نسخه PC بازی Final Fantasy 16 در مراحل پایانی بهینهسازی قرار دارد
نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیهکننده عنوان Final Fantasy 16، توضیحات جدیدی را در خصوص پروسه ساخت نسخهی PC این بازی ارائه داده است.
شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) در حال آماده شدن برای انتشار بستهالحاقی پولی Final Fantasy 16: The Rising Tide در بهار است، اما در عین حال روی نسخهی PC این بازی کار میکند. تهیهکننده نائوکی یوشیدا اخیراً در مصاحبه با Game Informer اعلام کرد که نسخهی PC این اثر در مراحل پایانی بهینهسازی است.
وی در این باره اظهار داشت:
در خصوص روند توسعهی نسخهی PC باید بگویم که در مراحل نهایی بهینهسازی قرار دارد. زمان انتشار این نسخه به مشخص شدن سیستم مورد نیاز و مشخصاتی که بازیکنان برای اجرای بازی نیاز دارند، بستگی خواهد داشت. ما در حال حاضر روی آن کار میکنیم، اما به طور طبیعی مشخصات سیستم مورد نیاز تا حدودی بالا هستند. در خصوص تاریخ انتشار نسخهی PC و زمان اعلام آن به کمی زمان بیشتر نیاز داریم.
تیم توسعهدهنده الزامات سخت افزاری را زودتر اعلام میکند و حتی یک نسخه دمو را برای کمک بیشتر به بازیکنان PC ارائه میدهد.
برای انجام این کار، ما به دنبال انتشار دمو برای نسخه PC نیز هستیم. ما نمیتوانیم در مورد جزئیات زمان انتشار بازی صحبت کنیم اما یک چیز مسلم است: زمان انتشار بازی خیلی دور نخواهد بود. پس منتظر اطلاعات بیشتر باشید.
نسخه PC بازی Final Fantasy 16 به طور رسمی در سپتامبر ۲۰۲۳ وارد پروسهی توسعه شد. این نسخه احتمالاً علاوه بر بازی اصلی شامل همهی بستههای الحاقی خواهد بود.
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
نظرات
بهشت پیسی پلیراست امسال دمشون گرم
خدا رحم کنه
اسکوئر انیکس متاسفانه تو بهینه سازی بازیاش بسیار مشکل داره امیدوارم فاینال ۱۶ از این قاعده جدا باشه
همین الان داره به صراحت میگه قطعا سیستم بالایی میخواد !!!! روی ps5 هم انگار مشکلاتی داشته دیگه چه برسه pc
رو پی اس دستگاه خیلی سریع داغ میکرد و یه صدای بدی میداد انگار زوزه میکشید
البته در حد یکی دو ساعت این مشکلات نبودن ولی میخواستی ۳-۴ ساعت بازی کنی این اتفاقات می افتاد
رو ps بهینه سازیش عجیب بود
موقع مبارزات ۶۰ فریم ثابت ولی رزولوشن بالا پایین میشه
موقع جست و جو کردن محیط تا ۴۰ فریم میاد ولی رزولوشن ثابت
امیدوارم بهینهسازیش مث نسخه PS5 نباشه
انیکسه امیدوار نباش
دوستان
به نظرتون فاینال ۱۶ یا فاینال ۷ ریمیک؟
و فاینال ۷ ریمیک یا فاینال ۱۵؟
البته بگم که فعلا ps5 ندارم😥 ولی در کل نظرتونو میخواستم بدونم
من که قبلا گفتم
فقط ۱۶ ✊🏻
بله گفته بودی😅 ممنون❤
فاینال ۱۵ که با اون همه مشکل ریز و درشتی که داره تکلیفش مشخصه. اما بین فاینال ۷ و ۱۶ قطعا شماره ۷ خیلی بهتره. شماره هفت به جز بخش داستان تو همه زمینه ها از شماره ۱۶ بهتره و تو بخش داستان بازی هم بحث سلیقه به وجود میاد هر چند من داستان شماره هفت رو بیشتر دوست دارم.
خیلی ممنونم🙏🏻 من هم داستان ۷ رو فقط بخاطر کاراکتراش بیشتر میپسندم
فاینال ۱۶ : مبارزات خفن، باس فایت های حماسی، موسیقی متن حماسی،
فاینال ۷ ریبرث : داستان عالی، مبارزات خوب نه به اندازه نسخه ۱۶ ، ویلن های خاطره انگیز و با ابهت مثل سفیروت، موسیقی متن دل نواز (برعکس نسخه ۱۶ که حماسی بود ، نسخه ۷ ریبرث موسیقی دل نوازی داره ارامش خالص) اپن ورلد پر محتوا
البته من هنوز نسخه ریبرث رو تموم نکردم قطعا در اواخر بازی باس فایت های خفنی خواهیم داشت ولی تا اینجا که بازی کردم بخوام طبق سلیقه بگم
اگه کسی دنبال مبارزات خفن و باس فایت های عالیه قطعا نسخه ۱۶
اگه کسی دنبال داستانی با معنی و مفهوم به همراه یه اپن ورلد پر محتوا هستش قطعا نسخه ریبرث
البته به نسخه ریبرث باید شخصیت سفیروت هم اضافه کنیم که به تنهایی میتونه سنگینی تمام ویلن های نسخه ۱۶ رو به دوش بکشه 🙂
مبارزات فاینال ۱۶ تو دیواره. چجوری مبارزاتش عالیه؟ همه ی دشمنا به یه روش یکسان کشته میشن از اول تا اخر بازی فقط با دکمه زنی بدون فکر همه رو شکست میشه داد حتی داج بازی برای برخی حملات به صورت خودکاره. همه چی کاملا سطحی و ابتدایی جوری که احساس میشه بازی رو برای بچه های ۸ ساله ساختن.
وقتی هنو با ژانر هک ان اسلش اشنایی نداری
بازی هک اند اسلشه،تمامی بازی های هک اند اسلش همینطورن
دارک سولز که بازی نمیکنی
پیشنهاد میدم درجه سختی بازی رو بیشتر کنی
درجه سختی خاصی نداره رو حالت سختش هم بازی وری ایزیه. ژانر بازی نمیتونه ضعف سیستم مبارزه رو توجیه کنه. این حرفی که میخوام بزنم طنز نیست و خیلی جدی میگم تو این بازی شما چشم بسته هم اکثر دشمنا رو میتونی شکست بدی چون
۱. ضربات و حمله ها نیاز به زمانبندی خاصی نداره
۲. کومبو خاصی تو بازی نیست که تاثیری در روند مبارزه داسته باشه
۳. دشمنان نقطه ضعفی ندارند همه به یک روش کشته میشن
۴. ضربات نیاز به مکان خاص نداره
۵. جاخالی تو روند مبارزه تاثیری نداره
تمام مبارزه خلاصه میشه به قدرت ایکان ها. مهم هم نیست که از چه قدرتی استفاده میکنی فقط کافیه دونه دونه رو سر دشمن خالی کنی.
با این توضیح شما کلا مبارزات سه گانه GOW ، سری دویل می کرای و ده ها بازی دیگه کلا ایراد دارن
چون این بازی ها نه نیاز به اسلحه خاصی برای شکست دشمنا دارن و شما میتونید با یه روش و سلاح بدون حتی یه جاخالی تمام دشمنا رو شکست بدید
دشمنا هم هیچ نقطه ضعفی ندارن
پس کلا مبارزات GOW و دویل می کرای اشغال بوده
ژانر هک اند اسلش همینه
شما یه کرکتر OP دارید که میتونه همه رو شکست بده حالا بخواد یه سلاح باشه یا ۱۰۰ تا سلاح
تو ژانر هک اند اسلش هم اصلا نیازی به جاخالی نیست همونطور که تو سری دویل می کرای و سه گانه GOW نیازی به جاخالی نیست
شما کدوم بازی هک اند اسلشی میشناسی که ویژگی هایی که نام بردی رو دارا باشه؟
شما به من بگو این سبک مبارزات چه لذتی داره؟ این که دشمنا رو چشم بسته بکشی بنظرت مسخره نیست؟دویل می کرای هم همین مشکل رو داره. گاد اف وار بازی ۱۵ سال پیشه تو زمان خودش خوب بوده الان دیگه این مبارزات منسوخ شده هست. هر چند گاد کلاسیک به مراتب مبارزاتش بهتره هم جاخالی کاربردی تری داشت هم سیستم پری داشت و هم به دلیل دوربین ایزومتریک بازی مکان ضربه زدن به دشمن تو بازی خیلی تاثیری بیشتری داشت. به نظرم بازی میتونه هم هک اند اسلش باشه هم دشمنای بازی نقطه ضعف داشته باشن این دو مورد با هم منافاتی ندارند.
کل کامنت شما کلا یه جواب ساده داره
ژانر هک اند اسلش
حرف شما شبیه این میمونه چرا بازی های RPG مثل اسکایریم یا فالوت و دیگر بازی های RPG انیمیشن های ضعیفی دارن؟
چون ژانر RPG اجازه نمیده هم دنیای عظیمی مثل اسکایریم بسازی هم انیمیشن های بازی مثل بازی های ناتی داگ باشن
چون انیمیشن بازی های بتسدا مثل ناتی داگ نیست پس لذتی نداره؟
این حرف منطقی نیست
هر ژانری ویژگی های خودشو داره
همونطور که گفتم در بازی های هک اند اسلش شما همیشه کنترل یه کرکتر OP رو دارید
همین ویژگی باعث لذت در بازی میشه
حتما نباید دارک سولز باشه که بازیکن رو زجرکس کنه
هر ژانری ویژگی های خاص خودش رو داره که ممکنه در ژانر دیگه احمقانه به نظر برسه
حس میکنم تو دویل می کرای ۵ گزینه کمبو اتوماتیک رو فعال کردی که هی اسمشو میاری وگرنه اصلا دکمه زنی نیست و باید کمبو بزنی .یا اصلا پلیش ندادی .اسم بازیهای قدیمیم نیار چون شرایط زمانیشون اینطور بوده .گیمهای الانم باید سطحی باشن ؟تو سری دویل می کرای دشمنا نقطه ضعف دارن که بزنی و باید استراتژی داشته باشی .بگو بازیش نکردم سر مارو درد نیار .یه طوری با اطمینان میگه همه هک اند اسلشا همینن آدم باورش میشه .حتی های فای راشم اینطور دکمه زنی نیست
عزیزم اصلا متوجه بحث شدی یا صرفا خواستی یه کامنت بدی؟
مگه در فاینال ۱۶ کمبو های مختلف وجود نداره؟ یا در سه گانه GOW ؟
اصلا متوجه بحث نشدی صرفا خواستی یه چیزی بگی
۱-رفیقمون گفت تو فاینال ۱۶ اصلا نیازی به زدن کمبو یا عوض کردن سلاح ها نیست چون دشمنا نقطه ضعف خاصی ندارن و میتونی با یه سلاح همه رو بزنی
۲-در جواب این شامل تمامی اثار هک اند اسلش میشه مثل دویل می کرای و GOW
چون در این عناوین هم دشمنا اصلا نقطه ضعفی ندارن و میتونی بایه سلاح کل بازی رو تموم کنی
مگه دویل می کرای ۵ قدیمیه که میگی بر اساس زمان خودش بوده؟ xd
در دویل می کرای ۵ کدوم دشمن فقط به یک سلاح حساسه و نمیشه با شمشیر کشتش؟ (فقط اسم به دشمن رو بیار که با شمشیر قابل کشتن نیست)
نیاز با استراتژی در فاینال ۱۶ هم هست که مشخصه شما اصلا تجربش نکردی و به نکته مثبت بازی یعنی مبارزات میگی سطحی xd
بیشتر از این مایه خنده نشو
هیچ دشمنی در این عناوین نقطه ضعفی نداره و میشه با یه سلاح تمام دشمنا رو شکست داد بدون نیاز به استراتژی خاصی
۳-کمبو زنی دویل می کرای در همه بازی های هک اند اسلش هست مثل فاینال ۱۶
ولی بحث سره این بود که نیازی به زدن کمبو هست یا صرفا با یه روش میشه همه رو کشت؟
که این موضوع شامل DMC5 هم میشه و اصلا نیازی نیست کمبو خاصی بزنی
با یه شمشیر همه قابل کشتن هستن
سعی کن اگه درباره چیزی اطلاع نداری یا متوجه یه موضوع نشدی وارد بحث نشی
نه تو دویل می کرای نمیشه همرو همینطور کشت مگه اینکه کمبو رو رو اتوماتیک بزاری .همین برا کل کامنتت کافی بود و جواب دیگه ای نمیخواد.بازیش نکردی یا اگه بازیش کردی کمبوت رو اتوماتیک بوده .وگرنه حتی انمیهای سادم نمیشه با یه دکمه کشت چه برسه به باسها.همه انمیهام یه جور کشته نمیشن.حتی داری دروغ میگی که بحثتو پیش ببری اول برو بازیش کن بعد به عنوان مثال استفادش کن
عزیزم چی داری میگی
میگم کدوم دشمن رو نمیشه با شمشیر کشت میگی نه همه رو نمیشه
خب کدوم دشمن رو نمیشه با شمشیر کشت؟
اصلا معنی ژانر هک اند اسلش رو میدونی؟
میگم کدوم دشمن رو نمیشه با شمشیر کشت حتما باید از سلاح دیگه ای استفاده کنی میگی نه دروغ میگی
خب کدوم دشمن رو نمیشه با شمشیر کشت؟
**وگرنه حتی انمیهای سادم نمیشه**
اگه دشمنای ساده هم با شمشیر نمیشه کشت پس چطور اول بازی با نرو یا جلوتر با دانته هیچ اسلحه ای جز شمشیر نداری؟
یه مضخرفی گفتی که خودت توش موندی و نمیتونی مثال نقض بیاری
میگم اسم یه دشمن رو بگو که نمیشه با شمشیر کشت حتما باید از سلاح خاصی استفاده کنی، میگی نه دروغ میگی
سعی کن درباره چیزی که اطلاع نداری بیخود نظر ندی وقت منو نگیری
وقتی هیچی نمیدونی و نظر میدی:
هک اند اسلش کلا در هر بازی دکمه زنی هست هر چی ازهرجا شنیدی انگار طوطی تکرار نکن.
بازی کمبو داره اما کمبویی که داخل بازی بهت یاد بده نه، باید مغزت رو به کار بندازی اگر موجود هست.
هیچ داجی در بازی خودکار نیست، مگر اینکه جنابعالی از اون رینگ هایی که به شکل رایگان بازی در اختیار همه گذاشته استفاده کنی، شما هم از اونا استفاده کردی و حتی مطالعه نکردی اطلاعاتش رو، بعد میای اینجا میگی خودکاره؟
درجه سختی بازی رو ببر بالا ببینم کجاش برای بچه های همسن تو ساخته شده.
این بازی چندین نوع سیستم داج و پری داره فقط، وقتی نمیتونی بازیش کنی ایراد نگیر.
خیلی ممنونم🙏🏻 البته منظورم ریمیک بود نه ریبرث، ولی من کاراکترای فاینال ۷ ریمیک رو خیلی بیشتر دوست دارم، همین موضوع کفه ترازو رو سنگین میکنه
نظری درباره ۷ ریمیک ندارین؟
به نظرم نسخه ۱۶ از ۷ ریمیک بهتره
ولی از ریبرث نه
چون چند تا از شخصیت های جذاب از نسخه ریبرث وارد بازی میشن و سفیروت هم در نسخه ۷ ریمیک اضافی بوده
صحنه هایی که در نسخه ۷ ریمیک با سفیروت نمایش میدن در نسخه اصلی اتفاق نیوفتاده
نسخه ریبرث نقطه عطف این سه گانس که امیدوارم نسخه بعدی هم این موفقیت رو دنبال کنه 🙂
ممنونم🌹
وسعت نبرد با باس فایت ها تو فاینال ۱۶ خداست.از نظر من بهترین بازی سری فاینال فانتزی ، فاینال ۱۶ هستش
ممنون🌻
قربونت❤️
خیلی فرق دارن.
گیم پلی همشون متفاوته ولی از نظر کاراکترا نسخه هفت همه خوبا رو داره از سفیروس و ولنتاین گرفته تا کلاود و …
ولی در کل همشون ارزش تجربه رو دارن
(من خودم نسخه ۱۵ رو از همه بیشتر دوست داشتم مخصوصا دی ال سی هاش و انیمیشنش)
خیلی ممنون🙏🏻
پس نظرات متفاوته، انگار بیشترش به سلیقس
من بهخاطر مبارزات این بازی خیلی دلم میخواد اینو تجربه کنم….جان هرمی دوست دارید یه کاری نکنید عین آلن ویک ۲ اسمش که بیاد کامپیوتر مون باهامون قهر کنه
فوق العاده است حتما بازی کنید وقتی منتشر شد…
لپتاپ با گرافیک ۱۶۶۰ ti رو با سه سال قسط خریدم
قسطاش تابستون سال بعد تموم میشه
ولی مطابقتش واسه گیمای جدید انگار تموم شده 😢
از کجا با ۳ سال قسط خریدی؟
خود لپتاپو قسطی نخریدم
پولشو با وام ۱۸ درصد بانک ملی پرداخت کردم
جاهایی که جنس رو قسطی میدن یا وام فوری میدن خیلی میکشن رو قیمتا (حساب کنی شاید از ۴۰ درصد هم بیشتره سودشون)
آهان
منم تعجب کردم لپتاپ رو میتقیم قسطی خریده باشی
مبارکت باشه
حرکت هوشمندانهای زدی رفیق
میگن انقضای انحصار ۶ ماه هست ولی معمولا تا حدود یک سال و حتی فراتر هم افزایش پیدا می کنه !
به طور مشابه برای انقضای ریبرث که گفتن ۳ ماهه ولی همونم فکر نمی کنم زیر یک سال برای پی سی پورت بشه !