فیلم جدید Lord of the Rings حول محور گالوم ساخته می‌شود - گیمفا
فیلم جدید Lord of the Rings حول محور گالوم ساخته می‌شود - گیمفا
فیلم جدید Lord of the Rings حول محور گالوم ساخته می‌شود - گیمفا
فیلم جدید Lord of the Rings حول محور گالوم ساخته می‌شود - گیمفا

فیلم جدید Lord of the Rings حول محور گالوم ساخته می‌شود

علی محمدپناه
۱۹:۵۴ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
فیلم جدید Lord of the Rings حول محور گالوم ساخته می‌شود - گیمفا

قرار است فیلم جدیدی از فرنچایز Lord of the Rings حول محور شخصیت گالوم با بازی اندی سرکیس ساخته شود.

حالا با گذشت نزدیک به ۱۰ سال از زمان آخرین فیلم سینمایی از فرنچایز «ارباب حلقه‌ها» این مجموعه قرار است با فیلم جدیدی به روی پرده سینماها بازگردد. به تازگی مدیر عامل کمپانی برادران وارنر یعنی دیوید زاسلاو آشکار کرده که این استودیو در حال توسعه فیلم جدیدی از مجموعه «ارباب حلقه‌ها» است.

دیوید زاسلاو بیان کرده که عنوان این اثر سینمایی تازه The Lord of the Rings: The Hunt for Gollum خواهد بود و برای اکران در سال ۲۰۲۶ میلادی برنامه‌ریزی شده است. طبق گزارش‌ها، این اثر سینمایی اولین فیلم از میان چندین فیلم سینمایی در حال توسعه خواهد بود و در آن نیز اندی سرکیس بار دیگر نقش گالوم را بازی خواهد کرد و خودش نیز سکان کارگردانی فیلم را در دست خواهد داشت.

دیوید زاسلاو همچنین تأیید کرده که پیتر جکسون افسانه‌ای که سکان نویسندگی و کارگردانی شش فیلم مجموعه «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» را در دست داشته، تولید این فیلم تازه را برعهده دارد و در هر مرحله از تولید آن نیز دخالت خواهد داشت. دیوید زاسلاو بیان کرده:

ارباب حلقه‌ها یکی از موفق‌ترین و مورد احترام‌ترین فرنچایزها در تاریخ به شمار می‌رود که فرصت قابل‌توجهی برای تجارت در دنیای سینما است.

فرنچایز «ارباب حلقه‌ها» یکی از بزرگترین فرنچایزهای کمپانی برادران وارنر به شمار می‌رود و مطمئنا این کمپانی به دنبال آن است تا آثار بیشتری را از آن تولید کند. این در حالی است که کمپانی آمازون نیز چندی پیش سریال Lord of the Rings: The Rings of Power را تولید کرده، سریالی که اکنون برای فصل دوم و سوم نیز تمدید شده است.

منبع: Collider

Daniel WayneSeraفیلمبازLove GameGolden pirateDARKSIRENجان قماربازBahadorشادمن 3HELLO.BROTHERSBADMANHamedO2sadrasayediYuki Yashida(dead_gamer)

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیلم جدید Lord of the Rings حول محور گالوم ساخته می‌شود - گیمفا
فیلم جدید Lord of the Rings حول محور گالوم ساخته می‌شود - گیمفا
فیلم جدید Lord of the Rings حول محور گالوم ساخته می‌شود - گیمفا
فیلم جدید Lord of the Rings حول محور گالوم ساخته می‌شود - گیمفا
فیلم جدید Lord of the Rings حول محور گالوم ساخته می‌شود - گیمفا
فیلم جدید Lord of the Rings حول محور گالوم ساخته می‌شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • حتی اگه اشغال هم باشه بخاطر اندی سرکیس افسانه ای هم که شده نگاه می کنم.
    چقدر خوبه این اندی سرکیس با نقش افرینی های بی نظیرش

    NimaDaniel WayneSeraفیلمبازLegendKiller@PardisGameخر شرک(پیاز بدم خدمتتون ؟)
  • اینا چه گیری دادن به گالم بازیش براتون بس نبود ؟

    NimanobodyChris redfieldLove GameArtmarجان قماربازEclipse🌒AbbassmdHELLO.BROTHERSmore
  • Not گفت:

    شروع کردن این فرنچایز هم خراب کردن و دوشیدن

    Artmarحق گوی همه جانبه گیمفا( Klaus سابق)
  • Micolash گفت:

    این همه پتانسیل توی دنیای LOTR وجود داره برای پرده سینما اونوقت می‌خوان از کاراکتری که هیچکس ازش خوشش نمیاد فیلم درست کنن؟
    کیا تو این شرکت ها کار می کنند؟

    NimaDaniel Wayneفورتی‌نایت باز( هیتر سوییت بیبی اینک)BADMANCYRUSEvenstar
    • شاید شما خوشت نیاد ولی من و خیلی های دیگه عاشق این شخصیت هستیم و دلایلی مثل بازیگری بی مانند اندی سرکیس, دو شخصیتی بودن اسمیگل/گالوم, گذشته بسیار غم انگیز و تاریکش باعث میشه که بیشتر ازش خوشم بیاد.
      “شکار گالوم” میتونه یه داستان درگیرکننده و دارک باشه. اگه ۵ دقیقه اول The Return of The King رو ببینی متوجه میشی که چقدر داستان گالوم ترسناک و غم انگیز هست (۵ دقیقه ای که کاملا متفاوت از تقریبا ۱۲ ساعت سه گانه بود).
      پیتر جکسون گفته بود که امروزه ساخت سه گانه ی LOTR دیگه غیر ممکنه چون نیازمند بودجه بسیار بالایی هست (بودجه ای بالاتر از فصل ۱ سریالش). LOTR جهان بسیار غنی ای داره که میشه ۱۰ ها فیلم و سریال ازش ساخت ولی چیزی که نیازه بودجه بسیار زیاد و وفادار موندن به منبع اقتباس هست که امروزه سخت میشه هردوی این هارو کنار هم دید.

      NimaDaniel WayneSeranobodyk1خر شرک(پیاز بدم خدمتتون ؟)Pendar1199KamiCYRUSHbkmore
    • Hbk گفت:

      بازیش بد بود ولی تو فیلم خدا بود

      Artmar
    • Crow's Eye گفت:

      کلا دنیاهای فانتزی پتانسیل داستان و شخصیت بی نهایت دارن
      و انتخاب اینکه درمورد چی و کجا و چه زمانی از دنیای خلق شده فیلم و سریال بسازن قابل بحثه معمولا انتخاب یک موضوع جدید از دنیایی که به دفعات در گذشته توی سینما روی پرده اومده برای درامدزایی و جذب مخاطب باید(حداقل از نظر سازنده ها) کمی برای مخاطب اشنا باشه که خب گالم یا گولم از معروف تریناست(حتی اگه تو نظر خیلیا منفور باشه) حالا مثلا تصور کن از تاریخ دروف های خزد دوم فیلم بسازن یه مخاطب عادی که نه میدونه تالار های دورین کجاست نه کلا چیزی در موردش میدونه علاقه ای بهش نشون نمیده با خودش میگه خب اینم لابد مثل سریال امازونه

      Daniel Wayne
  • Raziel گفت:

    اینکه خود پیتر جکسون توش دخالت داره آدم رو امیدوار نگه میداره

    Daniel Wayneخر شرک(پیاز بدم خدمتتون ؟)arshia.ya.moJoel Morgan
  • از خیلی وقت پیش شایعه شده بود که دارن سر بازگشت سر پیتر جکسون مذاکره می کنند. متاسفانه قرار نیست جکسون کارگردان باشه و این وظیفه اندی سرکیسه که اصلا خوب نیست.
    سرکیس بسیار بازیگر با استعدادیه و اینو بارها توی نقش هایی مثل اسمیگل/گالوم, کینگ کونگ, سزار, بالو و … ثابت کرد اما اصلا کارگردان خوبی نیست و اینو با Venom 2 ثابت کرد (هرچند Mowgli 2018 فیلم بدی نبود).
    The Lord of The Rings جدید هم نیاز به جکسون افسانه ای داره تا یه شاهکار بشه ولی از حق نگذرم سرکیس به خوبی با این سری آشنایی داره پس شاید موفق بشه.
    باز جای شکرش باقیه پیتر جکسون و همسرش توی ساخت این فیلم که به نظر یه نسخه فرعی بیش نیست حضور دارند.
    در آخر اینو هم بگم که امیدوارم مثل آ شغال The Rings of Power نشه که هرچیزی بود الا یه سریال و یه LOTR و وفادار بمونن به جهانش و هرچیزی رو واردش نکنند (هرچند این دوره و زمونه دیگه اینکار غیر ممکنه).

    Serak1RazielCYRUSباراکا اساسین
  • 1988halflife گفت:

    به نظرم چون پیتر جکسون توش دخالت داره فیلم خوبی خواهد شد فقط به انتخاب بازیگر باید دقت کنن

    Daniel Wayne1988halflife
  • Evenstar گفت:

    دوتا فرانچیز هستن که فقط و فقط یک نفر باید تو ساختشون دخالت کنه و هیچ بشری نزدیکشون نشه. ارباب حلقه ها رو پیتر جکسون و مکس دیوانه رو جرج میلر باید بسازن و نه کس دیگه ای.

    k1BADMANHanibal(درانتظار فصل۴ هانیبال)
  • sadrasayedi گفت:

    گالم یکی از مهمترین و تاثیر گزارترین فرد در دوره سوم ارباب حلقه بود نقش مهمی داشت و به نظر من یکی بهترین سری فیلم های ارباب حلقه ها میشه اونم با حضور پیتر جکسون افسانه‌ ای

    Artmar
  • Hamed گفت:

    بابا بخدا گالوم به تنهایی به عنوان شخصیت اصلی انقدر محبوب نیست یعنی پتانسیل یک فیلم مختص به خودش رو نداره همونطور که بازیش نداشت تو ارباب حلقه ها هم اگر دیده شد بخاطر حضور شخصیت های دیگه و داستان شاهکار تالکین و وجود پیتر جکسون بود چرا یک شخصیتی که انقدر فوق العاده درخشید و آخرشم مرد رو دوباره میخواین به تصویر بکشید

    اندی سرکیس تو بحث بازیگری با موشن کپچر عالی درجه یک حرفی توش نیست اما تو بحث کارگردانی خودش رو با ونوم ۲ نشون داد که بدرد اینکار نمیخوره با اینکه خود پیتر جکسون هم تو ساختش دخالت داره امیدوارم نمیکنه به این خاطر که اسپلیبرگ تو ساخت پارک ژوراسیک ۳، و سه گانه دنیا ژوراسیک هم دخالت داشت حالا چه در نقش مشاور چه در نقش تهیه کننده اما آیا مثل زمانی که خودش کارگردان بود شدن؟ نه هرچند فیلم اول دنیای ژوراسیک قابل قبول بود اما دوتای دیگش نه این وارنر دیگه اون وارنر سابق نیست به نظرم پیتر جکسون هم دخالت نکنه بهتره چون فقط خودش رو خراب میکنه

    Pendar1199
  • Andrew گفت:

    آقا بنده خدارو ول کنید یه بازی ساختین ازش ، اسمش میاد توی عرصه فیلم یا سریال ، مردم میدونن قراره خراب کنه آنقدر بازیش بد بود

  • BADMAN گفت:

    کارگردان جالبی براش انتخاب نکردن و با وجود شاهکاری مثل سیلماریلیون که میتونه یه فیلم پیش درآمد جذاب بشه نمیدونم چرا میرن سراغ اینجور چیزا. درکل امیدوارم موفقیت آمیز باشه

  • Nathan گفت:

    یه جهان با کلی پتانسیل برای خلق چه گیم چه فیلم و سریال بعد اینا کلا چسبیدن به گالم

  • در سرزمینی دور و دراز پادشاهی ای بود که در ان غلام زندگی میکرد. غلام از صبح تا شب تو مزرعه مشغول کار و شخم بود که روزی از روز ها غلام از رودخانه یه حلقه جادویی به دست اورد این حلقه جادویی قدرتی بی همتا به غلام داد از تأثیرات این حلقه این بود غلام ناپیدا بشه بعد از مدتی غلام به دلایلی نا معلوم جسمی ضعیف .چشمانی. درشت.و سری کچل به دست اورد.
    یک روز غلام بار و بندیل بست تا سفرش را شروع کند او ….
    پ.ن:ادامه داستان دست شماست دوستان عزیز‌.

  • Artmar گفت:

    آیا می‌توان کارهای مربوط به گولوم و مثل این رو انجام ندن؟ مثل اینکه در فرنچایز یک جهان رو دارید و تصمیم می‌گیرید روی این دیگه مخلوق تمرکز کنید

  • محمد گفت:

    واقعا شخصیت باحالیه. و سرگذشت جالبی داره منتها برام سواله این همه شخصیت تو ارباب حلقه ها نمی دونم چرا سراغ یه بخش دیگه از کتاب نمی رن. شاید واقعا تواناییش وجود نداره یا ترس یا هم پول تو این شخصیت های از پیش شناخته شده است.!!

فیلم جدید Lord of the Rings حول محور گالوم ساخته می‌شود - گیمفا