معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن از نظر گیمرها - گیمفا
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن از نظر گیمرها - گیمفا
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن از نظر گیمرها - گیمفا
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن از نظر گیمرها - گیمفا

معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن از نظر گیمرها

پست گیمفا
۰۴:۲۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن از نظر گیمرها - گیمفا

بهترین بازی‌های پلی‌استیشن کدام‌ها هستند؟ این سوال یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین سؤالاتی است که گیمرها بعد از خرید پلی‌استیشن ۵ با آن مواجه می‌شوند و همواره به دنبال یک جواب دقیق برای آن می‌گردند. تعداد بازی‌هایی که شرکت‌های بزرگ برای پلی استیشن ۵ تولید کرده‌اند، بسیار زیاد است و به همین دلیل گیمرها نمی‌توانند به‌راحتی بهترین گزینه را برای تجربه اوج هیجان با پلی استیشن انتخاب کنند.

همچنین اگر کاربر ایرانی باشید، دردسرهای بیشتری نیز پیش روی شماست؛ شما برای بسیاری از این بازی‌ها به خرید گیفت کارت ps5نیاز دارید تا بتوانید از امکانات آن‌ها استفاده کنید.

در ادامه این مطلب، قصد داریم بهترین بازی‌های پلی‌استیشن را معرفی کنیم تا با اطلاعات کامل‌تری بهترین گزینه را بر اساس سلیقه و شرایط خود تهیه کنید. پس اگر به‌تازگی کنسول ps5 را خریداری کرده و یا از بازی‌های دیگر خسته شده‌اید، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین بازی‌های پلی استیشن PS5

یکی از مزیت‌های خرید پلی‌استیشن ۵ این است که در حال حاضر بهترین بازی‌های روز دنیا روی آن نصب می‌شوند و شما می‌توانید نهایت لذت را تجربه کنید. چالش مهمی که این موضوع در مقابل شما قرار می‌دهد، این است که در میان گزینه‌های متعدد باید بهترین‌ها را انتخاب کنید.

یکی دیگر از چالش‌های مهم، دسترسی به قابلیت‌های بازی و خرید درون برنامه‌ای است که باید آن را برطرف کنید. همان‌طور که طرفداران ایکس باکس با گیفت کارت xbox این مشکل را برطرف می‌کنند، شما هم با همین روش می‌توانید بهترین بازی‌های پلی استیشن را تجربه کنید.

مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، بهترین بازی‌های پلی‌استیشن از نظر گیمرها هستند:

بازی Horizon Forbidden West

بازی Horizon Forbidden West یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن ۵ به شمار می‌آید که حسابی گیمرها را هیجان‌زده می‌کند. داستان این بازی به شدت هیجان‌انگیز است و سازندگان آن سعی کرده‌اند با اضافه کردن شخصیت‌های جدید، هیجان بیشتری به آن ببخشند.

گیم پلی عالی بازی در کنار سطح بالای گرافیک و ماموریت‌های جذاب، تمام گیمرهای علاقه‌مند به سبک اکشن و هیجانی را در جلوی کنسول خود میخکوب می‌کند.

بازی Elden Ring

بازی Elden Ring، به معنای واقعی یک شاهکار است و کسب نمره ۹۶ از متاکریتیک، تا حد زیادی این توصیف را تایید می‌کند. قلعه‌های مستحکم و دشت‌های هموار، شهرهای زیرزمینی، غارهای مرموز و آبشارهای بلند و سیاهچاله‌هایی عمیق و تاریک، هیجان بازی را تا حد بسیار زیادی برایتان بالا خواهد برد.

هنگامی که هریک از چالش‌های بازی Elden Ring را پشت سر بگذارید، پاداش آن چالش به شما داده می‌شود؛ درواقع بعد از سپری کردن هر مرحله، برای رقابت بهتر، مهارت‌ها و طلسم‌های جدیدی به شما داده می‌شود.

معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن از نظر گیمرها - گیمفا

بازی God of War Ragnorok

بازی گاد آف وار God of War Ragnorok دقیقاً همان بازی جذاب و هیجان‌انگیزی است که تمامی گیمرها دوست دارند در دنیای آن غرق شوند. در این بازی، تمامی معماها و راز‌ها به بهترین شکل ممکن با فضای بازی ترکیب شده و یک گیم‌پلی بسیار حرفه‌ای را برای شما ایجاد کرده‌اند.

در کنار گیم‌پلی حرفه‌ای، داستان بازی و گرافیک آن حسابی شما را راضی خواهد کرد؛ درواقع می‌توان گفت که گاد آف وار هرآنچه که برای تبدیل شدن به یک بازی پرچم‌دار نیاز داشته باشد را دارد.

بازی Spider-Man: Miles Morales

تقریباً تمامی افراد، اسپایدرمن را به‌واسطه فیلم‌های مختلف آن می‌شناسند؛ در حال حاضر اما بازی‌های این شخصیت افسانه‌ای برای کنسول پلی‌استیشن نیز ۵ ارائه شده است.  این بازی جذاب به دلیل برخورداری از خصوصیات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد، خیلی سریع خود را در میان بهترین بازی‎های پلی استیشن جای داد و گیمرها را عاشق خود کرد.

در سری جدید بازی Spider-Man: Miles Morales توانایی‌های جدیدی به مایلز داده می‌شود تا هیجان و جذابیت بازی را بیشتر کند. همچنین شخصیت‌ها و داستان جذاب این بازی حسابی شما را در دنیای مرد عنکبوتی غرق خواهد کرد.

بازی The Last of Us Part I

سال ۲۰۲۲ بود که انتشار بازی The Last of Us Part I حسابی توجهات را به سمت خود جلب کرد؛ با اینکه در گذشته نسخه دیگری از این بازی منتشر شده بود، اما تکنولوژی به کار رفته در پلی استیشن ۵ باعث شد که سازندگان بازی یک نسخه بهتر و جذاب‌تر را برای این کنسول بسازند. شهرت این بازی و محبوبیت آن در میان مردم آن‌قدر بالا رفت که حتی سریالی با همین مضمون ساخته شد.

هیجان بازی The Last of Us Part I بسیار بالاست و داستان جذاب آن برای بقا، شما را به یک دنیای شگفت‌انگیز و فوق‌العاده خاص خواهد برد تا سبک جدیدی از بازی کامپیوتری را تجربه کنید.

بازی Ratchet and clank Rift Apart

بیشتر گیمرها با نسخه قبلی بازی ریچت اند کلنک آشنا هستند، اما مانند بسیاری دیگر از بازی‌ها، با عرضه پلی‌استیشن ۵، شرکتInsomniac Games, Nixxes Software تصمیم گرفت که نسخه اختصاصی Ratchet and clank Rift Apart را برای کاربران پلی‌استیشن ۵ عرضه کند. با اینکه بازی جدید ریچت اند کلنک دنباله سری قبلی است، اما داستان تاثیرگذار و هیجان‌انگیز آن در کنار مراحل نفس‌گیر، تجربه‌ای جدید را به گیمرها ارائه می‌کند.

معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن از نظر گیمرها - گیمفا

بازی Demon’s Souls

بازی Demon’s Souls در سبک نقش‌آفرینی و مبارزه، یکی از بهترین بازی‌های پلی‌استیشن است که شما با انتخاب آن می‌توانید از گرافیک ۴k آن نهایت لذت را ببرید.

در واقع گرافیک بسیار باکیفیت بازی Demon’s Souls اولین موضوعی بود که حسابی توجه گیمرها را به خود جلب کرد و باعث شد که از آن را در لیست بهترین بازی‌های موردعلاقه خود قرار دهند. هنگامی که بازی آغاز شود، شما به دنیای کهن و رازآلود بازی می‌روید و در همان ثانیه‌های اول در گیم‌پلی، داستان و مبارزه با هیولاهای بی‌رحم غرق خواهید شد.

بازی Dead Space

بازی Dead Space یکی از جدیدترین بازی‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ است که شما را به یک دنیای پر از ترس و وحشت خواهد برد. شما باید در این دنیای پر از ترس بتوانید با قابلیت‌های خود دشمنان را از بین ببرید و برای بقای خود تلاش کنید.

 با اینکه بازی Dead Space در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شد، اما محبوبیت بالای آن نزد گیمرها باعث شد که آن را در دسته بهترین بازی‌های پلی استیشن ۵ قرار دهند.

آیا بازی‌های پلی‌استیشن ۵ روی PS4 کار می‌کنند؟

بسیاری از گیمرها با این سؤال مواجه می‌شوند که آیا می‌توانیم بازی‌های PS5 را روی PS4 اجرا کنیم یا نه. در پاسخ به این سؤال باید گفت که خیر! بازی‌های PS5 روی PS4  اجرا نمی‌شود.

سخن نهایی

بهترین بازی‌های پلی‌استیشن با نظر مستقیم گیمرها انتخاب شده‌اند، به همین دلیل تمامی افراد در هنگام خرید پلی‌استیشن، فقط قصد خرید این بازی‌ها را دارند. در این مطلب به طور کامل بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۵ را معرفی کردیم و با شما گفتیم که چالش دسترسی به قابلیت تمام بازی‌ها را چگونه برطرف کنید. اگر همچنان درباره بهترین بازی‌های پلی استیشن سوال خاصی دارید، از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

arminجاویدمLeroxEllie terminatorDADDY PARTiSANAmirchAbby AndersonSAMIAPEXCharlie ChaplinBabayagaLove Game🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉Dota2KratosA0seyed0AollieO2NOCT FOR GAMEFADARKSIRENPop_Starmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن از نظر گیمرها - گیمفا
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن از نظر گیمرها - گیمفا
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن از نظر گیمرها - گیمفا
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن از نظر گیمرها - گیمفا
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن از نظر گیمرها - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن از نظر گیمرها - گیمفا