رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا
رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا
رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا
رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا

رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling

ایلیا عسگری
۱۶:۰۰ ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا

انیمه فانتزی و حماسی Solo Leveling یکی از جذاب‌ترین و پرسر و صداترین آثار مدیوم خود به شمار می‌رود که میزبان حضور شخصیت‌های بسیار قدرتمندی بوده است.

یکی از مجموعه‌هایی که مخاطبین دنیای انیمه برای مشاهده آن سال‌ها صبر کرده بودند، Solo Leveling (تک‌رو) نام دارد که اقتباسی از وب ناولی به نویسندگی چوگونگ محسوب می‌شود. اقتباسی سراسر اکشن و هیجان ساخته شده توسط استودیو ای-۱ پیکچرز که پای کره جنوبی را به انیمه‌های تراز اول سطح بین المللی باز کرده و چند هفته‌ای می‌شود که پخش آن آغاز شده و تا به الان توانسته تا نظر مثبت طرفدارانش را جلب نماید و به عنوان یکی از انیمه‌های سریالی موفق سال ۲۰۲۴ میلادی لقب بگیرد.

کلیت داستان این انیمه در دنیایی خیالی جریان دارد؛ جایی که دروازه‌های مرموزی از جهانی دیگر در دنیای ما انسان‌ها باز شده و موجوداتی مرگبار و وحشتناک حملاتی همه جانبه را ترتیب می‌دهند که می‌تواند نابودی حتمی بشریت را به همراه داشته باشد. در این گیر و دار پای شکارچیان به داستان باز می‌شود که انسان‌هایی با توانایی‌های ماورایی بوده و براساس قدرت و ویژگی‌هایشان دسته بندی شده و به جنگ با این موجودات رفته‌اند. ضعیف‌ترین شکارچی دنیای این انیمه پسر جوانی به نام سونگ جین‌وو نام دارد که برخلاف میل باطنی‌اش حتی توانایی رویارویی با پیش پا افتاده‌ترین دشمنانش را هم نداشته و همیشه توسط اطرافیانشان مورد سرزنش و تمسخر قرار می‌گیرد.

با این حال اتفاقی به وقوع می‌پیوندد که زندگی سونگ جین‌وو را دگرگون کرده و او را تبدیل به قدرتمندترین شکارچی زنده روی زمین می‌کند. به همین منظور نیز در مقاله امروز به سراغ شخصیت‌های انیمه Solo Leveling رفته تا ببینیم که قدرتمندترین آن‌ها چه کسانی بوده و سونگ جین‌وو با توانایی‌های جدیدش چه جایگاهی را در رقابت با دیگران کسب خواهد کرد. توجه داشته باشید که برای مطالعه این مقاله و شناخت کافی از شخصیت‌ها نیاز به تماشای انیمه سریالی و یا مطالعه وب ناول خواهید داشت.

۹. سونگ سوهو

رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا

دنیای Solo Leveling تنها مختص به زد و خورد و کشتار نبوده و رابطه عاطفی میان سونگ جین‌وو و چا هائن برخی از جذاب‌ترین وقایع این مجموعه را رقم زده است. رابطه‌ای که در نهایت به تولد پسری به نام سونگ سوهو منجر می‌شود که رتبه بندی این مقاله با او آغاز شده است.

سونگ سوهو از بدو تولد رتبه S شکارچیان را دریافت می‌کند، زیرا به طرز عجیبی از قدرت و توانایی‌های گسترده و جالب توجهی برخوردار بوده است. میزان قدرت او به حدی زیاد و خطرناک است که پدرش سونگ جین‌وو را مجبور می‌کند تا حد زیادی از این توانایی را مهر و موم کرده و به مرور و در گذر زمان این محدودیت را برای پسرش از میان بردارد. سونگ سوهو علی‌رغم سن کمی که دارد اما نشان داده که عین آب خوردن می‌تواند از پس سخت‌ترین چالش‌ها و دشمنانش برآمده و چه بسا توانایی‌هایی فراتر از پدر خود را به معرض نمایش بگذارد.

۸. هوکوان

رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا

سونگ جین‌وو در طول ماجراجویی‌های خود با دشمنان متعددی روبرو می‌شود که هوکوان یکی از چالش برانگیزترین آن‌ها لقب گرفته است.

پادشاهی مرگبار و توانمند که نه تنها از سرعتی غیرقابل تصور بهره می‌برد، بلکه جادوهای یخی او می‌تواند هر شکارچی ماهری را در کسری از ثانیه از بین ببرد به حدی که برخی از قدرتمندترین و مشهورترین شکارچیان بشریت به دست او قلع و قمع شده‌اند. نکته جالب ماجرا اینجاست که برخلاف بسیاری از دشمنان کلیشه‌ای، هوکوان از هوش سرشاری برخوردار بوده و محدودیت‌هایش نسبت به سونگ جین‌وو را به خوبی درک کرده و سعی در جبران و بهبود آن‌ها داشته است.

۷. لژیا

رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا

در وصف قدرت‌های موجودی همچون لژیا می‌توان گفت که حتی در بند و اسارت نیز حریف قابلی برای سونگ جین‌وو بوده است.

زمانی که آن‌ها برای نخستین‌بار با یکدیگر ملاقات کردند، مبارزه مرگباری بینشان در گرفت که در نهایت به زنجیر و بند کشیدن لژیا منجر شد تا سرنوشت او توسط حاکمین مورد ارزیابی قرار بگیرد. در همین حین نیز باری دیگر با سونگ جین‌وو وارد درگیری شده که به سبب محدودیت‌های اعمال شده بر او نتوانست تا پیروز میدان شود و سونگ جین‌وو شخصاً اذعان می‌کند که در صورت آزاد بودن لژیا، مرگش حتمی می‌بود. لژیا جزو آن دسته از ابرشرورانی محسوب می‌شود که مبارزات حماسی و شگفت انگیزی را با قهرمان داستان رقم زده و چه بسا می‌توانسته مرگ وی را نیز به ارمغان بیاورد.

۶. یوگمانت

رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا

به صورت کلی در دنیای Solo Leveling شاهد نژادی باستانی به نام مونارک‌ها هستیم که اساساً در سمت مقابل بشریت قرار گرفته و سعی در نابودی انسان‌ها دارند. موجوداتی که تنها و تنها سونگ جین‌وو توان و قدرت رویارویی با آن‌ها را دارد.

یکی از این موجودات یوگمانت نام دارد که جزو باهوش‌ترین مردم نژاد خود محسوب شده و چالشی اساسی برای سونگ جین‌وو به شمار می‌رود. البته که تاکنون قدرت‌های فردی و فیزیکی وی به معرض نمایش گذاشته نشده اما با این حال حیله گری، هوش، نقشه چینی و بازی ذهنی از پشت پرده جزو ویژگی‌های بارز یوگمانت به شمار می‌رود که از او حریفی قدرتمند و بسیار خطرناک ساخته و توانایی تدارک سیل انبوهی از سربازان و نیروهای تاریکی را دارد که می‌تواند هر موجود زنده‌ای را بر سر راهش نابود نماید.

۵. حاکمین

رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا

یکی از جذاب‌ترین المان‌های دنیای Solo Leveling مربوط به گروهی تحت عنوان حاکمین می‌شود که توسط خدای یگانه خلق شده و وظیفه محافظت از جهان را بر عهده گرفته‌اند.

گروهی بسیار قدرتمند و جذاب که برخی از به یاد ماندنی‌ترین وقایع این مجموعه را در کنار یکدیگر رقم زده‌اند. نکته حائز اهمیت حاکمین اینجاست که ویژگی نمادین آن‌ها کار به صورت گروهی بوده و اساساً از قدرت‌های ترکیبی عجیب و غریب و دیوانه‌واری بهره می‌برند که رویارویی هر دشمنی با آن‌ها را به کابوسی مرگبار تبدیل کرده است. در حالی که حاکمین به صورت تکی چندان ظاهر نشده‌ و همیشه در قامت یک گروه در وقایع داستانی حضور داشته‌اند اما به حدی قدرتمند هستند که مقایسه توانایی آن‌ها با سونگ جین‌وو و انتخاب این که کدام یک نسبت به دیگری برتری دارد، جزو بحث‌های مورد علاقه طرفداران در نظر گرفته شده است.

۴. اشبورن

رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا

پادشاه مونارک‌ها و یکی از قدرتمندترین موجودات دنیای Solo Leveling اشبورن نام دارد که در ابتدا جزوی از نیروهای روشنایی به شمار می‌رفت و توانمندترین عضو گروه حاکمین محسوب می‌شد.

اشبورن به حدی از قدرت و توانایی دست یافته که باقی پادشاهان حتی جرات رویارویی با وی را در خود ندیده و همیشه تحت امرش بوده‌اند تا از خطر مرگ در امان باشند. در بین تمام موجودات نژاد مونارک هیچکس و هیچ چیزی توان مقابله با اشبورن را نداشته به جز مونارک نابودی به نام آنتارس که در ادامه به معرفی وی خواهیم پرداخت. قطعاً یکی از حماسی‌ترین اتفاقاتی که در مدیوم انیمه می‌تواند به وقوع بپیوندد، رویارویی اشبورن و سونگ جین‌وو می‌باشد که هر بیننده‌ای را در بهت و حیرت فرو خواهد برد.

۳. آنتارس

رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا

در حالی که قدرت بلامانع حاکمین، آن‌ها را قادر ساخته تا نژاد باستانی مونارک‌ها را حسابی تحت سلطه خود دربیاورند اما تنها یک نفر به حدی از قدرت دسترسی دارد که کمتر کسی حتی اشبورن توان رویارویی با وی را داشته است.

مونارک نابودی یا آنتارس به راحتی می‌تواند قدرتمندترین موجود جهان هستی در کنار سونگ جین‌وو لقب بگیرد که حتی می‌تواند حاکمین را حسابی به چالش کشیده و چه بسا آن‌ها را نابود کند. خدای یگانه دنیای Solo Leveling مونارک‌ها را به وجود آورد تا عاملی برای نابودی جهان باشند و آنتارس به عنوان نماد این مفهوم شناخته شده و به طبع تمام قدرتی که موجودات مونارک می‌توانند در اختیار داشته باشند را یک تنه صاحب شده و به حدی مرگبار ظاهر گشته که صرفاً یکی از اژدهایان دست پرورده‌اش در نبود سونگ جین‌وو می‌تواند بشریت را از هستی ساقط نماید؛ حال تصور کنید که آنتارس ارتش بی‌شماری از چنین اژدهایانی را در اختیار داشته و حتی توانایی‌ها و موجوداتی را صاحب می‌باشد که در برهه‌هایی از داستانی لزومی برای نمایش آن‌ها و فاش کردن تخریب پذیری‌شان ندیده است.

۲. قدرت مطلق/خدا

رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا

چهره ترسناکی که در اواخر قسمت نخست انیمه Solo Leveling پدیدار شد و کشتاری خونین را به راه انداخت، کسی نیست جز قدرت مطلق یا همان خدای دنیای این مجموعه که به جان هم انداختن موجودات زیردستش یک تفریح لذت بخش برایش بوده است.

قدرت مطلق برخلاف نامش که گواه میزان قدرت و توانایی‌هایش می‌باشد، در ابتدا تمام موجودات هستی را خلق کرد تا جهانی با نظم و سازمان یافته را تدارک ببیند. با این حال آفریده‌هایش به او خیانت کرده و موجبات مرگش را فراهم نمودند تا به خوابی ابدی فرو برود. با این وجود او به پا خواست و قدرتی بی حد و اندازه را به ضعیف‌ترین شکارچی بشریت یعنی سونگ جین‌وو اعطا کرد تا به شکار و نابودی باقی موجوداتش مخصوصاً مونارک‌ها بپردازد. در حالی که انیمه Solo Leveling قدرت‌های فیزیکی او را به معرض نمایش نگذاشته اما همین که می‌دانیم که او خالق تمامی شخصیت‌های معرفی شده در این مقاله بوده است، به حد کافی می‌تواند میزان توانایی و ویرانگری‌اش را بازگو نماید.

۱.سونگ جین‌وو

رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا

در نهایت می‌رسیم به رتبه نخست این مقاله که میزبان حضور قهرمان نمادین انیمه Solo Leveling یعنی سونگ جین‌وو می‌باشد. کسی قطعاً در طی سال‌های آینده از جایگاه ویژه‌ای در نزد مخاطبین و دوست داران مدیوم انیمه بهره خواهد برد.

سونگ جین‌وو جوان فقیر و دوست داشتنی به شمار می‌رود که ضعیف‌ترین شکارچی بشریت خطاب گرفته و حتی ساده‌ترین موجودات تاریکی نیز می‌توانند خطر مرگباری برای وی محسوب شوند. با این حال زمانی که قدرت مطلق به پا خواست و بیدار شد، قدرتی به این جوان اعطا گشت که او را تبدیل به قدرتمندترین و خطرناک‌ترین موجود تمام جهان کرده تا حدی که حتی گروه غیرقابل توقفی همچون حاکمین نیز از او ترس و وحشت دارند. سونگ جین‌وو از ضعیف‌ترین شکارچی بشریت به قدرتمندترین موجود زنده تمام جهان تبدیل شد و عین آب خوردن توانست تا تک تک پادشاهان مونارک را از میان بردارد. شخصیت پردازی جذاب او سبب شده تا همیشه قدرت‌هایش را به چالش کشیده و اصولاً به سراغ موجودات، پادشاهان و خدایانی برود که هیچکس و هیچ چیزی توان رویارویی با آن‌ها را نداشته است. اگر که جزوی از بینندگان انیمه Solo Leveling به شمار می‌روید و وب ناول آن را مطالعه نکردید، اتفاقاتی که در آینده حول محور سونگ جین‌وو رقم می‌خورد، شما را حسابی شگفت‌زده‌تان خواهد کرد.


منبع: CBR

shh13eautyCatalystSadlittle.moonهالک ایرانیGhostگیمری عادیHELLO.BROTHERSراستین کولهامینNigelnimaBLACK GOKU人Acker益man人BADMANHbk291TES fanPorfosor

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا
رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا
رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا
رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا
رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا