در Assassin’s Creed Shadows میتوانید شبکه جاسوسی و مخفیگاه ایجاد کنید
بازیکنان در Assassin’s Creed Shadows قادر خواهند بود تا یک شبکه جاسوسی و مخفیگاهی برای جاسوسان خود ایجاد نمایند.
همانطور که پیشتر وعده داده شده بود، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) سرانجام با انتشار یک تریلر سینمایی از عنوان Assassin’s Creed Shadows رونمایی کرد. این بازی دارای دو شخصیت اصلی به نامهای Naoe و Yosuke است که هر یک از قابلیتها و مهارتهای منحصر به فردی برخوردار هستند. در همین حال جزئیات بیشتری از این اثر ارائه شده است.
دو مکانیک جذاب در این بازی وجود دارد. اولین مورد ایجاد شبکهای از جاسوسان است که هنگام جستجوی اهداف برای شکار، چشم و گوش شما در مکانهای مختلف خواهند بود. همچنین شما میتوانید متحدانی را استخدام نمایید که تواناییهای منحصر به فردی دارند و در ماموریتها به شما کمک میکنند. به نظر میرسد این مکانیزم تا حدودی شبیه به سیستم عنوان Brotherhood از بازی Assassin’s Creed Brotherhood است.
دومین مکانیزم یک مخفیگاه قابل شخصی سازی است. چیدمان، لوازم جانبی و تزئینات کاملاً قابل شخصی سازی هستند و همچنین میتوانید خدمههای خود را آموزش دهید. تعامل با شخصیتها نیز امکانپذیر است و این مکانیزم به سیستم Settlement از بازی Assassin’s Creed Valhalla شباهت دارد.
بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آبان ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
حس میکنم نقطه ضعف بازی داستانش خواهد بود.
آره منم حس میکنم یه داستان تکراری قراره داشته باشه
هنوز خیلی اطلاعات نیست
این ویژگی جذابه خدایی
فقط گیم پلی نشون بده . وگرنه خیلی از ایده های یوبیسافت تو کاغد خفن بودن اما تو عمل خیلی چرت و پرت بودن . من فقط گیم پلی میخوام. شما هم الکی با چند تا عکس نگید خوبه و شاهکاره . یکم صبر کنید وگرنه یه مثال میزنم که متوجه شین راست میگم . بازی فارکرای ۶ هم تریلر سینماتیک بسیار بسیار جذابی داشت و هم عکس های بسیار بسیار خفنی داشت ولی نتیجه چی شد ….
بازم تا یه گیم پلی ببینم نمیتونم به یوبیسافت اعتماد . فقط زمانی که نقد های بازی عرضه شه و ببینم اونایی که بازی رو خریدن راضی هستن یا نه . ولی خب اگر یه گیم پلی از بازی بدن مشخص میشه که چقدر نسبت به نسخه قبلی پیشرفت کرده . یه تغییر محیطی و فرهنگی یا تغییر همه چی تموم
به نظر نمیرسه داستان جالبی داشته باشه.کمب بازی هم ترکیبی زدن /یعنی با سامورایی مرد قراره کمبت هایی مثل والهالا ببینیم و با شینوبی یا نینجا زن قراره مخفی کاری بیشتر شاهد باشیم.یه احتمال هم وجود داره که یه سیستم تغییر کاراکتر مثل جی تی ای وی ببینیم که در مراحل بین شخصیت ها تعویش میشدن.
خلاصه بتل پسا : تزئینات ، دکوراسیون
متحدانی را استخدام نمایید که تواناییهای منحصر به فردی دارند و در ماموریتها به شما کمک میکنند. به نظر میرسد این مکانیزم تا حدودی شبیه به سیستم عنوان Brotherhood از بازی Assassin’s Creed Brotherhood است.
این چشمگیر بود یکم برام