رویارویی با اهریمن در تریلر فیلم The First Omen - گیمفا
رویارویی با اهریمن در تریلر فیلم The First Omen - گیمفا
رویارویی با اهریمن در تریلر فیلم The First Omen - گیمفا
رویارویی با اهریمن در تریلر فیلم The First Omen - گیمفا

رویارویی با اهریمن در تریلر فیلم The First Omen

ایلیا عسگری
۱۴:۰۰ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
رویارویی با اهریمن در تریلر فیلم The First Omen - گیمفا

تریلر جدیدی از فیلم مورد انتظار The First Omen منتشر شده که دوست داران ژانر وحشت را می‌تواند حسابی به وجد بیاورد.

در بحبوحه پیدا شدن سر و کله دنباله/پیش درآمد از فیلم‌های قدیمی ژانر وحشت حال نوبت به The First Omen (نخستین طالع نحس) و به کارگردانی آرکاشا استیونسون رسیده که توسط استودیوهای قرن بیستم ساخته شده است. پیش درآمدی بر فیلم The Omen که از آن به عنوان یکی از ترسناک‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین فیلم‌های ترسناک دهه ۱۹۷۰ میلادی یاد شده و حال پس از گذشت چیزی بالغ بر نیم قرن قرار است تا به دنیای اهریمنی این مجموعه بازگشته و وقایعی مرگبار را تجربه نماییم.

این پیش درآمد حول محور یک راهبه جوان جریان دارد که برای تقویت ایمانش به کلیسایی در رم فرستاده می‌شود. با این حال پیدا شدن سر و کله یک اهریمن قدرتمند و مخوف سبب می‌شود تا این دختر جوان با وقایعی وحشتناک و تکان‌دهنده مواجه شود؛ وقایعی که چه بسا ایمانش به خدا را نیز می‌تواند تحت تاثیر قرار دهد.

حال امروز تریلر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده که سکانس‌های جذابی را به تصویر کشیده و پدر روحانی را به معرض نمایش می‌گذارد که از خطرات حضور اهریمنی جهنمی خبر می‌دهد. اهریمنی که به زودی قدم بر روی زمین گذاشته و هیچکس و هیچ چیزی توان رویارویی با وی را نخواهد داشت.

فیلم The First Omen با حضور بازیگرانی نظیر نل تایگر فری، توفیک برهوم و سونیا براگا برای اکران در تاریخ ۵ آوریل (۱۷ فروردین ۱۴۰۳) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

Porfosor

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رویارویی با اهریمن در تریلر فیلم The First Omen - گیمفا
رویارویی با اهریمن در تریلر فیلم The First Omen - گیمفا
رویارویی با اهریمن در تریلر فیلم The First Omen - گیمفا
رویارویی با اهریمن در تریلر فیلم The First Omen - گیمفا
رویارویی با اهریمن در تریلر فیلم The First Omen - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Porfosor گفت:

    نسخه قدیمی خیلی قشنگ و ترسناک مخصوصا اینکه سر فیلم برادری بازگیر بچه فوت میشه عجیب ترش می کنهو اشاره جالب فیلم به ارتباط شیطان و یهودیت

    logical man
    • esmaaiel_63 گفت:

      “… بازگیر بچه فوت میشه …” منظورت کیه؟ چون من اصلاً چنین چیزی رو نشنیدم!

      بازیگره دوران کودکی شخصیت Damien Thorn (ضدمسیح) در فیلم The Omen 1976 بازیگره انگلیسی Harvey Spencer Stephens بود (که در زمان ساخت فیلم ۶ سال داشته) الآن ۵۳ سالشه و در قید حیات هست.

      در طول ساخت فیلم The Omen 1976 اتفاقات تلخ مختلفی افتادش.
      در همان ابتدای فیلم‌برداری، پسر گریگوری پک، بازیگر نقش اصلی فیلم خودکشی کرد (این بازیگر در فیلم نقش پدر دیمین پسربچه‌ای شیطانی را ایفا می‌کند). در ادامه، یکی از عوامل در مسیر محل فیلم‌برداری تصادف هولناکی کرد و به شدت آسیب دید. هواپیمای فیلم‌نامه‌نویس فیلم هم در مسیر محل فیلم‌برداری دچار صاعقه شد و یک‌بار دیگر هم همین اتفاق برای هواپیمای گریگوری پک و تهیه‌کنندۀ اجرایی فیلم افتاد. اما تلخ‌ترین حادثه وقتی رخ داد که عوامل با استفاده از هواپیمایی شخصی از لوکیشنی به لوکیشنی دیگر می‌رفتند. هواپیما دچار نقص فنی شد و در جاده‌‌ای شلوغ سقوط کرد و به دو خودرو برخورد کرد. تمامی افراد حاضر در صحنه (در مجموع ۱۱ نفر) جان‌شان را از دست دادند.

      • Porfosor گفت:

        من اشتباه این پسر بازیگر اصلی رو بازیگر اون پسره خوندم
        واقعا وقایع خیلی عجیبی حول این فیلم رخ داده که شما تعریف کردی به شخص اینا رو خرافات می دونم ولی با این حجم از اتفاقات داره نظرم بر میگرده

  • logical man گفت:

    ترسناک ترین فیلم هایی که دیدم کانجوربنگ ۱ ، موروثی ، تیمارستان متروکه گویینجیام بود واقعا این سه اثر فوق‌العاده خاص هست اما موروثی برام خاص تر بود چون جنس ترسی هم که منتقل میکرد خاص بود . البته جنگیر در حقیقت رتبه یک رو برام داره ، کودکی رو برام زهر مار کرد اما چون الان دیگه جایگاهی نداره نگفتم

  • Hbk291 گفت:

    شروع تیزر قوی
    فقط یه سوال
    یهودا شیطان پرستن که هر جا دیدع میشن میگن فراماسون ؟

    • esmaaiel_63 گفت:

      «یهودیان» درسته.
      “یهودا” اسم پسره چهارم یعقوب نبی بود و قوم یهود از نسل یهودا هست.

      «فراماسون» نه لزوماً ربطی به یهودیان داره و نه شیطان پرستی.
      «فراماسون» یه گروهی بود که توسط اصناف سنگ‌تراشان و بناها شکل گرفت (کلاً ریشه کلمه فراماسون هم به معنی بنایی هست) که از اواخر قرن چهاردهم سنگتراشان و روابط تجاری‌شان با مشتریان و دولت را نظم داده و بهبود بخشید. بعدها فراماسونری نظری شکل گرفت که پیشه‌وری سنگ‌تراشی فیزیکی در آن به حاشیه رفته و پیمان برادری و پایبندی به رسوم در آن برجسته شد. فراماسونری بواسطه ویژگی‌های که داشته‌اند، برای علاقه مندان به تئوری‌های توطئه جذاب بوده‌اند و تئوری‌های توطئه بیشماری در طول مدت‌ها به آنها زده شده‌است.
      فراماسونری در ابتدا جنبشی لیبرال بوده‌است که مبتنی بر باز تولید اندیشه‌های گنوستیک در دوران پس از اصلاحات در اروپا بوده‌است. فراماسون‌ها با شعار «برابری، مساوات، برادری» نقش بزرگی در انقلاب‌های بزرگ معاصر مانند انقلاب آمریکا علیه استعمار انگلیس، انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب مشروطیت ایران و جنبش انقلابی ضد استعمار اسپانیا در آمریکای جنوبی داشته‌است. همین عقاید لیبرال جنبش فراماسونری باعث واکنش‌های مذهبیان و محافظه‌کاران، گروه‌های بنیادگرا، مذهبیون بنیادگرا و ملی‌گرایان شده‌است. همچنین مخالفت با نظام طبقاتی کشیشی مسیحیت، باعث دشمنی کلیسای کاتولیک روم با فراماسونری شده‌است. این گروه‌ها فراماسونری را جنبشی الحادی و شیطانی معرفی می‌کنند. همچنین اعتقاد برخی‌ها به داستان معبد سلیمان باعث نفرت گروه‌های ضد یهود از فراماسونری شده‌است. حالت مخفی این جنبش و منشأ بریتانیایی آن باعث شده‌است که برای برخی چنین پنداشته شود که این جنبش ابزار توطئه انگلو-صهیونیست جهانی است. به شکل تاریخی، رژیم‌های دیکتاتوری مبتنی بر راست افراطی همچون نازی‌ها و مبتنی بر چپ افراطی همچون نظام‌های کمونیستی بلوکِ شرق به انتقاد و سرکوب فراماسونری می‌پرداختند.
      منبع: ویکی پدیا

      کلاً در دین مسیحیت خیلی به شیطان اونم به صورت مجسم پرداخته شده. و همه این فیلمهای هالیوودی درباره شیطان و شیاطین و پسر شیطان و ضد مسیح و… همه برای تفکرات مسیحی هستن. مثلاً در منابع مسیحی حرف از بازگشت حضرت مسیح به زمین زده میشه و نبرد نهایی بین او و سپاهیان پاکش و شیطان و سپاهیان پلیدش. بنا به اعتقاد اکثر فرقه های مسیحیت، در این نبرد شیطان شکست نهایی رو میخوره، و همراه همه ی افراد و فرشته های پلید به “دریای آتش” رانده میشه و پلیدی برای همیشه از بین میره.
      برخلاف دین مسیحیت در کتب اصلی دین یهود نشان زیادی از شیطان وجود نداره. تنها دو اشاره ی جدی در کتب یهود وجود داره. یکی اشاره ای به “مار” که آدم و حوا را در بهشت فریب می ده تا از میوه بهشتی بخورن. (با گذر زمان، در تفاسیر، این مار به عنوان همون شیطان شناخته شده.) و دومین جایی که شیطان مطرح می شه داستان حضرت ایوب هست. دقت کنین که این در تورات (کتاب اصلی دین یهود نیست) بلکه در قسمتی از عهد قدیم است که بعد از تورات بهش اضافه شده. ولی به هر حال، جز یکی دو مورد، دیگه در کتاب های اصلی دین یهود نشانه ای از شیطان نیست.
      البته با گذر زمان و الحاق شدن مطالب جدید به یهودیت، مفهوم شیطان هم رفته رفته بیشتر در این دین دیده می شه و نظریه هایی وجود داره که ادعا می کنه که یهودی ها مطالب الحاقی مربوط به شیطان در دینشون رو از دین های دیگه قرض گرفته اند.

رویارویی با اهریمن در تریلر فیلم The First Omen - گیمفا