشم تا جایی که دیدم همون قبلیاس مشه شما بگین چه پیشرفتی از دید گیمپلی داشته که من در دو ساعت اول بازی ندیدم
چه جالب!
متاسفانه فکر نمیکنم بازی های خوبی در بیان چون اگه بخواییم منطقی فکر کنیم هلبلید که برای مایکروسافت خیلی مهمتر از این دوتا بازیه نمرش ۸۱ شد اینا دیگه میرن زیر ۸۰
تو اینجا میفهمی بازی AA چی هستش؟ بازی ها که با بودجه کم ساخته میشن , بازی AA متای بالای ۸۰ بگیره برای سازنده یک پیروزی هستش ,
این کار مایکروسافت قابل ستایش هست روی بازی های AA سرمایه گزاری میکنه تا تنوع توی سبک بازی ها بیشتر بشه ,تا اینکه یه بازی AAA تکراری بزنه ,
چون بازی های AAA بوجه بالا میخواد برای ناشر ریسک بیاد ای پی جدید بزنه
یا بستن شرکت های aaساز مثل بازی های فای راش
منطقی بخواییم فکر کنیم استودیو ماشین گیمز برای مایکروسافت خیلی مهم تره تا استودیو نینجا تعوری همین طور آی پی ایندیانا جونز خیلی مهم تر و محبوب تر از هلبلید است اینو قطعاً مایکروسافت میدونه و سعی میکنه نظارت بهتری روی این بازی داشته باشه
تریلرش که چنگی به دل نمیزد
از روی یه تریلر که نمیشه قضاوت کرد باید نمایش های بیشتر ازش ببینیم تا بشه راجبش نظر داد
دقیقا…
سارا باند توی developer direct ایندیانا جونز و استارفیلد رو خیلی بیشتر از هلبلید مورد اشاره قرار داده بود(وقتی گفت انحصاری های فرصت پارتی رو واسه رقیب نمیدیم)
دوست عزیز
دلیل نمیشه چون هلبلید نمرش ۸۱ شد بگیم نمره این دو تا هم ازش کمتر میشه چون
۱. این دو تا بازی هنوز حتی تاریخ عرضه دقیقی هم ندارن و نباید اینقدر زود در باره متا شون نظر داد
۲. سازنده هلبلید و سازندگان این دو تا بازی باهم متفاوت ان
۳. مهم تر بودن فلان بازی برای مایکروسافت ربطی به این نداره که بگیم نمرش از فلان بازی که کمتر مهمه حتما بالاتر میشه
چرا فک میکنین ۸۰ کمه انصافن بازیه خوبیه فقط یرو بازیو بگیر و استفادشو ببر فرقی نمیکنه واسه سونیه یا ایکس باکس فقط عشقشوبکم
آبسیدین هم مهمتر از نینجا تئوری هست تقریبا هم قدمت بیشتر هم تعداد توسعه دهنده ها و استعداد ها هم بازیای با کیفیتی زیادی تولید کرده رو چه حساب این حرف رو زدین؟ بخاطر گرافیک بالاتر هلبلید؟
رو چه حساب این حرف رو زده ؟
کوچک ترین ارتباط با مایکرو = هیت
بحث کردن با اینا هدر دادن وقته دوست عزیز
دقیقا
بخاطر همیناست الان همه دارن از سایت میرن
امثال اینا میمونن و به گند زدنشون ادامه میدن
شما سونی فنی متوجه نمیشی ولی گرافیک نشون دهنده ارزش بازی نیست، همین که آبسیدین یا ماشین گیمز داره می سازه بازی رو، اهمیتش به مراتب بالاتر از هل بلید و هر ساخته نینجا تئوری هست
داش میترسم یه روز برای اثبات بد بودن ماکرو از ساختمون بپری
😂😂😂
داری درباره ماشین گیمز و ابسیدین حرف میزنیا !!!
واقعا این نسل ایکس
باکس گیمای زیاد و خوبی داره به دستمون میرسونه
برعکس نسل قبل
ماشین گیمز شاهکار سازه
Bloober Team
Everything I’ve seen, everything I’ve done, has led me to this place.”
آخرشم به دوستانشون در Ninja Theory بابت انتشار بازی تبریک میگن …
هردو خیلی بازی های جالبی به نظر میان و بنظرم اول شخص های با ارزشی رو قراره بازی کنیم
من به شخصه دوست دارم تو شوکیس از فیبل نشون بدن و تاریخ عرضه بدن
این دوتا بازی از Hellblade هم مهمترن و احتمال موفقیت بیشتری دارن
هلبلید که راضی کننده بود
اینام که ماشین گیمز و ابسیدین پشتشن حتما موفق میشن
اینم با دسته چک و سایت های خود ماکروسافت که ۱۰ تایی میشن زیر ۸۵ میشه اسکرین شات بگیرید
حافظه گوشی مهمتر از این حرفاست !!!
که از کامنتت اسکرین بگیریم
تنها می تونم بگم امیدوارم خوب ساخته بشن
مایکروسافت نیاز داره چند تا انحصاری خوب و با کیفیت داشته باشه
هر دو بازی خصوصا ایندیانا پتانسیل دارن
بعد از هل بلید ۲ هم کارش یه ذره سختتر شد
چون انتشار میرفت امتیاز بالاتری بگیره ( هر چند واقعا یه سری از رسانه ها در حقش کم لطفی کردن، به عنوان مثال نمونه داریم که دلیل امتیاز پایین به بازی رو گفته چون توسط مایکروسافت خریداری شده شرکت سازنده ش بده و ۴.۵ داده به بازی در حالی که به نسخه اولش ۹ داده بود و همه می دونن که نسخه دوم به مراتب از هر لحاظ قویتر از نسخه اول بود)