احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده

احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده

رامتین
۲۱:۲۷ ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده

فناوری جدید AMD با نام Frame Generation به افزایش کیفیت تصاویر کمک شایانی می‌کند و ظاهراً در آینده‌ای نزدیک، شاهد به کارگیری آن در کنسول‌های نسل نهمی Xbox خواهیم بود.

Xbox Series X|S در حال حاضر ویژگی‌های زیادی دارند که آن‌ها را از کنسول‌های نسل گذشته متمایز می‌کند. قابلیت Quick Resume و پشتیبانی از رهگیری پرتو (Ray Tracing) تنها دو مورد از ویژگی‌های جذاب این کنسول‌ها هستند. با این حال، AMD اخیراً فناوری ارتقای کیفیت تصویر FSR خود را بهبود بخشیده است. تکنولوژی FSR 3 Frame Generation برای اولین‌بار با بازی Forspoken معرفی شد و حالا به عناوینی مانند Starfield نیز راه پیدا کرده. به‌روزرسانی اخیر از سوی AMD نشان می‌دهد که این فناوری ممکن است به‌زودی روی کنسول‌های Xbox عرضه شود.

چندی پیش، AMD از FSR 3.1 رونمایی کرد. این یک به‌روزرسانی مهم برای فناوری ارتقای کیفیت تصویر است که باعث بهبود کیفیت تصویر و موارد دیگر می‌شود؛ اما نکته‌ مهم در به‌روزرسانی AMD این بود که به نظر می‌رسد آن‌ها پشتیبانی از رابط برنامه‌نویسی Vulkan و Xbox را در این به‌روزرسانی گنجانده‌اند. این می‌تواند به معنای تلاش AMD برای معرفی بهبودهای کیفیت تصویر FSR 3.1 به ایکس باکس باشد و انتظار می‌رود FSR 3 Frame Generation در آینده‌ای نزدیک به کنسول‌های مورد بحث اضافه گردد.

از آنجایی که Vulkan و Xbox در یک جمله ذکر شده‌اند، حدس زده می‌شود بازی Indiana Jones and the Great Circle که برای اولین‌بار در ژانویه (دی ۱۴۰۲) معرفی شد، اولین عنوان ایکس باکس باشد که از فناوری Frame Generation پشتیبانی می‌کند. اگرچه AMD هیچ تاریخ عرضه‌ای را تأیید نکرده است، اما این به‌روزرسانی در اواخر سال ۲۰۲۴ ارائه خواهد شد. بنابراین، احتمالاً با زمان عرضه‌ بازی Indiana Jones and the Great Circle همزمان خواهد بود.

Cycloneمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)人Acker益man人Arcix™ツ`جاویدمJimijeysonCambyses The ThirdM.MTAlan WakeDARKSIRENkamyar _Authentic Iranianدکتره گیمفاđ.ťāŕãņęjohn1173doS.j.d∞xbox gamerTahaicAlex Mercermore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Xenon گفت:

    خیلی خوب میشه مخصوصا برا سری اس
    ایا ممکنه ps۵ هم اینو بگیره؟بالاخره cpu رو amdساخته دیگه

    مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)MoReKaجاویدمکفتر گیمینگViboroTahaicđ.ťāŕãņę3do
  • Hbk291 گفت:

    یعنی حتی اس ؟
    باور نکردنیه

    مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)MoReKaجاویدمollieکفتر گیمینگTahaicXenonدکتره گیمفاđ.ťāŕãņęمترسک
  • ALIREZA0111 گفت:

    فناوری FSR3 به شدت رو کیفیت تصویر تاثیر میزاره و افت محسوسی مشاهده میشه
    امیدوارم FSR3 یه ویژگی اختیاری باشه
    یعنی برای شخصی که فریم ریت ۶۰ یا ۱۲۰ اهمیت بیشتری داره بتونه به صورت دستی در تنظیمات ، بازی این قابلیت رو فعال کنه ( مثل pc )
    به شخصه دوس دارم در بازی های داستانی کیفیت تصویر بهتری در اختیارم باشه تا اینکه ۱۲۰ فریم یا ۹۰ فریم اجرا شه

    مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)جاویدمکفتر گیمینگIliyagamepassbozorge(در شوک تغییر اسم های Ezio)ARTHUR MORGANViboroThunderDoomدکتره گیمفاlul-bookmore
    • WalleR MaN گفت:

      اتفاقاً من برعکس فریم ریتو به گرافیک ترجیح میدم😅

      مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)MoReKaRepatriateکفتر گیمینگViborokamyar _Authentic Iranianlul-book𝑀ꫀꫝ𝒹ⅈRezaALIREZA0111more
    • Mr.khas گفت:

      داش این به شدت که نوشتی فقط برای fsr نیست dlss هم رو کیفیت تاثیر می‌زاره در کل هر دوتاشون کیفیتو خراب میکنن الان میان میگن نه dlss این جوریه اون جوریه اینو هم بگم من کارت انودیا ۳۰۸۰ دارم و برای رفیقم AMD Rx 6800 xt هست که خیلی عملکردش بهتر از کارتی هست که من دارم

      MoReKa
    • bbb103 گفت:

      دانشمند هر متودی که آپسکیل کنه رو کیفیت تاثیر میزاره ولی از حال حاظر کنسول ها که بهتره !
      فکر کردی الان کنسولا دارن نیتیو خروجی میدن؟
      اپسکیل خرکی تو ff16 رو یادتون رفته ؟
      :)) دارندگان ps5 به درجه ای از بی فکری رسیدن که نیاز به بستری پیدا کردن
      یه بچه کلاس ۵ رو بزاری دم مانیتور تشخیص میده آپسکیل کنسولو 😐
      بعد fsr بد هست؟ تنها بدی fsr تو زوم ۵x اونم تو موارد باریک مثله مو یا افکت های دارای glow مشخصه که آرتیفکت بندازه !
      در غیر این صورت dlss و fsr یکی هستن نهایتا dlss 3 یه ۱۵ فریم بهتر خروجی بده

      MoReKaollieReza PMTahaic
      • ALIREZA0111 گفت:

        جناب دکتر
        ۱-کنسولا اصلا FSR3 ندارن و صرفا از FSR2 استفاده میشه و تازه قراره نسخه ۳.۱ اضافه شه
        ۲-اپ اسکیل FSR3 اصلا عرضه رسمی نداره، AMD برای اینکه خودشو به دردسر نندازه یه ماد منتشر کرده که میشه تو هر بازی DLSS 3 داره هم زمان FSR3 استفاده کرد وگرنه تعداد بازی هایی که از FSR3 استفاده میکنن با تعداد انگشت های ۲ دست نمیرسه 🙂
        به همین خاطر کیفیت خروجی خیلی ضعیف تره مثلا تو شبیه ساز یوزو گه تست کردم درخت های زلدا عملا پر از لبه میشن و خیلی فاجعس
        تو خیلی از بازی های دیگه باعث سایه میشه (مثل استار فیلد)
        ولی DLSS3 نه تنها چنین مشکلاتی نداره بلکه فریم بهتری میده چون عرضه رسمی داره و بهینه سازی خوبی داره
        اینکه شما تفاوت DLSS 3 و FSR3 رو تشخیص نمیدی مشکل از چشم و مانیتور شماست 🙂
        اینکه فکر میکنی فقط شما به pc دسترسی داری نشانه شیرین عقلی شماست :)))
        در اخر اشاره کنم تنها بازی های ثردپارتی مشکل بهینه سازی دارن (اونم نه همه) وگرنه بازی های فرست پارتی مود native هم دارن
        سهامدارا FSR ندیده بودیم که چشم ما به جمال شما روشن شد

        MoReKaollieTahaic
        • bbb103 گفت:

          نه تروخدا جدی میگی ؟ مگه ما گفتیم میرسه ؟
          کی گفته آپسکیل کنسول رسما از fsr2 استفاده میکنه؟
          😐 شبیهه ساز؟ یوزو چه ارتباطی به کنسول داره اصلا
          پرتو پلا چرا میگی مهندس
          تا قبل ۲۰۲۳ ps5 اصلا از fsr 2 پشتیبانی نمیکرد و متود آپ اسکیلش یه متود کاملا شلخته و کوچک بود الانم بازی های زیادی ازش پشتیبانی نمیکنن
          مشکل استارفیلد تو متود های آپسکیل اصلا ارتباطی به متود نداشت مشکل این بود که از بیت مپ های نا مناسب استفاده شده بود مخصوصا رویه شیشه ها و کلا متود رندر شیشه ها اشتباه و فاجعه بود که تو پچ دوم حلش کردن و اون آرتیفکتی که شما تو سایه ها میدیدی وقتی dlss یا fsr روشن بودن دیگه نیستش !
          fsr 3 به طور رسمی هم استفاده شده ولی مثله dlss3 تعداد بازی ها کم هست
          ترد پارتی فرست پارتی شروع کردی به چرند گفتن خودتم میدونی علمشو نداری ps5 تو بهینه سازی ضعیفه به هر دلیلی آپسکیل کردن احمقانه ۷۲۰p به ۴k اونم تو بازی انحصاری مثله FF16یه ننگه متوجه ای تازه نتیجه میشد ۲۷ فریم تو مود پرفورمنس :)) تموم دست اند درکاران هنر و علم و هنر دیجیتال قهه قهه میزدن وقتی همچین چیزی دیدن تصمیمات سونی عجولانه از رویه ضعف نداشتن منابع نداشتن پول کافی رقبای قدر سر راست نبودن دیزاین کنسول استفاده نکردن از کتابخانه های ۲۸ساله دایرکت اکس میاد
          مایکروسافت زیرساخت استفاده از fsr3 رو داره ولی سونی مجبور شد بره PSSR درست کنه در صورتی که همه میدونن تا آزمون و خطا نشه و دیتا بیسش درست نشه کتابخونه ها آپدیت نگیرن متود جدید آپسکیل احمقانه هست هنوز اینتل با اون همه دیتایی که صبح و شب در حال بلعیدن هست از پی سی های مردم نتونسته در حد FSR2 باشه حالا سونی ماهی پز میخواد درستش کنه؟ قبول کنی یا نه آینده رو هر دو میبینیم که چه گندی زده میشه به PS5 PRO و اکس باکس سری اکس چطوری قد علم میکنه جلوش
          اینم نتیجه یه عمر نه من نمیخوام این ماله شماست من نمیام سونی هست :))

          MoReKaRepatriate
          • ALIREZA0111 گفت:

            جناب دکتر
            ۱-شبیه ساز یوزو از FSR استفاده میکنه و بعد میگی، چه ربطی به کنسول داره؟ اصلا حرفی از کنسول زدم؟
            صرفا عملکرد فاجعه FSR در بازی های مختلف و شبیه ساز یوزو عنوان کردم
            ۲-جناب دکتر خوده FSR2 وسطای ۲۰۲۲ عرضه شد انتظار داشتی هنگام عرضه رو ps5 بیاد؟
            ۳-استار فیلد اصلا DLSS نداشت به تازگی اضافه شده!!!!
            ۴-فاینال ۱۶ تو یه لحظه تو یه نقطه خاص رسید به ۷۲۰ اونم صرفا برای یه لحظه و در پچ های اینده حل شده
            بعد میگی بازی رو از ۷۲۰ رسوندن به ۴k ؟ اونم صرفا بخاطر اتفاقی که برای یه لحظه افتاد؟ :)))
            بالاتر میگی سایه های استار فیلد با پچ حل شد اما زبون نداری بگی مشکلات فاینال ۱۶ حل شد؟ :))
            جناب دکتر حتی PSSR معرفی نشده و چیزی ازش معلوم نیست اما طبق گزارشات بسیار بهتر از FSR عمل میکنه
            وقتی عملکرد بهتری نسبت به FSR داشته باشه دقیقا چه نیازی به FSR3 هست؟
            شاید اصلا برای ps5 استاندارد عرضه نشه مثل ps4 pro که چکربوردینگ مخصوص خودشو داشت (شایدم عرضه شه ولی احتمالش کمه)

            • Xenon گفت:

              ایا بازی های نینتندو fsr دارند که شبیه ساز یوزو داشته باشه😂
              اونو صرفا گذاشتن برا خوشگلی وگرنه هیچ یک از بازی ها پشتیبانی رسمی ندارن چون اصلا خارج از نینتندو نیستن
              Dlss استارفیلد هم دوماه بعدش اومد نه به تازگی
              اگر هم pssr خوب بود سونی ps5 پرو نمیزد🤣🤣
              چون اینا یک بوست عجیب میدن به فریم ریت و عملا نیازی‌ به نسخه‌ی دیگر نیست
              مگر اینکه که بخواد کلاهبرداری و پول شویی کنه(مردم رو تیغ بزنه)
              که قطعا هم همینه
              میشه یک چیزی مثل ps4 pro اضافی و بدون تغییرات زیاد
              ما سخت افزار داریم ولی بازی نداریم که اونو استفاده کنه

              • bbb103 گفت:

                :)))))) اقا امروز داشتم نگاه میکردم ری تری سینگ خیلی بد هست اخه تو شبیهه ساز دولفین بازی های نینتدو ۳ds رو خراب میکنه اصلا درست سایه هارو در نمیاره :)))))))))))))))))
                *علی رضا وقتی میفهمه سونی ری تری سینگ رو نمیتونه استفاده کنه *

                Xenon
            • bbb103 گفت:

              آخه چرا باید یه شبیهه ساز رو مثال بزنی که از چی استفاده میکنه شبیهه ساز ها کی تا حالا شدن بنچمارک ؟ خود کلمه شبیهه ساز جرمه چه برسه بخوای به عنوان بنچمارک نگاهش کنی
              ۲: بله انتظار داشتم هماهنگی بین amd و یکی از بزرگترین شرکاش بهتر و بیشتر باشه
              ۳: منم گفتم تو هر دو آرتیفکت نقطه های تو سایه و شطرنجی شدن شیشه وجود داشت اگر مشکل fsr بود چرا dlss بعد اضافه شدنش بازم این مشکل رو داشت؟
              ۴: باشه تو فن بوی سونی راست میگی دیجیتال فاندری دروغ
              کی گفتم استارفیلد مشکلی نداره؟ چنتا پست قبل من خودم گفتم استارفیلد تو جمع بندی یه بازی افتضاحه فن شدید بتسدا هم هستم ولی حقیقت باید گفت
              بعدشم گفتم که مشکل استارفیلده نه fsr ما اینجا سر خوب یا بد بودن استارفیلد حرف نمیزنیم عزیز داریم سر fsr بحث میکنیم دوباره پرتو پلا گفتی وقتی خوردی به بم بست؟
              مهندس گزارشات سونی همیشه به نفع خودش بوده زمان ps5 هم تارگت ۱۲۰ fps داشت تو بازی انحصار خودش ۲۷ اف پی اس میده رایز آف د رونین لتو پار افت فریم داره میره زیر ۳۰ آخه پتو متم میزاشتم جا مهندسا سونی کنسولو بهتر در میوردن اصلا مگه میشه دوتا انحصاری از لحاظ پرفورمنس اینقد داغون باشن…. چطوری چشماتو بستی رو اینا ؟
              اگر عرضه نشد که هیچ دیگه ۲ تا جا کرده تو پاچه ملت

              Xenon
          • Repatriate گفت:

            ایشون نگفت رسما گفت صرفا همین اول داستان رو چشات هویج بزار ، این یک!
            دوما داری راجب FF16 شدیدا مقلته میکنی کدوم گوسفندی به تو گفته ۷۲۰p upscale میشه به ۴k? یه چیزی شنیدی بهش نرسیدی ، مشکل بهینه سازی نداره بعضی از جاهی بازی در حد چند ثانیه (که اتفاقا صحنه های سنگینی هم نیستن بازی تو حالت پرفورمنس روی ۷۲۰p اومده ،ولی ۴,۵جای بازی هرکدوم ۲ ثانیه، این مشکل با آپدیت حل میشه چون بهینه سازی نیاز نداره ، اگه بهینه نبود تو اون باسفایتای عظیم کم میاورد، بعدش این Downscale از ۱۴۴۰p performanece به ۷۲۰، نه Upscale از ۷۲۰p به ۴k نابغه بمبئی! درواقع ۲تا دروغ میکس کردی رزواوشن رو ۴k میگیری تو حرفات که رو Fidelity اصلا بازی ۳۰fps میده خواستی ۲۷fps رو بچسبونی به حالت۶۰fps! ترمزززز! اون ۷۲۰ چندثانیه ای مال مود Performance هست که رزولوشن ۱۴۴۰p هست دبه نکن
            سوما حداقل وقتی میخوای دروغ بگی ژست روشعنفکر به خودت نگیر، میکس زشتیه!
            چهارما، اون دست اندرکاران هنر و دیجیتالی که قهقهه زدن یک مورد نام ببر 😑 احتمالا نقد های مدیر ساختمون رو خوندی
            پنجم اینکه مطمئن هستم اصلا این بازی رو پلی ندادی و فقط راجبش خوندی
            و آخر از همه این که فقط یه احمق روی اسبی شرط میبنده که همیشه بازندست قد علم کردن رو ماکرو داره بیخیال میشه اما فناش هنوز تو توهم هستن مثل تو ، برعکس تو من همه حرفام تجربه اس psفن هم اما همینجا جفتم سری X حی و حاضر ،حتی قد فیزیکیشم کوتاهتره 🤣

            • bbb103 گفت:

              فشار نخور بچه جون آروم شواهد و مدارک مشهود در کانال دیجیتال فاندری هست میتونی بری ببینی ! فکت بگو پرتو پلا نگو
              برادر چرا علم رو میبری زیر سوال ؟ چطوری برای گرفتن اف پی اس بالاتر بریم یه رزولوشن ثابت رو downscale کنیم؟ اصلا که چی شه؟ مشکل ما پردازش پیکسل بر اساس متغیری که سی پی یو تحلیل کرده و دستور داده هست مثال >> وقتی پردازش بزرگترین عدد (به عنوان مثال محاسبه ۱ تا ۱۰۰۰سخترین کار برای سیستم ما باشه ) برای پایین آوردن زمان و راندمان میایم ۱۰۰۰۰ رو میدیم محاسبه کنه بعد تقسیمیش میکنیم که برسیم به ۱۰۰۰ یا میایم ۱۰ در ضرب میکنیم تا به ۱۰۰۰ برسیم؟
              یعنی در حد یه بچه ۳ وم دبستان سواد نداری شما چقدر عقبید؟ چقدر این سرزمین بیچاره هست که نسل جوانش
              وای بر ما واقعا خدارو هزاران مرتبه شکر بچه های من قرار نیست کنار شما و امثالت بشینن سر یک کلاس یعنی اوج جاهلیت هستی

        • Jimijeyson گفت:

          والا من که الان توی آپدیت آخری از خود آدرنالین FSR FG رو دارم،

  • مترسک گفت:

    با عمق وجود حرف فیل اسپنسر عزیز رو درک میکنم که گفت ما نیازی به کنسول میان نسلی نداریم و سریز ایکس خودش میان نسلیه بفرما fsr3.1 به سریز ها اظافه میشه بنازمت جیسون رونالد چی ساختی ،😍😍💚

    پلی استیشن ازون ور میان نسلی میخواد عرضه کنه فریم جنریشن اظافه کنه کنسولای ایکس باکس با یه بروزرسانی اظافه میشه به به

    MoReKaMr abdRepatriateکفتر گیمینگgamepassbozorge(در شوک تغییر اسم های Ezio)وزغ ( آنتی لگبت)ehsankamyar _Authentic Iranianدکتره گیمفاjohn117more
    • A0seyed0A گفت:

      بله بسیار نکته خوبی هست که این فناوری اضافه بشه ولی واقعاً به یک کنسول میان نسلی برای رقابت بیشتر نیاز هست رقابت سرچشمه همه ی پیشترفت ها هست

      MoReKaکفتر گیمینگgamepassbozorge(در شوک تغییر اسم های Ezio)ARTHUR MORGANA0seyed0ATahaicXenon
    • lost گفت:

      روی کاغذ تو اصن بگو هزار فریم ولی آخرش باید استارفیلد سی فریمه لودینگ دار پلی بدی

      MoReKaDevilsmxbox gamerARTHUR MORGANViboroمترسکkamyar _Authentic IranianTahaicدکتره گیمفا
    • ehsan گفت:

      دقیقا منم همین فکرو میکنم به همین دلیل ایکس باکس نیازی به میان نسلی نداره من که کلا از کنسول میان نسلی خوشم نمیاد ولی اگه ps5 pro بتونه gta 6 60 فریم اجرا کنه گرفتنش واجب میشه با اینکه از کنسول میان نسلی خوشم نمیاد البته اگه ایکس باکس بتونه اجرا کنه که نمیگرم دیگه با همین پلی ۵ ساده بقیه نسلو سر میکنم

      Mr abdTahaic
    • Repatriate گفت:

      آها ! یعنی Xbox میان نسلی با مشخصات قویتر میداد همین حرفو میزدی؟ نمیگرفتی؟ یا به آپدیت نرم افزاری اکتفا میکردی و میگفتی همین کافیه و ساخت اون بیهودس؟ چون فیل گفته؟!؟ چون فیل گفته نیازی نیست پس PS کلا بعد از این همه سال داره اشتباه میزنه؟ اصلا ربطی به این نداره که کلی کنسول ایکسباکس هنوز فروش نرفته؟ یا ربطی نداره که نسل قبل میان نسلی کمکی به فروش ایکسباکس نکرد؟؟
      هردو قابلیت ارتقا نرم افزاری رو دارن تا حدودی اما یه جایی شما به بلاک های سخت افزاری میرسید و راهی جز تغییر معماری و سخت افزار نیست! PS از فروش کنسول پایه و اسلیم راضی بوده به نسخه pro سعی میکنه رکورد فروش های قبلی رو بزنه تا حدودی هم بهتر عمل کنه وقتی ۴سال از نسل گذشته، درسته ماکرو پول داره همین الان بره نسل ۱۰ یا میان نسلی بده اما این کار زمانی واسش منطقی هست که حسابدارا و بازاریاب ها بگن در صورت ساخت سود و فروش رشد خواهد کرد ،چطور؟ یه نگاه به Community و Libraryشون میندازن!
      اینم آخر حرفم بگم قبلا هم گفتم ایکسباکس با سری S قبر سری X رو کند آخر نسل معلوم میشه چه ظلم هایی به سری X و خریدارانششد، بخاطر سری S

  • A0seyed0A گفت:

    بسیار قابلیت خوبی محسوب میشه امیدوارم عملکردی که روی پی سی داره هم روی کنسول داشته باشه و این قابلیت می‌تونه عملکرد بهتری رو از لحاظ فریم ریت ارائه بده

    کفتر گیمینگARTHUR MORGANA0seyed0ATahaicمترسک
  • Behzaad گفت:

    سری ایکس رو طوری طراحی کردن که قابلیت ارتقاء داره. با هر تکنولوژی میتونه خودشو بهتر کنه. تو این دوسال من هیچ ضعفی ندیدم ازش

    MoReKaollieکفتر گیمینگARTHUR MORGANA0seyed0Akamyar _Authentic IranianXenonđ.ťāŕãņęMR1473domore
  • علی گفت:

    ارتقا کنسول قطعا حرکت بسیار مثبتی هست اما خب مهم تر از اون گرافیک بهینه سازی و داستان و گیم پلی بازی هایی هست که قراره برای کنسول منتشر بشه …

    Tahaic
  • Repatriate گفت:

    بهترین خبر از ماه پیش که سری X گرفتم !
    تو همه تست ها از ps5 یکوچولو بهتر بود تا گرفتم اخبار بعدش هاکی از سایه زنی بهتر و فریم ثابت تر روی ps5 بود نسبت به سری X حتی HiFi Rush که انحصاری ماکرو بوده.! کنار همدیگه با ps5 کلا اتاقو خوشکلتر کرده 😍 فقط و فقط هم تو ALAN WAKE فرقشون مشخص بود چون اکثرا تاریک بود و سایه زنی بهتر تو نور کمتر مشخص بود

    Mr abdARTHUR MORGANTahaicXenonMaster Chief
    • Xenon گفت:

      با این وضع اقتصادی چطوری هر دو رو داری؟😂
      حداقل سری اس میخریدی

      Tahaic
      • Repatriate گفت:

        با فاصله خریدم ps5 رو ۲سال پیش گرفتم ، سری X رو ماه پیش از مغازه رفیقم برداشتم جعبش پارگی داشت دسته اش هم ۳۰ساعتی کار کرده بود گرفتمش ۲۳! استند شارژ و باتریاشم اشانت غارت کردم 😊 داش ولی باز دوتاشون با هم قیمت کمتری از یه Pc خوب داره! حتی با اینکه یه SSD نسل ۵ ۲T هم رو PSانداختم باز درمجووع ۷۰تومن نمیشه! الان PC زیر ۱۲۰تومن بستن حرومه انگار همون کنسوله که تازه موس و کیبورد به جفت کنسول ها هم وصل میشه

  • Repatriate گفت:

    راستی Starfield روش اصلا راضیم نمیکنه😑 ۳۰fps خیلی تو ذوق میزنه امیدوارم آپدیتای بعدی Mode 60fps منتشر کنه به نظرم سری X میتونه ۶۰Fps رو تارگت کنه همراه با FSR

    ARTHUR MORGANTahaicMaster Chief
  • Strix گفت:

    اصلا خوب نیست، متاسفانه پردازش گرافیکی داره سمت هوش مصنوعی میره و شما با یه مشت فریم و پیکسل فیک طرفین.
    این ویژگی رو پیسی بسته به قدرت سیستم، ممکنه بهتون stutter شدید بده و همینطور اینپوت لگ شما مشابه فریم نیتیو هست. یعنی اگر ۳۰ فریم با dlss بکنید ۶۰ فریم تصویر ۶۰ فریم هست ولی اینپوت لگ شما مشابه یه بازی ۳۰ فریمی هست و همچنان حس کندی بهتون میده. ایرادات ظاهریش هم بماند…

    Tahaic
  • Alan Wake گفت:

    برای خصوصا سری اس خیلی نیازه
    اگه قرار باشه بازی های آینده رو بتونه در حد مناسبی و فریم مناسبی اجرا کنه
    وگرنه کم میاره
    به نظرم حرکت خوبیه
    حتی برای پلی ۵ و سری ایکس
    چون طبق گزارش ها بازی های مثل gta vi روی کنسول پرو با حدود ۶۰ فریم اجرا میشه اونم با ۳۳ ترافلاپس
    حالا چه برسه به کنسول های دیگه

    TahaicARTHUR MORGAN
    • Tahaic گفت:

      طبق کدوم گزارش ها رو ps5 pro ۶۰ فریم اجرا میشه؟ دیجیتال فاندری گفته بود با این مشخصات ۳۰ فریم اجرا میشه چون cpu همون cpu فایو هست و فقط کارت گرافیک تغییر داده شده فقط ممکنه با تکنولوژی pssr بتونن آپ اسکیل بکنن

      Mr abd
      • Alan Wake گفت:

        شما چرا انقدر لجی با پلی استیشن
        تو خود گیمفا بود طی این چند روز گذشته که احتمال داره ۶۰ فریم روی پرو اجرا بشه اونم ممکنه بازم افت فریم داشته باشه
        یه سری از دوستان هم سر این بحث کردن که چرا پس برای این نسل داره تولید میشه اگه این طوریه
        در کل بحث ما طرفداری از ایکس باکس یا پلی استیشن نیست
        بحث اینه که این عنوان روی کنسول های نسل ۹ خوب پورت بشه و بشه ازش لذت برد
        نگرانی بعدی هم کاهش افت کیفیت تصویر از طریق همین فناوری هستش

        Tahaic
    • Repatriate گفت:

      سری s زباله اس! سری X و ps5 زیر بازیا سنگین بدون بهینه سازی این نسل زاییدن وای به حال این

      TahaicAlan Wake
      • Alan Wake گفت:

        بله همون دیگه
        بحث مام همینه
        کنسول میان نسلی به نظرم نیازه برای این نسل
        چون fsr هر چی هم فریم ریت رو بخواد ببره بالا از اون ور کیفیت رو میاره پایین

        TahaicRepatriate
        • Repatriate گفت:

          فکر کنم با Ray tracing اوضاع خراب بشه نه با FSR 🤔 روی کنسول ندیدم ولی بازی که روی Pc 80 تا ۱۱۰ fps بهمون داد با Fsr روی ۱۲۰ قفل شد اما با ray tracing فریم اومد بین ۶۰تا ۷۵نهایت اما رزولوشن بهتر شده بود ولی چونfps زیر ۶۰نمیومد ، input Lag رو احساس نمیکردی نسبت به ۱۲۰Fps!

          Alan Wake
  • جاویدم گفت:

    دوستان یه سوال دارم چگونه میتونم عکس پروفایل بزارم تو گیمفا راهنمایی کنید

  • هر دو به مانیتور و تلویزیون مخصوص نیاز دارن (برای dlss به انویدیاg sync و amd به free sync ) با ۱۲۰ hz به بالا
    Dlss یه سر رو گردن بالاتر از fsr هستش هم از نظر کیفیت هم تو بحث fg

احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده