imdb ایرانی راه اندازی شد! - گیمفا
imdb ایرانی راه اندازی شد! - گیمفا
imdb ایرانی راه اندازی شد! - گیمفا
imdb ایرانی راه اندازی شد! - گیمفا

imdb ایرانی راه اندازی شد!

پست گیمفا
۲۱:۳۲ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
imdb ایرانی راه اندازی شد! - گیمفا

اگر جز دوست داران فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی هستید یک خبر بسیار عالی برای شما داریم، وب سایت imdb ایرانی راه اندازی شد.

یکی از دغدغه‌های اصلی کاربرانی که دوست دارند در طول هفته به تماشای فیلم یا سریال‌ها بپردازند عدم آشنایی با یک وب سایت imdb ایرانی می‌باشد. در این زمینه بسیاری از اطلاعات مربوط به فیلم‌ها و سریال‌ها به صورت ناقص ثبت شده و یا یک کپی از وب سایت دیگری بوده است که این موضوع می‌تواند ارزش اطلاعات فیلم یا سریال مد نظر را کاهش دهد. در این زمینه وب سایت پاراج به سراغ استفاده از ایده نوآورانه رفته است که در کنار توضیحات متنی می‌توانید با یک پادکست صوتی در خصوص عناوین مواجه باشید که با پخش آن دیگر نیازی به مطالعه متن‌ها نخواهید داشت و در قالب یک صوت می‌توانید هر آنچه که از فیلم یا سریال مد نظرتان نیاز است بدانید را دریافت کنید.

در حقیقت این روش یک نوع ایده نوآورانه در میان وب سایت‌های شبیه به imdb بوده است که وب سایت پاراج با پیاده‌سازی آن توانسته اولین منبع ویدیویی در این زمینه باشد که در قالب پادکست‌های صوتی اطلاعات مربوط به فیلم‌ها و سریال‌ها و انیمیشن‌ها و حتی مستندها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کتابخانه عظیم و قدرتمند این وب سایت به شما ین اطمینان را می‌دهد تا با هر چیزی که مد نظر دارید مواجه شوید. تحت پوشش قرار دادن فیلم و سریال‌های قدیمی از سال‌های گذشته حتی دهه‌های پیش از سال ۲۰۰۰ می‌تواند پاراج را به یک بانک اطلاعاتی کامل در این زمینه تبدیل نماید که در آن تصاویر و ویدیوها با کیفیت بالایی قرار گرفته‌اند و این موضوع می‌تواند یک عامل مهم برای اشخاصی باشد که به دنبال وب سایت imdb ایرانی هستند. به طور کلی اگر بخواهیم مزایای این وبسایت را برایتان شرح دهیم می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

دسته‌بندی‌های مناسب و کارآمد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بسته به نیاز و ژانری که به آن علاقه داشته بتواند شاهد فیلم و سریال‌های مد نظر باشد.

imdb ایرانی راه اندازی شد! - گیمفا

تمامی بخش‌های این سرویس به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است که جهت استفاده از آنها هیچ نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود و در صورت نیاز با یک ثبت نام ساده می‌توانید به تمامی ابزارهای وب سایت دسترسی داشته باشید.

تحت پوشش قرار دادن فیلم‌ها و سریال‌ها و حتی انیمه‌های جدید و یا گزینه‌هایی که قرار است در سال‌های آینده منتشر شوند یکی دیگر از مزیت‌های این وب سایت به شمار می‌رود.

بیوگرافی قدرتمند که به اطلاعات تکمیلی مربوط به بازیگران و حتی کارگردانان اشاره شده است که در آن می‌توانید با اخبار مربوط به این شخصیت‌ها نیز مواجه شوید.

بخش مجله پاراج یک رابط عالی برای آشنایی شما با بهترین‌ها و معروف‌ترین‌های جهان می‌باشد که در این زمینه بدون محدودیت خاصی می‌توانید شاهد معرفی مواردی باشید که از دیدگاه پاراج به عنوان بهترین‌ها شناخته شده‌اند.

ژانرهای مختلف در دسته‌بندی مستند به شما این امکان را می‌دهد تا با خیالی آسوده بتوانید به مستندهایی در زمینه‌های مختلف نظیر تاریخی و بیوگرافی و علمی و ورزشی و حیات وحش و سیاسی و غیره دسترسی داشته باشید که در این زمینه گزینه‌های بیشتری نیز برای شما در نظر گرفته شده‌اند که با وارد شدن به وب سایت پاراج می‌توانید شاهد آن‌ها باشید.

شباهت ساختار سایت نسبت به IMDB که این موضوع می‌تواند برای کاربرانی که قصد دارند از این سایت خارجی نقل مکان کنند و به سمت پاراج روی بیاورند مفید باشد که در چنین شرایطی دیگر شاهد گنگ بودن کاربران برای آشنایی با ابزارهای سایت نخواهیم بود و شما در مدت زمان کوتاهی می‌توانید به طور کامل این سایت را بشناسید و ماهیت آنرا بدانید.

همانطور که شاهد بودید در توضیحات فوق با اصلی‌ترین مزایای وب سایت پاراج مواجه شوید که می‌تواند عامل خوبی برای این موضوع باشد تا این سرویس را به عنوان imdb فارسی معرفی نمود. درکنار موارد ذکر شده آپدیت بودن این سرویس می‌تواند برای اشخاصی که در حوزه وب صاحبان سایت دانلود فیلم هستند نیز مفید واقع شود زیرا با کمک این سایت می‌توانید به آسانی اطلاعات مربوط به فیلم‌ها را دریافت کنید و یا بدانید که قسمت جدید یک سریال درچه تاریخی منتشر خواهد شد. این موضوع شمارا از منابع متعدد خارجی بی نیاز خواهد ساخت. نظر شما نسبت به این سایت ایرانی چیست؟

RichmanDARKSIREN✎﹏ȏṃıԀMatin BarkatAMIR WAZOWSKIlul-bookblackcityLeon S. Kennedyollie𝕊ꪖꪑ 𝐿ꪖᴋꫀDota2Royalknight𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Ali.bMoon🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉جان قماربازاقای گربه (از منتظران تیک آبی 😁)mehdi_cd2006MR147more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

imdb ایرانی راه اندازی شد! - گیمفا
imdb ایرانی راه اندازی شد! - گیمفا
imdb ایرانی راه اندازی شد! - گیمفا
imdb ایرانی راه اندازی شد! - گیمفا
imdb ایرانی راه اندازی شد! - گیمفا
imdb ایرانی راه اندازی شد! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

imdb ایرانی راه اندازی شد! - گیمفا