همکاری نزدیک سونی و Rare در پورت PS5 بازی Sea of Thieves
تهیهکننده استودیوی ریر (Rare) میگوید که سونی در پورت بازی Sea of Thieves روی PS5 کمک شایانی به این توسعهدهنده کرده است.
بازی Sea of Thieves اولین ساختهی استودیوی ریر به شمار میرود که برای پلی استیشن منتشر خواهد شد و سونی به این استودیو کمک کرده تا اثر مذکور به خوبی بر روی کنسول PS5 عرضه شود.
جو نیت (Joe Neate)، تهیهکننده استودیوی ریر، در مصاحبه با گاردین (Guardian) در خصوص پورت PS5 بازی Sea of Thieves صحبت کرد. او تاکید کرد که سونی کمک قابل توجهای به تیم سازنده کرده است.
وی همچنین تایید کرد که Rare و سونی از طریق تماسها و جلسات با یکدیگر همکاری کردند. سازنده پلی استیشن حتی کارکنان فنی خود را قبل از معرفی پروژه در اختیار تیم سازنده قرار داده و پروسهی این پورت را برای استودیوی ریر هموار کرد.
از آنجایی که این اولین بار است که استودیوی Rare یک بازی برای پلی استیشن عرضه میکند، این بازخورد برای تیم ارزشمند بوده است. به نظر میرسد که استودیوی مذکور به رهبری سونی علاقه داشته است و هر دو به شدت روی Sea of Thieves کار میکنند. همچنین به این معنی است که بازی به طور کامل از PS5 و ویژگی های آن از جمله پشتیبانی از DualSense استفاده خواهد کرد.
تیم توسعهدهنده اخیراً نرمافزار ضد تقلب را برای بهبود تجربه کلی Sea of Thieves تایید کرده است و همه این موارد در هنگام عرضهی نسخهی PS5 گنجانده خواهد شد. این نسخه از بازی حتی از حالت آفلاین نیز پشتیبانی میکند که به کاربران پلی استیشن و ایکس باکس اجازه میدهد بدون اشتراک آنلاین به بازی دسترسی داشته باشند.
ایکس باکس به جز Sea of Thieves قرار است بازیهای Hi-Fi Rush، Pentiment و Grounded را روی پلتفرمهای دیگر منتشر کند. اگر عرضهی این بازیها در نهایت موفقیتآمیز باشند، مایکروسافت ممکن است در آینده عناوین بیشتری را برای سایر پلتفرمها منتشر نماید.
بازی Sea of Thieves در تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۲۴ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
نظرات
بابا Starfield هم پورت کنید طرفداران سونی حال کنن
هیچکس شبیه ساز لودینگ نخواسته لطفا از طرف کسی صحبت نکن
استارفیلد هم مثل هیلو مرد سریع
اما قطعا به شبیه ساز پرتاب تبر نمیرسه اون یک هفته ای دد شد
تو همونی نیستی که میگفتی بازیای ایکس باکس آشغالی بیش نیستن؟
اونم پورت میشه آبان یا دی ماه پورت منتظر این بازی باش
اون موقع دقیقا یک سالم از عرضه بازی میگذره
همین امشب پورت میشه نگران نباش فقط تلاش کن خوابت ببره ایشالا تو خواب میبینی
واقعا عالیه که بعضی از هموطنان بهتر از خود کمپانی آینده کمپانیشون رو میدونن، دمتون گرم🤲🤲🤲👊👊👊🤙🤙
عجله ای نیست؛ اون هم برای ps5 عرضه میشه.
استاکر ۲ با اون اتمسفر خوفناک و دارکش به نظرم مهمتره…
مایکروسافت ناشر دوس داشتنی ای هستش.
اجازه استاکر ۲ دست استودیو سازندشه
ناشر ؟
ناشر هم خودشونن
انتشارش برای پلی استیشن دست ایکس باکس نیست مگه اینکه پولی چیزی بدن بهشون
به عنوان یه PC گیمر هم حاضر به تجربش نبودم و نیستم.
چه حالی کنن دقیقا؟ کلی لودینگ و سیاره خالی ؟؟
.
ولی Hi-Fi Rush رو هستم
❌ اشتباه ریپلای شد
شرمنده 🙏
شبیه ساز نارگیل چینی نیومده شده پرفروشترین بازی پلی استیشن استارفیلد اگه و اگه بیاد صفش خریدش طولانی تر از همه خواهد بود مردم فراغ از حرفای فنا دو اتیشه و یا فن بوی ها عمل میکنن
خدایا به امید تو، شبیه ساز نارگیل لقب کدوم گیمه دیگه؟
قبلنا فنبویهای سونی به این بازی میگفتن شبیهساز نارگیل و فلان :دی
سی اف تیوز همونی که الان صدر پیش خرید پی اسه 😂
جوک خوبی بود. تشکر
همون انقدر خودت جوک میگی تو تشخیص جوک خوب و بد هم استادی !
دیگه وقتی Suicide Squad و Sea of theives میاد تو لیست پرفروشترین ها اونم میاد دیگه
به عنوان ایکس باکس و پلی استیشن گیمر باید بگم ته بی انصافیه،لودینگ و سیاره خالی کم نداره ولی این همه داستان باحال در کنار یه گیم پلی خیلی خوب رو چطور نادیده میگیرید؟واقعا گیم پلی استارفیلد خیلی خفنه نسبت به بقیه بازیای بتسدا
این نکته هارو نمیبینید یه لودینگ گرفتید دستتون هی هیت میدید
😂😂😂 چه خیال پردازی میکنن 😂😂😂
از اونور لست و گاد هم برای ایکس باکس پورت خواهند شد
ماکروسافت ویندوز سلام رسوند 🤣🤣
به عنوان یه PC گیمر هم حاضر به تجربش نبودم و نیستم.
چه حالی کنن دقیقا؟ کلی لودینگ و سیاره خالی ؟؟
.
ولی Hi-Fi Rush رو هستم
دقیقا منم به عنوان یه ایکس فن هیچ وقت حاضر نیستم شبیه ساز پرتاب تبر رو پلی بدم به دنیای چرت که توش فقط تبر پرت میکنی اینور و اونور
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف
دقیقا مثل تو که دستت به بازی های مایکروسافت نمیرسه
پی سیم داره بهت میخنده 😆
(From Ashes) کرک
و منم باور کردم که داری! بعد خیلی جالب اومدی گفتی پلی ندادی اما با قاطعیت نظر هم دادی و از همه جالب تر اگه پیسی پلیر هم باشی باید خواب پلی دادن گاد رو داشته باشی راستی راگناروگ رو از یوتیوب دیدی دیگه ؟ همینقدر برای سونی بی ارزشی حالا برو آویزون سونی باش شاید روزی انقدر بهت بها داد پس مانده هاش رو سمتت پرت کرد روزی
من پیسی پلیر نیستم که استیم داشته باشم! چرا عکس راگناروگ رو گذاشتی رو پروفت تو که دستت به راگنانورگ نرسیده احتمالا از یوتیوب دنبال کردی اینو بیچاره پیسی پلیرهایی که طرفدار سونی هستن موندم سونی چطوری بهتون بفهمونه بی ارزش هستین براش که روز عرضه بهتون بازی نمیده و پس مانده هاش بعد یه قرن پرت میکنه طرفتون
از کجا میدونی دستم نرسیده؟ 😃
با این سطح کامنتت خداکنه بچه باشی چون فقط در اون صورت قابل درکه
بعید میدونم ایکس باکس بیاد بازی که تقریبا نمادش بود تو سال ۲۰۲۳ رو برای پلی استیشن عرضه کنه، البته همه این ها به مایکروسافت بستگی داره چون فشار مایکروسافت باعث عرضه همین بازی ها شد
یکی بود میگفت این همکاری باعث کیفیت بالای این بازی شده در حالیکه این همکاری فقط برای پورت پلیستیشن بوده در کل سونی فنا از این شاهکار امیدوارم لذت ببرن
من تنها چیزی که چشمم دنبالشه ریمستر های هیلو نسخه های مسترچیف کالکشن + هیلو اینفینیت
یه بنده خدای معلوم الحالی بود می گفت سونی حتی کیت توسعه دهنده هم در اختیار مایکروسافت قرار نداده و نمیده 😂
اینا تیم فنیشون رو هم فرستادن تا کمک کنن … کجایی معلوم الحال ؟! البته این جور مواقع میره تو سوراخ
مبارک سونی فنهای عزیز به غیر از پنج تا معلوم الحال که همه می دونن
اول خوب بخون بعد معلوم الحال معلوم الحال راه بنداز
اصن متنو خوندی یا فهمیدیش؟
سونی اگه کیت توسعه رو هم بده دست مایکروسافت کارمندانش بر اون استدیویی که قراره بازیش رو پورت کنن نظارت میکنن
بیا برو بچه یکی از همون معلوم الحال ها تویی … نظارت می کنن که مایکروسافت کیت رو ندزده ؟!
کی تو بچگی عروسکتو دزدیده که اذیت شدی ؟!
خدایی فک کنم واگعی نیستی، کیکی !
حاظرم به قران و انجیل و تمام کتاب های مقدس دنیا و تمام آیینات و خرافات و پدیده و ناپدیده ها و جون خودمو و شما و اعضای کل این سایت قسم بخورم که اصلا کیت توسعه یه کنسول رو ندید تو عمرتون که اینجوری خیال بافی میکنین راجبش… یجوری میگی نظارت میکنن انگار فرمول همبرگر اقای خرچنگه که یوقت ندزدنش
چقدر باحال بود😂😂😂 ایول
خواهش D:
😂😂😂😂حق
فرمول همبرگر آقای خرچنگ؟ها؟؟؟؟؟😂😂چی شد؟
بنظرت نظارت یه شرکت بر یه شرکت ثالث امکان داره؟ مایکروسافت هم حتما برگ چغندره و اجازه میده سونی بر استودیوی فرست پارتیش نظارت داشته باشه ؟ پس با این حال الان مایکروسافت رو استودیویی که MLB سونی کاملا نظارت داره دیگه که بازی برای ایکس باکس پورت میشه ؟
نابغه همکاریشون سر همین پورت بوده و سونی رو پورت بازی نظارت داشته طبق همون قوانین سختگیرانه خودش !
میگم سطحی میگی نه 😂
نوشته همکاری در ساخت بازی کردن که به خوبی روی PS5 اجرا بشه ، خنگی یا خودتو زدی به خنگی . چقدر حرفات بی ارزشه
آره با اسلحه وایساده بودن بالا سر اعضای ریر و بر پورت بازی نظارت داشتن 😂
وقتی تفاوت همکاری و نظارت رو نمیتونی تشخیص بدی طبیعیه روزی ۶۰ تا تحلیل پوچ بندازی تو سایت !
آدم باهوش خودشون دارن میگن پورت بازی بعد تو میگی تحلیل پوچ ؟!!
خودشون گفتن حتی به استودیو های سونی هم سر زدن اون به نظرم نظارته فقط ؟!!!
“جو نیت (Joe Neate)، تهیه استودیوی ریر، در مصاحبه با گاردین (Guardian) در خصوص پورت PS5 بازی Sea of Thieves صحبت کرد. او تاکید کرد که سونی کمک قابل توجهای به تیم سازنده کرده است.
وی همچنین تایید کرد که Rare و سونی از طریق تماسها و جلسات با یکدیگر همکاری کردند. سازنده پلی استیشن حتی کارکنان فنی خود را قبل از معرفی پروژه در اختیار تیم سازنده قرار داده و پروسهی این پورت را برای استودیوی ریر هموار کرد.”
۱هاین خبر دو تا نکته داره که رسما داره میگه کیت ps5 فقط به استودیوی ریر داده شده نه مایکروسافت و احتمالا بعدش ازشون گرفته شده
۲ _ رابطه ریر با سونی احتمالا از مایکروسافت بهتر باشه شاید بگین نه استودیوی فرست پارتی ایکسه ولی باید بدونین تمام استودیو های بریتانیایی طرفدار سونی و پلی استیشن هستن حتی هلبلید یک به درخواست نینجا تئوری انحصاری پی اس فور شد یه مدت چون رابطش با سونی خیلی خوب بود اما به دلیل کم فروش بودن هلبلید و هیونلی سورد ساخته نینجا تئوری که آیپیش هم مال سونیه و اینکه بازیاشون مدت زیادی طول میکشید که ساخته شه و کم بازده بودن خریداری نشدن
۳_ریر واقعا باید به دست نینتندو یا سونی خریداری میشد چون پر افراد مستعد و با شوق تو این استودیو هستن و گیر یه مدیریت بد افتادن یادتون بیارید گلدن ای ۰۰۷ و پرفکت دارک متا ۹۷ که جز بهترین بازی های تاریخ هم محسوب میشن به همکاری نینتندو و ریر ساخته شدن و الان خیلی وقته ریر یه آیپی جدید شاهکار نساخته دلیلش هم واضحه
دلیلش مشخصه چرا شاهکار نساختن دو دلیل داره اولا شاهکاری به نام sea of thieves ساختن دوما با آشغالی مثل سونی همکاری کردم
تا باشه بیشتر از این همکاریا
من فقط فورزا میخوام ، فقط امیدمون به مایکروسافت هست واسه پورت این بازی
هر خبری باز میکنی فن بوی ها به گند کشیدنش
بازیش واقعا قشنگه
یجوری سونی فنا استارفیلد رو هیت میکنن که اثبات کنن اگرم رو پی اس فایو بیاد پشگل هم حسابش نمیکنیم انگار امتیازش از طرف منتقدا ۲ بوده . دیگه این حجم رفتار بچگانه حال ادمو بهم میزنه . بلاخره کسایی هستن که دوست دارن تجربش کنن انقدر انگیزه هارو نابود نکنید سر تعصب . یسری منتظرن یه بحث از پورت استارفیلد برای پی اس بیاد که بلافاصله بگن: بیادم هیچ اهمیتی نمیدیم . ول کنید ناموسا 🫤
واقعا برام سواله اینا حالشون از خودشون بهم نمیخوره ؟
هرکی نظر خودشو داره و آزاده که بیانش کنه.
درمورد استارفیلد یبار گفتم بازم میگم؛ به عنوان یه PC گیمر هم حاضر به تجربش نبودم و نیستم.
علت: کلی لودینگ و سیاره خالی و غیره
.
ولی Hi-Fi Rush رو هستم
نظرش رو بگه آزاده ولی اینکه بیاد بعنوان یه فکت و اثبات برای اینکه بگه همین هست که من میگم نه غلطه
خیلی ها هستن با این بازی حال میکنن همین دیشب دیدم تو فروم بازی یه بنده خدا پیام داده بود همه میگن بازی بده فکر میکردم بده ولی از فلان روز که از سر بیکاری نصبش کردم دارم باهاش حال میکنم و تجربه فوق العاده ای بوده برام
خوب خود من بشخصه این رو دیدم دلم باحال خیلی ها سوخت که سر فن بوی بازی دوطرف از خیلی تجربه ها محروم شدن و معلوم نیست چند. نفر دیگه مثل اون بنده خدا باشن که بخاطر حرف این و اون خودشون رو از تجربه بازی محروم کردم
بله صرفا نظر مهم نیست
حداقلش اینه از YouTube هم یه مختصر walkthrough دید، اینکه طرف عقلش نرسیده دلیلش رو نمیدونم
یوتیوب به جز فهمیدن یه سری مکانیک های گیم پلی و گرافیک بازی که اونم تو ویدیو ها یوتیوب با بیت ریت کم به اون اندازه واقعیش دیده نمیشه چیز دیگه ای به ما نمیگه
تو یوتیوب تو نمیتونی تمام مکانیک های گیم پلی یه اثر RPG و بالای ۳۰ ۴۰ ساعت رو بفهمی
تو یوتیوب تو نمیتونی تمام برنچ های داستانی یک اثر رو قضاوت کنی
تو یوتیوب میشه راحت باگ هایی تو بازی دید که تو اثر واقعی دیده نمیشه چرا چون با دستکاری تو فایل ها و اغلب تو پی سی بدست آمده. خیلی ها هم که نمیفهمنن اینا شوخیه باور میکنن یا حتی ازش برا کوبیدن اثر رقیب استفاده میکنن