کارگردان Elden Ring قصد دارد بازیهای بزرگ بیشتری بسازد
هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان Elden Ring، قصد دارد بازیهای بزرگ بیشتری را در آینده بسازد؛ بازیهایی در مقیاس Elden Ring.
بازی Elden Ring، موفقترین اثر FromSoftware از نظر تجاری است. پس از گذشت ۲ سال، این بازی هنوز بالای ۱۰۰هزار گیمر همزمان در استیم دارد.
استودیوی FromSoftware، پیش از این گفته بود که علت این موفقیت را نمیداند و انتظار این استقبال را نداشته، اما مقیاس بازی بدون شک نقشی کلیدی در موفقیت آن ایفا کرده است. حال کارگردان بازی از علاقهمندی خود به ساخت بازیهای بزرگ اینچنینی در آینده خبر داد.
وقتی در مصاحبه اخیر از هیدتاکا میازاکی پرسیده شد که آیا علاقه دارد به ساخت بازیهای بزرگ همچون Elden Ring ادامه دهد، وی پاسخ داد که تیم به ساخت بازیهای اینچنینی علاقهمند است.
وی در ادامه افزود که روند ساخت بازی برای همه اعضای تیم جذاب بوده است و آنها علاقه دارند تا در ادامه بازیهای بیشتری را در مقیاس Elden Ring بسازند، حتی اگر پروژه نهایی به موفقیت Elden Ring نرسد.
میازاکی اخیراََ اعلام کرده بود که به استخدام ناظران بیشتری اقدام خواهند کرد، این احتمال وجود دارد که بازی سولزبورن بعدی توسط هیدتاکا کارگردانی نشود؛ چرا که وی علاقه دارد تجربههای جدیدی را ارائه دهد.
به نظر شما بازی بعدی FromSoftware میتواند موفقیت غیرمنتظره Elden Ring که هیچکس حتی سازندگان و ناشر نیز انتظار آن را نداشت، تکرار کند؟ دوست دارید بازی بعدی همین ساختار جهان باز را ادامه دهد یا به فرمول سنتی بازیهای سولزبورن بازگردد؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بزرگتر از الدن رینگ؟! با حفظ کیفیت این محتوا؟!
سخته، ولی حتما میتونه
به جای الدن رینگ میخواد الدن پیست بسازه .تا همه بتونن با تورتشون اونجا مسابقه بدن . کاملا منطقیه
فک کن چقدر قشنگ میشه همه بریزن سر هم سوار اسب همدیگه رو بزنن نمیدونم مولتی گیم همچین حالتی داره یا ن ولی اگر میداشت سم خوبی میشد
سم بالاتر از دابل جامپ اسب؟😅
استاد عالی مینوازد
دمدم گرم
یکم زیادی سخته ولی میشع
یه چیز خیلی باحال داخل بازی الدن رینگ هست که شاید خیلی از پلیرها به اون توجه نکردن اول بازی وقتی اون در رو میدی بالا وارد محیط بازی میشی نگاه به مناظر میکنی تمام مناطق بازی اونجا میبینی که خیلی عجیبه اول نمیدونی بعد وقتی بازی رو تمام میکنی برمیگردی اونجا فکت میوفته که چی ساختن تمام سختی هایی که کشیدی برات زنده میشن
👌
من از سری سولز فقط تجربه نسخه سوم رو داشتم
بعد از اولین باس بازی قبل از فایر لینک شراین یعنی قبل از بنفایر سوم کل بازی رو توی یک ویو نشون میده و من بعد از دوم بازی این موضوع رو درک کردم .
الدن رینگ هم به همین صورت ، بعد از اولین باس قبل از سومین گریس .
بزرگ بساز کوچیک بساز
تو فقط بساز D:
استاد کوچیکاشم بزرگه 😀
استاد ژاپنیه
پس همه ی کوچیکاشم بزرگ نیست :))
تا صبح بخون😂
استاد میازاکی عالی مینوازد
بساز، ثابت کردی خدا وکیلی،بازی ساز قهاری هستین بسازید مردم لذت ببرن
میازاکی پیامبره معجزه هاشم قصص
Our Prophet
هرچی بسازی باز کنه استاد
بگذارید استاد پخت و پز کند
این بازی نه تنها به لحاظ طولی و عرضی مپ بزرگی داشت بلکه به لحاظ ارتفاع و عمق هم وسعت خوبی داشت. رفتن از یه طرف نقشه به طرف دیگه هم کار خیلی راحتی نبود که اون هم بخاطر پیچیدگی نقشه و طراحی استادانه محیط بازی توسط تیمی بود که قبلا سابقه طراحی بازی جهان باز نداشت.
امیدوارم بازی بعدی هم به همین خوبی باشه.
به نظر من ما تو دوران طلایی بازی های سولزلابک هستیم و تقریبا هر سال چندتا بازی خوب تو این سبک داریم که با استقبال بسیار خوبی هم روبرو میشه. یادمه زمانی که الدن رینگ یکو پلی دادم و به دوستام معرفی کردم همه گفتن بازی… شعره ولی الان همه میگن شاهکاره به نظر من علت موفقیت elden ring هم همین بوده که تو اوج محبوبیت این ژانر عرضه شد اونم با کیفیتی فراتر از انتظار. زیر ژانر سولزلایک از نظر من ی جان جدیدی به دنیای گیم بخشیده
یه دارک سولز بده دلتنگشیم
نساز ! جان هرکی دوست داری جهان باز نساز !!!
همین الدن رینگ رو هم بزور reskin های چیز های مختلف و تکرار پشت تکرار پر کردی !
خواهشا کمیت رو به کیفیت ترجیح نده !!!
متاسفانه هنوز الدن رینگ پلی نکردم 😐
من موقعی ک اومد بازیش نکردم. ی سال بعدش گفتم بزار بازی کنم شاید خوشم اومد.وقتی بازیش کردم دیدم ی ساله ک خودمو از ی شاهکار محروم کرده بودم. بازی قبلیشون سکیرو هم شاهکاره
داداش حتما بازی کن پشیمون نمیشی من خودم اولین بازی سولز هست که دارم بازی میکنم و بازی از همه نظر کامله
فک کن bloodborne 2 یه چیزی با مقیاس الدن رینگ باشه
من استریکم رو می شکنم و برای بار اول پیش خرید می کنم
اگه بلادبورن دو بخواد جهان باز به این بزرگی باشه که دیگه بلادبورن نیست هویتش عوض میشه
این بازی ها که حتما نباید نیمه جهان باز باشن
این عنصر کلیدی ای تو روایت دارک سولز و بلادبورن نیست که بدون وجودش بازی تغییر اساسی کنه بعدشم من منظورم از اوپن ورد اوپن ورده یوبیسافت نیست چیزی مثل خود الدن رینگه
اتفاقا روایتم تحت تاثیر قرار میده بلادبورن نصف خوب بودنش به محیط یارنامه یه شهر نه چندان بزرگ با یه اتمسفر تاریک بسته که خفقان داره اگه بخواد جهان باز الدن رینگی باشه نمیتونه همچین چیزیو اصلا ارائه کنه جهان باز برا رسوندن همچین اتمسفری مناسب نیست پس حتی همون روایته اصلا بی معنی میشه و جهان باز خوب تنوع میخواد تنوعم اصلش رو تلاش برا شناختن مثال کلیشه ای که میگن فلان جارو میبینی میتونی بری داخلش و این چیزا ولی بلادبورن تمش برگرفته از لاوکرفته یعنی ترس از ناشناخته ما تو بازی میدونیم که هیچ کاری در دنیا انجام ندادیم و صرفا بخش کوچیکیشو با سختی تموم کردیم و هزاران چیز سخت تر هست که نمیدونیم و ناشناختس مثلا ما با ارفن آف کاس مبارزه میکنیم که یه نوزاد ضعیفه ولی حتی نزدیک مبارزه با خود کاس نمیتونیم بشیم یا باس آخره صرفا یه موجود ضعیفه تو همنوعان خودش ولی الدن رینگ تو همچیو که تو لندز بیتوینه تقریبا باهاش مواجح میشی حالا اینا صرفا از نظر تم و روایته که بنظرم تازه دلیل اصلی نیست از نظر هویت گیم پلی و لول دیزاینم خراب میشه الان الدن رینگ بر پایه دارک سولزه دارک سولز بشدت متنوعه و الدن رینگ اون فرمولو استفاده کرده بلادبورن خیلی خطی تره از سری دارک سولز سلاحای محدود ولی بالانس اصلا جزو نکته های مثبتشه و این تازه یه مثال کوچیکه کلا دلیلی نداره اپن ورلد بشه همون دارک سولزم صرفا چون آی پی جدید بود اوکی بود هرچند دارک سولز پتانسیلشو داشت تا حدی
بلادبورن مالکیتش با ژاپن استودیو بود که تعطیل شد متاسفانه فرام سافتور نمیتونه کاری کنه
منی که هیچوقت نتونستم گیم های سولز بازی کنم🥲💔
چقدر خوب میشه هم یه بازی خطی مثل قبلی ها بسازن هم یه جهان باز مثل الدن
استاد میازاکی که تا حالا هرچی ساخته خفن از آب دراومده 🔥
میازاکی تو بساز کوچیک و بزرگ فرق نداره قطعا شاهکار میسازی
دوست من مبارزات پویا تر منظورت چیه
الان اخرین دارک سولزی که اومد سال ۲۰۱۶ بود و بعد اون دیگه هیچی ندیدیم (ریمستر دارک سولز ۱ رو حساب نکردم چون بازی جدیدی نیست ، صرفا ریمستر شده که البته ریمستر حقی هم بود خداییش) بعد شما انتظار داری مجموعه ای که اخرین بازیش ۸ سال پیش اومده بتونه با بازی ای که ۲ سال پیش اومده از لحاظ واقع گرایانه بودن رقابت کنه؟
بعدم داستان که شما میگی کاملا یک چیز سلیقه ایه وگرنه خیلیا هم معتقدن داستان دارک سولز زیباتر و مفهومی تره و البته بهتره
و اینکه داشتن باس های خیلی خیلی زیاد کجاش مزیته؟ مهم کیفیته عزیز من
الان ما دارک سولز ۲ رو داریم که یه عالمه باس داره و نسبت به سال عرضه اش تعداد باس هاش واقعا زیاده ولی خب خیلی از باس هاش بیش از حد ساده و مسخره ان و به نظرم بهترین باس هاش توی دی ال سی ها بودن. پس دلیل نمیشه بگیم چون باس زیاد داره عالیه (گرچه من خودم دارک سولز ۲ رو میپسندم ولی باس های چیز شعر زیاد داشت)
خیلی از مواردی که ذکر کردی نظر خودت بود
چقدر الدن رینگ و کلا بازی های فرام سافتور خوبن //
الدن رینگ/بلادبورن/
دارک سولز ۳/
سکیرو/
بازی کردنشون برای هر گیمری واجبه