به نظر میرسد Judas تکرارپذیرترین بازی تاریخ خواهد بود
بازی بسیار جاهطلبانه کن لوین (Ken Levine)، یعنی Judas، ممکن است همان چیزی باشد که Bioshock ،Mass Effect ،Fallout و Hades آرزوی آن را داشتند.
جف کیلی (Geoff Keighley) و رایان مک کافری (Ryan McCaffrey) از IGN این افتخار را داشتند که چند ساعتی از بازی Judas را تجربه نمایند و بعد از آن با کن لوین مصاحبه کنند و من قطعاً به این موضوع حسادت میکنم. زیرا بازی بسیار جاهطلبانه و امیدوارکننده به نظر میرسد. انتخابهایی که میکنید نه تنها لحظات بزرگ داستان را تغییر میدهند، بلکه موارد جزئی، دیالوگها، جزئیات جهان، قدرتهای شما، احساس رباتهایی که ملاقات میکنید در مورد شما، نوع غنائمی که پیدا میکنید و موارد دیگر را نیز تغییر میدهند. تمام اینها در حالی است که همان گیمپلی روان و جذاب Bioshock را به همراه داستانی خارقالعاده شاهد هستیم.
این مصاحبه با جزئیات دیگری در مورد اینکه واقعاً Judas کیست؟ چند اشاره به المانهای روگ-لایک، سه متحد/آنتاگونیست اصلی و موارد دیگر ادامه یافت؛ بنابراین ارزش تماشا کردن را دارد. حالا من فقط یک تاریخ انتشار میخواهم؛ زیرا این یکی از موردانتظارترین بازیهای من پس از مصاحبه اخیر است. شما چه فکری میکنید؟ آیا این بازی میتواند به اندازه Bioshock ،System Shock و موارد مشابه پیشگامانه باشد؟
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
نظرات
خیلی منتظرشم
به امید خدا بایوشاک کالکشن هم تموم کنیم ببینیم چیه این همه تعریف میکنن
انشاالله تمومش کنی خودت میفهمی
خدا کنه❤🙌🏻
اون مدل روایتی که بنظرم شما دنبالشی تو بایوشاک نمی تونی پیدا کنی.
منظورتونو متوجه نشدم واقعیتش
بخاطر عکس پروفت گفتم که شاید دنبال روایت داستان سینماتیکو سر راست هستی که اصلا بایوشاک اینطوری نیست.
نه اصلا
برای مثال من روایت الدن رینگم خیلی دوست دارم
جزو بهترین بازی های عمرت میشن قطعا
“No gods or kings, only man”
I am Andrew Ryan, And I’m here to ask you a question. Is a man not entitled for a sweat of his brow? No, says the man in Washington it belongs to the poor, no says the man in Vatican it belongs to god, no says the man in Moscow, it belongs to everyone. I rejected those answers. I chose a different way. I
chose the impossible. I chose, RAPTURE. And with the sweat of your brow, Rapture can become your city as well.
با لحن خودش بخون🤭😁
امیدوارم این طور بشه❤
In the end what separates a man from a slave? Money? Power? No, a man
! chooses, and a slave obeys
این جمله دیگه تهشه!🤩
یه شایعاتی بود که قراره بازی سه ماهه اول ۲۰۲۵ بیاد ، خداکنه حقیقت داشته باشه، واقعا صبر کردن براش سخته
آخه کی برای همین بازی زباله ای منتظر میمونه ؟
همه بجز سیروس و اکانتای فیکش
اون کوروشه نه سیروس:d
اره همون
سیروس
پناه بر خدا، از کجا فهمیدی بچه سالم ؟!
من ویدیو رو دیدم قطعا باری چرتی از آب در خواهد اومد
شخصا یه بازیو برای بار دوم نمیتونم برم 😂
ببینم چی میکنه
تکرار پذیری یکی از ویژگی های خیلی مهمه برای من
بخاطر همین انقد عاشق بلادبورن و الدن رینگ و فال اوت new vegas هستم هر بار که به بازی بر میگردی با یک چیز جدید رو به رو میشی
درجا judas رو میخرم روزی که اومد.
dishonored و Darkness II رو هم حتما تجربه کن. خط داستانیشون بسیار تکرار پذیر هست
داداش dishonored 1 یکی از بهترین بازیی هایی هست که انجام دادم و داستان خوبی بود ولی بخش تکرار پذیر بودنش رو متوجه نمیشم چرا؟ (فقط درباره نسخه ۱ و دی ال سی هاش چون بقیه سری رو تجربه نکردم هیچوقت)
جز اینکه low chaos و high chaos رو تجربه کنی
شما برای پیش بردن بازی راه های زیادی برای انجام دادن بازی داشتی که ساده ترینشونم بکش بکش یا مخفیانه کار کردن بود( خیلی کلی گفتم)من خودم با بکش بکش رفتم جلو و واقعا هوس کردم دوباره بازیش کنم و به یه روش دیگه البته علاوه بر این اگر اشتباه نکنم چند تا پایان مختلف بر اساس عملکرد شما(مثلا قتل زیاد یا کم) داره
در ضمن اگر از نسخه اول خوشتون اومد نسخه دومش هم حتما تجربه کنید اون هم فوق العادس واقعا
امیدوارم موفقیت زیادی کسب کنه که حقشه.
بابا خداوکیلی معلومه خیلی خفنه
بوی شاهکار میاد
بایوشاک اینفینیت جز بهترین تجربه های گیمینگم و جز سه بازی برتر عمرمه.
نمیدونم چی بگم واقعا…خیلی هایپم براش، به سابقه کن لوینم که نگاه میکنم بیشتر برای جوداس هایپ میشم.
جف کیلی هم یه سهمی داره.. در کل هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه
“بایوشاک در فضا”💀💀💀
برادر لوین ۱۰ سال ما رو علاف کرد تا آخرش تا یک نسخه ضعیف تر از سیستم شامل و بایوشاک تحویل بده
واقعا هم همینطوره
تاثیر تصمیمات و عمل فرد+وجود سیستم نمسیس= تکرارپذیری فک برانداز
بشدت منتظر بازی ام🤩🤩
بایوشاک ۱ و اینفینیت برام بسیار مقدس و جزو تاپ تنم هستن.
بایوشاک زیر آب
بایوشاک تو آسمون
حالا هم بایوشاک تو فضا🤩🤩
فقط یچیزی خیلی عجیبه برام
تا اونجا ک خبر دارم سیستم نمسیس ک یجورایی ی سیستم انقلابیه رو وانر براز ملعون نمیذاشت هیچ بازی دیگه ای ازش استفاده کنه، الان چطوری شده ک جودس این سیستمو داره؟
هیچ اطلاعی از جوداس ندارم ولی فکر کنم ایده هایی که ثبت میشن زمان دارند یادم نمیاد دقیق ۱۰ سال یا ۱۲ سال بعد بقیه هم حق استفاده ازش دارن وارنر برادرز که استفاده نکرد هرچند شدو آف موردور و شدو آف وار جفتشون خوبند ولی خیلی خیلی حق سیستم نمسیس بیشتر بود الان لاقل دست بقیه بیوفته تازه میفهمیم چه شاهکاری ساختن اون زمان
این سیستم اگه دست یکی دیگه بجز وانر بود الان بازیا خیلی هوش مصنوعی بهتری داشتن.
فقط درگیری با این سیستم میتونه بازیبازو مدت ها سرگرم کنه، حالا فک کن تو اکثر بازیا هم ازش استفاده بشه…
آره واقعا حیف و میل شد دست وارنر سه تا سیستم ترکیب بشن عجیب ای آی های ویدیوگیم پیشرفت میکنه یکی سیستم نمسیس شدو آف موردور یکی سیستم دیالوگ داینامیک هیدس و اونیکیم سیستم زندگی عادی داشتن ان پی سیای ابلیویون یه نوآوریم نیازه درباره اینکه ان پی سیا بتونن محاوره ای حرف بزنن مثلا دو بار بری پیششون یکم اولش لجبازی کنند و تند حرف بزنند و بعد دیالوگاشونو تکرار کنند تا از یه حدی بیشتر عصبانی بشند و محلو ترک کنن و کلا جزییات کوچیک اینطوری و (لازمم نیست هرکدومش یونیک باشه یه سری دیالوگ که اول و آخر حرفا بیاد کارو راه بندازه هم بنظرم کافیه صرفا این حسو نده که ان پی سی همیشه یه کارو تکرار کنه )میتونه یه سیستم ای آی نزدیک پرفکت باشه هرچند همینم سخته سیستم نمسیس خودش خیلی فرایند برنامه نویسی سختی داشته که وارنر برادرز دست به همچین کاری زده یا مثلا تو هیدس تعداد کلمات متنایی که برا دیالوگاش نوشته شده دقیق یادم نمیاد ولی چند برابر تعداد کلماتی بود که تو ارباب حلقه ها استفاده شده فکر کنم ۳برابر بود یا سیستم آبلیویونم حتی زیر بار نرفتن تو اسکایریم ازش استفاده کنند یعنی صرفا برا ما از بیرون راحته منتهی الان که گیم پلیا روز به روز ساده تر میشه بازیا بجای ساختن موشن کپچرای سخت زمان گیر یا مثلا طراحی فیزیک تکون خوردن علف و بوته درخت و این چیزا وقتشونو بذارن رو این چیزا عالی میشه
AI آبلیویون چون ب تجربه بازیکن ضربه میزد ازش استفاده نکردن، ن بخاطر سختی برنامه نویسی
خب دیگه بالانس کردنش سخته مگرنه تو ایده خیلی خفنه منتهی وقتی ان پی سیا جوری که میخواند کار کنند باید بری دنبالشون برا همین میگم یه نوآوری میخواد
دوستان با اینکه من هم منتظر این بازی هستم ولی انتظارات خودتون رو فضایی بالا نبرید
مثل استارفیلد که خیلیا تو همین سایت جو دادن و اخرشم دیدید چیشد
انتظارات باید معقول و به جا باشه
من صرفا فقط منتظر بازیم. انتظار فضای از هیچکدوم از بازیایی ک منتظرشونم، مث ریمیک مکس پین ۱ و ۲ و همین و GTA VI ندارم، فقط منتظرشونم. استارفیلد بهم یاد داد همیشه ی درصد احتمال شکست واس هر بازی بذارم، هر بازی ای
آفرین
اگه اینجور باشه هایپ میشم براش
تنها بازی هایی که زیاد تمومشون کردم رزیدنت ایول ۴ و دارم سولز ۲ بودن چون ارزش تکرارشون برام خیلی بالا بود